خبر مهاجرت علی دایی از ایران حقیقت دارد ؟ | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۱۳۰
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - 06 July 2021
علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان در جدیدترین گفت‌وگویی که داشته درباره احتمال مهاجرتش به یک کشور پیشرفته پاسخ داد.

خبر مهاجرت علی دایی از ایران حقیقت دارد ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی دایی در جدیدترین گفت‌وگویی که انجام داده است در واکنش به احتمال مهاجرتش به یک کشور دیگر گفت: من عاشق این مملکت هستم و همه جوره قبول کرده‌ام و در اینجا فعالیت می‌کنم.

به جرأت می‌توانم بگویم جزء معدود افرادی هستم که هر چه آن طرف آب درآوردم به ایران آوردم تا در اینجا سرمایه‌گذاری کنم. دوست دارم جیب کسانی که با من کار می‌کنند پرتر باشد و به این افتخار می‌کنم. 


بیشتر بخوانید: اتفاقی جنجالی در بازی سایپا و ذوب آهن / حکم شهاب گردان صادر شد + فیلم


وی اضافه کرد: اما رفتن به خارج از کشور زندگی اقتصادی مرا تغییر داد اما کسی نبودم که درآمدم را به هدر بدهم. پولم را در کشورم سرمایه‌گذاری کردم و الان هم که از فوتبال به دور هستم کار خودم را دارم.

یک مثل قدیمی داریم که می‌گوید عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. یعنی حالا که از فوتبال دورم کارهای اقتصادی‌ام را بیشتر دنبال می‌کنم چون فوتبال نمی‌گذاشت کارهای اقتصادی خودم را به خوبی دنبال کنم. الان روابط خانوادگی بهتری دارم چون قبلا فرصت چندانی نداشتم. الان از این فرصتی که دارم سپاسگزارم. 

علی دایی در واکنش به اینکه خیلی‌ها ایران را رها کردند و برخی معتقدند علی دایی با این شرایط می‌تواند در خارج از کشور در شرایط بهتری زندگی کند اظهار کرد: من به اینجا (ایران) وابسته هستم. به خانواده‌ام و دوستانم وابسته هستم.

شلوغی اینجا را دوست دارم. من می‌توانم در بهترین شرایط به مسافرت برم اما یک هفته بعد، دلتنگ اینجا می‌شوم. شرایط خارج مثل اینجا که نیست؛ مزایا و آرامش بیشتری دارد اما من عاشق اینجا هستم. همه چیزم بستگی به اینجا دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان گفت: من در کار اقتصادی خودم حرف آخر را می‌زنم. در فوتبال، متاسفانه باید به کسانی جواب بدهم که فوتبال نمی‌دانند. من آزاد به دنیا آمدم و دوست دارم آزاد زندگی کنم.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
ایول به این سایت . ایول به این طراح . دست خوش داری داداش
ناشناس
Germany
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
خدا قوت . دست مریزاد داداش با این عکست . روحم شاد شد
ناشناس
United States of America
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
ای جان چه عکس باحالی انگار علی آقا داره می‌ره که بره توهوایپیمای اختصاصی خودش دمت گرم با این عکست
شاهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
دمت گرم علی دایی با مرام باغیرت دوست داشتنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
خیلی آقایی . مرد بزرگ انشاالله همیشه سربلند باشی .
ناشناس
United States of America
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
علی اقای خیلی باحالی،

مرد تکرار نشدنی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
دمت گرم است بیشتر
رمضان عاقبتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
علی آقای دایی به تو افتخار می کنیم.
به قول رونالدو یک قهرمان (علی دایی) همیشه دوست داشتنی است.
درغیرت و تعصب بی نظیر ی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
پاینده ایران درود بر علی اقا
محمدرضا اعظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
دوست داشتنی همیشگی باعث افتخار کشور عزیزمان ایران علی آق________ا
غلامرضا جوانمردمرنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
زنده باشی آقای علی دایی با مرام باغیرت دوست داشتنی
Sohrab
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
علی دایی دمت گرم
زهرا سادات
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
خداوند حفظت کنه انشا هر جا هستی یا هر جا میری موفق سربلند و سرافراز باشی همیشه در دل ما جا داری
سعیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
... باپول وحق مردم کلفت شدی دایی. ...
بازنشسته تامین اجتماعی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
عزیز دل چرا ناراحت میشی انتخاب با خود هر فرد است یکی مثل اقای دایی شاگرد برانکو میشه یکی با شش کلاس سواد رییس جمهور میشه شما هم شاگرد اقای طوسی شدید
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹
اگه بدونی علی آقا دست چه کسایی رو گرفته و کمک کرده خودت شرمنده میشی از این طرز فکرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
کاشکی همه مثل علی دایی با وجدان باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
این تابه که گذاشته اید خیلی گرونه
چه خبره
جاویددرگاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
علی دایی سرور ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
عاشقتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
افتخار ترکی
فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
احسنت علی دایی افتخار ترک ، یاشا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
من باترک بودن اقای دایی کاری ندارم ..نمیدونم چرا انقدر این مرد دوست داشتنی .......حیف چنین ادمی ر ازفوتبال دور کردن
نام رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
ای ولا دمت گرم اقای گل عششششقم دوست دارم هر جا که باشی
زیبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۳
آقای دایی خدا مالت رو بیشتر کنه وعمرت رو زیاد که این قدر باغیرتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۷
درود بر علی دایی با غیرت وطن دوست ،خدا بهش هزار برابر بده
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
آرزوی سلامتی برای علی آقا و خانواده محترمشون دارم .هر کی جای علی آقا بود آلان ایران نبود.
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
الان که نمی خواهی بری افرین ولی درستش اینه اول به شهر خودت خدمت کنی تهران سرمایه دار زیاد داره ولی اردبیل بیکاری بیشتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
واقعااااا اقای علی دایی جداز شخصیت فوتبالیش انسان خوبی من قلباااااا دوستش دارم درود بر پدر ومادرش با این فرزند نیکش ...درود برتو آقای دایی .
ابوذر وفادار ازاردبیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
علی آقا تو همه چیز سلطانی چه تو فوتبال چه درمرام ومعرفت.سربلندباشی همیشه
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
پرچم ایران بالاست موفق باشی
دکتر سید پیمان مقدسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
غیراز این ازعلی آقا دایی انتظاری نیست آذری با غیرت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: