رَکَب مشاوران تبلیغاتی رئیسی به طرفداران!/ ریحانه سادات رئیسی در تلویزیون | وقایع روز
کد خبر: ۱۲۹۹۲
نویسنده: دانیال نعیمی
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - 03 June 2021
ریحانه‌سادات رئیسی، دختر سید ابراهیم رئیسی، به عنوان نماینده ویژه این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره ویژگی‌های شخصیتی پدر خود با مردم صحبت کرد.

رَکَب مشاوران تبلیغاتی رئیسی به طرفداران/ ریحانه سادات رئیسی در تلویزیون

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در صدا وسیما، پیش از آغاز رسمی برنامه موسوم به گفت‌وگوی ویژه خبری، نماینده نامزدها، در یک گفت‌وگوی صمیمی دقایقی با مجری گفت‌وگو می‌کنند. در این گفت‌وگوی کوتاه، نامزدها یکی از افراد نزدیک به خود را معرفی می‌کنند تا درباره خصوصیات فردی و اجتماعی وی با مجری صداوسیما گفت‌وگو کند.

بر همین اساس و در شب گذشته، ریحانه‌سادات رئیسی، دختر سید ابراهیم رئیسی، به عنوان نماینده ویژه این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره ویژگی‌های شخصیتی پدر خود با مردم صحبت کرد.

او در این گفتگو در پاسخ به این سوال که تصویر اشتباهی که مردم از پدر شما دارند چیست؟، گفت: دیوار، تصویری که از ایشان در سال 96 ایجاد شد که بین زن و مرد دیوار می‌کشد ولی پدرم بین مردم دیوار نمی کشد بلکه پل می‌سازد.

اگر نگوییم که ستاد تبلیغاتی رئیسی قصد کپی‌کاری از ترفند تبلیغاتی عبدالناصر همتی که پیش از این همسر خود سپیده شبستری را به این برنامه فرستاده بود، نداشته‌اند، البته قضیه خاص وعجیبی اتفاق نیافتاده است.


بیشتر بخوانید: سپیده شبستری همسر عبدالناصر همتی کیست؟ / خانمی که به جای همتی به صدا و سیما رفت


داستان وقتی جالب می‌شود که عبدالناصر همتی و همسرش به علت حضور وی در این برنامه تلویزیونی، از جانب طرفداران سید ابراهیم رئیسی، به شدت مورد نقد و طعنه قرار گرفته بودند. به ویژه پس از آن‌که سپیده شبستری اکانت رسمی خود را در توئیتر، ساخت و همتی نیز اولین توئیت وی را باز نشر کرد.

این اقدام و رفتن شبستری به صدا و سیما واکنش‌های تندی از جانب هواداران رئیسی در توئیتر داشت که متاسفانه برخی از آن‌ها با توهین همراه بود تا جایی که بعضی از این افراد حضور همسر همتی در رسانه‌ها را مصداق استفاده ابزاری و شوی تبلیغاتی دانستد و با مقایسه شبستری با همسران دیگر رؤسای جمهور ایران و یا کاندیداهای ادوار گذشته، او را بازیچه تبلیغاتی جبهه اصلاحات خواندند.

رَکَب مشاوران تبلیغاتی رئیسی به طرفداران/ ریحانه سادات رئیسی در تلویزیون

 

با تمام این تفاصیل، شب گذشته سید ابراهیم رئیسی و مشاوران تبلیغاتی او در اقدامی تقریبا مشابه، دختر این کاندیدای اصول‌گرا را به صدا و سیما آوردند. اقدامی که ظاهرا بدون مطالعه رفتار و اعتقادات هواداران رئیسی انجام گرفت و البته به دور از تفکرات و اعتقادات خانوادگی وی بود.


بیشتر بخوانید: آیا نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده است؟ / جدی شدن رقابت نامزدهای اقتصاددان


این دوگانگی در رفتار هواداران و کاندیدای مورد حمایت آنان در ادامه می‌تواند تصویر عمومی ناخوشایندی را از آنان به جای بگذارد و به همین دلیل بهتر است ستاد تبلیغی رئیسی کمی هماهنگ‌تر عمل کرده و قبل از هر عمل تبلیغی و یا عکس‌العمل به تبلیغات دیگر نامزدها، با یکدیگر مشورت نمایند. هواداران نیز باید از هرگونه رفتار شتابزده و نیز به دور از ادب و احترام خودداری کرده و در نظر داشته باشند که ممکن است تیم تبلیغاتی نامزد مورد حمایت آنان نیز، برنامه تبلیغی مشابهی را برنامه‌ریزی کرده باشد.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
هر حرکتی که از طرف خودشون باشه درسته،فقط دیگران کار اشتباه انجام میدن.هرچقدر هم کار مشابه باشه.
جیم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳
اتفاقا طرفداران همتی ب نام طرفداران رئیسی اونجوری برخورد کردن،تا طرفداران رئیسی را خراب کنند و مردم را ناراحت کنند
این قبیل حرکات زشت از همتی و اصلاح طلبا بیشتر بر می آید و ثابت شده هم هست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
چرت ننویس عامو. رای ما رئیسی قاتل اختلاسگران و آقازاده ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
قا... رو خوب گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
مردم فهيم تر وباسوادتر هستندحتى ازمسئولين
انیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
هر کس در جبهه مخالف روحانی باشه من رای بهش میدم اصلا از لج روحانی به رئیسی رای میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
همین لجبازی ها، مردم ایران رو بدبخت کرده
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
رای فقط آقای رییسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
اگه جلیلی اجازه بده
دوستدارنظام وولایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
باسلام و احترام
عزیزان دراظهارنظر رعایت شونات اسلامی واخلاقی رالحاظ نمایید یادمون باشه هر فردی تفکرواستدلالهای جداگانه ای داره.ازاونجایی که همه یکجورفکرنمیکنند،للازمم نیست همه به یک کاندیدا رای بدهندوگرنه خودشو رای نگهبان یکی از کاندیداها رو ریس جمهور انتخاب میکرد
ازآنجایی که دینمون رجوع به عقلانیت وشعور رادرسرلوحه قرار داده پس بهتره بجای بداخلاقی مطالعاتمون رو روی کاندیداها بگذاریم.اگر کاندیدایی خاین بود قدر مسلم شورای محترم نگهبان صلاحیتشون رو احراز نمی کرد.
مهراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
نتیجه گیری چیپ و سوگیرانه ای دارید.جهت گیری های سیاسی رو‌ داخل نظرات تون نکنید.مردم میفهمن کدوم حرکت اصالت داره وکدوم حرکت،فیک هست...طرفداران آقای رئیسی از قشر تحصیلکرده و فرهیخته هستن.بانوانی که از ابتدا برای حضور درست یک بانو در جامعه،تربیت شدن.اتفاقا من از حضور این بانوی جوان ،ریحانه السادات رئیسی،در اون برنامه،خوشحال شدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
ببخشید جهت گیری خبر بالا کجاست؟؟؟؟؟؟ یک واقعیت بر ملا شده. ناراحت شدین؟؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
با عرض سلام
در این دنیای مجازی از کجا معلومه از جانب هواداران آیت‌الله رئیسی این حرفها و تبلیغات منفی بوده و بر علیه خانواده محترم همتی حرفی زده
سابقه هرکدام از این کاندیداهای محترم مشخصه
از کجا معلوم سیاه نمایی نباشه
همه این کاندیداها انتخاب شدند
هر کدام برنامه و سبقه بهتری دارند ارائه ميدند
شما مسئولین این کانال از کجا نون می‌خورید؟
چرا اختلاف پراکنی می کنید؟
از کجا میدونید هواداران یک کاندیدا چه کسانی هستند و بعدش نتیجه گیری هم می کنید و آخر سر هم به ستاد تبلیغاتی توصیه هماهنگ شدن می کنید؟
اگه واقعا طرفدار اسلام و یا حداقل ایران و اخلاق گرا هستید از بع%ی کاندیداهای رد صلاحیت شده یاد بگیرید و به اصلاح امور این جامعه کمک کنید
اگر هدفتان خدمت به این جامعه و اسلام است فرقی نمیکند در هر پست و مقامی که هستید درست خذمت کنید
رفتار ائمه و به ویژه امیرالمؤمنین علی علیه السلام را الگو قرار دهید. آیا در طول مدت به ظاهر خانه نشینی، کدام امر مسلمین را تدبیر نکرد؟ کی و چه زمانی، منم منم کرد؟
این چه غروری است که شما ها دارید؟ کدام در خیبری را از جا کنده اید؟ به کدام توانایی خود می بالید؟
الان هم در عصر غیبت، حجةالله را فراموش نکنیم؟
رکب مشاوران تبلیغی..... ؟ وای وای به این همه دسیسه؟
وای وای که جواب خدا را چه می خواهید بدهید
آیا نمی دانید خداوند هم خوب می بیند هم خوب می فهمد هم خوب جواب می‌دهد
به ذره ذره حرفها و نیت ها و رفتار شما آگاه است
فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ
وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
شما از چی ناراحتی الان؟؟؟؟؟؟؟؟
صلح و دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
خونه و ماشین که هیچ هر وقت تونستم پس انداز کنم که هیچ هر وقت بتونم مواد غذایی مورد نیازم رو بخرم ۴ سال بعد رای میدم رای من و تو ارزشی نداره رئیس جمهور قبلا تعیین شده با این اب و نون گرون دیگه برای این و اون حرص نخورید
1255
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
واقعا هنوز امیدوارید با رفتن این وامدن اون اتفاقی بیفته دیگه کار از انتخاب بین بدوبدتر گذشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
این قبیل حرکات زشت از اصلاح‌طلبان بیشتر بر می آید تا دیگران،،، مخصوصا وقتی پای خراب کردن رئیسی و طرفداران آن در میان باشد
و این ثابت شده هم هست، روحانی گفت میخان دیوار تو پیاده رو بکشند یه عده هم گول خوردند
حالا هم خودش به خودشون فحش میدن بعد میگن اینا طرفداران رئیسی هستند،،، خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
واقعا خوشم میاد از امثال تو... کلی موجبات شادی و خنده من رو فراهم می‌کنید.... لشکر سایبری رو همه میدونن کیا دارن... هزاران موسسه با عنوان فرهنگی که در واقع سربازان سایبری اصولگرایان هستند و 24 ساعته دارن فعالیت تخریبی می‌کنن.... اوه اوه یادم رفت اصولگرایان فرشته و معصومند البته لاک پشت ها هم پرواز می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب