بدشانسی بزرگ فرهاد مجیدی / جانشینان احتمالی‌اش در استقلال | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۲۱۹
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - 08 July 2021
فرهاد مجیدی این شانس را روی کاغذ همچنان برای استقلال نگه داشته تا در صورت لغزش پرسپولیس و سپاهان به رده‌های بالاتری در جدول رده‌بندی برسد.

بدشانسی بزرگ فرهاد مجیدی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 این موضوعات تنها بخشی از کار مهمی است که فرهاد مجیدی این روزها انجام داده است؛ بخش مهم‌تر کار او، اما مربوط به تقابلش با استقلالی‌های سابق است؛ مربیانی که نام هرکدام از آنها بارها به‌ عنوان جانشین فرهاد مجیدی در فصل آینده مطرح شده است.

واقعیت این است که اختلاف فرهاد مجیدی با کادر مدیریت باشگاه این شایعه را به وجود آورده که آنها منتظر ناکامی مجیدی در کسب جام هستند تا عذرش را برای فصل بعد بخواهند.


بیشتر بخوانید: استقلال مدافعش را از دست داد / چرا نشد که میلیچ بماند؟

مهدی قایدی بزرگترین رفیق نیمه راه استقلال ؟!!


استقلال کار سختی برای قهرمانی در لیگ دارد ولی فرهاد مجیدی امیدوار است در جام حذفی قهرمانی بیاورد و در استقلال ماندنی شود. این اتفاقات درحالی رخ داده که تعداد مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر زیاد شده و هربار نام یکی از آنها به عنوان سرمربی بعدی استقلال مطرح می‌شود.

باوجوداین کارنامه فرهاد مجیدی برابر تک‌تک آلترناتیوهایش خوب بوده؛ او چهار مربی استقلالی را شکست داده و فقط یکی را با بدشانسی مساوی کرده است. مجیدی ابتدا فولاد با جواد نکونام را برد، بعد مهدی رحمتی با پدیده را شکست داد و سرانجام هم از سد امیر قلعه‌نویی عبور کرد.

از نکونام و قلعه‌نویی به‌عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری در استقلال نام برده می‌شد. مجیدی البته بدشانس بود که گل تیمش برابر آلومینیوم اراک و علیرضا منصوریان رد شد وگرنه می‌توانست منصوریان را هم به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های نیمکت استقلال از پیش‌رو بردارد.

سرانجام، مجیدی موفق شد تراکتور با فیروز کریمی که روزگار کمی را به‌عنوان سرمربی در این باشگاه بود، شکست دهد تا کارنامه درخشانی برابر استقلالی‌های سابق داشته باشد.

نظرات کاربران
لیلا
Germany
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
بگو کیسه کشای ... جلوی کیسه وا دادند
تبانی جز لاینفک ژنتیک کیسه کشاست
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
واقعا شما لنگیا از مکتب غلام عبده #...فوت_آقا_تختی... خودتون رو چی فرض کردین که راجبه تاج کبیر آسیا صحبت میکنید!؟ یارب روا مدار که گدا معتبر شود... !!!!! یاد سجده شکر بقا با کاپیتان نوریتون بخیر...
هواددر استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
فرهاد مجیدی و استقلال چه قهرمان بشند چه نشند حتما برای فصل بعد سرمربی استقلال خواهد بود.چون این خواسته ما هواداران استقلاله
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
تبانی مشخص کار چه تیمی هست. قرارداد طارمی
قرارداد خلعتبری
رادمهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
بی.. این چیه مینویسید شرفتونو واس سلطانی فر حراج نذارید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
فرهاد تا الان مردونگی کرده پای استقلال مونده خدا کمکش کنه
وحید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
حرف از مردونگی نزن که اگه نامردی های همین آقای خانم نبودو دوبار تیمو ول نمیکرد بره الان وضعیت استقلال خیلی بهتر از این حرفا بود،الانم که مونده به قول خودش قویترین استقلالو با زیراب زنی بدستش رسیده، هرچند الانم سعی داره با هوچیگری کارشو پیش ببره
کیسه کش های حقیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
اگه برای نادی الاسدقلال مورینیو رو هم بیارن فایده ای نداره این تیم از ریشه و پایه فاسده تا الان هم با باند بازی و مهندسی تو لیگ دوام اورده واسه کیسه کش های حقیر لیگ دسته ۳ هم مثل لیگ جزیرست زنده باد پرسپولیس کبیر سرور کیسه کش های حقیر
Rasool
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
ادم ... بی ... .ان تیم که کبی است فقط تاج است شما هم که ۴ ساله قهرمان میشین با لابی دارین قهرمان میشین وگرنه... عبده را چه به قهرمانی.قهرمانی در پوست و خون استقلال است هم در اسیا وهم در جام حذفی و هم لیگ پس این قدر... و خفه شو مترسک سر جالیز .
آنتی کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۰
مطمین باشید اگر فرناز مجیدی هم از کیسه بره فرداش همه تقصیرات رو گردن پرسپولیس میندازن... ببینید کی گفتم. چون مکتب کیسه همینه. میبره میگه تلاش ما. میبازه میگه داور.... بله خود منم منکر این نیستم که بعضی از بازیها از داوری ضرر دیدن. اما انصافا فقط برای یه تیم بوده؟! برای تیمهای دیگه از جمله پرسپولیس آیا نبوده؟ کل افساید شله زرد به پیکان رو مگه ندیدید. اشتباه داوری همه جا هست. منتها خیلیها ظرفیت ندارن.
ممم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۸
بد ترین آسیبی که آقا فرهاد به استقلال زد تیم نایب قهرمان آسیا بود را رها کرد تا مکتب ناصر خان مروت و مردانگی بود به ۱۳ لیگ برسه و به قول ناصر خان اگر طلا هم باشه جز ًضرر برای استقلال ندارد الان هم با پولپاشی دارد محبوبیت می خرد همه می دانند فقط ژنرال هست که قهرمانی دارد که اورا هم لا بی فرهاد از استقلال دور کرد قهرمانی زمانی ارزش دارد که مکتب استقلال ما برجا بماند نه ده میلیون پاداش به بازیکن ده میلیاردی دادن ناصر خان را فرهاد با همراهی داداش و چند بازیکن بیمار کرد باخت ۴ گله به تراکتور هنر فرهاد بود او به پیروزی هم در حذفی می بازه به یاری خد آت وقت می خواهد چه کند بهتر است برود دنبال مکتب پول و ثروت العین او بی خبر از فوتبال ایران است که نداشتن افتخار است مالک العین پولدار است و افتخار دادن هدیه جذاب فرهاد نمی تواند ادای مالک العین و السد و الغراالغرافه را در بیاورد قهرمانی با پول خریدنی نیست دستت رو می شود اگر نوبران می خواست فرهاد را می برد
سعید
| Russian Federation
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
همین مونده که یک لنگی کبوتر ... بیاد در مورد استقلال سرورش حرف بزنه شما که اینهمه ادعا دارین به قبل بابا مسعود رجوع کن برای بقا توی لیگ خ جر میدادین و بعد از برد سوپر جام تمام بازیکن هاتون به حساب شادی ارسلان متحری رو مسخره میکردن اقای گلتونم علیپور شادی دیاباته رو اجرا کرده همیشه حقیرها بقیه رو مسخره میکنن چون کمبود دارن دم از مکتب نزن که دنبال همین پیروانی تون باش یک سرچ در مورد تیم ملی بکن ببین پیروانی رو واسه چی 5 سال ممنوع کار کردن بعد دم از مکتب بزن لنگی بی اصل لنگی اصل اونه که شما با 8 سال بابا مسعود تمام جام هارو اسنپی و سفارشی بهتون دادن ولی بازم هنوز زیرین خیلی حرفه به 8 سال پیش رجوع کن که طرفدارتون میگفتن پیروزی قهرمان توی لیگ بمان خخخخخخخ اصلا مجیدی دوست داره تیم ول کنه شمارو سننم بجای ... یکم به فکر تیم خودتون باشین که گندش در اومده شما اینقدر حقیرین که توی هر سایتی در مورد استقلال میگن مثل یک چیزی که خودت میدونی میریزین زیر پست و عقده ها و حقارت هاتونو میخان جبران کنید ولی نمیشه حداقل اگه دوجام ما چهارجانبه هست اسیا قبولش داره توی تمام مدارک هست شما چی جام ولایت با یک برد و یک مساوی خودت حساب کن وقتی تیمی بخاطر ده تا جام یک ستاره میزنه کمبود داره حقیره کلا به ادمی میگن عقده ای که به تیمش بگه توفان سرخ اسیا و بگه بهترین تیم اسیاست که اصلا حتی توی اسیا یک جام هم نداشته باشه به این میگن عقده این حرف لنگی ها دقیقا مثل اینه که گوام بیاد بگه طوفان سرخم خخخخخخخخخ حتی اسیا هم فهمیده همه جام هاتون مهندسی و با حقه و نیرنگه حالا شما خودتون خ کنید ولی دلیل نمیشه بقیه رو هم مثل خودتون فرض کنید لنگ بی اصالت ننگ بر تو راستی از جونیوز و استوکس چه خبر شنیدم ب... و اخرشم سوقاتی لنگ بردن واسه یادبود خخخخ
Rasool
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
من مطمئن هستم تو استقلالی نیستی وگرن این قدر به فرهاد مجیدی توهین نمیکردی به یاد بیاور گل دقیقه ۹۳ همین کسی که بهش توهین کردی که چه طور پرسپولیس را نابود کرد بایک استارت ۴۰ متری شما که بد را میبینی خوب را هم ببین .هرچند که تو زک تماشاگرنما هستی.زنده باد شاه فرهاد و تاج کبیر
امین پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کیسه کش میمیرد منطق نمیپذیرد. ..شتای دو ستاره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
... یک بار قهرمان جام در جام اسیا شدند ستاره لیگ قهرمانان رو چسباندند مثل اینکه قهرمان لیگ اروپا خودش رو با قهرمان چمپیوز لیگ مقایسه کنه .به نظر من اگر پرسپولیس بعد از صد سال بتونه قهرمان باشگاههای اسیا بشه روی پیراهنشون دب اکبر می چسبانند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: