انتقام سخت هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال پس از شکست در دربی | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۵۶۸
تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - 17 July 2021
بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی هواداران این تیم علیه سرمربی و کمک سرپرست استقلال موضع تندی گرفتند.

انتقام سخت هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال پس از شکست در دربی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

دربی جام حذفی برخلاف پیشبینی‌ها اصلا زیبا از آب در نیامد و یک دیدار سرد و کسل کننده را شاهد بودیم. با این حال آبی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی رقیب سنتی را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کنند.

بعد از این بازی اعضای استقلال از عملکرد فغانی بسیار راضی بودند ولی پرسپولیسی‌ها معتقد بودند فغانی باید ارسلان مطهری را به دلیل خطای شدید روی فرشاد فرجی با کارت قرمز جریمه می کرد. موضوعی که یحیی گل‌محمدی هم بعد از بازی به آن اشاره کرد هرچند به طور کلی از عملکرد داور با تجربه کشورمان رضایت داشت.

فرزاد مجیدی کمک سرپرست باشگاه استقلال در اظهار نظری عجیب گفت: «اگر در این فصل چند داور مثل فغانی در لیگ ایران قضاوت می کردند استقلال با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین بود.»


بیشتر بخوانید: تصمیم جدید یحیی برای دربی حذفی / اشتباهی که بخشیده نشد


همچنین فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها هم بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در حالی که بسیار خوشحال بود در ادعای عجیب گفت: «من به پرسپولیس نمی‌بازم.»

بعد از این صحبت‌های عجیب برادران مجیدی هواداران پرسپولیس که به شدت از باخت تیمشان در دربی عصبانی بودند در فضای مجازی به این دو حمله کردند.

پرسپولیسی‌ها معتقد بودند با توجه به اخراج نشدن مطهری توسط فغانی در ابتدای بازی طبیعی بود که کمک سرپرست استقلال از عملکرد داور دربی راضی باشد. همچنین آن‌ها در واکنش به صحبت‌های سرمربی استقلال تصاویری از دربی برگشت همین فصل را به منتشر کردند تا به سرمربی استقلال یادآوری کنند مقابل پرسپولیس شکست خورده است.

نظرات کاربران
بینشان
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
جناب مجیدی شما عمریه داری میبازی اتفاقا خیلی هم خوب به تیم بزرگ پرسپولیس میبازی همه چیتو جوونیتو که ... وجدان و معرفت ...با پول سعودیها با خراب کردن یک بازیکن بیگناه به جرم شادی کردن پس از گلش
عمریه با سنت خسروانی ...که ظلمش به تیم مردمی پرسپولیس که کتابها راجع بش باید نوشت تمومی نداره به هر حال هر دوره ای یک تایمی داره اونقدر خوشحال نباش موقتیه هم این شادیها دنیا دار مکافاته باید به حال خودتون گریه کنید نه خوشحالی تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس چه دوران خسروانی چه الان مظلوم واقع شد پس بترسید از خدا از اون روزی که بیفتین به پاش زار بزنید
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
میمیری ... نخوری؟ میمیری ... نگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
خیلی میسوزی. آب یخ..... مجیدی سرور هرچی لنگیه.
امیرعلی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
گریه اوناییکه کردن که ۴بارپشت سرهم باختن ودامن وزرات ورزش رو گرفتن بحث با یه طرفدار تیمی بنام پیروزی که هیچوقت به معنا پیروز وجدان نبوده به مانند جدل با ... است وحیف از ...
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
شکر مفته میخوری دیگه
یک تاااااجی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
خوبی شما ?؟؟؟ تیم شما مظلومه؟؟؟؟؟؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
لنگی بیخیال!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
نگفت من به پرسپولیس نمیبازم..گفت به اینا نمیبازم ومنظورش علی نژاد و وزیر ودارودسته ش بود.شما رسانه زرد لنگی جوسازی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
ایناهنوز زوده بطن صحبت شاه فرهادو بفهمن منطوراز اینا تیم بی اصالت لنگ نبود پشت پرده لنگو میگفت شاه فرهاد
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
منظور فرهاد اصلا پرسپولیس نبود. منظورش دارودسته مدیر عامل و بابا مسعود بود که منتظر باخت استقلال بودن تا تیم رو به حاشیه بکشونن. ضمنا از نگارنده خبر میخوام خبر رو درست منتشر کنه. فرهاد گفت : "من به اینا نمیبازم" و هیچ اسمی از پرسپولیس نیاورد. نگارنده یا خیلی به اخبار زرد علاقه داره یا دچار مشکل شنوایی هست!
ناشناس
| United States of America
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کیسه کشا از سال بعد بابا مسعود ندارن، فرناز دیگه باید واسه بقا بجنگه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
نگفت من به پرسپولیس نمی بازم گفت من به اینا نمی بازم منظورش چیز دیگه ای بود وزیر وزرا بود منظورش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
آبو بریز جایی که میسوزه 0 کرنر 0 شوت به دروازه خخخخخخخخ
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
عجیبه که صحبت مجیدی رو تغییر می دهند .مجیدی گفت من به اینا نمی بازم . نگفت به پرسپولیس نمی بازم . به نظر بنده منظور مجیدی از اینا خیلی مفهوم وسیعی داره و میتونه شامل افرادی یا مسئولانی باشد که منتظر ناکامی های مجیدی و استقلال هستندو از این بابت خوشحال می شوند. چون قبلا نیز مجیدی در کنفرانس های خبری به صورت عام خطاب به همان افراد گفت هر کاری کنید تیم من برنده است. دمت گرم فرهاد عزیز تو همیشه قهرمانی
Bokhooresh
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
جناب آشغال! کارت قرمز نبود و زرد بود به جای این اخبار دسته چندمی بشین تو آب خنک ...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
هواداران پرسپولیس که ...ندارند بفهمند که تو جام حذفی امکان صعود دوتیم به مرحله بعدی ممکن نیست فقط یه تیم می تونه به مرحله بعد صعود کنه حالا استقلال صعود کرده چی شده مگه هواداران بی... پرسپولیس میگن استقلال باید درست پنالتی نمی زد تا پرسپولیس ببرش و به مرحله بعد صعود کنه اخه چه منطقی این حرف و توقع رو قبول می کنه
آدریانو
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
انتقام سخت یه جوری تیتر زده انگار داعش وطالبان دسته جمعی ریختن در خونه مجیدی ، عقده ای ها اول کلمات تو جمله اش رو ببینید چی بوده بعد داعشی!! حمله کنید!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
فهم پیام فرهاد مجیدی درک و هوش میخواهد اشاره مجیدی به این بود که در بازی رفت هم که استقلال ۱-۰ باخت پنالتی اشکار روی قایدی بزعم اکثریت کارشناسان داوری مغفول ماند. حمایتهای اشکار و نهان دولت روحانی از پرسپولیس نه تنها استقلال بلکه از سوی تیمهای دیگر نیز مورد اعتراض است. اشاره مجیدی به همین نکته بود که پرسپولیسیها نمیخواهند درک کنند. معلوم نیست با اخراج مطهری هم پرسپولیس میتوانست استقلال ده نفره ببرد ولی شانس گل شدن پنالتی در بازی رفت احتمال قویتری را به دهن انسانهای دانا متبادر می نماید. پس بهترسن پرسپولیس شکست در مستطیل سبز ذا بپذیرند و خود را مضحکه فوتبالی ها نکنند.
آنتی کیسه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷
همچنان به اراجیفتون بپردازید کیسه های حقیر... سوزشی که از جام نگرفتن دارید رو درک میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
حالا حالا ها میسوزین استقلال کبیر سوزوندتون زغالتون مونده پیروزی ها
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
این خبرگزاری انقد تابلو شده که نویسندش فقط حرفهای دل خودشو از زبون هوادارا به نفع پیروزی میزنه..چهار دربی گذشته استقلال از داوری ضربه خورد کسی چیزی ننوشت..الانم توی این دربی استقلال متضرر شد چون مغانلو باید دومین کارت زردشو میگرفت و اخراج میشد...بنا به نظر ۹۸ درصد کارشناسا ضربه ارسلان خیلی جزئی بود و نهایتا یه کارت زرد داشت که توی تصاویر تلویزیونی هم کاملا مشخصه...از چی سوختی..بیچاره خودتونو تابلو کردید..یه خورده با عدالت تیتر بزنید
سام موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
چرا خبر دروغ میذارید؟ فرهاد مجیدی گفت من به اینا نمی بازم. منظورش هئیت مدیره استقلال بود .اصلا اسم پرسپولیس رو نیاورد. وگرنه فوتبال باخت هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
نه عزیزم منظورش وزیر ودارو دستش بود که اوناهم شاملش مین
سام موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
چرا خبر دروغ میذارید؟ فرهاد مجیدی گفت من به اینا نمی بازم. منظورش هئیت مدیره استقلال بود .اصلا اسم پرسپولیس رو نیاورد. وگرنه فوتبال باخت هم داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
پرسپولیس با داوری اشتباه و هواداران هوچی پیروز است وگرنه بازنده .
آنتی کیسه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹
تو روخدا مزخرف نگید. هوچی گری توو ذات شما کیسه هاست. اونوقت میگی پرسپولیس هوچی گری میکنه؟ شما نطفتون با تقصیر انداختن به گردن وزیر و وکیل بسته شده. چقدر حقیرید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
چرا دروغ می نویسی مجیدی گفت من به اینها (منظورشون هیات مدیره استقلال و مدیر عامل و علی نژادمعاون وزیر ورزش بود نه پرسپولیس !!!!! کمتر حاشیه درست کنید !!
معارف
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
2میلیاردبه بازیکنات دادی 2میلیارد دادی به فغانی از استرالیا آوردیش و2میلیارد به یحیی دادی تا دربی رو ببری خاک برسر...ت آنوقت... که من وحجازی گلبرگ مغروریم /...
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
نمی دونم چرا وقتی حرف از انتقام سخت میشه خنده ام میگیره
محمد علی قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
سلام مسول سایت . بابا اینقدر نسوزین . دیگه تمام شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
بازی ذوب و پیروزی رو ببینید بعد بگید اخراج داشت. ترابی با کف پا به سینه بازیکن ذوب میزنه کارت هم نمی‌گیره. هوچیگری توی خونتونه. حقا که تیم حکومتی هستید. داور که خداروشکر پرسپولیسی بود ولی دست شیری صدا ندارن.
آنتی کیسه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۲
نادان ابله.... مشکل ما با شما کیسه ها این هستش که شماها اصلا منطق نمیدونید چیه. کلاس فوتبالیتون زیر خط فقره. اگر مطمین هستید که تیم پرسپولیس حکومتیه. خب چرا وقت تلف میکنید و توی بازیهای لیگ شرکت میکنید. مگه نمیگید که جام رو از قبل به پرسپولیس میدن؟ خب دیگه چرا هذیان میگید. میدونید چرا؟ چون خودتوتم میدونید که اراجیفتون تمومی نداره و کونتور هم نمیندازه. پس هی از روی سوزشتون چرت و پرت بگید. به کوری چشمتون امسال پنجمین قهرمانی رو هم جشن میگیریم.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
یحیی درکل مربی ترسویی هست
M.mosavi666t
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
آقا دوماه پیش کدوم ... سرمرلی الکیسه ... تهران تودربی لیگ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
چقدر میسوزی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
وقتی نگارنده خودش لنگیه و داره میسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
اولا لعنت ... بر... فغانی بااین داوری ازآن یردنیا آمد که فقط سرپرسپولیس راببرد. انشااله ... که دل چهل میلیون هوادار پرسپولیس را آزرده کرد بااین داوری
درثانی ازاین دوبرادرمجیدی ... انتظاری نیست الحمدالله سواد هم ندارند که حرف زدن بلد باشند. مخصوصا فرزاد...
آنتی کیسه
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳
ایکاش فقط سواد نداشتن.... این دو برادر از شعور هم بهره ای نبردن. این ذات کیسه هستش.
ناشناس
| United States of America
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
بی ... اولین شرط کیسه کش بودنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
جواب لنگیان خاموشیست
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
با کلمات بازی نکنید خودتون بهتر میدوند منظورش وزارت ورزش بود،، از لنگی های عزیز خواهش میکنم به نزدیکترین داروخانه مراجعه کنند پماد سوختگی دریافت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
خاک بر سر استقلال و پرسپولیس
آنتی کیسه+ شله زرد+ تاخ تاخ تور
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۵
تو قطعا یا شله زرد هستی یا تاخ تاخ تاخ تور..... آب که سربالا بره قورباغه هم ابوعطا میخونه.
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
چرت نگین عشق ❤️پرسپولیس❤️ ما دفع قبل شمارو 1:,0بردیم چی گفتیم نسوزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
داشت با بچه هادی نوروزی خوش و بش میکرد .دیگه اینقد بی انصاف نباشیم باید خیلی سنگدل باشه دقیقا بعد از خوش و بش با یه بچه همچین چیزی راجب تیم حریف بگه .احتمالش کمه منظورش پرسپولیس باشه.حداقل اگه قبلش با هانی نوروزی خوش بش نمیکرد میشد قبول کرد .یکم منصف باشیم بد نیست.
رهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
... یخ هست لنگی ا مراجعه کنند داروخانه رایگان تحویل بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
همیشه که قرار نیست آدم برد بیاره یه بارم باید بزنیش به دیوار مهربانی تا برسه به دست تهیدست و نیازمندش
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
ویکس بزنید خخخخ
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
پرسپولیس بهترین تیم آسیاست خیلیا میخوان زمینش بزنن ولی کور خوندن پرسپولیس خدارو داره و همین براش کافیه
خدا میبینه
عاطی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
چرا زر مفت میزنید شاه فرهاد گفته من ب اینا نمیبازم کم حاشیه بسازید لنگیا
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۵
برای دیده شدن خبر روخوب ودرست منعکس کنید. یا فهمتون نمیرسه یا مریضید یا خیلی حقیرید که بخاطر دیده شدن صحبت مستند رو تحریف میکنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: