ریزش شدید قیمت دلار آغاز شده است؟ / وعده ی دلار 17 هزار تومانی محقق خواهد شد؟ + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۱۳۲۵۱
تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - 12 June 2021
اخیرا علی ربیعی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران به صراحت اعلام کرد که قیمت دلار به ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان خواهد رسید.

ریزش شدید قیمت دلار آغاز شده است؟

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

اخیرا علی ربیعی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران به صراحت اعلام کرد که قیمت دلار به ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان خواهد رسید. کاهش قیمت دلار محل اختلاف حسن روحانی و عبدالناصر همتی بود که در نهایت یکی از بهانه های برکناری رئیس کل سابق بانک مرکزی شد.


بیشتر بخوانید:

خبر مهم بانک مرکزی ؛ ایران واکسن جدید کرونا خرید

  عامل جالب و عجیب داخلی که هر چهار سال یک بار قیمت طلا و سکه را کاهش می دهد!


انتظار می رود قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی در هفته های منتهی به پایان دولت با کاهش قابل توجهی مواجه شود. با وجود وعده سخنگوی دولت در خصوص کاهش نرخ دلار در محدود 11 تا 17 هزار تومان عصبانیت رئیس جمهور، در روز جمعه که عملا فعالیتی در بازارهای اصلی طلا و ارز وجود ندارد، قیمت دلار تقریبا یک کانال عقب نشینی کرده و به محدوده 23 هزار تومان وارد شده است. سوالی که وجود دارد این است که آیا ریزش قیمت دلار آغاز شده است؟

فیلم صحبت‌های علی ربیعی در مورد دلار 17 هزار تومانی

تعداد بازدید : 2924
منبع: خبر فوری
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹
سلام امیدوارم در حد حرف نباشه .مردم دارند له میشن زیر بار اقتصادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
ازاولشم همه مردم میدانستند که این خودتحریمی ودست اشکارشده ورسوای داخلی باعث بی ارزشی پول مان وپرکردن جیب سودجویان تصمیمات غلطی که ناکارامدان ونالایقان باانواع کذرب وریا هشت سال به مردم زجروووووو...تحمیل کردن وخدا اینگونه رسوا وماه پشت ابرنمیماند!!!ازطرفی فریب....نمیذارن !!...نگذاشتن .....وووووو فقط این اه مظلوم و.....هرگز این جماعت رارهانخواهد کرد وخداازشون نخواهدگذشت
ناشناس
Germany
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹
اینا خودشون خسته نشدن از دروغاشون مثلا مملکت اسلامی اما عین ریگ دروغ میگن
حامد
Romania
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
ینی الان به باید منتظر باشیم که قیمت پراید بشه 50 میلیون دیگهههههههه
Bs
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
به ولله همین الانشم گرونه.پراید فوقش ۳۰۰۰دلار ارزشش باشه که با دلار ۲۳ تومنیم میشه ۶۹ تومن.بیشتر نمی ارزه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
آقایان مسئول لطفاسری به بازارکالاومایحتاج زندگی بزنیدوحقوق یک بازنشسته رامقایسه کنیدخداگواه است حقوق جوابگوی ۱۰ روزاول هرماه نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
دراااااااخرین لحظات هم دست ازدروغ پردازی ا...برنمیدارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
بدهی سازمان ملل را ندارید بدهید .انوقت از ارزانی و .صحبت می کنید .ابتدا مرغ و روغن صنعت و.حل کنید انوقت دلار خودش جایش را می شناسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
مثل ... دروغ گوی و سایتهای کثیف انها هم رونق دروغگوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
من یه تلویزون نمیتونم برا بچه هام بخر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
تلویزیون که خوبه من نمیتونم یک کفش برای بچه ها بخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
یورو ندارید واکسن بخرید برای مردم بیچاره!
کدامش را باور کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
انشاالله انشاالله انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
حکومت باید بین ارامش مردم ایران و اهداف ایدئولوژیک و منطقه ای ، یکی را انتخاب کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
هرکه به وعده اش عمل نکند بیشرف هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
خدا شاهده من سه ماه نتونستم مرغ یا گوشت ببرم خونه اخه شاید بگید تو بیرز ه ای بخدا نمیتونم برسونم من کارگر مسولین برین بمیرین ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
با سلام
همیشه حرفهای تکراری از قدیم گفتن حرفی که چاقت نمیکنه نزن که لاغر شی چند سالی هست که فعلا قیمت دلار رو دست آویز کردند مسکن دغدغه اکثریت هست دلار مال از ما بهترون هست نه عامه مردم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
وقتی دلار بالا میره جنس چند برابر گران میشه ولی وقتی دلار پائین میاد از ارزون شدن اجناس خبری نیست پس چفرق میکند فقط خدا
برکت عمر این دولت را زود تمام کنه انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
لعنت بر آدمهای دروغ گو ریاکار متقلب متظاهر دیگه بسه بابا دستتون رو شده چقدر عوام فریبی خجالت بکشید
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
42سال دروغ
تاکی باید تحمل کرد از آقایون بپرسید کجا زندگی میکنید که از مردم خبر ندارید
به روی خانوادهامون شرمنده ایم
بچه ی بیمار دارم دارو نیست
از کجا این ثروت ها رو آوردید لعنت به خودتون و وعده هاتون
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
دلار17هزار چیه.. دلار به 10هزارتومان میرسه.. به جان مردم دروغ نمی گم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
خدایا اینهارا باچه گلی افریدی.مات شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
با این حقوقا هیچی نمیشه خرید من یه یخچال فریزر ساده خریدم 21500 شد دو برج حقوقمو پیش دادم 11 میلیون وام 18 % از بانک ملت گرفتم ما بقیشم یخچال قبلیمو فروختم ، الان تا 2ماه بعد من بدون پول چکار کنم
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
هموطنان عزیزم مگه امکان داره همه چیز ب عقب برگرده؟؟مثلا مصالح ساختمانی قیمتش ب سال ۹۶ برگرده؟
حقوق کارگر کم بشه؟قیمت مواد اولیه کارخانجات تولیدی ب قیمت سال ۹۶ برگرده ک دلار ۱۰ تومن بود برگرده؟؟ربیعی دروغ میگه!!! همش برای مشارکت مردم در انتخاباته!!همشون دستشون توی یک کاسه هست!!!
امیرمحمد پزمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
اصلا ارزش دلار همین ۸تا ۱۲ تومن هستش،منتها بعد از ۸سال چپاول مردم این سرعت گرفتن بدلیل زمان کمیه که دولت فعلی برای اینکار داره ومیخواد سریع دلار رو به اصل قیمتش برسونه که بهش افتخار کنه توی کارنامه پر از شکستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
لطفا حرف نزنید قیمت دلار و یا هر آرزویی دیگه را انجام بدید نتیجه‌اش را می بینم و خودمان می فهمیم
خ
Germany
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
رای بی رای
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
وقتی قیمت اجناس ضروری کاهش پیدا نکنه و عملا بالا هم داره میره .این وعده های احمقانه فقط توهین هست ب شعور ملت بزرگ ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تمام بدبختی های مردم زیر سر اصلاح طلب های فاسد ودروغگو است حتی الان حاضر نیستند جواب ۸ یال روحانی را بدهند آنهایی که شعار پشتیبانی از روحانی می دادند(رفسنجانی.خاتمی.کروبی.موسوی) چرا الان هیچ غلطی نمی کنند جواب مردم را بدهید فاسد های دروغگو خدا از سر تقصیر شماها نگذرد
رسامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
اللن که میخواهد دولت تحویل بدهد دلار میشود زیر بیست تومان چرا تا بحال نکردی من حقوق بگیر نیروهای مسلح هستم سه ماه است تلوزیونم سوخته ندارم بخرم وای بحال دیگران که هیچ درامدی ندارند کاری کنم کسی احتیاج به ۴۵ هزار تومان نداشته باشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: