کاندیدای پوششی، «دم خروس» و «قسم حضرت عباس»! | وقایع روز
کد خبر: ۱۳۰۶۴
نویسنده: دانیال نعیمی
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - 07 June 2021
علیرضا زاکانی یکی از پنج کاندیدای اصولگرای این دوره از انتخابات شدیدترین انتقادات را به دولت و عبدالناصر همتی یکی از رقیبان خود، وارد کرد تا جایی که بیشتر وقت او به جای بیان برنامه‌های دولت احتمالی آینده‌اش، صرف همین حملات و انتقادات گردید.

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس

وقایع روز ـ سرویس سیاسی؛

در جریان اولین مناظره نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز 15 خرداد 1400 برگزار شد، علیرضا زاکانی یکی از پنج کاندیدای اصولگرای این دوره از انتخابات شدیدترین انتقادات را به دولت و عبدالناصر همتی یکی از رقیبان خود، وارد کرد تا جایی که بیشتر وقت او به جای بیان برنامه‌های دولت احتمالی آینده‌اش، صرف همین حملات و انتقادات گردید.

این مسأله اما از جانب همتی بدون واکنش نماند، وی زاکانی را کاندیدای پوششی خطاب کرد که برای حمایت از نامزد اصلی اصولگرایان یعنی سید ابراهیم رئیسی به میدان آمده است. این واکنش همتی، زاکانی را سخت برآشفته کرده بود و در طول مناظره بارها بر رد این وصف از خود اصرار داشت و آن را اتهامی می‌دانست که ستادهای انتخاباتی رقیب به او زده‌اند و صحت ندارد. او حتی به همتی گفت صادق باشد و نسبت دروغ به وی ندهد. زاکانی در آخرین سخنانش نیز با عبارتی غضبناک و تهدیدوار خواست که این آخرین بار باشد که وی پوششی خطاب می‌شود.

همتی اما از این ادعا کوتاه نیامد و حتی در پاسخ به انتقادات زاکانی و دیگر کاندیداهای اصول‌گرا که وی از آن‌ها با عنوان 5 در برابر یک یاد می‌کرد، تأکید داشت که چون پوششی هستند خود را ملزم به پاسخگویی به آنان نمی‌داند. بیشتر خطاب‌های او نیز در سخنانش، سید ابراهیم رئیسی بود. تهدید آخر زاکانی نیز کارساز نشد و همتی گفت که تا به حال او را کاندیدای پوششی می‌دانسته در حالی‌که اکنون فهمیده است، زاکانی سوپر پوششی است.


بیشتر بخوانید: حاشیه های جذاب اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری


مناظره اقتصادی نامزدهای انتخابات 1400 هر چه بود تمام شد ولی درباره پوششی بودن برخی کاندیداها، مسائل قابل توجهی وجود دارد که میزان صداقت همتی به عنوان کسی که این عنوان را به زاکانی و جلیلی اطلاق می‌کند و در طرف دیگر نافیان این وصف را به خوبی مشخص می‌نماید.

از نگاه‌های گوشه چشمی زاکانی به همتی برای رصد احوال او پس از حملاتش برای برآورد کردن درصد موفقیتش در نقشی که به او محول شده است، اگر بگذریم، واکاوی و جستجو در خبرهای ایام منتهی به انتخابات و نیز اظهارات بزرگان اصولگرایی و حتی سخنان تبلیغاتی زاکانی پس از تأیید صلاحیت، پرده از واقعیت قضیه به نفع همتی بر می‌دارد. آن‌چه در ابراز نظرهای گروه‌های مذکور وجود دارد حکایت از وجود یک نامزد اصلی به نام سید ابراهیم رئیسی و حداقل سه کاندیدای پشتیبان یا همان پوششی در اردوگاه اصولگرایان دارد.

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس


بیشتر بخوانید: در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 چه گذشت + حواشی جذاب


از ماه‌ها مانده به انتخابات و ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری، بازار گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداهای قطعی احزاب به ویژه اصولگرایان و جبهه اصلاحات داغ بود. از سمت جبهه اصولگرایان خبر از تشتت آرا و عدم اتفاق بر یک فرد واحد به گوش می‌رسید. البته در میان این اخبار آن‌چه از شورای ائتلاف و هم‌چنین شورای وحدت اصولگرایان اعلام شده بود حکایت از این داشت که در صورت حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات، کاندیدای مورد اجماع و حمایت همه اصول‌گرایان، وی خواهد بود.

 

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس

 

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس

 

ثبت‌نام‌ نامزدها آغاز شد و سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات 1400 نام‌نویسی کرده و از شورای نگهبان، تأیید صلاحیت گرفت. در کنار او سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی نیز تأیید صلاحیت شده بودند. شورای ائتلاف و وحدت نیز بیانیه‌ یا واکنشی مغایر با آن‌چه پیش‌تر درباره اجماع اصول‌گرایان بر ابراهیم رئیسی گفته بودند، اعلام نکردند که این به معنای اعتقاد به همان سخنان قبلی است.

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس

 

حتی برخی فعالان اصولگرا بر استمرار حضور دیگر نامزدهای خود در رقابت تا آخرین روزهای تبلیغات و کناره‌گیری در آخرین لحظات به نفع رئیسی، تأکید داشتند و در این اواخر نیز برخی چهره‌های شاخص نسبت به عدم کناره‌گیری این کاندیداهای پوششی، ابراز نگرانی کرده و توصیه به پا گذاشتن بر نفس کرده بودند.

 

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس

 

علاوه بر این اصول‌گرایان بارها اعلام کرده‌اند که با تمام توان برای حمایت از رئیسی به میدان آمده‌اند.

 

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس

حال سوال اینجاست که چرا زاکانی در برابر پوششی خوانده شدن، برآشفته می‌شود. مگر اتفاق جدیدی افتاده است؟ و یا مگر او از دایره اصولگرایان خارج شده است؟ قطعا چنین نیست که اگر بود، بیانیه و یا اطلاعیه‌ای رسمی باید صادر می‌شد.

 

کاندیدای پوششی، دم خروس و قسم حضرت عباس

 

البته هنوز از یادها نرفته که زاکانی در اقدامی مشابه و در تعارض حرف و عمل و سیاست‌بازی‌، چندی پیش گفته بود برای رئیس جمهور نشدن، یک جو عقل کافی است، ولی در نهایت خود نامزد ریاست جمهوری شده و امروز هم که می‌گوید برای پوشش نیامده است.


بیشتر بخوانید: در جستجوی یک جو عقل! ؛ علیرضا زاکانی از حرف تا عمل


بنابراین به نظر می‌رسد علیرضا زاکانی به جای توصیه دیگران به صداقت، ابتدا خود باید به این صفت پسندیده، مزین باشد. مردم هوشیارند و با رصد و مشاهده این قبیل اقدامات، متوجه بازی‌های سیاسی و منفعت‌طلبانه و به دور از حقیقت می‌شوند و ریاکار را شناسایی می‌کنند. باید به زاکانی تأکید کرد که مردم «دم خروس» را می‌بینند و آن ‌وقت «قسم حضرت عباس»، بازی با احساسات و اعتقاد مردم خواهد بود.

نظرات کاربران
مهدی قربی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
خوبیش اینه که حالا مردم بیشتر متوجه دروغگویی وبی ادبی زاکانی شده اند،کسی که تمام مدارکشو با دوپینگ گرفته!!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
نویسنده این متن وابسته به همون زالو های خونخوار هستن که دارن خون ملت ومیمکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
بنده خدا واقع بین باش هر 7 کاندید ... هستند اما با شکل و شمایل متفاوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
افرین
علی
United States of America
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
چطور کاندیدای پوششی فقط برای اصلاح طلبان خوب هست برای بقیه بد هست اون موقع که جهانگیری برای روحانی پوششی بود خوب بود حالا بده چه عیبی داره پوششی وقتی یک کاندیدا به نتیجه برسه کاندیدای دیگری که همفکر خودش هست رای بیشتری از خودش دارد به نفع او کنار برود
ناشناس
| Kuwait
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
آخه بیچاره این زاکانی که سواد نداره بعنوان جانباز بهش مدرک دادن آخه دم خروس خیلی بیرون بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
آدم از پیش تعیین شده نیاز ب پوشش نداده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
من در انتخابات فرمایشی شرکت نمیکنم اما مایلم رییسی رای بیاره بدلیل اینکه افراد ساده بدانند کار از کجا خرابه ساختار مشکل داره با عوض کردن شخص درست نمیشه ببین از اول انقلاب تمام روسای جوهور در آخر کار چجوری بیان شدن
ناشناس
| Kuwait
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
ای ول دمت گرم گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
به نظر من متن یادداشت، چیزی درباره خوب یا بد بودن پوششی بودن نمی‌گه. حرفش در واقع درباره صداقت داشتنه. جهانگیری پوششی بود ولی با صداقت اومد و گفت که برای دفاع از روحانی و دولت و اصلاحات اومده... ولی این بابا زاکانی کلا دروغ می گه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
اگر زاکانی دروغ میگه چرا همتی از خودش دفاع نمیکنه چرا نمیگه چکارس که راجب قیمت بنزین نظر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
مخترع پوشش فقط جهانگیرشاه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
باسلام،عزیزان اینحقیرازترکهای تبریزودراصل بایدبگویم همه ترکهای ایران به مانندفارسیان،لرها،کردها،عربها،بلوچهاو...میباشندوباوربفرماییدازآقایهمتی ومهرعلیزاده به دلیل سواستفاده اززبان قومیتی برای جذب آرا،بسیارمتاسف ونارحتم،همچنانکه دوست دارم بگویم همتی که خوداولین نفروباعث مشاجره بین نامزدهابودبهمراه مهرعلیزاده که صدالبته بابی ادبی وبداخلاقی تمام وباتوهین به آقای رئیسی مودب وباحیاوهمچنین به آقای زاکانی بابت جراحی دستشان،چنان رفتارزشت ودورازفرهنگ ایران اسلامی ازخودنشان دادندکه آرزوکردم ای کاش حداقل ترک نبودم واینهمه ضعف،بی غیرتی،بی حیایی وبی حرمتی رانمیدیدم وبایدگفت عزیزان هموطن بایددراین شرائط حساس کاری کنیم کارستان ،تاخدای ناخواسته بااین بی اعتمادی،بدبینی،نفاق وقتنه سازی واقدامات به عمددرستم وظلمی که به مردم ... عنایت وتوکل برخدا،امیدوارانه وباتلاشی حیدری پسندوسلیمانی وار،دین ،ایران وایرانی راازدست این کافران خدانشناس،خائن ،رانتخوار ،نفوذی وعامل دشمن وتشنه قدرت ،که نیت پقصدتصاحب قدرت اول مملکت(بااطلاعاتی که اینحقیربعنوان دفتردارمعاون یکی ازوزیران که خداشاهداست ،انصراف دادم،دارم) یعنی جایگاه رهبری عزیزوفرزانه مان رادارند،آزادومحکم پای دین اسلام وبندگی خداوندویک زندگی خداپسنددررفاه نسبی موردنظراسلام برای همه ایرانیان بایستیم تارضایت خداوندسبحان،اهل البیت(س)،آقاومولایمان حضرت حجت ابن الحسن(عج)،شهدا،جانبازان،یتیمان ،مستضعفان و...حاصل شود،درصورتیکه جدی بگیریم،هوشیاروخداترس وباتقواباشیم وهیچ زمانی فریب هواپرستان ازهرجناح وحزب و...نخوریم وفقط درحمایت ازحزب الله که خواست خداونددرقرآن است ،وکوشاباشیم،انشاالله ودرآخرشمابزرگواران که مرانمیشناسیدولی اگردروغ گفتم خداوندناطروغاضب مرابه شدت عذاب ورسوانماید،باتشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
شمایی که می‌گی «صدالبته با بی ادبی وبداخلاقی تمام وباتوهین به آقای رئیسی مودب وباحیاو همچنین به آقای زاکانی بابت جراحی دستشان،چنان رفتارزشت ودور از فرهنگ ایران اسلامی ازخودنشان دادند» و از فرهنگ اسلامی ایرانی حرف می زنی، خودت چرا به دیگران می گی:« کافران خدانشناس،خائن ،رانتخوار ،نفوذی وعامل دشمن وتشنه قدرت ،که نیت پقصدتصاحب قدرت اول مملکت»
دم خروس تان را باور کنیم یا قسم حضرت عباستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
صدق الله العلی العظیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
برادرم کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو بخواب زده نمیشه متاسفانه یه عده بدون سند و دلیل فقط زبون درازی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
فکر کنم همتی نفر 5 یا 6 ام بود که حرفاشو شروع کرد. قبلش دوستان حمله ها رو شروع کرده بودند. پس استارت بی اخلاقی رو آقایان زدند و نه همتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰
ازکجا امدی اصلاح طلب. بکوری شما رییسی عزیزضد ظلم وفاسدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
شما مطمئن هستید مناظره نگاه کردید
محمد پناهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
باسلام بدانید که زاکانی ... فرصت طلب. وپوششی. مرموزانه ای با اهداف از پیش. ۰۰۰۰دارد در آینده رو که شد ملت خواهند فهمید که زاکانی همان ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کدام یک از این افراد از کره ماه آمده اند همه 42 ساله مسئولیت رده بالا داشتن اگر راست میکن چرا کار نکردن تا کنون مگر در مسئله گرانی بیکباره بنزین رییسی جزو سران نبود ؟ پس چرا حرف میزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
زاکانی یک عنصر تهی ... و فرصت طلب و بی مایه هست. ریاکار و درو... و دهان ...و بی ادب. ...نشان مردی و جوانمردی در وجود این بشر ....هیچ جای دنیا .... نمی دونم اینجا چطور کاندید حتی از نوع پوششی شده؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
اگه حق دو تا رای داشتم یکیش ریسی بود ودیگری زاکانی
اگه حق چهار رای داشتم ریسی ،زاکانی ،جلیلی وقاضی زاده بود
اگه حق پنج رای داشتم رضایی هم بود ولی به اون دونفر باقی مانده اصلا
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
نجات کشور با رای دادن به ریسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
فرقی ندارد هرکی بشه رییس جمهور،چون از قولی که بده
یک درصد بیشتر نمیتونه عمل کنه و کارهایی که ما دوست داریم انجام بده متفاوت وزیاده آخه یک کله و یک گله ؟چکار کنه بنده خدا ؟ ماباید رای بدیم وصبر کنیم تا خدا کمک کنه و ما فقط کار کنیم عرق بدن کارگر مثل خون شهیده ، زیاد منتظر نباشیم رییس جمهورا نون بده نیستن
بی خیال باشیم خوش میگذره همش صد سال اوله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
رییسی بیسواد
ناشناس
| Kuwait
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
وای بر ایران من ریسی با شش کلاس میخواد ریس ایران بزرگ بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
وقایع روز از نوشته ات معلومه چقدر ررر بی طرفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
حالا خوبه ۸ سال کشور دست همین اصلاح طلبا بوده که کشور رو به گند کشیدن و وعده و وعیدهای پوچ به مردم دادن مردم هیچ وقت گرانی روز به روز کالاهای اساسی و مسکن و دلار و سکه رو فراموش نمی کنند اونوقت حالا دوباره می خوان برای مردم نسخه بپیچن نویسنده این متن هم از همون قماشه واقعا برای کسانی که از این قشر فرصت طلب و ...حمایت می کنند متاسفم آقایان همتی و مهرعلیزاده هر توهینی که خواستن به رئیسی کردن و رئیسی با صبر و تحمل از حقش گذشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
8 سال چیه بیشتر سال‌ها اونا بودن. 8 سال رفسنجانی- 8 سال خاتمی- 8 سال روحانی- قبلش هم که موسوی بوده
رضااحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۷
این اصلاح طلبا عجب رویی دارن.خودشون با جهانگیری پایه گذار رسم پوششی بودن اما الان پوششی رو بد جلوه میدن.احمدی نژاد رو تو گرونی دلار و بنزین بی آبرو کردن ولی به تورم انفجاری روحانی که رسید،گفتن تو ایران رئیس جمهور اختیاری نداره.از دکل نفتی و دزدیای دولت قبل شاهنامه ها نوشتن و وقتی نوبت دزدی های برادران آقایون و دزدی شفاف از پول بورس مردم و فسادهای پی درپی دولتی ها بحث میشه نظام رو میدن جلو.اینا خودشون رو روشنفکر و بافرهنگ و امروزی میدونن؟؟؟؟؟شارلاتان صفت نزدیکتری هست...اینم که از پوشش خبریشون!
محمود جمشیدپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
با سلام خدمت همه عزیزان . آرزو دارم تا با انتخاب درست مردان میدان را به صحنه بیاوریم
ناراحت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
رای نمیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
اگه به قول اصلاح طلبان زاکانی کاندیدای پوششی هست ، مهر علیزاده و همتی هرکدام به نوعی کاندیدای مالشی هستند. آخه عقلم سالم حکم میکنه مملکت رو بدن دست کسی که اولا" سواد ندارن که حتی از روی نوشته ای که براشون نوشتند و دادن دستشون نمی تونند بخونند ؟!!!!!! ثانیا" از همین اولش تو حرفهاشون، بی ادبی و بی نزاکتی و بی منطقی و دروغ موج میزنه!!!!!!!!!!!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
ولی انصافا روکشی هم برازنده همتیه
روپوشی هم هست....
گندم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
مگه این آقایون تا حالا دست وپاشون بسته بود که کاری بکنن وضعی که الان توش هستیم به خاطر تلاش همهی این دوستانه . رای نمیدهم تا بخاطر تموم سختیایی که در آینده قراره باهاشون بجنگم به خودم توهین نشه. واقعا که اصلاح طلب واصول گر از یه جا آب ونون میخورن وهیچوقت هم سختیای زندگی مخصوصا قشر پایین رو درک نمیکنن چون درک کردن وقتی اتفاق میوفته که تو اون شرایط باشی که متاسفانه....
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
سلام وعرض ادب بخداقسم ازانسان بودن خودشرمنده شدم با66سال سن کاری که این 7نفربامردم کردندشمرباحسین ابن علی (ع)نکردمگرغیرازاین است که شمابرای خدمت کردن آمده اید پس این همه توهین به یکدیگربرای چیست این است جواب خمینی بت شکن بروید درمحضرخداخجالت بکشید شماهاخانواده خودرانمیتوانید جمع کنید پس85میلیون نفرراچطور افسوس وصد افسوس برای بعضی ازشما که حتی بزرگترین توهین ها دردوران 43ساله انقلاب کردید چون آنقدربی سواد هستید ومدرک کیلوئی دودستی به شما تقدیم کرده اند که ندانستید امام خامنه ای هم 6سال رئیس جمهوربوده اند باشد درقیامت که قلب رهبرمان را شکستید خداوند قلبتان رابشکند
دا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
پوششی فقط جهانگیر شاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
این اصلاح طلبان میگویند ما کاندید نداریم انتخابات را نیز بنظر خودشان تحریم کرداه اند پس چرا اینهمه خودشون را جر میدن
کاندید پوششی برای شما در سال ۹۶ خوب بود که جهانگیری میگفت
خودرو انقلاب در حال صقوط به دره بود که ما نجات دادیم وبراه انداختیم ولی امروز میبینیم که سر مردم را شیره مالیدند
حالا یار پوششی برای دیگران از امثال حرام شده
انشا الله در پای صندوق جواب اینها داده خواهد شد
رای ما فقط سید مظلومان ومرد میدان
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
من فقط اینو فهمیدم اصولگراها باز یک احساس انسانیت و غیرت دارند ولی اصلاح طلب ها بی عاطفه و چپاول گر و غارتگر مردم هستند اینو باید مردم تو این ۸ سال اخیر که روحانی بر سر مردم آورد بفهمند و دیگه اصلاح طلب ها دوره شون تموم شد . ملت را به خاک ذلت نشاندند .مظمئن باشید اصولگراها بهتر از این نامردها هستند . نتیجع اش را تو این چهار سال خواهید دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
رای منتخب اقای رئیسی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب