واکنش عجیب الناز شاکردوست به برد کیمیا علیزاده در المپیک / خوب شد بردی + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۲۳
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - 25 July 2021
الناز شاکردوست به برد کیمیا علیزاده در المپیک واکنش نشان داد.

واکنش الناز شاکردوست به برد کیمیا علیزاده در المپیک / خوب شد بردی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

الناز شاکر دوست بعد از پیروزی کیمیا علیزاده بر ناهید کیهانی واکنشی عجیب نشان داد و گفت: «خوب شدی بردی» کیمیا علیزاده با شکست در مرحله نیمه نهایی المپیک شانس گرفتن مدال طلا را از دست داد

مسابقه تراژیک تکواندو بین قهرمان سابق تکواندوی کشورمان که حالا در تیم پناهجویان رقابت می کند و نماینده فعلی کشورمان واکنش الناز شاکر دوست را هم در بر داشت.

کیمیا علیزاده پس از پیروزی بر ناهید کیانی توانست از سد مهمترین تکواندوکار این دست المپیکی هم عبور کند.

کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق ایران  در بازی های ریو اولین مدال برنز تاریخ ورزش زنان ایران در المپیک را کسب کرده است.

او پس از پیروزی ۱۸ بر ۹ مقابل ناهید کیانی نماینده کشورمان، در دومین مسابقه خود زیر پرچم المپیک و تحت عنوان تیم پناهندگان، توانست ۱۶ بر ۱۲ جید جونز بریتانیایی قهرمان دو دوره المپیک و چهره افسانه ای تکواندوی زنان را شکست دهد.

واکنش الناز شاکردوست به برد کیمیا علیزاده در المپیک / خوب شد بردی + عکس

نظرات کاربران
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
اگر در تیم خود ایران می موند قطعا نتایج بهتری می‌گرفت ،انسان برای پرچم خود هست که از ته دل می جنگد نه پرچم بیگانه
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
مرگ بر خائنان وطن فروش
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
... آب نیست الناز...،،،، هرچه‌قدر مادر بدباشدامامادر است بدان کیمیا هر کاری بکند باز بی مادر است وطن ارزشش بیشتراز هرچیزی که خیلی‌ها این را در ک نکرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
خاک بر سرت کنم که از باخت هم وطنت خوشحالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
دمش گرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
مملکتی که جولانگاه یک عده ... و خائن شود چه میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
برای این توئیت ها این سیلبرتی ها چند دلار از آمریکا میگیرند؟آخه چرا چرت وپرت میگی یارو رفته دنبال عشقش به وضع مملکت چه ربطی داره ؟ لااقل بزارید اون کسانی که چیزی از این نظام گیرشان نیامده برعلیه اش قد علم کنند توسیلبرتی چرا تمام گوشت واستخوانت مسکن وماشین لاکچریت از این نظام است حتی آب استخر منزلت که خوزستانی ها برای آشامیدن ندارند!
سرباز وطن جانفدای رهبرم
United States of America
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
خاک بر سر وطنفروشان وطرفداران آنها وتمام غربزدگان بی وطن بی پناه
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
جناب سرباز وطن
جسارتا جنابعالی از امریکا و در خصوص غرب زدگی و وطن فروشی سخن می گویید؟؟؟؟؟شما سرباز وطنید اما در امریکا؟رو هم خوب چیزیه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
سرکار خانم شاکر دوست
احساسات زیباست و یکی از مختصات بی نظیر انسانی اما سو استفاده از احساسات نه زیبا نیست که بسیار مشمئز کننده . جنابعالی یا مطلعید که خانم علیزاده علیرغم مهیا بودن تمام امکانات و همه گونه حمایت عزم دیار غرب کردند و صرفا به توصیه فردی که میخواستند نامزد ایشان باشند رفتند . ایشان محصول زحمات این آب و خاکند اگر بنا به صلاحدید و یا برآورد از منافع فردی به خارج رفتند باید هزینه روانی شکست و ندانم کاری را ملت بدهد . گاهی وقتهاسکوت بهترین است تا مایه ودرون مایه آدم پنهان بماند خانم شاکردوست .
ایشان در زیر پرچم ایران مدال المپیک گرفتند و این افتخار ایران وایرانیست اما شکست امروز ایشان زیر پرچم بیگانگان تنها تاثر ما را برانگیخت وبس چون چند شکست بطور مرکب برای شخص خانم علیزاده و کسانی که ایشان را به چنین وادی ای کشاندند رقم خورد .
افسوس که گاهی وقتها جای آدمها معکوس تعریف میشود . اندکی دانش ، شناخت و معرفت حلال مشکلات است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
واقعا چرا نظرات دیگران سانسور میشه و در ثفحه ظاهر نمیشه چه ترسی برای آن وجود دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
این فقط واکنش الناز شاکردوست نیست من بازاری هستم خدا رو شهد میگیرم یک نفر رو ندبدم که از برد کیمیا خوشحال نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
الکی خدا رو قسم نخور. کیمیا علی نزاده کشورش که در آن پرورش یافت و اورا قهرمان کرد به بیگانه و عشقش فروخت و بد جوری فروخت و عاقبت بدی در انتظارشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
اینسلبریتی ها با اون قیافه بزک کرده شان فکر کردندکی هستند اشغال ها
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
افتخار ؟؟ کیمیا؟!!! ایران ؟؟؟؟؟ بیچاره ایران و منادیانی چنین بیگانه گرا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
این انسان های پست رو نیاز نیست که واکنش بهشون نشون بدی سرتاسر زندگیشون رو نگاه کنی پر از عقده و خیانت هستش
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
خاک بر سرت توهم مثل اون وطن فروشی اصلا شماها را کی آدم حساب کرده که فکر میکنید کسی هستید
ماه تی تی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
سلبریدی بیسواد چه به نظر دادن ، احمق جان کیمیا وطن فروش است همه چی بهش دادن دیگه خودشو گم کردمعلومه که خیلی گدا و گشنه بود که تا چشمش به هدیه هایی که بهش دادن افتاد هار شد و خودشو گم کرد حالا خوبه مدالی نگرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
احسنت. اون وطن فروش مدال نگرفت ولی این خائنا که از شکست وطن شادی می کنن خوب رسوا شدن. زمستون رفت و روسیاهی به زغال موند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
حالم از خودت و پستت بهم خورد بی لیاقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
نون این مملکتو میخوری ازیک وطن فروش حمایت میکنی ...تا شما ... هستین همین آش همین کاسه...خائنهای ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
خاک بر سراونایی که از باخت نماینده کشورمان خوشحالند ...
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
خاک بر سر مسولین بی لیاقت که نمیتوانندقهرمانان و دانشمندان و..مملکت مون رانگه دارند،ببین چه بر سر کشورمان آوردند نمونه اش خوزستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
انصافا این یه موردو مسئولان کم کاری نکردند ایشون خودش دلش با وطن نبود، آزادی میخواست و بی حجابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
الناز بیگانه دوست کم سواد لطفا ...
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کاش میشد این سلبریتیها هر جایی دهن باز نمیکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
علیرضا جهانبخش یا سردار آزمون هم برای یک کشور دیگه ولی به اسم یه ایرانی نه به عنوان پناهنده بازی می کنند تازه تلویزیون ایران با افتخار اسمشون رو میبره ولی خانم علیزاده باعنوان پناهندگی توپ رو انداختن تو زمین یه عده که میخوان حواشی درست کنن که بیان بگن آخی ببین چیکار کرده ایران باهاش رفته پناهنده شده اینش زشته وگرنه هرکاری دلش میخواد بکنه به ما چه اصلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
خانم شاکردوست!کیمیا خودش نمی‌خواست بره!شوهرش مجبورش کرد!حالا هم که می‌بینی پشیمونه!میخواد برگرده! واقعا برای شما متاسفم که برای برد یک انسان بیگانه بر هموطن وفادارت خوشحال شدی! واقعا متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۱
چرا نظر منونذاشتید دیدگاه ها رو چرا میدزدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
موضوع خیلی ساده است اینها خودشان را ایرانی می دانند اما اسلامی نمی دانند حجاب اسلامی را نمی خواهند و انتظار دارند که در یک حکومت اسلامی کاملا بی حجاب بگردند و جامعه را به فساد بکشند و ارامش دیگران را به هم بریزند ولی این امکان پذیر نیست همان بهتر که ایران را ترک کنند و در یک جامعه غیر اسلامی بی حجاب بگردند و خودشان را گول بزنند که ما ایرانی هستیم اگر ایرانی هستی باید تابع قوانین ایران باشی .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: