رفتار عجیب صدا وسیما با عادل فردوسی‌پور / علیفر و جواد الگو می‌شوند ! | وقایع روز
کد خبر: ۱۳۸۹۸
تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 03 July 2021
تلویزیون می‌تواند سال‌ها با علیفر و خیابانی و بقیه به کار ادامه دهد و کاری به نظر مخاطب نداشته باشد، ولی یک شرط برای قطع همکاری با گزارشگران دارد؛ خوب و محبوب بودن.

رفتار عجیب صدا وسیما با عادل فردوسی‌پور

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تلویزیون به‌طور عام و شبکه سه به‌طور خاص، روزانه در حال از‌دست‌دادن مخاطب هستند. این را نه از نظرسنجی‌هایی که گاه و بی‌گاه خود صداوسیما منتشر می‌کند، بلکه از حرف‌های همین مردم کوچه و بازار می‌توان فهمید.

وضعیت برای شبکه سه از آن جهت متمایزتر از بقیه شبکه‌های تلویزیونی است که این کانال مختص جوانان بنا شده و عمدتا هم با پخش برنامه‌های مهم‌تر، سعی در جلب مخاطب داشته است.

یکی از مهم‌ترین اهدافی که این شبکه از بدو تولد تا به حال در دستور کار قرار داده، پرداختن به بازی‌های فوتبال، پخش زنده رقابت‌های داخلی و البته پوشش تورنمنت‌های مهم است.

قدرت این شبکه در این زمینه آن‌قدر زیاد است که حتی می‌تواند گوی سبقت را از شبکه «مثلا» تخصصی «ورزش» برباید. بار‌ها پیش آمده که بازی‌های مهم فوتبال را شبکه سه پخش کند و بازی‌های کم‌مخاطب‌تر را هم به شبکه ورزش بسپارد.

شاید اغراق نباشد که یکی از موفقیت‌های شبکه سه در دو دهه اخیر، پرداختن به موضوع فوتبال، اعم از پخش زنده و برنامه‌های تخصصی است. این «است»، اما چند زمانی می‌شود که در حال تبدیل‌شدن به «بود» است!

در واقع بعد از خروج برنامه‌سازان تخصصی در این زمینه و البته رفتن گزارشگران محبوب و کاربلد از شبکه سه، مخاطبان این بخش نیز به دیگر پلتفرم‌ها کوچ کرده‌اند و حالا یکی از نقاط قوت شبکه سه، رفته‌رفته تبدیل به پاشنه آشیل آن شده است.

می‌توان کاری به برنامه‌های تخصصی در این زمینه نداشت، چون خود نیازمند مطلبی مجزاست؛ اما از آنجا که این چند وقت بحث پخش بازی‌های انتخابی جام جهانی بوده و این روز‌ها نیز رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ روی بورس است، می‌شود به قهقرا‌رفتن گزارشگران شبکه سه در امر گزارش فوتبال اشاره کرد؛ موضوعی که بیش از آنکه تبدیل به فرصتی برای شبکه سه با مدیران بحث‌برانگیزش شود، تبدیل به تهدیدی برای آن‌ها شده است.


بیشتر بخوانید: متلک سنگین دروازه بان استقلالی به هواداران تراکتور + سند


از مدار خارج‌شدگان!

داستان مدیریت در شبکه سه سیما چیزی نیست که کسی از آن اطلاعی نداشته باشد. با آمدن علی فروغی به این شبکه، آن‌هایی که در و بر «مدار» فروغی نبودند، به اجبار کنار گذاشته شدند.

مهم‌ترین چهره‌ای که حاضر نبود بر مدار فروغی بماند، عادل فردوسی‌پور است؛ مجری توانمند برنامه ۹۰ و محبوب‌ترین گزارشگر و مجری دو دهه اخیر تلویزیون. علی فروغی با بهانه‌های عجیب‌و‌غریب برنامه ۹۰ را تعطیل و عادل فردوسی‌پور را ممنوع‌التصویر کرد و حتی او را از گزارش فوتبال، امری که عادل می‌گوید یکی از عاشقانه‌های زندگی‌اش است، محروم کرد.

کنارراندن عادل، با مهاجرت مزدک میرزایی به انگلستان همراه شد تا عملا صداوسیما دو نفر از بهترین گزارشگران فوتبالش را از دست بدهد.

با وجود آنکه به نظر می‌رسید شبکه سه برنامه‌ای مدون برای جایگزینی ۹۰ و گزارشگری توانمند مثل عادل فردوسی‌پور داشته باشد، ولی در هر دو زمینه به طرز فاحشی سیر نزولی در پیش گرفت. نه برنامه‌ای تخصصی، با وجود هزینه‌های زیاد، در حد و اندازه‌های ۹۰ که هیچ، نصف برنامه ۹۰ ساخت و نه توانست گزارشگری را در حد و اندازه عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی به علاقه‌مندان فوتبال معرفی کند.

این موضوع که صداوسیما از یک طرف و شبکه سه از طرفی دیگر، گزارشگری ندارند تا مخاطب را از پای دیگر پلتفرم‌های پخش زنده به سمت تلویزیون بکشد، تبدیل به دغدغه‌ای شده که رفته‌رفته خواب را از چشم مسئولان تلویزیون می‌برد.

رفتار عجیب صدا وسیما با عادل فردوسی‌پور

نه جواد مخاطب دارد نه علیفر

با خروج عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی از دایره گزارشگران تلویزیونی، از قدیمی‌ها فقط جواد خیابانی، سرهنگ علیفر و پیمان یوسفی مانده‌اند. واقعیت امر این است که دو نفر اول بیش از آنکه مخاطب جذب کنند، آن‌ها را فراری می‌دهند.

همین حالا بسیاری از افرادی که چاره‌ای به غیر از تماشای فوتبال از تلویزیون ندارند، می‌گویند هر زمان که می‌بینند گزارشگر این دو نفر هستند، صدای تلویزیون را می‌بندند!

پیمان یوسفی که چندان دست و دل گزارش‌کردن ندارد و بیشتر دل در گرو مجری‌گری دارد؛ گو اینکه هر بار هم که گزارش می‌کند، نمی‌تواند کمک‌حال تلویزیون شود.

فرصت برای جواد خیابانی و علیفر به این ترتیب بیشتر شده، ولی این دو با خیال راحت از اینکه رقیب چندانی ندارند، به‌جای بالا‌بردن کیفیت گزارش، به سبک و سیاق قدیمی‌شان که دادن اطلاعات عجیب و غلط به مخاطب است و البته سردادن نعره‌های اشتباه به‌جای آگاهی از هنر اوج و فرود صدا، به کار ادامه می‌دهند.

عجیب آنکه صداوسیما در این زمینه حتی حاضر به شنیدن صدای اعتراض مخاطبان خودش هم نیست که هزاران بار درخواست داده‌اند به این دو نفر دیگر گزارش ندهند. با‌این‌حال، به نظر می‌رسد این دو چنان بر مدار باقی مانده‌اند که صدای مخاطب به گوش کسی نرسد!

محمدرضا احمدی، سینوسی و متوسط به بالا

در بین گزارشگران نسل جدیدتر شاید بشود تا حدودی دلخوش به صدای محمدرضا احمدی بود؛ مجری و گزارشگری که در مقایسه با بقیه تا حدودی بهتر است، ولی مشخصا تا رسیدن به سطح عادل و مزدک فاصله زیادی دارد.

احمدی به نظر می‌رسید در حال تلاش برای رسیدن به سطح عادل و مزدک است، ولی با خروج آن دو رقیب از شبکه سه، او هم روی دور باطل افتاده و پیشرفت محسوسی در گزارش‌هایش به چشم نمی‌خورد.

آخرین‌باری که گزارش او صدای مخاطبان را درآورد، مربوط به دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین است که انتقاد‌های زیادی از گزارشش در فضای مجازی شد. بسیاری از مخاطبان از این نوشتند که روح جواد خیابانی در کالبد احمدی حلول کرده است.

دیگر گزارشگرانی که برای شبکه سه باقی مانده‌اند نیز اصلا در دایره قیاس نمی‌گنجد. در این بین، البته یک استثنا هم وجود دارد؛ فرشاد محمدی‌مرام.

شاید استانداردترین گزارشگری که الان شبکه سه در اختیار دارد، همین فرشاد جوان است. او بیشتر پارامتر‌های موجود برای یک گزارشگر خوب را دارد و هر بار هم که فرصت پیدا کرده از این پارامتر‌ها به نحو احسن استفاده کرده است.

مشکل، اما اینجاست که فرشاد علاقه‌ای به گزارش‌کردن بازی‌های داخلی و ملی ندارد! او بار خودش را بسته و فقط فوتبال‌های خارجی را گزارش می‌کند؛ امری که البته در این روز‌ها در آن موفق بوده و بدون رقیب در حال یکه‌تازی است.

رفتار عجیب صدا وسیما با عادل فردوسی‌پور

عادل که نباشد، علیفر الگو می‌شود!

تا زمانی که عادل فردوسی‌پور در تلویزیون گزارش می‌کرد، بدون تردید ۹۹ درصد گزارشگران می‌خواستند عادل فردوسی‌پور شوند. آن‌ها می‌دانستند با داشتن رقیبی توانمند باید خیلی تلاش کنند تا به جایگاه او برسند.

رقابت با عادل باعث پیشرفت محسوسی شده بود، ولی رفتار عجیب با عادل باعث شده تا گزارشگران جدید بیشتر متمایل به علیفر شوند و بیش از آنکه در پی جذب مخاطب در تلویزیون باشند، دل به شبکه‌های مجازی ببندند.

نمونه تازه‌اش را می‌شود در سبک و سیاق گزارشگر بازی اخیر اسپانیا و کرواسی دید که با یک گزارش ضعیف، کل لذت مسابقه از دست رفت. در واقع این نسل از گزارشگران آموخته‌اند که حرفه‌ای و خوب‌بودن برای صداوسیما در این زمینه ارزشی ندارد و می‌توان به همان سبک و سیاق علیفر، سال‌ها در تلویزیون بازی‌ها را گزارش کرد! این‌طور می‌شود که با داد و فریاد‌های گوش‌خراش، مزه‌پرانی‌های بی‌مورد و دادن اطلاعات غلط، توهین‌های ناخواسته نژادی، گزارش‌های بی‌اساس حماسی و اصرار بر ساختن تکیه‌کلام‌های خالی از محتوا سعی می‌کنند خود را در شبکه‌های مجازی سر زبان‌ها بیندازند.

واقعیت الان برای آن‌ها هم روشن شده است؛ صداوسیما نه کاری به اعتراض مخاطب دارد و نه اصلا علاقه‌ای به شنیدن نظرات آنها.

ظاهرا گزارشگران تلویزیون فقط در یک صورت از دور کنار می‌روند که خوب و حرفه‌ای شوند! در واقع تلویزیون می‌تواند سال‌ها با علیفر و خیابانی و بقیه به کار ادامه دهد و کاری به نظر مخاطب نداشته باشد، ولی یک شرط برای قطع همکاری با گزارشگران دارد؛ خوب و محبوب بودن. این دو مورد دقیقا همان مواردی است که باعث شده جای خالی عادل فردوسی‌پور بیش از هر زمان دیگری حس شود؛ هرچند شاید برای تلویزیون علیفر‌ها و برمدارماندگان در اولویت باشند و بهتر!

نظرات کاربران
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
من که بازیهای یورو 2020 رو از شبکه های افغانی اونم بدون سانسور میبینم!!!
کارگر‌بازنشسته‌ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
سلام‌وخسته‌نباشید
خواهشاً‌‌،اینقدر‌سنگ‌عادل‌فردوسی‌پور‌،را‌به‌سینه
نزنید‌وعادل‌،عادل‌نکنید
حقیر‌کاری‌ به‌ مدیران‌ فعلی‌صدا‌وسیمای‌ علی‌عسگری‌
ندارم‌‌واز‌آنها‌خوشم‌نمی‌آید
ولی‌یک‌نکته‌را‌یاد‌آوری‌میکنم‌که‌ در‌ گفتن‌ آن‌ به‌ جوانان
این‌ مملکت‌‌ بکو‌شید‌ تا‌ بدانند‌اگر‌ عادل‌ گزارشگر‌ شد‌
در عوض‌ چه‌ گوهری‌ را‌ از‌ دست‌ دادیم‌‌ که‌ شما‌ خبرنگاران
نامرد‌، یادی‌ از‌ ایشان‌ نمی‌کنید!!!!!
چقدر‌خوب‌است‌‌،گربه‌صفت‌ نباشید‌ و به‌ گذشته‌ نه‌ چندان
دور‌ گریزی‌‌ بزنید‌ ببینید‌ گزارشگر‌ بسیار‌ فهیم‌ و آقا و جنتلمن‌ و با‌ اطلاعات‌ بسیار‌ بالائی‌ به‌نام‌ جناب‌ آقای‌ کوثری‌عزیز
داشتیم‌ که‌ مدیر‌شبکه‌ ۳‌آنزمان‌ پور‌محمدی‌نامرد...که‌ همشهری‌ فردوسی‌پور‌ بود،‌ به‌خاطر‌ حمایت از‌عادل‌ که‌ کرسی‌ گزارشگری‌ را‌ بگیرد‌ آقای‌کوثری‌ ابتدا
ازشبکه‌۳‌به‌۲‌رفت‌‌ و باز هم‌ عرصه‌ را تنگ‌ کردند‌ و به
آقای‌کوثر‌ی‌ که‌‌ در برنامه‌‌ ورزش‌۲ مجری‌ شده‌ بود
علنی‌ گفته‌ بود‌ شما‌ درباره‌ فوتبال‌ حق‌گزارش‌ و گفتن
نداری‌ وفقط‌ عادل‌ و برنامه‌نود!!!!!!
آبا‌واجداد‌عادل‌هم‌نه‌در‌فهم‌ونه‌درمعرفت‌ونه‌درگزارش
فوتبال‌‌ونه‌درادب‌ونزاکت‌ووووووووو
عمراً‌،در‌حد‌اانگشت‌کوچک‌آقای‌‌کوثری‌نبوده‌ونیستند‌و
نخواهند‌بود
درهر‌صورت‌آقای‌کوثری‌نازنین‌که‌خو‌درتیمهائی‌چون
استقلا‌ل‌بازی‌کرده‌ و گزارشگر‌ بینظیری‌ بوده‌ هست
به‌خاطر‌عادل‌ که‌ تحفه‌ پور‌محمدی‌ نامرد‌است
از‌گزارشگری‌ دست‌کشیید و رفت‌ و حقیر‌ و امثالهم‌ از
شنیدن‌ صدا‌ وگزارشهای‌ جانانه‌اش‌ محروم‌ شدیم
حالا‌ مرد‌ باشید‌ و سراغ‌ آقای‌کوثری‌ بروید‌ تا‌ داستان
کامل‌ را‌ از‌،زبان‌ مبارک‌ خود‌ ایشان‌ بشنوید‌ و باز‌پخش
کنید
همو سپینس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
این اطلاعات موثق ر از کجا آوردی، خردمند
داریوش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
تا جاییکه ما سن مون قد میده کوتی بود و مرحوم شفیع چه چیزهایی ازتون در میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴
عادل به بهای خفه کردن اساتید بزرگی مثل استاد بهمنش ، دکتر عباسقلی و استاد کوثری ،میکروفن گزارشگری رو قصب کرد . یک روز هم توسط اونهایی که همیشه حمایت میشد دیگه عزل شد .
زهرا سادات
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
آه. آه پیاده شو با هم بیریم کاسه داغتر از آش شدی
کوثری دیگه کیه که داری براش سینه چاک میکنی چون بازیکن کیس حمامه اینقدر براش بلبل زبونی میکنی هنوز هنوز به پای عادل و مزدک هیچ کس نرسید با اینکه مزدک یک استقلالی مؤدب هست و برای همه فوتبال دوستا قابل احترامه وکمی هم احمدی خوبه که زمان میبره تا به اوج برسه بقیه آدم گریش میگیره به جای خوشحالی
پس شما خواهشن خنجر به سینت نزن لطفا مواظب سلامتیت باش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
سلام واقعا جای فردوسی پور خالیه
بجاش باید امثال اقای فروغی و دوست محبوبش سید بشیر حذف بشن
که فعلا خبری از شایسته سالاری در کشورمون نیست متاسفانه
هم حزب سالاری و رفیق سالاری داره همه چیو نابود میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
یک موی فروغی وبشیر بر صد تا مثل عادل ناعادل ودائی بیدرد ارزش دارد
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
به نظر من عباس قانع بهترین گزارشگر فوتبال ایران است.با اینکه عاشق فردوسی پور هستم کلی از ایشونم بهتره.سبکی ازاد مثل گزارشگران همه جای دنیا ....
ررررر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
اون ... مثل خیابانی اصلا گزارشگری نمیکنه از نود دقیقه هشتاد دقیقه را شعر میگه وسطاش یه‌ چند بار فقط اسم بازیکن ها را میگه
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
مدیریت علی فروغی در شبکه ۳ نماد کامل و نمونه مدیریتی است که متأسفانه در بخشهای مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی این مملکت حاکم است که علاوه بر پسرفت شگرف و قابل تأمل موجی از یأس و ناامیدی آمیخته با خشم و نارضایتی شدید مردم را بهمراه داشته است ، مدیران بیکفایتی که در سازمان تحت نظرشان میخواهند حرف اول و آخر را بزنند اما از کمترین دانش و تجربه مدیریتی برخوردار نیستند و تنها ثمره کارشان ایجاد بدبینی در مردم است و افزودن بر انبوه نارضایتی ها .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
عادل فردوسی پور تکرار نشدنی هست و بهترین مجری و گزارشگری هست که صدا و سیما به سادگی از دست دادن. بقدری معلومات و اطلاعات فوتبالش بالا بود که نمونه نداشت. اسامی بازیکنان کل تیمهای حاظر در لیگ اروپا و آسیا را حفظ بود !! برنامه 90 هنوز رکورد دار بیشترین تماشا.گر را داره. حای عادل در قلب مردمه
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
سلام...مدیریت شبکه ملی بایدیک شخصیت باتجربه وبه دورازاحساسات وفراجناحی باشد .یادشون رفته که مخاطبان شبکه سه اکثریت جوان و ورزشی وبه دورازفضای سیاسی هستندو افشاگری‌های فردوسی دورهم جناحی نبود... انشاالله که با تغییر مدیریت شبکه ورزشی جوان سه شاهدبرنامه های جذاب و گزارشگری افراد باسواد همچون فردوسی پور یوسفی باشیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
مدیر شبکه سه یک ...که من هر روز به ... لعنت میفرستم شما هم بفرستید خیلی حال میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
سلام و علیکم،به نظر من، محمد هادی از کرج،هرچی بیننده شبکه سه دارد خیلی،خیلی،زیاد است و باید نصف شود،در هیچ جای جهان مجری خوب و توانایی،مثل عادل فردوس پور را بی دلیل اخراج نمی کنند،،،،،،،اگر اهمیت دادید،موفق باشید و سلامت،،،
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
وقتی یه ادم‌ عقده ای وبیسواد درراس یه شبکه مردمی وپربیننده قرار میگیره برنامه نود با ۳میلیون حداقل تماشاگر میرسونه به برنامه که ۲۰۰هزارتماشاگرداره.حالا توخیلی کارها هم همینجوریه که دربعضی چیزها وجاها پس رفت میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
وای حالم بهم میخورد از عادل چه خوب شد رفت وقتی داشت صحبت میکرد انگار رو صندلیش ی مشت کرم ریختن از بس وول میزد صداش هم که مث موهای سرش با فر قرار از ته گلوش در نیومد تورو خدا چی اینو میگین حیف همش هم تپوق میزد تو رو خدا انقد گندش نکنید
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
یک سری از آدما توی ایران نون به نرخ روز خورن حالا تو هی بگو رو دست عادل گزارشگر نیست واقعیت اینه که عادل با قلبش گزارش میکنه که حس خوب بهت میده امثال خیابانی و علیفر چرت و پرت گزارش میکنن و بیشتر از اینم چیزی بلد نیستن تمام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
واقعا جای عادل خالی هس.... توی روح فروغی.این میز و صندلی ب کسی وفا نمیکنه؟.فروغی ....من از وقتی عادل رفته اصلا فوتبال شبکه سه نگاه نمیکنم
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کلا در ایران هر کس محبوب بشه فاتحه ش خونده ست. حالا فرقی نمی کنه ورزشی باشه، فرهنگی باشه، سیاسی باشه، هنری باشه یا... مگر اینکه وصل به مراکز قدرت باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
درود براین تحلیل فنی و واقعی،احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
عادل نمک خورد نمک دان شکست خدا لعنتش کناد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
لعنت بر تو که هیچی نمیفهمی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
لعنت بر بابات که چنین ... تربیت کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
واقعا فوتبال فقط با عادل جذاب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
آره اصولا باید فردوسی پور را علم کنید و او را قدیس بسازید
عدالت
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
سلام دوست عزیز
بله باید قدیس ساخت وهمایت کرد ازنوابغ نه اینکه به آنها خنجر نامردی ونامهربانی وبی معرفتی زد.
حق ماست که امثال میثاقی دلقک برنامه گردان تلیویزیون هستن.
مالیاقت افرادی مانند فردوسی و میرزایی رو نداریم.
مرادی ازکرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
فروغی عین ... است متاسفم برای مدیران . صادق خلخالی هم مدیر بود چندین تیمسار خلبان مملکت را تیرباران کردبعدمرحوم بهشتی تذکر دادانوقت خمینی عوض کرد انشالله بعدازعوض شدن فروغی معلوم می شودچه خیانتی درحق جوانان ایران کرده
ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
خدا وند میفرماید هرخوبی که به شما میرسه از طرف منه و اگر هرشری به شما میرسه به خاطر اعمال خودتونه.خدا یه دفعه منو به خاطر اعمال ناشایستم از یه جای میگیره یا یه نفر و میفرسته سراغم که شرش دامنگیرم بشه که همینجور دهنم باز میمونه که این بدبختی ومصیبت از کجا اومد ،دستمم به هیجا نمیرسه.بزرگی میگه :ما خدارو ازیاد میبریم و بدی میکنیم بعد انتظار داریم بهمون بدی نکنن اونای که شرورن،مگه میشه!!در گذر روزگار منم سرم اومده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
ادم های بزرگ که بروند جایشان را ادم های حقیری می گیرند که مجبورند تن به هر ذلتی بدهند. وسط گزارش و اجرا تبلیغ کفش و بورس و غیر کنند .خجالت اوره . گزارشگری امثال علیفرو خیابانی و میثاقی حکایت ضربالمثل حکیمانه اب که سر بالا بره قورباغه اب عطا میخونه است
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
باسلام خدمت تمامی دوستان
چرا ما ایرانی ها اکثرمواقع سعی درتحریف مسائل داریم؟
عادل فردوسی بار در روز خبرنگارو... از الگوی اصلی خود که همان استاد کوثری بزرگ هستن نام برده.
مطلب بعد اینکه اگه ما درهمه ی مسائل به این روز افتادیم بخاطراینکه هیچ موقه از نوابغ خود وسرمایه هایمان بدرستی استفاده نکردیم هیچ موقه بدرستی ازآنها همایت نکردیم.
نمونه بارز آنها علی دائی ومحمدتقوی مزدک میرزایی وعادل فردوسی و.......
ما مردم واقعا قدردانی نیستیم .
چراکه عادل فردوسی بارها درتمام مسائل کنارما بود.
کی بودکه چهرهای نام دار دنیا روبرای لذت بردن ما ازبرنامه های تلویزیونی دعوت میکرد به ایران؟کارلوس دونگا و...؟
همین رفتارهای مابه اصطلاح هوادر نما هاست که مدیران رو مجاب به هررفتاری که دوست دارن وباب میل خودهست روانجام بدن میکنه.
عادل عادل بوده وهست وخواهد ماند.اگه علاقه به این مردم وحرفه نبود میتوانست درجای دیگردنیا راحت کار بکند اماعلاقه به مردم بودکه...
این سزای مردی که کلی مارو بوجد می آوردنیست.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
واقعا اول برای خودمان و بعد برای صدا و سیمای میلی متاسفم. افراد نالایقی همچون فروغی با استفاده از رانت مدیر میشوند و با بیت المال ارتزاق میکنند و بعد هم تیشه میزنند به ریشه تلویزیون.واللا کدوم مدیر فهمیده و کاربلدی اینقدر راحت پربیننده ترین برنامه تلویزیون ملی کشورش را فنا میکنه و به راحتی آب خوردن قلم قرمز میکشه رو اسم محبوبترین مجری سیما که از قضا در اوج کار و کارکشتگی و پر طرفدار هم بود.برای انجام چنبن حماقت عظیمی،فقط و فقط یه دلیل میتونم عنوان کنم:از قدرت و محبوبیت و تسلط و نفوذ عادل در قلب مخاطبان بیم داشتند و به هر طریقی که شده باید جلو افشاگری ها و پیشرفت و محبوبیتش گرفته میشد تا موقعیت لرزان آقایان به خطر نیفتد!!!
افسووس بزرگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴
واقعا بیش از بیست سال حساس ترین و پربیننده ترین فوتبال ها را به فردوسی پور دادند تا گزارش کنه صرفا بدلیل اینکه برادر زاده فلان آقا بود
. در این سالها ، ذائقه مردم ، به ناچار ، چنان به اون نوع گزارش نسبتا ضعیف تا معمولی ، عادت کرد که به راحتی گزارش های بی نقص ، زیبا و استادانه بزرگانی مثل ، بهمنش ، وارث ، دکتر عباسقلی و کوثری کاملا به فراموشی سپرده شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
اب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا می خونه .حکایت گزارشگری علیفر و خیابانی و حالا هم گزارش اعصاب خورد کن قانع . جای بسی تاسف است که به خاطر کج سلیقگی یک نفر یک ملت حتی در تماشای یک فوتبال ساده هم مشکل داشته باشد.وقتی افرادی مثل میثاقی و احمدی قبل گزارش به قانع جو میدن و این فرد بی تجربه را تشویق به مضخرف گویی می کنند نتیجه همینه .وای خدای من انچه را که من دیدم شما هم دیدید‌.مضخرف بی سواد
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
سلام اقا بعضی ها بچه هستن یاوالزایمر دارن.مگه میشه کسی تو ایران فوتبالی باشه وجناب استادجهانگیر کوثری رو نشناسه.من پرسپولیسی هزار اتیشه وارادتمندجهانگیرخان کوثری بزرگ استادهمه گزارشگرهای فوتبال ایران هستم.ولی عادل مرد بزرگ باسوادباتجربه انسان بیطرف نترسی در عرصه گزارشگری فوتبال بوده وهستن منتها این مدیر نالایق بندپ.بیسواد.دایناسورمسلک.نامرد.نالوتی....با اون کج سلیقگی عصر قجری مردم رو از گزارشهای پر بار وجذاب استاد عادل محروم کردن.ولی یه خداییی هست جای حق نشسته پدر فروغی رو درمیاره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: