گاف بد سید بشیر حسینی روی آنتن زنده صداوسیما + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۱۳۶۸۸
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - 24 June 2021
سید بشیر حسینی یکی از معروف ترین کارشناسان برنامه عصر جدید و یکی از با اخلاق ترین کارشناسان، در برنامه زنده شبکه سه از کلمه سخیف در وصف سفر کربلا استفاده کرد که رسانه ای شد.

گاف بد سید بشیر حسینی روی آنتن زنده صداوسیما

وقایع روز ـ سرویس اجتماعی؛

کارشناس برنامه عصر جدید روی آنتن زنده شبکه سه سیما در صحبت با مجری خانم برنامه ادبیات سخیفی را بکار برد.

این مجری که به بااخلاق ترین مجری عصر جدید شناخته شده است وقتی از دلتنگی‌هایش در مورد سفر کربلا صحبت می‌کرد از واژه‌ای استفاده کرد که نظر مخاطب را جلب کرد و خبرساز شد.

تعداد بازدید : 25889

فیلم کامل صحبت های جنجالی سید بشیر حسینی روی آنتن زنده شبکه 3

در این فیلم کامل تر، مشخص است که سید بشیر حسینی تلاش می کند با ادبیات دهه هشتادی ها صحبت کند. با آنکه ایشان خودش مدعی سواد رسانه است دچار نوعی جوگیری و کم توجهی میشود . به هر حال به نظر می رسد که ایشان به هیچ وجه قصد توهین ندارد ولی در استفاده از برخی الفاظ آن هم در حضور یک خانم، دچار لغزش  می شود و این مساله ضرورت توجه و دقت در حرف زدن در مقابل دوربین های زنده و مردم در رسانه ملی را گوشزد می کند.
تعداد بازدید : 15753
 
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
آقای بشیرحسینی ازشما بعیدبود اینطورحرف زدن درباره اربعین واقعا متاسفم براتون
فاطمه زهرا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
چی گفته مگه بنده خدا؟
فقط داشت به زبون ما دهه هشتادی ها می‌گفت
#متهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳
بعدشم که گفت شیطون بلا! قشنگ تابلو بود مجریه می خواست جمعش کنه!! برد تو کرونا بحث رو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
باز معلوم نیس سید بشیر کجا ی حرفی زده صدا سیما میخواد خرابش کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
خودش می خواد خودشو خراب کنه. به غیر از داوری یک برنامه که البته داوریهاش هم حساب و کتاب نداشت. چه چیز دیگه ای تو رزومه اش وجود داره ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
خدایا
نگذار در جامعه ی ما انسانهای کوتوله به جایگاه و مقامی که لیاقتش را ندارند برسند...
محمدحسین
Germany
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۹
با توجه به اینکه راجع به برنامه ها داشت توضیح میداد و مشخص هست که راجع به اردوهاشون صحبت می‌کنه ایرادی تو حرفش نیست،بیشتر اونجا حرفش بد بود که گفت با چهره زیبای شما از طریق تلویزیون،وگرنه اون چیزی نبود
مجتبی
Netherlands
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۷
نامردیه اینطوری تیتر می زنید بهویی همه تون اون عادتشه چون با نوجوونا زیاد کار می کنه اینطوری صحبت می کنه اصلا هم سخیف نبود واقعا بی جنبه و بی تقوایید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
این بنده خدا مدل حرف زدنش یکم لوسه وگرنه مشخصه ک‌بدون منظور گفت و از رو اشتیاق ب سفر کربلا بود حرفش...بیخود حاشیه نسازین واسش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۹
خوب گفته باشه مگه فوش داده دنبال چی میگردن مردم ما ولا نمیدونم الان همه چی گل و بلبل فقط حرف ایشون بد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۷
چی گفته مگه حالا.اینقدر بزرگش میکنند
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۸
عرض سلام و ادب
آقای دکتر سید بشیر حسینی شخصیت رسانه ای و با شخصیت و متدینی هستند و برای جامعه ی ما شناخته شده هستند.
ایشان میخواست ارادت خود را با کلمات ساده و عاطفی بیان کنند. منظور بدی هم نداشته و قصد اهانت هم نداشت.
حال چرا می‌خواهیم یک انسان مؤمن را خراب کنیم اگر چه ایشان با این حرف ها خراب نمیشن چون انسان مخلص و با صفایی هستند.
پس : چیزی بنام سوتی هرگز نبود.
یاعلی
کیارش
| United States of America
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
جالب اینجاست که برای شما مومنین هر غلط و اشتباهی مجازه و اشکالی نداره همین کلمات رو اگه یه ادم معمولی گفته بود پارش میکردیدو از کارو زندگی ساقطش میکردید
ناشناس
United States of America
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
حرف بدی نزد که بنده خدا
واقعا درجه حساسیت یک عده روی هزاااااااااااره!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
من با اونایی که از ایشون حمایت کردن مخالفم چون هر آدمی ذاتش رو توی کلماتی که انتخاب میکنه نشون میده
چه لزومی داره وقتی رو به روی یه خانم هست از کلماتی استفاده بشه که..... سفر کربلا چیزی نیست که اینجوری در موردش حرف زده بشه
سینا
Ireland
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
اینا همشون ریاکارن دختره مردم ... صلوات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
مشکل چی است توپ یا شیطون بلا
مسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
چی شده مگه.بنده خدا فقط داشت خاطره سفرشونو میگفت.ای بابااااا
پری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
سید جان ضمن عرض ارادت .قبول کنید که این جمله ای که در مورد زیارت اربعین گفتید درست نبود.با جملات زیبا تری میشد صمیمت و لذت سفر معنوی با همکاران رو بیان کرد
هانیه نظری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
ایشون چیزی نمیخواستن بگن به نظر من داشت با حرف های ده هستادی ها جلو میرفت
خیلی بده که اینجور زیر سوال ببریدش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
سلام
ما ایرانی ها هر چیز باحال و با صفا که در کنار دوستان
بخواهیم با عشق اجرا بشه از این کلمه استفاده میکنیم
بی خود تیتر نزنید
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
استغفرالله شوخی شوخی با اربعین هم شوخی ،دوره آخرالزمان شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
با سلام و عرض ارادت خدمت،سید جان از شما بعیده در مورد سفر معنوی اربعین به اتفاق همکاران این جور صحبت کنید
شکیبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
مشخص هست که این آقا اربعین حسینی را درک نکرده من نمیدونم ولی کجای چهلم امام حسین شیطون و بلاست حاشیه چیه چی می گید ؟چهلم یک فرد معمولی هم دردناکه چه برسه چهلم امام حسین ع
مگه اربعین برای تفریح و شیطنته؟
متاسفم برای کسی که یک عمری را سپری می کند و در آخر چهلم امام مظلوم را با شیطنت و سفر و خوشگذرانی و این چیزها تمام می کند بذله گویی هم حدی دارد این برنامه درباره ی ائمه است نه جلف بازی های مجریان که در جواب این آقا مجری خانم با وقاحت می گوید چه سفری می شود! این چه ادبیاتی است که بک خانم چادری دارد ؟چه حقی دارد که اینگونه صحبت کند. بله وقتی در برنامه ای چنین مکالماتی رد و بدل می شود باید هم کار به شیطونی و بلایی و سفر توپ اربعین ختم شود تاسف بار است
فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
سلام
به نظر من هم ایشون از واژه های نادرستی استفاده نکردن
ایشون به اقتضای محیط که دارن با نسل جوان و مدل صحبتی ما حرف زدن فقط
زشت الکی برای مردم حرف در بیاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
واقعا زشت بود
بعضی آدم ها یا افراط می‌کنند یا تفریط
سیدمحسن صاحبدادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
ایشون که اهل قران هستند سوره یوسف را بخوانند که چطور بایدبایک خانم صحبت کرد.چهره زیبای شما,اربعین شیطون بلا باشما...خودشون باشن براحتی طرف رو بایکوت میکنن.این چه طرز صحبت بایک خانم بود؟دهه 80یعنی هرزه حرف زدن؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
تا حالا به این اندازه از کسی متنفر نبودم که الان از این بشیر متنفرم بشیر خان سعی کن یه کم شبیه مردها باشی و رفتارت مثل آقایون باشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
با شما ... شیطون بلا بریم...؟ اربعین شیطو.... با شما یعنی چی؟؟ یکی توضیح بده اگه این حرف جنسی نیست پس ... لطفا توضیح بدن جناب بشیر که دفعه قبل که باهم رفتید و خانم مجری هم خسلی حال کردن شیطون بلا بود؟ این ادبیات سخیف مزخرف چیه آخه... اگه این حرفو روحانی زده بود دفنش میکردین.
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
اینایی که میگن صحبتای ایشون بشیر حسینی مگه چه اشکالی داشت ؟، فکر کنم باس ... تا اشکالش براشون معلوم میشد.
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
چیز بدی نگفت همه بد متوجه شدن
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
مگه چی گفت بسیار با زبان دوستانه وخودمونی صحبت کرد بخدا زشته به مردم تهمت زدن من تعجب کردم که حرف بسیار ساده وعامیانه رو به تهمت تبدیل کردن باید جواب پس بدن از مکافات عمل غافل نشید سفر اردویی بوده مگه تنهایی بوده بخدا زشته مواظب عواقب کارهامون باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
وا بنده خدا مگه چی گفت چه مسخره اند کسانی که این جور چیزها رو بزرگ می کنند حتما یه جای کارشان می لنگد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸
معلومه منظوری نداشت امابهتربود جلودوربین محترمانه تر حرف می زد مردم هم ازکاه کوه می سازند
احمد شفیع
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
بله دقیقاً به نظر منم باید رسمی تر صحبت میکرد اما الا خیلی دارن بزرگنمایی میکنن
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
سلام دوستان عزیز، اول از هر چیز یه حدیث از امام صادق خدمتتون عرض کنم: امام بزرگوار میفرمایند که (فساد ظاهر، ناشی از فساد باطن است) یعنی هرکسی که از لحاظ ظاهری معقول نیست، در اصل باطنش خرابه...
آقای سید بشیر حسینی هم آدم خوبیه، اگه باطنش مشکل داشت، اینجوری محب اهل بیت (علیهم السلام) نبود... حتی اگه توجه کرده باشید در داوری های برنامه عصر جدید جوری صحبت میکنه که ته حرفهاش به دین و دیانت میرسه... منظور ایشان از اربعین شیطون بلا چیز بدی نبوده خدایی نکرده، چون امام حسین از شان بسیار بالایی برخرداره و کسی حق شوخی با ایشان رو نداره، دراصل منظورشون حضور پرشور و حماسی مردم در اربعینه، وگرنه واژه شیطون بلا دیگه هیچ ربطی به مسئله دیگه نمیتونه داشته باشه...
درسته که روی آنتن زنده تلویزیون بود و در حضورش هم یه خانم بود و نباید این الفاظ به کار میرفت، ولی اگه در ذات آقای حسینی دنبال این جور مسائل بگردید، هرگز مورد منفی پیدا نمیکنید...
به نظر من نباید جلوی راه افراد خوب و متدینی مثل ایشان سنگ اندازی کرد و حاشیه درست کرد، بذارید که جامعه ما با طرز تفکر مذهبی و دینی رشد کنه، الان ما از ایشان ایراد گرفتیم چهارتا جوان که ایشان رو بعنوان شخصی متدین میشناسن از دین و دیانت زده میشن و میگن وقتی که این آقا با این همه مذهبی بودن اینجوریه، وای به حال بقیه...
به هرحال خداوند هممون رو عاقبت بخیر کنه و دست یاری تمام مردم ایران زمین رو بگیره و در پناه خودش محفوظ کنه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
این وضع و اوضاع داره به کجا پیش میره ،حالا چی شد مگه یه اشتباه لفظی بود ،اقای حسینی چهره ی نا آشنایی نیستند یه شخص فرهنگی و معتقد چرا انقدر به چهره هم خش میاندازیم ،مگه همه پیغمبر مرسل هستند ،انسان جایز الخطا ست ،تو رو خدا یه کم به هم دیگه رحم کنیم تا خدا هم به ما رحم کنه
ناشناس
Netherlands
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
خوب کاری کرد که گفته
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
سبک مغزی همینه خب.
احمد شفیع
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
به نظرم حرفش نادرست بود اما نه در این حدی که الان دارن علیهش تبلیغ میکنن اون منظورش چیز دیگه ای بود حالا یه اشتباه کوچیک توی صحبت هاش داشت اما اینطوری نیست که الان همه صداشون در اومده
شیطون بلا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۹
پس شما میخواین سوتی چجور باشه هی میگید یه سوتی لفظی بود نمیدونم شما میخواید ... پایین بعد بگین اره این سوتیه؟؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
بیش از قبل لوس بودن خودشو نشون داد....آدم بالغ باید بدونه کجا چی بگه ....کی گفته دهه هشتادی ها هرزگی حرف میزنن؟؟؟
شیطون بلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۸
از شما یه خواهش و یه سوال دارم خواهشم اینه که برید فیلم رو بزنید ریپلی و دوباره ببینید دستشو هنگام گفتن توپ و شیطون بلا ..... سوالم هم اینه که به نظرتون اربعین شیطون بلا تو کربلا هس با اون خانوم یا سواحل برزیل ؟؟ جواب بدین ممنون میشم
Shj
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
وایییی خدا خیلی لوسه .مورمورم میشه .بنده خدا زنش حالش از این بهم نمیخوره ؟ بابا این اوا خواهرا چیه میارین تو تلویزیون
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
قضیه رو بزرگ نکنید.بعضی وقتا ادم یهویی از دهنش حرفی میپره که خودشم تعجب میکنه میگه ا اینو نمیخواستم بگم اصلا، یهو این حرف از کجا اومد.خب این برنامه هم زندست یهو یه حرفی زدن بی منظور و ناخواسته به زبان اومده.سخت نگیرید.آدمیست دیگه،تا حالا کسی تو عمرش بی غلط صحبت نکرده.اگر مومنید، آبروی مومن رو نبرید. بهترین هارو واسه همگی ارزومندم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب