واکنش پسر حداد عادل به داستان عکس دستبوسی پدرش از فرح + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۰۲۴۴
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - 25 February 2021
فریدالدین حداد عادل با انتشار عکسی در توییتر به ادعای احمدی نژاد واکنش نشان داد.

ادعای احمدی نژاد : حداد دست فرح را بوسیده

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

فریدالدین حداد عادل، پسر حداد عادل در توییتر نوشت: "نقل است در جریان کودتای بیست و هشت مرداد عده‌ای از طرف عوامل داخلی و خارجی وظیفه‌ی تشدید اختلاف بین نیروهای نهضت ملی نفت را داشته‌اند. پروژه‌ی آنها، انجام عملیات تبلیغی بر ضد دو طرف به منظور بیشتر شدن نفرت ها بوده است.

گفته می‌شود حتی کاریکاتور افراد سرشناس را طراحی می‌کرده‌اند و در روزنامه‌های طرف‌های مقابل منتشر می‌کرده‌اند.

طراحی این عکس کار تیم آقای احمدی‌نژاد نیست و به احتمال قوی زحمت دشمنان اسلام و ایران مانند پیرپاتال‌های تیرانا، بهائیت، سلطنت طلبان و... باشد.


بیشتر بخوانید:

صاحب عکس دستبوسی فرح معلوم شد / چه کسی دست فرح را بوسید؟

پاسخ حداد عادل به اظهارات تند احمدی نژاد / حداد: شکایت می کنم؛ دستبوسی فرح دروغ محض چندش‌آوری است


فریدالدین حداد عادل

امیدوارم بتوانیم به اغیار اجازه ندهیم که به‌ بهانه‌های پوچ ایران و جبهه‌ی انقلاب را تضعیف کنند."

 
 عکس دستبوسی حداد عادل از فرح

نقل است در جریان کودتای بیست و هشت مرداد عده‌ای از طرف عوامل داخلی و خارجی وظیفه‌ی تشدید اختلاف بین نیروهای نهضت ملی نفت را داشته‌اند. پروژه‌ی آنها، انجام عملیات تبلیغی بر ضد دو طرف به منظور بیشتر شدن نفرت ها بوده است...

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
جناب آقازاده باید هم از خان بابا دفاع کنی .هر چه باشه رانت ایشون به شما میرسه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
مدرسه با پول بیت المال هم ... جونت کار ... بود خودتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
بخورین مال ملت بیچاره رو پسر حداد عادل حساب بانکیشو‌نشون بده ب جای اراجیف گفتن البته که همه به فکر ثروت اندوزی هست هیچ فرقی هم‌نمیکنن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
به نطر میاد در روی عکس ها جای اصلی و جعلی عوض شده است و عکس سمت چپی رو در راستای توجیح عکس سمت راستی ایجاد کرده اند.در سیستم های ... اکثرا نان به نرخ روزخور ها جایگاه های بالا را تصاحب میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
عکس واقعیه اینقدر اسمون ریسمون نکنید به جای حاشا وپاک کردن صورتمسیله اعتماد مردمو به خودتون جلب کنید گیرم عکس دروغ باشه بامردم طوری برخورد شده که نمیتونه پشت مسولش باشه وازش دفاع کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
بابات نبوده بابای من بوده بخورید سفره پهن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
البته با توجه به وضوح عكس سمت راست و دقت در خط فرق سر دو عكس به نظر ميرسد عكس سمت راست عكس اصلي است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
این عکس مهم نیست مهم ان عکس دیگر است.جایی که پدرت با رییس دفتیر ملکه عکس گرفته وخبری از فتوشاپ نیست ونتیجه اینکه یا پدرت به قدرت وصل بوده مثل هم اکنون ویا اینکه قدرت به مردم وصل بوده.وهردو حالت برای تو متاسفم
الم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
نقل است استاد پدرتان دکتر نصر بوده و پدرتان هم مرید رییس دفتر از انجایی که شاگرد دنباله رو استادشه در دیدارش با استاد ارتباطش با او چنین اتفاقی بعید به نظر نمیرسه ممکنه غافگیر بشه این اتفاق عجیب و غریب بیفته
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
دکتر بی حساب کتاب حرف نمیزنه ، برید خجالت بکشید ،
زند حسنوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
این حاج حداد عادل چقدر فتوشاپ میشه ؟ بنده خدا اوندفعه هم تو بازار لندن میخواسته کُت و شلوار انگلیسی بخره دوباره فتوشاپ شده بود . بدبخت ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
اصلا این بابای من بوده .دوباره نزدیک انتخابات شد شروع کردین؟؟؟ برین قیمتای اجناس درست کنیین ..مرغ.تخم مرغ.گوجه.خیار.موز.گوشت.اجاره.مسکن.نارنگی....خجالت داره
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
این بازی جدیدشونه.جنگ زرگری راه انداختن کلاه بزارن سرمردم وگرنه از یک ... تغذیه میشن
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
آقای فرید شما یه سوال منو جواب بدی حرفتو باور میکنم شما چطور تو تهران با ماهی 1800 زندگی میکنی از خانه ماشین لاکچری گرفته تا یه زندگی اشرافی مدیریت میکنی توان خرید بسته انترنتی داری تو شبکه های اجتماعی پرسه میزنی اصلا دغدغه تمام شدن بسته نداری من با ماه 2500حقوق الان نزدیک 8ماه گوشت خریداری نکردم به لطف دلت تدبیر گوشت مرغ هم الان دوماه از سفرغذایی من حذف شده راز موفقیت شما چیه
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
بزرگوار انقلابی که شما ازش حرف میزنی همون نباشه بهتره از انقلاب سفرش برای شما پهن شد دربدری و فقر هم برای ملت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
فرید آنقدر مزخرف نگو .اون عکسی توی کامپیوتر همسر دکتر فاطمی بوده و‌پدرت دستور میده شبانه می ریزند از خونه شهید کامپیوتر رو خارج می‌کنند . اون عکس کو؟ اون عکس رو ... ضمنا پاسخ سوالات دکتر پرویز فتاح در مورد پدر مادر و خودت را چگونه توجیه می کنی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
احمدی نژاد هم صلاحیت دار بشه تعادل سیاسی برقرار میشه و انصاف
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب