استوری توهین آمیز مجری استقلالی صدا و سیما به پرسپولیس برای دیده شدن | وقایع روز
کد خبر: ۱۱۳۲۰
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - 08 April 2021
معاون فرهنگی آبی‌ها با قیاس حریفان استقلال و پرسپولیس کنایه عجیبی به سرخ‌ها زد.

استوری توهین آمیز مجری استقلا به پرسپولیس برای دیده شدن

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 بعد از قرعه کشی جام حذفی و مشخص شدن حریف پرسپولیس در این جام هواداران استقلال  کری خوانی هایی در فضای  مجازی علیه پرسپولیس داشتند.  خصوصا اینکه حریف آنها ذوب آهن بود و پیش از این هم برابر پیکان به میدان رفته بودند. در حالی که حریف پرسپولیس شاهین بندر عامری بود و سرخ ها پیش از آن هم برابر مس نوین قرار گرفته بودند.

این ماجرا البته پیش از این هم سوژه هواداران آبی شده بود و آنها گروه سرخ ها در آسیا را در قیاس با گروه استقلال گروه بسیار راحت تری می دانستند.

اما معاون فرهنگی استقلال که طی چند وقت اخیر یکی دو اظهار نظر دور از انتظار داشته دیشب با انتشار یک استوری کنایه آمیز پرسپولیس را در حد حریفانش دانست.

استوری مولایی را می‌بینید که در آن پرسپولیس را هم قد حریفانش دانسته است. این در حالی است که مولایی معاون فرهنگی باشگاه است و به جز احترام به رقیب دیرینه او باید حرمت تیم هایی مانند شاهین بندر عامری را نگه دارد.


بیشتر بخوانید: رکوردار استقلال نسبت به پرسپولیس در لیگ برتر / آبی‌پوشان 9 بر 2 جلوتر از سرخ‌پوشان

ستاره محبوب مجیدی امروز قرارداد می‌بندد / بالاخره جنجال‌ها پایان یافت


استوری توهین آمیز مجری صدا و سیما به پرسپولیس

درهمه جای دنیا جام حذفی فرصتی است برای حضور تیم هایی از دسته های پایین تر و نفس برگزاری این جام همین است. حد و اندازه یک باشگاه را قرعه کشی در یک جام تعیین نمی کند اما جایگاه و اعتبار آدم ها حتما ارتباط مستقیمی با ادبیات آنها دارد.

مولایی پیش از این هم با یک مثال ملانصرالدینی رفتار مدیران باشگاه پدیده را به او تشبیه کرده بود که با انتقادات فراوانی مواجه شده بود. شاید بهتر باشد معاون فرهنگی استقلال و مجری صداوسیما  برای دیده شدن همان روش سابق را به کار گیرد.

نظرات کاربران
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
حواست باشه عزیزم این بدبخت که ما ندیدیمش توی تلویزیون ولی اونهایی که 24 ساعته میکروفون دستشون هست و انواع توهین ها رو به استفلال میکنن چرا شما رو حساس نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
شما ندیدی این مجری تلویزیون هم هست مشکل خودته. از کیسه کشا بهتر از این توقعی نیست که معاون فرهنگیشون انقدر بی فرهنگ باشه
Bidad
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
متاسفم برای نویسنده مطلب که حقیقت را می داند و حسابی سوخته ، شما هم برای دیده شدن قلمتونو حراج می کنید!!! چرا پیگیر اصل ماجرا نمی شید که حقایق روشن بشه ، لابد می خوای بگی قرعه کشی و شانس ،اگر شرافت دارید خودتونو گول نزنید تحقیق کنید ببینید چرا در تمام زمینه ها ، چه در ایران و چه در آسیا بخاطر پرسپولیس ، استقلال را معامله می کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
چرت نگو بابا شما لنگی ها تو صدا و سیما کار نمونده که نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کیس کش فقط یاد گرفته توهین کنه
بی گناه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
عمو جان چرت نگو شما برو ببین هواداران بی .. شما چ بلایی سر قبر مرحومان غلامحسین مظلومی و جدیکار و ناصر خان آورنده
برو ببین نام ناصرخان رو حذف کردن از بلوار ها
پس اینقدر چرت نگو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
چطور یک کارشناس یا مجری پرسپولیسی هر نظر یا استوری بگذاره ایراد نداره و توهین آمیز نیست اما کافیه یک استقلالی استوری بزاره یا حمایت کنه اونوقت توهین امیز هست و بزرگش میکنین!!! شعور مردم بیشتر از شما هست که بدنبال جذب مخاطب هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
این حمایت نیست بی تربیتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
از اون اولم من از این ... بدم میومد کی شد معاون فرهنگی این ادم بی فرهنگ
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
پرسپوليس سيد1 آسيا و استقلال سيد 3 اسيا
به نظر ميرسه پست بيشتر توهين به استقلاله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کجاش توهین داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کسی که دور از ادب حرف بزنه یعنی بی ادبه چه لزومی داره معاون فرهنگی اظهار نظر کنه کسی که یه عمر مجری بوده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
تیتر خبر شما پرسپولیسی است اقایان وقایع روز مجریان پرسپولیسی در تلویزیون رژه می روند وکاروشون کری برای استقلال است حالا این بنده خدا کری نامحسوس خوانده کجایش توهین بوده توهم نداشته باشید تاز ه استقلال با ۲ ستاره بزرگ اسیا است پرسپولیس ۶۰ ساله خواب اونه می بینه پرسپولیس هم طراز استقلال نیست
سرور ابی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کی جام گرفتین مقابلتون چه تیمی بازی کرده حالا کجا هستن کیسه
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
بدترین جهالت ها تعصب است . مطلبی که تیتر کردید اوج تعصبتان به یک تیم را نشان می دهد وگرنه روزی که آن جوانک وزیر...می چرخاند و انواع توهین ها را به بهانه هیجان جوانی نثار تیم رقیب میکرد قلمتان گم شده بود که در تقبیح رفتارش مطلبی بنویسید؟!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
خب همین که این لنگی ها... خودشون رو در حد تیم های لیگ پایین تر میدونند خوبه . اماااااااااااااااااااااااااااااا بد دارن میسوزه لامصب .
حداقل خودتون رو ضایع تر نمی کردید
چند تا جام ... بهتون دادند دلتون شاد باشه فکر کردید دوقوزآباد هم کشوره . نه بابا از این خبرها نیست . بابا مسعودتون بره هیچی نیستید هیچی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
این بنده خدا ها واقعا از زمانه عقب هستند وهنوز کری های ۳۰سال پیشو دارن میخونن پرسپولیس بسیار عالی سرش به کار خودشه وفعلا هم که صدر جدوله حالا گاهی سپاهان گاهی پرسپولیس بقیه هم هرچی میخوان بگن تا خسته شن فحش بدن گریه کنن ناله کنن غر بزنن تهمت بزنن جواب همشون توی جدوله ردبندیه فقط یه لیوان اب خنک چارشونه .
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
... !!کیسه کشا از سوزش بسیار زیاد افتادن به اراجیف گفتن ما هم اصلا اینارو به حساب نمیاریم ما هی جام میبریم اونا هم هی حرف ... بزنن این به اون در !!
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
دم نویسنده این خبر گرمممممم... که باعث خوشحالی قلب میلیونها پرسپولیسی مقیم ایران گشت
م.ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
اگه هوادار نوجوان کری می خواند ایرادی نیست ولی مسئولی فرهنگی باشگاه ورزشی فرهنگی و ریشه دار بی فرهنگانه و ..... سخن گوید باید عزا گرفت
قلم نفروشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
قلم فروشی دسته کمی از وطن فروشی ندارد.اولا این فرد در تلویزیون ب تیمی توهین نکرده و حرفی هم نزده ک مسابه توهین باشه.دوما چرا چندین مجری و وزیر ک ب استقلال توهین میکردن را شما مانور نمیدادین روش و اینجوری مطلب نمی نوشتید چ شده چرا ب تریج قبایتان برخورد.چرا حقایق را نمینویسید چند سال فوتبال ایران دست چند مافیا افتاده و فقط یک تیم خاص رو براش بازیها رو در میارن. کافیه خیابون جلو استادیوم دوتا چاله داشته باشه سریعا بازیکنا و مربیان تیم خاص انواع توهین را ب سازمان لیگ و غیره میکنند ک دارن بهشون خیانت میکنند. قلم حرمت دارد شرف دارد اما شما.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
اقا چرا مسئله جنایی میکنی یه کیسه کش زپرتی یه چیزی گفته
اصلا مهم نیست. خودش اصلا مهم نیست چه برسه به تیمش
امیرتاجیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
اول اینکه ایشون اسم تیم دیگری جزاستقلال کبیر را نیاورد.دوم اینکه ازوزیر ونماینده مجلس ودرکل مسئولین که پرسپولیسی هستندمداوم کری سخیفانه علیه سرورشان خواندندهیچ،بااین لفافه گویی زیبا شما دردت گرفت؟خواهشا کمی انصاف داشته باشید.
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
باکدوم تیما بازی کردین ستاره گرفتین پز میدین چند تا بازی کیسه
تاج
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
شما لنگیا تأسیس شده بودید یا به محمدیان بنگلادش باختید!؟ ما تیم هاپوئل اسرائیل در حد تیمهای اروپایی را له کردیم.... دومی هم با اقتدار۱۹۹۰ لیائونگ چین را خورد کردیم شما هم پایتلویزیون خودتونه ..... می‌دادین !ههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
این ... نمیدونه باید میرفتن پلی آف آسیا حالا شانس بهشون رو کرد مستقیم رفتن گروهی وقتی سید ۴ آسیا باشی حتما باید با تیمهای سید ۱ تا ۳ همگروه باشی
پرسپولیس سید یک آسیاست و شما با ارفاق و شانس شدین سید ۴ پس حرف مفت نزن
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
تاج کبیر اصلا قابل مقایسه با لنگ نی تیم حکومتی :)
برید با هم رده های خودتون بازی کنید :)))
عشق است تاج
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
اقای لنگی شخسصت استقلالی ها درحد لنگیا نیست برادر
اژدرسرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
پرسپولیس همچنان قربانی می‌گیرد.اینبارهواداره ...کیسه کش .عقل خودش رو نشان داد.اندازه فقط یک نخود.خخخخ.ولی انصافا پرسپولیس از کرونا بیشتر خطر داره واسه کیسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
... لنگ چرتوپرپ نگو باستاره های جعلی
مزیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
و هر کسی هم به اندازه شعورش حرف میزند،
و افراد هر تیمی هم شأن همان تیم هستند.
متاسفانه مدتی هست که مسئولان و مربیان و بازیکنان استقلال به جای پرداختن به تیم خودشان و تلاش برای بهتر شدن تیم، خود را درگیر مسایل حاشیه‌ای کرده و به تیم های دیگر حمله می کنند.
شاید یکی از دلایل عدم موفقیت این تیم هم همین مسئله باشد، چون اگر انرژی خود را صرف برطرف کردن نقاط ضعف و بهتر شدن نقاط قوت تیم خود می کردند بهتر نتیجه می گرفتند.
با اینگونه حرفها نشان می دهند که چقدر از موفقیت های پرسپولیس عقده دارند و حسادت می کنند و مطمئنا این جور حرکات باعث سرخوردگی هواداران، بازیکنان و دیگر اعضای تیم خواهند شد، چون آنها درک می کنند که در زمین حریف پرسپولیس نمی شوند و باید بیرون از زمین به این تیم حمله کنند
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵
سلام.همین جانبدارانه مطلب نوشتن شما نشون میده که کدام تیم داره بهش توهین میشه،شماکه تیمتون رولایق میدونید چرادارید با جبهه سازی خوتون رو میبریدبه حاشیه؟بهترنیست هرکسی کارخودشو انجام بده.
تاج
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
حرف حق تلخه!!!! لنگی ها آی بدو آی بدو شاه یادتونه!؟ حالا برای ستاره آسیایی آی بدو آی بدو.....ههههههه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: