انتقاد صریح یک استقلالی از علی کریمی روی آنتن زنده صدا و سیما + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۲۶۸
تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - 10 July 2021
این استقلالی متعصب در برنامه تلویزیونی درباره علی کریمی اینگونه صحبت کرد.

انتقاد صریح یک استقلالی از علی کریمی روی آنتن زنده صدا و سیما + فیلم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال طی روزهای گذشته بارها در صحبت هایش به انتقاد از مدیریت استقلال پرداخت. صادقی در جدیدترین صحبت هایش با حمله شدید به احمد مددی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بود که در لیگ محلات نیز به او سمت نمی دهد. 


بیشتر بخوانید: خبر جدید عزیزی خادم در مورد دربی / یک اتفاق ویژه بعد از دو سال


صادقی در بخشی از گفته هایش با انتقاد از وضعیت باشگاه اعلام کرده بود: باشگاه استقلال که کلا تعطیل است و هیچ! آقای مددی که کلا تعطیل! نمی‌دانم چه کسانی در باشگاه هستند و چه کار می‌کنند. یک فاصله عجیبی بین باشگاه و تیم افتاده است. 

وی، وقتی مجری از او در مورد علی کریمی  و انتقاد از وی سوال می کند اینگونه می‌گوید: علی آقا در این فوتبال کثیف نباید کاندید ریاست فدراسیون فوتبال می‌شدند.

تعداد بازدید : 2695
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
برو ...و علی کریمی و میذاری کنار فرهاد ... اقا
خط سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
یکی به این... بگه اول اسم علی آقاروبا دهن کثیفت نیار بعدشم علی آقا کاندید شد تا بگه نمیذارن فوتبالیها بیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
دوست عزیز این چه طرز حرف زدنه؟ این بنده خدا اتفاقا خیلی با احترام درباره علی کریمی حرف زد و انتقادش هم در واقع احترام به شخصیت کریمی بود و نامردی ای که باهاش کردن
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
اول بفهم چی گفته بعد نظر بده ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
این فرد معلوم الحال رو خود تیم آبی گردن نمیگیره چرا دعوتش می کنن مشخص نیست دقیقا مثل فنونی زاده گستاخی و بی ادبی دارد.
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
از نظر اینها فوتبال یعنی استقلال!
اگر همه تیمها بحران در بربگیره ولی استقلال حالش خوب باشه تز نظر اینها فوتبال خوبه!و اگر همه تیمها شرایط براشون خوب باشه ولی استقلال مشکل داشته باشه فوتبال میشه کثیف!
به نظر بنده بیش از نیمی از مشکلات فوتبال این استقلالی درست می کنند! و فوتبال را به حاشیه و مرف و حدیث می کشانند!
فوتبالیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
متاسفم برای این همه از غیر حرفه ای گری ...
تیتر این خبر رو کدوم ذهن بیماری گذاشته ،برام جالبه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
مجیدی به گرد پای علی کریمی ام نمی‌رسه
یک دهم تکنیک کریمی رو هم ندارم بعد چطوری میتونی مقایسه شوند کنی
مث این میمونه که هلو رو با شلغم مقایسه کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۸
انقدر که شلغم خاصیت داره هلو نداره. درست مثل تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
من خودم یه ازطرفداران پرسپولیسم آقای صادقی ازنظراخلاق سرآمدبقیه آبیها هستش ودوم علی کریمی چون خودش دستی توفوتبال داشت
اومدتامچ دزدان فدراسیون فوتبال رابگیره. ولی یکی مثل احسان حاج صفی ... ترین آدمه..........که قراره به علی آقارای بده .رای سفید میندازه صندوق
정말
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
اصلا طرفداران پرسپولیس فکر کنم فقط تیتر صفحه را خواندند، اصلا شما متوجه شدید از این پست که آقای صادقی چی گفت که هوچیگری میکنید ، معلوم نیست که استقلال چطوری اینقدر شما را سوزونده که تا نام استقلال میاد آتیش می گیرید، ، اصلا بهتر از اون پیشکسوت خودتون بود که داخل برنامه ،، حقیقت گفت ناراحت شدید از سخنانش، ،، خوب حرفایی زد که مستقیم سلطانی فر مدیر پرسپولیس هست ،، حقیقت تلخ هست برا بعضی ها ،، بپذیرید که حق استقلال را به تیم شما دادن تا برا خودش بازیکن خوب بگیره و بدهکاری هاش بده
h
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
فرهاد مجیدی خیلی خیلی خیلی سر تر از علی کریمی بوده و هست و خواهد بود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: