تصویری تلخ و تکان دهنده پشت در یک مرغ فروشی که خبر ساز شد | وقایع روز
کد خبر: ۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - 10 March 2021
تصویر تلخی پشت در یک مغازه مرغ فروشی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که کاربران را تحت تاثیر قرار داد.

تصویری تلخ پشت در یک مرغ فروشی

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

تصویر تلخی از فروش پوست مرغ در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که کاربران را تحت تاثیر قرار داد.
در این تصویر که روی در یک مغازه مرغ فروشی نصب شده آمده است: «پوست مرغ کیلویی ۶ هزار تومان، رایگان نیست لطفا سوال نفرمایید.»

کاربری نوشت: «یکی این تصویر رو به آقای جهانگیری نشون بده ببینم بازم روش میشه بگه نگذاشتیم مردم فشارها را زیاد حس کنند.»

کاربر دیگری نوشت: «آقای روحانی نفرین هامون رو حالا باید به کجا بدیم که وضع اقتصادمون درست بشه؟!»

تصویری تلخ  پشت در یک مرغ فروشی

کاربر دیگری نوشت: «تورم افسارگسیخته بیشتر از همه قشر ضعیف جامعه رو از پا درمیاره!»

کاربری هم نوشت: «چند سال قبل یک خبر خوندم که یک نفر پوست مرغ رو می برده خونه روی آتش می انداخته تا برای بچه هاش بوی کباب در بیاره!حالا باید برای همون هم پول بده!»

یک فعال فضای مجازی نظر متفاوتی داشت: « چرا همه چیز را از چشم دولت میبینید؟ درسته که دولت مسئولیت مستقیم داره ولی خیلی چیزهای دیگه در این وضعیت دخالت داره. چرا در برابر آمریکا شعار مقاومت میدیدم و اون رو دشمن میدونیم ولی به دولت خودمون که می رسیم همه چی یادمون میره حتی بعضیامون حاضریم کنار آمریکا وایسیم!!»

یک کاربر دیگر هم ضمن موافقت با این نظر نوشت: « بابا یه عده سودجو هستن که از این فضاها سوء استفاده میکنن البته من نمیگم دولت مقصر نیست ولی وقتی میبینی همه یهو دارن مثلا علیه دولت یا هر نهاد یا شخص دیگه ای هجمه میکنن و همه چیو میندازن گردنش او یه نفر، اگه شامه ت سالم باشه بوی سیاسی بازی رو میشنوی»

یکی هم گفته: « حالا مرغ نخوریم چی میشه؟ مگه مرغ چی داره؟ چرا انقدر موضوع مرغ حساس شده؟ همینا که هی مینالن مرغارو چندتا چندتا خریدن تو فریزر خونه شون گذاشتن! و الا اونی که واقعا نداره نمیاد هی تو فضای مجازی فعالیت کنه»

یکی از مخاطبان وقایع روز در بخش نظرات همین مطلب متذکر شده است که:

«باید دید این برگه را کی نوشته آیا جنبه سیاسی داشته چقدر میشه به فضای مجازی اطمینان داشت درسته مشکلات بسیار ، بسیار فراوان است واقعا این جنگ اقتصادی از جنگ نظامی بدتر است ما در جنگ نظامی گروهی داشتیم به نام ستون پنجم الان در جنگ اقتصادی ستون پنجم کیه؟»

حرف های عجیب دکتر روازاده درباره مرغ خوردن + فیلم

یک کاربر هم با نگاهی طنزآمیز فیلم صحبت های دکتر روازاده را منتشر کرده که به شدت از خوردن مرغ منع می کند. و می گوید: « خصلت مرغ قانع نبودنه. مرغ بخوری قدقد میکنی! کسانی که مرغ میخورن هیچوقت قانع نیستن تو زندگی»

تعداد بازدید : 1976
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
دیگه بوی کباب هم پولی شد.ممنون از این انقلاب.مطمئنن اگه انقلاب نمیشد ما این همه رفاه رو نداشتیم و الان باید پوست مرغ رو کیلویی حداقل 10 هزار تومن میخریدیم.دستاوردهای این انقلاب تاثیر بسیاری در رفاه حال ما داره.الان داریم پوست مرغ رو 4 هزار تومن کمتر از دوران ستمشاهی میخریم(البته احتمالا)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
آقای روحانی نه کباب هست نه خر داغ می کنند مردم پوست مرغ سرخ می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
هم دنیایمان را آباد کردند و هم به مقام عبودیت رسیدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
ازبرکات انقلاب هست این وضعیت
هم دنیامون آبادشد هم آخرتمون
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
تاسف اوره!!!!واقعا حق ملت ایران
این بود!؟! دستتون درد نکنه!!!
دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
خاک بر سر تون با این نظامتون حالا هی برو انگشت تون بزنید تو استامپ بکنید تو دوربین شبکه های صدا و سیما بگید ما ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
الان دقیقا وقتشه مملکت داران کلاهشون رو یکم بالاتر بذارن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
اسم روحانی میاد سرم درد میگیره اسم اینو نیارید تورو قران نه شغلی هست نه امیدی نه انگیزه ای هیچی .کاش میتونستم مهاجرت کنم از ایران
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
روزی گذشت پادشاهی ازگذرگاهی، فریادشوق برسرهرکوی وبام خواست زین میان کودکی یتیم گفت، که آن چیست برسرپادشاست، پیرزنی کوژ پشت گفت، این آه دیده منو خون دل شماست، ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
خدا لعنت کنه آن آدمهایی را که بخاطر آب و برق مجانی نسلهای بعد را بدبخت کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
فراموش نکنید اقتصاد مال خر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
باید دید این برگه را کی نوشته آیا جنبه سیاسی داشته چقدر میشه به فضای مجازی اطمینان داشت درسته مشکلات بسیار ، بسیار فراوان است واقعا این جنگ اقتصادی از جنگ نظامی بدتر است ما در جنگ نظامی گروهی داشتیم به نام ستون پنجم الان در جنگ اقتصادی ستون پنجم کیه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
مرغ فروشی های اسلام شهv همین مرغهای دولتی رو هم که روش قیمت 20400خورده بالای 31000تومن میدن این یعنی سودجویی و گرانفروشی اصناف میری شکایت میگه ما شکایت قبول نمی کنیم گرون خریدن رئیس دزدها رو گذاشتن رئیس اصناف که هواشونو داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
من پنج ماهه مرغ نخریدم گفتم ارزون بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
به همین خیال باش که ارزون بشه
ش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
ح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
به حق چیزهای ندیده و نشنیده دیگه چیا باید ببینیم نشکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
وضعیت بد معیشتی تو کل دنیا اتفاق افتاده . دنبال یک‌نفر نباشید خدا تمام کسانی که به اسم اسلام با لباس اسلام بر علیه دین و اسلام قدم برداشته و بر میدارن رو نابود کنه . مردم مهربان کشورم اینها با مردم کاری ندارن به ولله دنبال تضعیف دین و سنت پیامبر و مولاجانم هستند که دارن موفق میشن . چرا هر زمان جنسی گردن میشه صف تقاضای ما مردم بیشتره ؟ مردم ما گدا و نیازمند نیستن این دولت مردان به ظاهر مسلمان و مومن هستن که گرسنه اند . 22 خانواده ی یتیم دار رو همراه با مردم منطقه تحت پوشش داریم و خدا رو شکر که انتخاب شدیم که روزی خدا رو به دستشون برسونیم . دنبال مقصر نباشیم ما مقصر هستیم
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
چرا دولت مقصر نیست؟؟چرا این دولت بی کفایت نمیتونه جلوی سودجوهارو بگیرهچراااااااا...پس دولت مقصره بدم مقصره..اونیکه نفست از جای گرم در میاد میگی مرغ نخرن..مگه مرع چی داره ..مرغ از همه گوشتها ارزونتره واسه همین ی عده ترجیح میدن حداقل اینو بخرن اون یکی گوشتهارو رو که نمیتونن...تا زمانیکه مرگ اینو اون ارزوی این دولته بی کفایته همون نفرینها برمیگرده به خودمون.این قانونه زندگیه.این قانونه طبیعته..حالا جر بدین خودتونو بگین مرگ بر فلانی.عوض اینکه طلب بخشش و خیر برا همه کنین تا همون به خودمون برگرده طلبه مرگ میکنن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
متاسفم براتون با این ویدئو که توی خبر گذاشتید نگاه ابزاری کردن به زن و مرد کردن کی میتونه گوشت ذمحت و بو داده ناپز خروس رو بخوره مرغ نخوریم گوشت گوسفند کیلویی180 هزار تومنی میتونیم بخربم بخوریم
مثل اینکه شما خیلی مرفه بی دردی
راز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
وقتی عرضه هر جنسی به دست یکی از وابستگان ...است وضع بهتر از این نمیشه. حاضرن کاسبی تمام ایرانیها رو نابود کنن که درآمد میلیاردی خودشون رو بیشتر کنن. خدا میدونه چه مافیای کثیفی پشت همین مرغه مثل موز. لعنت خدا و اولیا به باعثین و مسببین
.
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تاکی باید زیر بار ظلم باشیم خدا؟
حلال خور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
ای سیر ، ترا نان جوین خوش ننماید / معشوق ماست پای مرغ وسنگدان آنکه به نزدیک تو زشت....
چرا ناشکری کنیم که همین پای مرغ وسنگدان هم مجانی و ارزان نیست و مرتب گران می شود و خوراک بسیاری ازطبقات ضعیف و شریف و آبرومند است که به اسم درست کردن سوپ خریداری می کنند ، و زندگی را باید با همه ی سختی اش آبرومندانه و با نجابت و حلال سپری کرد و سختی ها می گذرد و حق الناسی از مردم به گردن شخص نیاید که پاسخگویی فردای قیامت سخت است...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
سلام بررزمندگان دیروز وزجرکشان امروز امام گفت قدرجنگ رابدانید همه چیز فراوان حالا که جنگ تمام شد وامام نیست برکت هم نیست عزیزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: