واکنش سحر زکریا به رفتن شهاب حسینی ! / آخی چه بد شد رفتی حالامردم چه کنند نیستی ! | وقایع روز
کد خبر: ۱۰۳۲۰
نویسنده: هانیه طاهری
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 28 February 2021
به دنبال خداحافظی شهاب حسینی از فضای مجازی سحر زکریا در واکنش به این حرکت سوپراستار ایران نوشت:

واکنش سحر زکریا به رفتن شهاب حسینی

وقایع روز ـ سرویس هنر و ادبیات

سحر زکریا در واکنش به خداحافظی شهاب حسینی از فضای مجازی نوشت:

«آخی چه بد شد حالامردم چه کنند نیستی، ولی خوب می آیی پول در میاری، البته شاید هم از مالیاتی که قرار است از کاربران بگیرند ترسیدی . آقای محترم مردم آنقدر گرفتارندکه رفتن من و تو فرقی به حالشان ندارد. در ضمن چند وقت دیگر برمی گردی چون حتما یه دوستی می گه شهاب نرو و تو قانع می شوی.»

سحر زکریا پیش از این نیز در واکنش های مشابهی شهاب حسینی را به بی تفاوتی نسبت به وضعیت مردم متهم کرده بود.

  آخی چه بد شد رفتی حالامردم چه کنند نیستی !

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
این ... چیش شده همه را گاز میگیره ؟ احتمالا ...کسی خریدارش نیست !
نصیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
اصلا همتون برین ... مردم بیزار از خودشون دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
...به سلبریتی های حکومتی
Er
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
به تو چه سحر زکریا دوست داشته خداحافظی کنه تو رو سننه
شکیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
این قریشی هم خیلی شورشو در میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
این سحر زکریاست تو چرا ماستا رو قاطی قیمهها میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
سحر زکریا مشکلش چیه دقیقا؟ یه زمانی معقول و بی حاشیه بود. انگار یه چیزی خورده تو سرش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
این سحر زکریا با این اظهار نظر کردن هاش فقط داره عقده ها و کمبود های خودش رو به همه نشون میده

بیچاره همه میشناسنت نمیخواد بیشتر از این خودت رو نشون بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
به کتفم رفتی بری که دیگه برنگردی #سلبری
حامد
Netherlands
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
رفت که رفت چه خبره ! فکر میکنی چه بود؟ الان رفت چه شد؟ بروید به فکر نان و سیر کردن شکم خود و زنو بچه خودباشید اینها ایقدر دارن که هر جای دنیا برن لذت ببرن شهاب حسینی رفت وای خدا متاسفم برای شماها لعنت بر شما با افکار و طرز فکرتان
محرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
الحمدالله نان ما دست شما نیست. بروید....
انا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
اااه وااا سحر چی میزنی اینقدر خلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
زکریا تو چی میگی دیگه ، وقتی صدبار بی احترامی میکنی به شهاب حسینی و جوابی نمیده بهت ینی درحد اون نیستی که بخواد جوابتو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
زکریا نفر بعدی که قراره بهش بی احترامی کنی کیه؟اول که مدیری ،بعدشم شهاب حسینی، نفر بعدی کیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
یه بازیگر در پیتی بود همون به درد یاس منگولا می‌خورد.. فقط میخواد جلب توجه کنه.. فکر کنم. مهران مدیری بهش جواب نه داده اینجوری شده.. خدا شفا بده یاس منگولا........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
نمی دونم گل زده بودن بنگ . بابا نه به ما ربطی داره نه به فرد دیگه ایی . ما مگه مسلمون نیستیم چرا دخالت میکنیم تو کار اینو و اون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
خانم زکریا خودت کار و زندگی نداری؟ یکسره به دیگران گیر میدی که چی؟یکم از هنر خودت بگو انقدر سرتو تو زتدگی دیگران نکن
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
خداشفا بده همه ی مریضان را ،مخصوصا اونایی که میخوان به هر قیمتی دیده بشن
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
تعداد فالوورات به اندازه کافی بالا رفت، تمومش کن لطفا خانم زکریا
مهلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
چقد بیکاری خانم زکریا ، متتظر نشستی فقط به شهاب حسینی توهین کنی؟ برو اون شامپو های مسخره رو تبلیغ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
چرااینقدرسحرزکریا بی مزه ولوس شده لعنتی فضول خودشیرین عزیزم بااین حرفهایی که می زنی بدترازچشممم افتادی حالادیگه ازاینهمه حسادتت حالم بهم میخوره فکرنکن که عزیزمیشی نه بدترنفرت مون ازت بیشترشده بی فرهنگ توکاردیگه ای نداری به توچه مربوطه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
ماندن این آدمها یا نماندن شان در کشور یا فضای مجازی برای مردم ایران اصلا هیچ فرقی نمیکنه آخه اینها چه نفعی به کشور و مردم ایران دارند اگر یک دانشمند باشه بله ولی از ایجور آدمها زیادن اصلا بودن و نبودن شان مهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
الان فکر میکنی با این توهین ها و بی احترامی هایی که به شهاب حسینی میکنی عزیز میشی؟اتفاقا برعکس واقعا بی فرهنگ و فضول هستی ، شهاب حسینی خیلی صبر داره که جوابتو نمیده
سوگل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
موافقمممممممم عالی گفتید
بهار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
آی گفتی واقعا معلومه که آقای شهاب حسینی صبرشون زیاده که جوابشو نمیدند هر کس دیگری بود ممکن بود جوابشو بده
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
چقد حسودی آخه تو زکریا ،چقد بی فرهنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
خانم زکریا تو یکم از هنر خودت بگو ،بگو تو برای فرهنگ این مملکت تا حالا چه جایزه ای برنده شدی؟ سرت تو زندگی خودت باشه ، توهین هم حدی داره دیگه ، با این کارا حماقت خودت رو اثبات میکنی فقط
سوگل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
دقیقا
خانم زکریا سرت تو کلاه خودت باشه
محسن اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
خانم زکریا ازتون عذر میخام ولی دیگه دوستت ندارم، فردا صبح بیا محضر، آخه یعنی چی همش سرک کشیدن،
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
شهاب میخاسه بره که رفت و خدا هم پشت و پناهش، ،ولی خانم زکریا شما رو سنه نه، نکنه دوستش داشتی کلک
.....
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
خخخخخخ
شاید کسی چی میدونه؟
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
ببخشید خانم زکریا شما که توهین کردی باید بگم کار بسیار بسیار غلطی کردی . و اینکه قصدت مگر توهین نبوده ؟ پس چرا آخر حرفت دوتا ایموجی بوس گذاشتی ؟
چرا هیچ کس به اینش دقت نکرده ؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶
خانم زکریا گله هوای مردم و داره این شهاب حسینی چی عین ... بلا نسبت بیچاره ...
نوید
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
نه آقا حامد ،خانم زکریا فقط داره ادای آدمایی رو در میاره که هوای مردمو داره
اگه خودش موقعیت شهاب حسینی رو داشت معلوم نبود تا حالا چندبار واکسن زده بود ، فقط بلده حرف بزنه ،میخواد خودشیرینی کنه به هر قیمتی
واقعا باریکلا به ادب و صبر شهاب حسینی که هیچی بهش نمیگه ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: