حرف های جنجالی داریوش ارجمند راجع به زن ها + ویدئو | وقایع روز
کد خبر: ۱۲۳۷۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 16 May 2021
خداوند زن را آفرید که بره وزنه بزنه ، زن باید قوی ترین وزنه بردار بشه یا بهترین مادر.

حرف های جنجالی داریوش ارجمند راجع به زنها

وقایع روز ـ سرویس هنر و ادبیات؛

 به بخشی از حرف های داریوش ارجمند راجع به زن ها می پردازیم. حرف های عجیب داریوش ارجمند راجع به زن ها

 

تعداد بازدید : 2031

چرا نباید پدر جذبه داشته باشد . رفیق نیست با بچه هاش باید سفره عرق پهن کنه؟

 
 
نظرات کاربران
ناشناس
France
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
آفرین..حرف نداری آقای بازیگر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
حرفاش کجاش عجیبه مگر از مریخ آمده میگه زن کارش مادری کردن نه
مجید
Germany
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
آفرین هزار آفرین
امیر
Bulgaria
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
آفرین به استاد بزرگ و پدر سینمای ایران آقای داریوش ارجمند واقعا که حرفاتون را باید با آب طلا نوشت زیرا یه مشت زن واپس خورده هرج و مرج طلب دارن اون غیرت ایران را نشونه گرفتن و می خوان از بین ببرن!! ولی غلط کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
رفتار زن به غیرت شوهرش و پدرش برمیگرده بلانسبت شما الان مردا بی غیرت شدن و نمیخوان زناشون رو محدود کنن و همین بی بند و باری زناشون با کلاسی و اومل نبودن میدونن
حمیدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
عالی گفت خدا پدر ت را بیامرزه استاد اگه در این دوران ما فاجعه ای به نام عدم تمکین زنان از شوهرانشان را داریم به دلیل رسوخ فمنیستای کثیف در بدنه دولت و دو تابعیتی هایی امثال ... و ... و اون ... و م...داشتیم که دایم بر علیه مردان لایحه می دادند به مجلس و مرد ستیزی می کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
کجا این حرف های استاد جنجالیه؟! از یک مهندس انتظار عمل جراحی نمی ره ولی میشه گفت به این خاطر خوب پس دکتر از مهندس بهتره؟ نه هر کی باید جای خودش باشه و اینطور قشنگ تره به عدالت نزدیک تره. هر کی می تونه به کمال واقعی خودش برسه
J
Russian Federation