کیمیا علیزاده نماینده ایران را از المپیک حذف کرد + فیلم شکست ناهید کیانی از هم وطنش | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۱۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - 25 July 2021
نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به سود پناهندگان بود.

نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 این رقابت در شرایطی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه در سومین روز المپیک آغاز شد که پیش از آغاز این مسابقه صحبت‌های زیادی در مورد جهت گیری سیاسی کمیته بین المللی المپیک وجود داشت.  

در واقع  با توجه به  مثبت شدن کرونای تکواندو کار شیلیایی که در وزن ۵۷- کیلوگرم باید مبارزه می‌کرد، کمیته بین المللی المپیک می‌توانست این وزن را نیز مانند سایر اوزان با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار کند، ولی ترجیح داد لیندا آلوارز تکواندو کار کارستاریکایی را به المپیک فرابخواند تا بار دیگر شاهد مبارزه ناهید کیانی تکواندو کار المپیکی ایران و کیمیا علیزاده باشیم که تحت عنوان تیم پناهجویان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه، ناهید کیانی به مبارزه با رفیق دیرین خود کیمیا علیزاده رفت و البته، اقبال با وی یار نبود. کیمیا علیزاده که امتیاز قابل توجهی از زمین خوردنش گرفت، توانست نماینده ایران را از این مسابقات حذف کند.

کیمیا علیزاده نماینده ایران را از المپیک حذف کرد نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی

این دیدار در راند نخست با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید، اما در راند دوم با برتری ۴ بر یک علیزاده به پایان رسید تا دو تکواندوکار با برتری ۷ بر ۴ علیزاده، راند سوم را شروع کنند. در نهایت، کیمیا علیزاده با نتیجه  ۱۸ بر ۹ پیروز این مبارزه شد.

کیمیا علیزاده، از امتیاز قد بلندتر خود استفاده کافی برد. او در مقابل ناهید کیانی که نسبت به تکواندوکاران قد کوتاهی دارد، ابتدا امتیازاتی جلو افتاد و سپس، با برتری قدی به حریف کمتر فرصت امتیاز گیری داد و در عوض، خود را در حملات کیانی به زمین می انداخت. داور، امتیاز را به کیانی می داد اما با اعتراض مربی علیزاده، این امتیاز به نفع او محاسبه می شد. به همین ترتیب، او بازی را تا آخر مدیریت کرده و توانست برنده دیدار شود.


بیشتر بخوانید: ناهید کیانی تکواندو کار المپیک توکیو / قد و وزن + عکس و مصاحبه

حساس ترین تقابل المپیک بین دو تکواندو کار ایرانی / کیمیای تکواندو ایران کیست؟!


با این نتیجه ناهید کیانی از دور رقابت ها کنار خواهد رفت؛ مگر اینکه کیمیا علیزاده که در دور بعدی مسابقات باید با جید جونز قهرمان دو دوره قبلی المپیک مصاف بدهد و کار سختی پیش رو دارد، تا فینال مسابقات پیش روی کند و در این صورت ناهید کیانی در جدول شانس مجدد حضور پیدا خواهد کرد.

فیلم مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی

 
تعداد بازدید : 6847
 

عکس مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده نماینده ایران را از المپیک حذف کرد + فیلم شکست ناهید کیانی از هم وطنش
 
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس
 
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس
 
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس
 
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس
 
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس
 
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس
 
نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی فیلم و عکس
 
 
نظرات کاربران
تراختور
United States of America
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
تف تو گزارشت
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
در خدمت یانگی ها باش و خفه بمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۷
از کیمیا بدم میاد. به کشور خودش خیانت کرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
باسلام . سرکارخانم کیمیاعلیزاده ، دوست داشت یک کشوردیگه ای بره وزندگی بکنه . بنظرمن این خیانت نیست . بیاییم به عقایددیگران احترام بذاریم وهی بدم ومیادو مرگ برکیمیاوغیره نگیم . ماایرانی هستیم باقدمت چندین هزارساله
ناشناس
| Japan
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
در جواب به رضا:
1. من که نگفتم مرگ بر و ...، فقط نظرم رو گفتم پس شما همونطور که خودتون شعار دادید، به نظر من احترام بگذارید.
2. زندگی در یک کشور دیگه یه مسئله دیگه است، ایشون میتونست مثل خیلی های دیگه بره یه جای دیگه زندگی کنه. اما اینکه تابعیت ایرانی خودش رو از بین ببره و بره زیر پرچم پناهندگان بده. کشوری که خوب یا بد، در اون بزرگ شده و تونسته به جایی که الان هست برسه.
3. ما ایرانی هستیم با قدمت چند هزار ساله و ایشون، نخواسته ایرانی بودن خودش رو بپذیره...
کاربر جدید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
به نظر من کیمیا کار غلطی نکرده انسان یکبار دنیا میاد و از فرصتهاش باید استفاده کنه کسی حالا به هر شکل صاحب این فرصت نشده یا به هر دلیل تعصب داره دلیل نادرست بودن کار کیمیا و امثل هم نیست چون یک نفری نمیشه تغییرات درست را در جامعه ایجاد کرد ... راهی غیر از راه کیمیا نمی مونه کسانی بودند که در جنگ جنگیدند ولی الان در غرب زندگی می کنند به خاطر همین مسائل حادی است که در جامعه وجود دارد ضمن اینکه مهاجرت یک امر جهانیه مثلا اسنودن از آمریکا به کشور دیگری رفته حالا در آمریکا عده ای ممکنه به او بگویند خائن ولی این قضاوتها نمیتونه جلوی وقوع واقعیت ها را بگیره و انسان به کار درستی که اعتقاد داره و مورد تایید افراد فرهیخته باشه باید اقدام کنه والا ممکنه تا آخر عمر پشیمون شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
ایول خوشحال شدم (:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
چه هموطنی کیمیا که بطور رسمی المانی سده
شاید کیانی هم‌المانی شده؟
ناشناس
Germany
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
دمش گرم زیر پرچم ظلم قرار نگرفت .
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
ظلم ندیدی هار شدی ،
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
ظلم ندیدی؟؟!!!
صد البته از نظر شما داعشیا این ظلم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
خوش به حالش انشااله الگویی بشه تا همگان بدانند که... و می تونند در جامعه ای زندگی کنند که انسان کرامت داشته باشه و مثل رعیت و برده با آن برخورد نشه و ثروتهای خودش و مردمش مثل آب خوردن چپاول نشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
برای هردوشون آزروی سلامتی و موفقیت می کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
طبق معمول وقتی می‌بازیم تقصیر داوره
وقتی هم می‌بریم غیرت ایرانی
معلومه علیزاده با تجربه تره زحمت بیشتری کشیده و حقش هم برده
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
خیلی علیزاده بد بود کشور مثل مادر اون نباید از ایران رشد کرد اینجا قهرمانش کرد بعد بره به ضد هم وطن خودش اون اصلا قهرمان نیست فردی بسیار خودخواه که هیچ عقد وطنی ندارد مطمئنم عقد خانوادگی و هیچی ندارد فقط فقط خودش کسی ارزش‌ها رو نمیدونم مفت نمی ارزد
لیلا
United States of America
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
والاه ههمون باید فرار کنیم کیمیا عاقلی کرد کاش علی انصاریان هم رفته بود فعلا بریم تو صف مرغ تا تموم نشده اگه کرونا نگیریم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
اینها که پناهنده مى شن ، مثل کسانى اند که کشور رو بخاطره پول مى فروشن
شاهرخ
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
نظرت در مورد اختلاسگران که راحت واسه خودشان می گردند چیه؟هنوز نمیدونی خیانت به چی میگن
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
چشم سلطان مسعود روشن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
یه آب قند به این گزارشگره بدید سکته کرد
شما از کجا میدونید که فدراسیون سنگ تمام گذاشته و به همه وعده هایش عمل کرده؟ مگه تو زندگی اونایی شما؟
من نمی‌دونم چرا کلی آدم بیکار تو دنیا نشستن که ورزشکارای ما برن تو مسابقه و اونا حقشونو پایمال کنم!! عدم توانایی خودمون رو گردن دیگران نندازیم ، انصاف چیز بدی نیست
شما به جای گزارش مغرضانه که بهت تحمیل کردن یه گزارش بی‌طرفانه داشته باش واسه خودت خوبه!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
یکی از بهترین خبرها : باخت ایران از فرزند مستعد این خاک … ارزو بهترین ها برای کیمیا علیزاده
koorosh bozorg
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
کیمیا با مریم رجوی هیچ فرقی نداره قطع به یقین تاریخ قضاوت خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
چرا ادمهای با مغز فسیل بوگندوی بیسواد مثل تو تموم نمیشند؟؟؟ واقعیت همینه هر کسی سرش بدنش می ارزه میره....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
روی کمربند کیمیا علیزاده اسمش به انگلیسی و با سه رنگ پرچم ایران نوشته شده..
ds
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
دمت گرم همین که برد خوشحال شدم امیدوارم مدال بگیره
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
... ذات خودت وشوهرت کیمیا علیزاده که کشورت را بخاطر هیچ فروختی حتی زیر یک پرچم دیگر هم نخواستنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
زنده باد به کیمیا رو سیاهی برای شما دروغگویان خواهد بود کیمیا باید زمانی را سپری کند تا بتواند از نظر کمیته بین المللی المپیک زیر پرچم کشور دیگری شرکت کند خواهی دید که در جام جهانی آینده اگر در شرایط مناسب ورزشی قرار داشته باشد با پرچم کشور دیگری هم شرکت خواهد کرد همان طور که لئون برای لهستان بازی می کنه و ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کیمیا علیزاده و این بازیش در مقابل ایران مثل بیماری خود ایمنی بود.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
یک درخت که زمانی نهالی کوجک بوده ...وقتی از زمینی شرب کرد و غذا گرفت، قوی و تنومند شد، موطنشو ترک نمیکنه و خودشو نمیفروشه ... کیمیا یک بته و خس است که با هر بادی به سمتی خواهد رفت که منفعت های ظاهری اونو برآورده میکنه و همفکرانش هم ایضاً ....
بابک
| United States of America
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
وقتی اون زمین فاسد شده و کسی هم نمی خواهد علیه کسانی که باعث فساد ان سرزمین هست مبارزه کند درختهای سالم راهی غیر از ترک ندارد. شما با فساد انجا خوش باش
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
تو و همفکرات چی که شرف و عزتتونو فروختید و شدید جیره خوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
استاد!! اسطورتون هم یه بار از این کلمات خس و خاشاک و خزعبلات گفته بود. دیروز توی اخبار دیدم یکی از کسایی که کل خوزستان بهم زده همین نخود مغز با سد گتوندش بود . یادتونه که هرکی هرچی بهش میگف فقط زر میزد که من درس میگم. نتیجش کوه نمک گچساران توی آب کارون حل شد و زمینها و نخلستان و جالیز و زندگی مردم پررررر! آره چاک دهنو کشیدن و به هرکه گفتن خس و خاشاک آسونه امااااا تاریخ قاضی خوبیه. کاش بودیو میدیدی ی ی ...
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
زیر پرچم ایران بودن برای ایرانی افتخاره بی لیاقت ها از ان فرار میکنن
علی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
نمیدونم ایرانیهایی که دوست داشتند کیمیا علیزاده نماینده ایران یعنی ناهید کیانی رو ببره چه تفسیری از عرق ملی دارند ؟!!!.....اونطرف مرز شبکه های فارسی زبان ماهوراه ای زیادی وجود داره که فقط به عشق مردم ایران برنامه میسازن و احتمالا با وجود تعداد زیاد این شبکه ها ، کمبود کارشناس داشته باشند؛ به اینگونه افراد خیلی نیاز دارند ؛ بروید کمکشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تفسیرشون اینه که شما جیره خوارهای دوزاری چطوری این همه فساد و تباهی و زشتی و پلشتی رو می بینید و مغزفندقی تون جیگ نمی زنه و هنوز هم با اختلاسگران و دزدها و بی شرفها هم پیاله هستین و خوش می گذرونین اما قاطبه ملت بزرگ ایران در فقر و تشنگی و تنگ دستی و کرونا و بیکاری و بی پولی دست و پا می زنند . شما شرم نمی کنید چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کسی برای وطن فروشها هورا نمی کشد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کسی هم برای جیره خوار های بی غیرت هورا نمی کشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
اگه جور دیگه گزارش میکردن جای تعجب داشت!! شما مثل اینکه توی این مملکت نیستی؟!! عکسهای پایین گزارشرو ببین یارو دوبرابرش امتیاز گرفته تمام عکسا طوری گزینش شده که انگار سی هیچ مسابقه رو باخته . بابا اینقدر با پیش فرض و ذهنیت مردومو قضاوت نکنیم. قویتر و باتجربه تر بود برنده شد همین! مبارکش باشه! البت..... چیزی از ارزشهای .... همینجا جاداره از .... با عرض سلام و ادب و احترام...!!!
ناشناس
United States of America
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
ایران, جمهوری اسلامی را شکست داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
کیمیا،ایرانیه و نخواست مثل ناهید کیانی، زیر پرچم‌
و اسم حکومت عربی جمهوری اسلامی،شرکت کنه.پیروزی او،پیروزی ملت ایران بود.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۸
مشکل کیمیا فقط یه وجب روسری بود..فرهنگش فرهنگ فرهنگی بود...تو ایران مدال طلا گرفت ..وقتی هم برنده میشد دولت کلی امکانات مالی در اختیارش میزاشت...کلی تقدیر و تشکر .و محبت مردم ...دردش چی بود...پیشرفت ؟؟؟نه عزیزم پیشرفت نبود مغزش بوی قورمه سبزی میداد....باشه بره مهاجرت کنه نه اینکه زیر پرچم یه کشور دیکه رو بروی کشور خودش قرار بگیره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
هم وطن؟! من هموطنی نمیبینم، بعد المپیک قبل همه ارکان کشور بهش تبریک گفتند، معادل طلا جایزه گرفت، خونه دادن بهش ،شمش طلا دادن ،دیگه از نظر مادی و حمایت و تشویق چی کم داشت؟! واقعا من تنها کلمه ای که میتونم بگم وطن فروشه
لر بختياري
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
سلام،كسايي ك نظر ميدن عليزاده خاعن هست بس بنظر من دكتر سميعي و بقيه ك مطرح هستن تو دنيا هم خاعنن، نخير اينطور نيست اين مساعل فقط تو روح ما جلوه كرده جون تو كوش ما اينقدر خوندن ك اكه بري ميشي خاعن، هر كس هر جاي دنيا ك باشه اصالتش همراهشه و ي روزي ب كشورش خدمت ميكنه حتي از راه دور و كشوري ديكر،
الان ما ك تو ايرانيم خيلي تو فشار هستيم جون ظلم و نبود مديريت بيداد ميكنه و آسايش و ارامشي نداريم اينده اي روشن نداريم با سلام صلوات ميكذرونيم ، اكه همين الان ب خود من بيشنهاد دن تو ي كشور ديكه شرايط از ايني ك هست بهتر حتي براي امتحان هم شده باشه ميرم تا شرايطو براي خودم در ابتدا و در نهايت توانم براي مردم كشورم تغيير بدم ،و اين ب معني خيانت نيست اين تلاش و روبه جلو رفتن و اموختن است ك ب رشد و بالندكي انسان ميسر ميشه،دلايل متعددي هم براي انسانها داره ك مهاجرت ميكنن ك اين مربوط ب خود اون شخص ميشه كسي نميتونه اناليز كنه اهداف انسان ديكري رو، باتشكر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: