فیش حقوقی 85 میلیونی یک مدیر! چه شرکتی این میزان حقوق می دهد؟ | وقایع روز
کد خبر: ۱۳۲۳۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - 10 June 2021
خبر حقوق 85 ملیون تومانی یک مدیر جنجال بسیاری به پا کرد.

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

طبق خبر فارس، غلامرضا تاجگردون مدیر عامل بیمه سرمد در فروردین امسال 73 میلیون تومان و در اردیبهشت 85 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است. خبری که البته طبق آن، هیئت مدیره بیمه سرمد در روز ۱۸ خرداد  تاجگردون را برکنار کرده است.

او ۱۹ خرداد با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری فارس بیان کرد دستور داده هر میزان پولی که از این شرکت به حسابش واریز شده، بازگردانده شود. تاجگردون نماینده گچساران در مجلس یازدهم بود اما اعتبارنامه‌اش رد شد.


بیشتر بخوانید:      دو خانواده با رشته فرنگی میلیاردر شدند


فیش حقوق تاجگردون حقوق نجومی

ماجرای حقوق های بالای مدیران دولتی مشهور به «حقوق‌های نجومی» در سال ۹۵ منجر به برکناری چند مدیر دولتی شد. پس از آن مجلس قوانینی را تصویب کرد که حداکثر میزان حقوق مدیران ۲۰ میلیون تومان باشد. با این حال گزارش‌های متعددی درباره پرداخت مبالغ بالاتر از این میزان حقوق به مدیران منتشر شده است. 

نظرات کاربران
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸
جمهوری اسلامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
حرامش باشه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۸
خاک بر سر ملت سادهٔ ایران،که این آقا نمایندش باشه اونم با این حقوق و تمام اموال و داراییش،پسرش بی ام داشت دخترش جنسیس کوپه،خب باید ملت چطور نون بخورند،با این دولتمون کارمون از این که هست بدتر میشه،یعنی قشنگ ۱۰ خانواده رو میتونه تأمین کنه ماهیانه،با حقوق میانگین۶\۷ میلیون،واقعا” متأسفم آقای ...ای با این دولت ...،که تو نازو نعمت اند،خدا نگذره از تمامی مسولان حتی ... که بخواد دروغ نیرنگ و دزدی کلا نامردی و خودپسندی خودبینی بزرگ بینی و خودباوری خودخواهی و خودرأی باشه،اونم فقت منافع خودشونو بچسپند،خدا نگذره ازتون که بخواین اینجور باشین،به حق هر چیز یا کس یا هر نیرویی که توی این کأنات هست تک تک اول عزیزانش و بعد خودش و اطرافیانش رو ازش بگیره،شما خودتونو خدا میبینین،شدین فرعون مصر،و ادعای خدایی کردن.بمیره اون کس که وفا،انسانیت،حق،مردونگی،معرفت و مرام و شعور و درک و مهربانی و گذشت و بزرگی و قانونمند بودن رو نداشته باشه
کارگر گرسنه
Germany
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳
اینهم از دولتیها همه میدونیم این کمترین حقوق است برای خودیها اینهم وضع مردم با چه امیدی بیایم رای بدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
انشاالا یه ساعتی خوشی تو زندگیش نبینه ما که داریم از گسنکی جان میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹
این حقوق نیست دزدی ...است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
۸۵ میلیون حقوق حرامش باشه مثل گوشت سگ انشاالاه خیر نبینه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
اگر این فیش حقوقی رو نمی شد این بی شرف صداش در نمی امد وصدای اون هیئت مدیره کثا... هم در نمی امد.اون وقت میگن بیمه ها ضرر کردن .مدام تعرفه حق بیمه ها رو بالا میبرن.خدا میدونه چند هزار فیش حقوق این مدلی داریم.واقعا شرم اوره.اسمش هم گذاشتن حکومت اسلامی.!!!!!!!!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: