استوری معنادار بازیکن سابق و جنجالی پرسپولیس علیه یک استقلالی + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۶۱۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - 18 July 2021
شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق پرسپولیس در دفاع از هم تیمی سابق خود، از مهاجم استقلال انتقاد کرد.

استوری معنادار بازیکن سابق و جنجالی پرسپولیس علیه یک استقلالی + عکس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در دربی جام حذفی ارسلان مطهری مهاجم آبی‌ها با انتشار یک استوری حاشیه ساز شد. مطهری در این استوری نحوه صحبت کردن و گویش محمدحسین کنعانی‌زادگان را به سخره گرفت که البته مدافع پرسپولیس هم جواب او را داد.

بعد از این کل کل دو بازیکن پرسپولیس و استقلال، شجاع خلیل زاده دوست و همبازی کنعانی‌زادگان در تیم ملی که در پرسپولیس هم با این بازیکن هم تیمی بود به دفاع از محمد حسین پرداخت و به شدت نسبت به ارسلان مطهری موضع گرفت.


بیشتر بخوانید: خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت / مهدی قایدی به کمک ستاره پرسپولیس آمد


شجاع در استوری اینستاگرامش نوشت: فوتبال ورزشی پاک است اما متاسفانه بعضی از آدم‌ها باعث می‌شوند که شعله‌های نفرت در آن رشد کند. به شخصه خیلی کری خواندم اما هیچوقت یادم نمی‌آید شخصیت کسی را نشانه گرفته باشم.

کاش یاد بگیریم همزمان با پیراهنی که بر تن می‌کنیم بتوانیم شخصیت خودمان را هم رشد بدهیم. اینکه بخواهیم مشکل غیرفوتبالی کسی را به سخره بگیریم به دور از آداب و تربیت خانوادگی است. فوتبالی کری بخوانیم و احترام یادمان نرود.

استوری معنادار بازیکن سابق و جنجالی پرسپولیس علیه یک استقلالی

نظرات کاربران
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
معرفت ذاتی است بعضی ها ندارند به زور نیست به منطق است و تربیت
مهدی اس اسی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
فحش ناموسی چندوقت پیشِ اسطوره غیرت شما به میلیون ها استقلالیِ باشخصیت و خانواده دار هیچوقت از ذهن ها پاک نمیشه....
این یه نمونه از معرفت و ادب ذاتی تیم پرسپولیس بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
تو یکی از ادب وفرهنگ حرف نزن که خودت سردسته فحاشها وهتاکها هستی
مريم ايراني
France
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
بابا تو خودت جزو بي تربيت ترين وبي...ترين واز مكتب سرتاسرً...حكومتي هستي كه اون وزيرتون مشت نمونه خروارتونه توديكه خفه شو خوب شد ازجامعه ورزشي ... كم كردي دوستت هم كه داره مياد باكسازي اجباري ..كي از كجا وجه لجنزاري به استقلالي جماعت درس ميده. خخخخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
حداقل تو دیگه از پاک بودن حرف نزن حیف پرسپولیس که از بازیکنانی مثل کلانی درخشان رسیده به این...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
شجاع گفته. خخخخخخخخخخخخ تو ورزشگاه با 80 هزار تماشاچی فحش های رکیک و زنندش رو راحت میشد شنید. حالا برای ما معلم اخلاق شده که مثلا مسخره کردن زشته.
زهرا سادات
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
عزیزان ارتش سرخ ایران به هیچ وجه به هیچ وجه باکسایی که برای یک جام به هموطن تیم رقیب نه ها هموطن توهین کنه و گویش و رفتار کسی رو به تمسخر بگیره اون آشغال برای لای جرز دیوار میخوره متأسفانه این قشر /... تا میبازن دستشون از هر جامی کوتاه زبونشون لوله و سوراخ موش رو به قیمت گزاف میخرن
وای به روزی که دستشون به یک چیزی برسه هر چند ناچیز دیگه خدارو بنده نیستن نمونه این بی ادبی رسول پناه ... استقلالی بی ادب که همه دیدن چه توهینی کرد اینا باید ببرن برای خط مقدم خاک و شن بریزن تو شکمشون فقط برای سنگر مفیدن
وسلام ناراحت نشید از هیچ بی ادبی فقط سرتون به کارتون و بازیهای پیش رو باشه
فرهاد۴
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
آقای خلیل زاده اون موقع که همین کنعانی زاده به میلیونها استقلالی فحاشی کرد کدوم گوری بودی مثل کبک سرتون زیر برف بودچرا اونموقع دم ازشخصیت نزدی بنظرم کار ارسلان درست بود چرا به یکی دیگه توهین نکرد شخصیت وحید امیری و کنعانی زمین تا آسمونه شما هم نشون دادید بویی از عدالت نبردید وگرنه اینجا جوای های هوویه
وریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
خخخخخخ اخه علیل زاده تورو چه به نصیحت؟ تو خودت آخر همه بی شخصیتهایی . جون هرکی دوست داری تو یکی دم از فوتبال پاک و شخصیت نزن که حالمون بهم میزنی . جواب های هویه . با بعضیها اونجور که لیلاقتشونه باید برخورد کرد .چرا کس دیگه ای رو مسخره نکردن . یحیی امیری سید جلال ... واسه ما قابل احترامن جدا از رقابت دوسشون داریم ولی یکی مثل این لیاقتشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
ارسلان مطهری زیاددیرنیست که درورزشگاه باهواداران پرسپولیس روبرو شوی. کمی هم ازخانواده ب...بگو که چگونه زندگی میکنند. آنوقت دیگران را مسخره کن.بی ادب ...بی .............
مکتب فقط تاج
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
اتفاقا دو نفر از بی شخصیت ترین فوتبالستهایی که تا حالا دیدم همین شجاع خلیل زاده ( پسر شجاع) و کنعانی زادگان ... بی تربیت هست وگر نه قبل از اینا فوتبال حاشیه نداشن
البته از کنعانی زادگان انتظار نمیره کسی که نمک میخوره و نمکدون میشکونه
اون پسر شجاع هم ادم چاپلوسی هست
از تیم حکومتی تربیت چنین بازیکنانی برمیاد
عبدالله حمید محیسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
آقای مطهری هیچ وقت یه جنوبی را بخاطر لهجه اش مسخره نکن البته رفتار شما نشانه تربیت خانوادگی و ژن شماست اینروزها خیلی زود میگذرند ولی کردار و رفتار شما تا ابد در ذهن ها میماند کری بخوان اگر هم تحملش را داری کری گوش کن ؛ از من به شما نصیحت هیچ قومی را بخاطر لهجه اش مورد تمسخر قرار نده مخصوصا خوزستانیها والسلام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: