مجیدی : خداداد افشاریان؛ دروغ پشت دروغ / همه رفقایتان را در باشگاه چپاندید! | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۱۶۶
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - 07 July 2021
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خداداد افشاریان را دروغگو خواند و به مدیران استقلال تاخت.

مجیدی : خداداد افشاریان؛ دروغ پشت دروغ / همه رفقایتان را در باشگاه چپاندید!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی امروز (سه‌شنبه) تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود چون تراکتور در لایه‌های دفاعی کار می‌کرد. با توجه به شرایطی که باشگاه و بازیکنان دارد از بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستیم به پیروزی برسیم.

او درباره تقابل با مربیان سابق استقلال و موفقیت مقابل آن‌ها گفت: ایشان (فیروز کریمی) از مربیان خوب لیگ هستند و می‌توانم از بازیکنان تشکر کنم که با وجود وضعیت اسف‌بار باشگاه توانستند در این بازی به پیروزی برسند.

سرمربی استقلال درباره اشتباهات داوری علیه تیمش تصریح کرد: خواهش می‌کنم درباره داوری صحبت نکنید. اصلا اسم داوری را نیاورید. ما و هواداران استقلال به داوری آلرژی پیدا کرده‌ایم. داوری خیلی خوب بود و دست تک تکشان درد نکند. اگر شهامت عذرخواهی ندارید چرا به تلویزیون می‌آیید و با شعور مردم بازی می‌کنید؟ همه ما می‌دانیم که در بازی قبل، کمک داور آفساید ارسلان را گرفت. برای چه این موضوع را توجیه می‌کنید؟ حالا اشتباه کرده است و من در کنفرانس هم گفتم که بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه می‌کنند. با بازیکنانم هم صحبت کردم که هیچکدام اجازه مصاحبه علیه داوری ندارند.

مجیدی ادامه داد: آقای افشاریان چرا توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌گویید؟ من ناراحتی‌ام از این است که چرا اشتباهات داوری فقط برای استقلال است. همین صحنه گلی که امروز دریافت کردیم را ببینید. اگر خطا نبود من دیگر مربی‌گری نمی‌کنم. من نمی خواستم این فصل راجع به داوری صحبت کنم ولی اشتباهات داوری عجیب، هدفمند و برنامه‌ریزی شده است که مجبور می‌شوم از حق تیمم دفاع کنم. دوست ندارم بیشتر از داوری صحبت کنم. حرف نزده را می‌شود زد و ان‌شاءالله پس از پایان فصل در مورد این موضوع صحبت می‌کنم.

حمله فرهاد مجیدی به افشاریان و مدیران استقلال

او در پایان درباره پاداشی که برای بازی با تراکتور به بازیکنانش داد، توضیح داد: این حداقل کاری است که می‌توانم برای بازیکنانم انجام دهم. یک روحیه تنهایی و بی صاحبی تمام ما را فرا گرفته است. من دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم که با این شرایط به پیروزی می‌رسند. باشگاه را به امان خدا رها کردند و هر چه می‌گوییم، می‌گویند بگذارید دولت تمام شود. آقا دولت چه تمام شود؟ یک کاری کردند که بازیکنان بی‌روحیه و بی‌انگیزه شده‌اند.

من همه کار می‌کنم که بازیکنان روحیه‌شان راحفظ کنند. هر کاری بلد نباشم، این کار را خیلی خوب بلدم. مسئولان عین خیالشان نیست ولی تا صحبت می‌کنیم ۱۰ دستگاه نظارتی به ما زنگ می‌زنند که صحبت نکن. این طور که نمی‌شود، پس چه کسی حق هواداران استقلال را بگیرد؟ لطفا سر تمرین بیایند تا ببینیم مسئولان باشگاهمان چه کسانی هستند. هیچ کس حتی به ما زنگ هم نمی‌زند.

این باشگاه، استقلال است ولی هرکس که صلاحیت نداشته، همه رفقایتان را در باشگاه چپاندید و این باشگاه را ۱۰ سال عقب انداختید. چطور می‌خواهید این باشگاه را دوباره درست کنید؟ حرف هم می‌زنیم به آن‌ها برمی‌خورد.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
مهارش کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
والا این ... هم شورش در آورده همه دروغگو هستن فقط خودش آدم پاک وراستگویی هست بنده خدا توکه بیکاری این فیلم های خودت نگاه کن یه خورده خجالت بکش
ناشناس
| Italy
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
....نخور بابا. تو خوبی و شل ممد وارفته ...
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
فقط، خدا، من یه هواداراستقلالی، همه داوران دست نشانده روواگذارمیکنم بخدا، خدایاخودت حاضروناظری، دست های پشت پرده روروکن، بی ابروکن،......................
من نمی خوام در مورد داوری چیزی بگم ولی....
Czechia
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
خدا رحم کرد می خواست در مورد داوری حرف نزنه . دیگه هر چی دلش خواست گفت .
باید دید قراردادش با استقلال چقدره. گرچه تامین پاداش وظیفه ی مربی نیست اما امیدوارم از جیب خودش باشه. چون تو این کرونایی تمام باشگاه های دنیا کمی تعدیل قرارداد داشتن پاداش که بماند.
صادق باوی
United States of America
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
بابا خجالت بکش به تو می گن ورزشکار عقده‌ای بس کن دیگر بخاطر فو تبا ل هر چه از دهان ... در میا ید می گی یک جام پلاستیکی بدین دستش تا این همه ورزش به زیبایی را به لجن نکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
آقای مجیدی باید همون موقع درتیم امیدتحویل گرفتی میفهمیدی که چی به چی هست هدفشون اول نابودی خودت بابرنامه بودوبعدش هم به استقلال که آوردنت همین کارسرخودت وباشگاه آوردن ونفراتی مثل مظلومی ها وعبدالهی ها که میاآوردن کناراین اجنبی ها سیاه بازی بودواینها هم گشنه مرده ی پست ومقام بودن تا به فکرتیموبازیکنان وباشگاه آقای افشاریان شما درموقعه قضاوت هایت یکبارقضاوت درست نداشتی ودربرنامه های عادل فردوسی پورصحبت بلد نبودی ولی بالابیگری وحمایت خودازتیم حکومتی وتعریف وتمجید آوردن دردپارتمان داوری ولی بازخدا جای حقی نشسته آقایان ظلم تاکی بالاخره یکجا پس میدین اگرافرادپاک ولایق برمیگشتن به فوتبال امثال افشاریان جایی حتی روی سکوها هم نداشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
دیگه دولت روحانی با اون وزیر...ش تمومه. ان شا الله در دولت جدید عدالت برقرار شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
اگه ادم باشن وکار بلد این دولت اون دولت نداره مهم انصاف که تو این مملکت کمیاب
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
با سلام و ادب و احترام راجع به حرف های فرناز مجیدی بگم ایشان شخصیتش همینه و اگر ادب داشت و اگر ورزشکار بود و حس جوانمردی تو خونش بود اینقد بی ادبانه حرف توهین امیز به داور بسیار خوب و باشخصیت کشور جناب قی لفشاریان نمیزد از هیات فدراسیون ورزشی فوتبال و کمیته انطباطی و همچنین کمیته داوری کشور تقاصا دارم بعنوان طرفدار فوتبال و رزشی جوانپردانه به شدت با این حیوان برخورد کنند و اجازه غلط اضافی بهش ندهند با تشکر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
غلط املایی داری داداش خخخخ
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
این اینقدچرت وپرت میگه..به همه تهمت میزنه توهین میکنه چراباهاش برخوردنمیشه؟؟؟ نکنه کمیته انضباطی طرفدارحقوق ... هست وازین ...حمایت میکنه
واقعن چراجریمه نمیشه..هربارهرچی ازدهنش درمیادبه همه میگه
وریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
اره داور باشرفه چون واسه قهرمانی شماها فقط سوت میزنن. دیگه همه عالم و آدم میدونن که برنامه ریزی شده لنگ قهرمان بشه. خوبیش اینه ته دل خودتون هم درک کردین این فوتبال و این جامها بوی گند تبانی میده
وریا کورد.‌
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
هر چی از دهنش میاد میگه چون شجاعه چون واقعیته چون رسوا میکنه . بوی تعفن و تبانی تون ایران رو ورداشته لنگی ها . دیگه بردهاتون حتی به خودتون هم حال نمیده چون میدونید چجوری به دست اومده . شاه فرهاد دست خیلی ها رو رو کرده و یه لشکر پشتشه . حق دارید دیگه چون سوراخ کنتون بوده و هست .
غیرت‌کورد .
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹
مهارش کنید ؟ خخخخخخخ اگه مهار میشد شیث رضایی مهارش میکرد . شاه فرهاد رسواتون کرده و کسی نیست بتونه مهارش کنه . شما به همون جامها و بردهای الکیتون خوش باشید چون همه ایران دیدن تمام داورها به نفعتون سوت میزنن. فقط یه مورد همون پنالتی قایدی رو میگرفتن الان سوم هم نبودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
افرین خوب گفتی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
...یکبار نشده ضعف تیمشو قبول کنه همیشه میاد به تیم رقیب یا داور پرت و بلا میگه هر چند استقلالیهای اصیل و واقعی کاملا متوحه میشن وومیدونن این همینه ولی متاسفانه بیشتر هوادارانشون متوحه نیت این آقا نیستن به امید روزی که به هم و موفقیتهای تیمها احترام بزارن ...‌ مثل کشورهای اروپایی
استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
درود به غیرتت که بااین همه مشکل ‌شونه خالی نکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
دقیقا افرین به اقا فرهاد که دست تنها به فکر وبدونه طرفدارای تیم محبوب استقلال ارزوی موفقیت برای ایشون وبازیکنان رادارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
شما که میگین چرت پرت فقط تو بازی های استقلال پرسپولیس چند امتیاز تقدیم پرسپولیس کردن
کیسه کش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
آره توفقط راست میگی امیرآبادی چی اونم دروغ میگه فیروز کریمی چی اونم دروغ میگه فکری چی اونم دروغ میگه..دوزار ازجیب اش خرج کرده اوناروم چندبرابر میگیره توکه اینقدخوبی چرا مهمترین حامی ات توزندانه توکه داری که به تیم هدیه بدی چرا رفتی ارز دولتی گرفتی وحق زن وبچه یتیم این مملکتو خوردی پس خودتو خیلی پاک نگیربابا.چرابخاطرپول وسط فصل تیمتوول کردی رفتی قطر.چرا شیخ عربی رولباست زدی اندازه خلعتبری حداقل غیرت میداشتی حالا ادای خوبارودرمیاری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: