آبروریزی دروازه بان سابق پرسپولیس در سطح جهانی! + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۰۶۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - 05 July 2021
تیم فوتبال میوندالن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر نروژ در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم «اود» رفت که با اشتباه عجیب سوشا مکانی دروازه بان ایرانی خود ۲ بر یک مغلوب این تیم شد.

آبروریزی دروازه بان سابق پرسپولیس در سطح جهانی!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم فوتبال میوندالن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر نروژ در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم «اود» رفت که با اشتباه عجیب سوشا مکانی دروازه بان ایرانی خود ۲ بر یک مغلوب این تیم شد.


بیشتر بخوانید: ادعای عجیب نورمحمدی از دست های پشت پرده علیه پرسپولیس / واکنش مدافع سابق پرسپولیس به کلیپ اخیر کنعانی زادگان !


تعداد بازدید : 21635

به احتمال زیاد خوشحالترین افراد در حال حاضر اعضای باشگاه پرسپولیس هستند که این دروازه بان رو در ترکیب تیمشان ندارند! نتایج ضعیف این دروازه بان بعد از پرسپولیس، در اروپا هم ادامه دارد. جالب اینجاست که با نزدیک شدن به دربی جام حذفی باید به این نکته هم اشاره کرد که  سوشا در مقابل استقلال هم هیچ وقت طعم پیروزی را نچشید و فقط دو تساوی از هشت بازی در کارنامه دارد.

نتایج تیم‌های سوشا مکانی مقابل استقلال

 لیگ هفتم/ فجر 1-2 استقلال

لیگ هشتم/ فجر 1-1 استقلال

 لیگ نهم/ پاس 0-0 استقلال

 لیگ نهم/  استقلال 1-0 پاس

 لیگ یازدهم/نفت تهران0-2 استقلال

لیگ یازدهم /استقلال3-0 نفت تهران

لیگ دوازدهم/ استقلال 2-1 نفت تهران

لیگ سیزدهم/ فولاد 0-1 استقلال

نظرات کاربران
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
حالا هی بدو برو اینستاگرام برا استقلالی ها خودشیرینی کن.خدا اون بالاست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
نویسنده گرامی .این دروازه بان خودش میگه من استقلالی هستم و از بچگی استقلالی بوده ام شما چرا اصرار دارید این ابرو ریزی رو به نامئ پرسپولیس بزنید
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹
هر کسی طرفدار استقلال شده آبروریزی کرده خخخخخ
سوشا اصلا پرسپولیسی نیست و فقط یک فصل در پرسپولیس بازی کرده و اساسا استقلالی است و اون یک فصل هم برای استقلال بصورت نفوذی بازی کرد.
سوشا ... اس دق لالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
خخ این که استقلالی بود
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
دروازبان قدیم پرسپولیس نه برادر ، دروازبان جدید الاستقلال ، آره خخخخخخخخ
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
چقدر کثیفید شما .چقدر لجنید شما .چقدر عقدهای هستید شما .خاک تو سر اونی که به شما میگه خبرنگار .شما خبرنهارید اسگول عقده ای. همه دروازه بانهای دنیا چنین گلهایی رو میخورن یایید آدم باشید
کاربر جدید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
و چقدر بی ادبید شما این مثلاً انتقاد بود حالمون از هر چی انتقاد به هم ...
ناشناس
| Romania
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
آب رو بریز جایی که میسوزههههههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
عقده ای تویی که با این اراجیف فقط خواستی خودتو خالی کنی. راحت شدی عقده ای
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
اصلا هم مشخص نیست تو لنگی هستی ...از این اشتباه ها همیشه برای دروازبان ها پیش میاد ..حالا چرا تو میگی آبروریزی چون یه جاتو سوزونده این بنده خدا....
نامدار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
خودش که گفت کیسه کش بوده و اتفاقی سر از ارتش کبیر سرخ در آورده
کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
فکر کنم ارزوی موفقیت کرده بود واسه کیسه این هر موقع ارزو میکنه جواب عکس میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
من از این بشر اون موقع هم که پرسپولیسی بود بدم میومد.
ناشناس
| Romania
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
واقعا همینطوره ... خدا خرو میشناخت بهش شاخ نداد... سوشا اصن ... نیست..
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
با همین سوتی هاش باعث شد پرسپولیس با تفاضل گل قهرمانی رو از دست بده
باب اسفنجی . خخخخخخ
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
میخاد اسطوره کیسه بشه
امین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
اره لنگی قبلا" اسطوره شما بود که:))
عباسی108
Singapore
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
سوشا بارها ثابت کرد پرسپولیسی نبود بلکه یک دشمن نفوذی بود و خیلی گل های مفتی خورد و ما نمی بخشیمش/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
باب اسفنجی ...
آخه نمیدنم کی تو رو دروازبان قبول داره خدای سوتی
REZA
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
خداروشکر ک دیگه پرسپولیسی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
استقلال نیز دروازه بانان ضعیفی داشت چرا نام انها را نمی آورید. ونتایج نیز مربوط به سایر تیم ها ست ودر قد وقواره استقلال است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
سوشا لنگیها رو قهوه ای کرد...اینجوری میخوای تقاص بگیری لنگی؟؟؟
یاور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
اینکه ازقدیم میگن:"سنگ سبک دم پا میره" همینه دیگه!!!خخخخخخخخخخ
این سوشا بهتره بره ی قل دوقل بازی کنه! این را چه به فوتبال؟
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
این سوشا برای مترسک سرجالیز مناسبتره!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تو دربی ای که 4 تا گذاشتیم در کیسه سوشا دروازبان بود
اطلاعاتتون رو بیشتر کنید
آسمان آبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
این هم اسطوره لنگ، حالا هی قمپز در کن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
این اقا بنا به اظهار نظر رسمی و صریح خودش استقلالی دو اتیشه بوده و هست پس لطفا به پرسپولیس وصلش نکنید
ارتش سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
این ... بیشتر به درد سیرک میخوره تا فوتبال خسته نباشی کیسه کش بی هویت
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
این بشر یه آدم بی شخصیت و بی اصالت که هیچ اعتباری نداره ، تکلیف خودش هم با خودش و خونوادش معلوم نیست ، برا خودش نوشابه باز میکن و میگه بهترین دروازه بان ایرانم ، طرز لباس پوشیدنش به یه مرد نمیخوره ، حواسش به همه چی هست جز فوتبال بازی کردن خودش ، الان هم حقش هر بلایی سرش بیاد.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
بابابرو به مکان ...ت برس توچه به دروازبانی کیسه کش
هههم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
قهرمانی رو همین بی اخلاق از پرسپولیس گرفت۔ پر از حاشیه بود۔ چوب خدا صدا نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
احمقی یعنی همین
تا بعد از این نگه استقلالیم
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
چرا چرت میگین این یک لنگه ب تمام معناست تو لنگ هم بوده
جباری
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
خداییش تو خجالت نمیکشی هنوزم کیسه ای هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
خدایی با این گل به خودی ، قیمتش به قدری اومده پایین، مگه بره بشه توپ جمع کن تیم خوشه طلایی ساوه، بابت قراردادش هم هفته ای یه کارتن ساقه طلایی بگیره ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
این به درد همون کیسه کشا میخوره پرسپولیس که خدا رو شکر سرور همه تیم هاست
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
استقلالیه درست ولی تو پرسپولیس بازی کرده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: