فرهاد مجیدی از ایران رفت! / سرمربی استقلال به دنبال پول در خارج از مرزها! | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۰۰۵
تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 03 July 2021
اوضاع نابسامان مالی و مدیریتی در باشگاه باعث تا فرهاد مجیدی شخصا به دنبال تامین منابع مالی برای آبی‌پوشان باشد.

فرهاد مجیدی از ایران رفت!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پس از ماجرای پرداخت پاداش از سوی سرمربی استقلال به بازیکنان در روزهای گذشته، این بار فرهاد مجیدی بعد از پایان دیدار با آلومینیوم اراک راهی خارج از کشور شده تا بتواند از طریق کانال‌هایی که مدنظر دارد بتواند در آستانه دیدار دربی بازیکنان تیمش را شارژ مالی کند.


بیشتر بخوانید: با پیش بینی مسابقات یورو PS5 و کلی جایزه دیگه برنده شو! لینک ثبت نام


با توجه به شرایط حساس کنونی سرمربی استقلال ترجیح داد به موازات کارهای فنی در خصوص تامین منابع مالی نیز اقداماتی انجام دهد. با عنایت به غیبت سرمربی استقلال در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان و همچنین تعطیلی تمرین امروز باید منتظر ماند و دید مجیدی تا چه میزان در تهیه بودجه مالی برای شاگردانش موفق خواهد بود.

نظرات کاربران
ناشناس
Germany
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
داداش این فرهاد خودش کلی پول و دلار داره ولی کلی با عکست حال کردن خیلی قشنگ نگاه میکنه به دلارها
ناشناس
Romania
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
کاش زودتر بره و خودشو نجات بده از ایران... واقعا فرهاد مجیدی توی ایران بمونه حیف میشه... لیاقتش این جایگاهی نیست که الان داره..... در ضمن تصویر خبرتون هم اولین بار بود که میدیدم... دمتون گرم...
ehsan
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
حالت خوبه؟چیزی زدی؟؟؟؟
ناشناس
| Germany
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
اره لیاقتش مربیگری تیم ملی برزیل و بارسلونا ست نخبه است اینجا حیف میشه البته نخبه واردات پودر جک تری دی و گرفتن ارز دولتی خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
آخه اسگول فرهاد رو همون موقع که تو دربی ها ... میذاشت.صد بار ازش تست گرفتند و بجایی نرسیدند.ولی الان سید جلال رو نگاه کن خوشگل ازش تست نمیگیرن.تو بازی های اسیایی هم ذخیره میزارنش تا گندش در نیاد.بابا مسعود هم که رفتنیه خداروشکر
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
ای داد بی داد رفته پول در بیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کسانی که میمانند دو دسته هستند دوست دارند برن ولی قادر نیستند ودسته دوم توی این دوران حسابی درامد دارند کجا برن واما اونای که میرند هم دو دسته هستند پولدارها ودسته دیگر کسانی که دستشان به لبشان رسیده از بی فکری وبی مدیریت مسولین اخرش فکر کنم فقط مسولین بمونن هی برای خودشون قانون بزارن هی عوضش کنن حوصله شون سر نره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
از این کیسه کشا بیشتر از این انتظار نمیره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
اولا استقلال تربیت شده تیمهای پولدار اماراته و بیشتر به دارایی. مالک پولدار تیم العین تاسی کرده در صورت نداشتن و فقر در فوتبال ایران جدانامدیرتد امیر خان قله نویی با دست خالی استقلال را قهرمان کرد
برانکو پول نگرفته پرسپولیس را نایب قهرمان آسیا کرد ذوب آهن با نداری نایب قهرمان آسیا شد اما موت تیمهای اماراتی پول حرف اول را می زنه مکتب العین پول است و پولپاشی این مکتب را در فرهاد مجیدی در دوره ناصر خان دنبال کرد و رفت امارات اینکه درجه یک فوتبالیست گران قیمت را ده میلیون تومان دادن اهانته ولی چه میشه کرد عادت فرهاد است وقتی منصوریان را رساند به حیا کن رها کن محمود فکری غریب را رساند به حیا کن رها کن پول در مکتب فوتبال خلیج فارس حرف اول را می زنه آیا دیگر مربیان فرهاد خان پول دارند که رای هر برو ۲۰۰ میلیون بدهند کاش مثلا سکه ای به زننده گل بدهند این بدعت در فوتبال خطر نا که و به اتهام گرفتن ارز دولتی و وارد نکردن دمن می زند اتهامی که مسئولان امنیتی باید ورود کنند این که تعدادی از مغرضین در تظاهرات هم نفری ده میلیون می دهد که خدا کند دروغ باشد مسّکلان امنیتی باید ورود کنند و منشا پول هاو پول پاشی ها کشف شود فردا یک حسین هدایتی نداشته باشد پول جام نمی آورد قیمت یک بازیکن با فرارداد چند میلیاردی ده میلیون تومان اهانت است الان سید مهدی رحمتی بدون پول و دست خالی هم با داوران مبارزه می کند این مربی بزرگ که مدل ندارد و کل تیمش ارزش ریالی قآیدی و شجاعیان و ذیاباته آن قرار داد ندارن مردم حواستون به پول پاش ها باشد مکتب استقلال با مکتب العین امارات فرق دارد نباید فرهنگ و مکتب العین و ال های دیگه بجای فرهنگ و مکتب استقلال یکی شود آنها پول دارند استقلال از کجا پول بیاورد به جای درآمد زایی پولپاشی کردن غلط است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: