ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا در 16 سالگی از زبان خودش + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۰۵۸۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 08 March 2021
از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم

 تجاوز به ریحانه پارسا

وقایع روزـ سرویس اجتماعی؛

ریحانه پارسا که چند ماهی است به ترکیه مهاجرت کرده، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که در سن ۱۶ سالگی قربانی آزار جنسی شده است.

این بازیگر تصویری از خود در استانبول منتشر کرد و نوشت: "۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!

از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم

به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد، در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

 تجاوز به ریحانه پارسا

اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ای از زندگیم خیره شدم؛

برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم:((قبول واقعیت نصف موفقیت است))...

عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛

«از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»"

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
سلام الکی این خانوم گندش نکنید .اگر هیچ خبرگزاری از این خانم خبر منتشر نکنددیگر حاشیه سازی نمی کند تا دیده بشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
ای بابا رفته ترکیه مست میکنه معلوم نیس چی می نویسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
آشکارکر دن گناه خودگناهی بزرگتراست چرابایدچنین چیزی رابیان میکردی ؟
نفیسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
چرا باید کسی این کارو بکنه به نظر من همش دروغ بهترین بازیگره
مهران
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کسی که با یه سریال یه هو مورد تشویق قرار گرفته،خودش رو وا داده حالا فکر کرده چه خری...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
حالا خوب بوددرموردرابطه هم یه مقدارتوضیح میدادچطوری اومده چطوری رفته چیکارکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
رابطش با گوشی تلفن بوده،فکر کرده کسی هست که بهش نزدیک سده،این هنوز فرق خیلی چیزها رو نمیدونه،بعد حرف از تجاوز میزنه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
این یا مارو مسخره فرض کرده یا خودش رو هروز یه چیزی میگه یه بار میگه من ذهنم اینه بچه هاس یه بار میگه به من تجاوز شده دفعه بعد ام حتما میخواد بگه حامله ام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
ریحانه پارسا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
این خانم مطمعنا برای ازاد شدن از افکار و گذشته ازار دهندش خودش را رها کرده و چیزی را که ازارت میدهد را ب اشتراک بگزاری یا به زبان ساده درک این را داشته باشی که با ابراز و گفتن چیزی که خوره شده رو مخت رها میشی دلیلش فقط همین بوده افرین به این دختر ای کاش همه این شجاعت را داشته باشیم
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
همه اینکارو میکنه که اسمش بیوفته سر زبونا وگرنه هیچ ... نیست
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
گندش در آوردن با زیگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
آفرین به ریحانه جون
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
برای خود نمایی دلیل بهتری نداشتی وطن فروش
احمد ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
چشم مامانت روشن افرین مرحبا احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
چقدر این حرفه ی بازیگری و به اصطلاح هنر کثیفه ، خروجیهاش یکی از یکی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
عجیبه حالا داره سیاه کارایشو میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱
ای بابا بسه دیگه تمومش کن ابرو خودتو آنقدر نبر مردم بهت جایزه نمیدن و ازت متنفرن من به خدا خیلی دوست دارم و چند شب پیش خواب تو دیدم و دوست دارم از نزدیک ببینمت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب