اظهارات یحیی گل محمدی درباره عیسی آل‌کثیر بعد از بازی با تراکتور | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۲۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - 26 July 2021
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم با کسب پنجمین قهرمانی متوالی دل هواداران را شاد کنیم و در بازی بعدی با پیکان هم موفق باشیم.

اظهارات یحیی گل محمدی بعد از برد شیرین مقابل تراکتور

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری ۳ بر یک تیمش برابر تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا بازی خوب و نفس‌گیری را پشت سر گذاشتیم. نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم اما به دلیل حساسیت مسابقه هر چه بازی جلوتر می‌رفت، بازیکنان مضطرب تر کار را دنبال می کردند.

وی افزود: از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. آنها روزهای سختی پشت سر می گذارند و فشار زیادی را تحمل می کنند. آنها با مسوولیت پذیری بالا روزها را سپری می کنند. امروز هم آنها تلاش کردند و به عشق هواداران جنگیدند.

امروز انگیزه متفاوتی داشتند. حساسیت مسابقات باعث شده تا آنها اذیت شوند اما همیشه انرژی مثبت هواداران را پشت سرمان داریم و امیدوارم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. تمام انگیزه ما همین است. امیدوارم مثل قبل دل آنها را در بازی با پیکان هم شاد کنیم و به قهرمانی پنجم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تراکتور همیشه برای من قابل احترام بوده است. من در این تیم بودم و می دانم آنها چه هواداران عاشقی دارند. این خواست خدا بود که در سه دیدار برابر این تیم به برتری رسیدیم.

پرسپولیس در این سال ها عملکرد خوبی داشته. این تیم در دو سال گذشته ثبات خوبی نداشته و دلیل این موضوع فکر می کنم این بوده است.

وی در رابطه با عملکرد مهدی عبدی هم گفت: از عبدی خیلی راضی هستم. او در دو بازی ۴ گل زده و مهره تاثیرگذاری برای ما است. تمام فورواردهای ما با تمرکز بالا بازی می کنند. عبدی نشان داده بازیکن فرصت طلبی است. او چه به عنوان بازیکن ثابت چه تعویضی برای تیم مفید ظاهر شده است. او خیلی برای بزرگ شدن جا دارد و تازه اول راه است. او یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ما است.

وی در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر اینکه قبل از بازی از شرایط مدیریتی باشگاه گلایه داشت اما امروز مدیران باشگاه در اردو حاضر شدند، اضافه کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود مدام نمی شود به انگیزه های درونی اکتفا کند. همه تیم هایی که بخواهند مدعی باشد باید انگیزه بیرونی هم داشته باشند.

ما از شروع فصل پاداش آنچنانی نگرفته بودیم. بحث ما بحث پول نیست و بحث انگیزه است. آنها امروز در هتل حضور یافتند و انگیزه خوبی به بازیکنان دادند. ما می دانیم مشکلات و بدهی ها زیاد است اما تیمی که بخواهد قهرمان شود باید از همه جوانب مورد حمایت قرار بگیرد. امروز هم پاداش خوبی به بازیکنان پرداخت شد و از آنها تشکر می کنم.


بیشتر بخوانید: سعید معروف لرزه بر لهستان انداخت / چیزی برای خندیدن نیست


اظهارات یحیی گل محمدی درباره عیسی آل‌کثیر بعد از بازی با تراکتور

گل‌محمدی در مورد وضعیت آل‌کثیر تصریح کرد: عیسی آل کثیر با پا و دست شکسته برای ما بازی کرد و هیچ وقت تعصب، غیرت و تلاشش را که برای تیم از جانش مایه گذاشته را فراموش نمی کنیم. امروز او فضای زیادی به دست نیاورد اما از او و تمام فورواردهایمان رضایت داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وجود سید جلال برای تیم ارزشمند است. او از نظر فنی به ما خیلی کمک کرد. مصدومیت او موجب شد تا او کمی از شرایط مسابقه دور شود اما هیچ مربی ای نمی تواند از حضور او بگذرد. او می تواند الگوی خوبی برای همه فوتبالیست ها و کسانی که می خواهند اسمی در فوتبال داشته باشند، باشد.

وی گفت: ما فشار زیادی به حریف آوردیم و استرس زیادی را پس از دریافت گل تجربه کردم و تا حالا چنین استرسی نداشتم بازیکنان واکنش خوبی به این گل نشان دادند. ما توانستیم فضای خوبی بدست آوریم و روی تیز هوشی، مهدی عبدی، احمد نوراللهی، ترابی و سایر بازیکنانم توانستیم سه گل بزنیم. کار کردن با آنها واقعا فوق العاده و برای هر مربی ای لذت بخش است.

گل‌محمدی اضافه کرد: پیکان نشان داده تیم خوبی است و امروز هم آنها با ۵ گل حریفشان را شکست دادند. قطعا بازی آسانی در پیش نداریم. تیم های تارتار همیشه جزو تیم های خوب لیگ بودند. باید با تمرکز بالا کار را پیش ببریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

منبع: ایرنا
نظرات کاربران
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
پیش به سوی گلات.... زنده باد ارتش سرخ آسیا
رضا سلیمی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
واقعا تیم پرسپولیس عشق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
میخوام به این آقای محترم بگم پرسپولیس داره قهرمان میشه طبیعیه بهش فشار بیاد چون تیم بی عرضه اش ده سال جام ندیده لطفا کسی بهش چیزی نگه چون به هر حال شعور ذاتیه ودست خودش نیست❤❤❤❤❤❤❤
زهرا سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
از آقای گل محمدی عزیز و اعضای کادر فنی و هم بازیکنانمون ممنون که از جان مایه میزارن ما هواداران عاشق به فهمو درک و شعور انسانیت بالای همه شما عزیزانم به خودمون میبالیم که عاشق چنین تیمی هستیم
خداوند حافظ همه شما باشه به امید پیروزی آخرین بازی و پنجمین قهرمانی پیروز سر بلند باشید خداوند حافظ و نگهدارتون علی مولا یاورتون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
ازآقا یحیای عزیز و مربیان و بازیکنان غیرتمند و پر تلاش پرسپولیس متشکرم دست شما درد نکنه مخصوصا از آقا مهدی ترابی و احمد نوراللهی و مهدی عبدی شهریار مغانلو ضمنا از آقا عیسی آل کثیر هم ممنونیم می دانیم دیروز روز فوتبال عیسی نبود جای گله نیست.
به امید پیروزی نهایی
واحدی
United Arab Emirates
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
پرسپولیس = عشق . خدا حفظت کنه یحیی جان که بی نظیری . احسنت بر تیم پر از بازیکن با غیرت
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
همیشه تارتار یه سه امتیاز برای پرسپولیس کنار می زاره....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
ایشالا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
این جام را من مطمئن هستم فرهاد مجیدی به پرسپولیسی ها خواهد داد. با بازی خوب مقابل سپاهان
پیشاپیش دستت درد نکند آقا فرهاد مجیدی
انشالله شما هم دستتون به جام حذفی برسه تا بعد از چند سال دوری از جام، امسال جام داشته باشید
عشقپولیس ⁦♥️⁩
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
الکی تلاشهای بازیکنان قدرتمند پرسپولیس رو به اسم فرناز نزنین لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
...مجیدی عددی نیست بخدا ببره یا جام بده داره میمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
فرهاد ... انشالله به سپاهانم ببازید بغدبدونید پرسپولیس نیازی به کسی نداره ماقهرمانیم
مهدی
United States of America
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
با سلام خدمت کادر مربیان وبازیکنان با غیرت باشگاه بزرگ پرسپولیس ،بابت بازیهای خوبتون ممنونم وامیدوارم جمعه با برد پیکان به پنجمین قهرمانی پی درپی برسید.... به امید قهرمانی ارتش سرخ
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
عشقم خونم جونم نفسم همه کسم؟؟ باافتخارپرسپولیسم
کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
فرناز قهرمانی هدیه بده ،خنده داره ،اینها با دوازده تیم دیگه دست به یکی شدن ولی حریف سرورشون پرسپولیس نشدن .به لطف فدراسیون ... وداوران فعلا رتبه سوم به اس دق لال هدیه کردن
1حمد ‌شجاعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
عاشق ارتش سرخ تیم محبوم تا زندم کناراین تیم به عنوان هوادار هستم باآرزوی با

زی آخر مآبرای این عزیزان دعا می کنم جاودان َسربلند
پرسپولیس عشق من
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
پرسپولیس قهرمانی ش دست خودشه با برد انشاءالله قهرمان میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
تارتارهمیشه دربرابرلنگ 3امتیازراقبلا اهدا کرده این نامردی ذات تارتارلنگی است وقتی دربرابراستقلال وسپاهان بازی دارن یک اتوبوس دفاع جلو دروازه پارک میکنند ولی نوبت به لنگ گه میرسه جلوش میخوابه
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
گربه دستش به گوشت نرسید گفت بو میده !
حالا شما به فینال جام حذفی برسید ، اگه بردید تو سوپرجام بی صبرانه منتظرتون هستیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
ایشالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
اخه کیسه کشا اسم پرسپولیس رو نیار افتابه دهنتو اب بکش
علی کاووسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
بعضی از عوامل برنامه ورزشی صدا وسیما دارند.(از حسادت قهرمانی پرسپولیس می میرند)انشالله .به شما چی بگوییم.ففط تاسف.خدا شفا دهد...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
پیکان را می‌بریم و احتیاجی به کمک استقلال نداریم.. این چرت و پرت ها را ننویس کیسه کش
یاسمن کاظم نیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
مرسی از یحییِ عزیز، بهترین سرمربی لیگ...به کمک هیچ کسی جز بازیکنان خوبمون نیازی نداریم...ایشالا پیکان رو هم میبریم و گلات قهرمانی مون رو به عشق مهرداد و علیِ عزیز جشن میگیریم...زنده باد پرسپولیس...زنده باد ارتش سرخ ایران و آسیا...❤
منوچهربه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
به این استقلالی بی معرفت که توهین به تارتارمی کنه کمی وجدان داسته باش که نداری تمام مربیان تیم های دیگرکه استقلالی هستن روبروی استقلال غش می کنن تااستقلال پیروزشودآنهارانمی گویی پس یکم وجدان داشته باش به کس توهین نکن
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
پیکان با مربی لنگی اش بازی باز بازی میکنه تا پیروزی برنده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
ایشالا
بلوچستان کبیرآریایی ها اصیل پرسپولیس عشق بلوچستان کهن ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۱
کیسه کش ها همیشه ...هستند آقای کیسه کش ها میدونم خیلی داری میسوزیی چون ذات کیسه کش تو وجودتون هستش فقط توحین بلدی
انشا الله تارتار به کوری چشم شما با تیم نیمکت نشین نش میاد تا شما آتیش بگیرید
اما پرسپولیس بزرگ نیاز به کمک هیچکه نیاز نداره
مثل مربیان کیسه کش نیستش تارتار عزیز
پرسپولیسی دوآتیشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
ماشاالله یحیی خدا خودت و بازیکنات رو حفظ کنه عزیزم
پرسپولیس همیشه پرچمش بالاست
نمی ذاریم جام به دست سپاهان برسه
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
تبریک میگم به عشقم به پرسپولیس به غیرتمندان با این روح بزرگ که همیشه جنگیدند و دل ما هوادارن عاشق را شاد کردند ممنونیم از شما دست تک تکتون میبوسیم
ممنون از اقا یحیی و کادر دوست داشتنی پرسپولیس
من مطمئنم که فرهاد مجیدی هیچوقت شرفش زیر پا نمیذاره و بقول اقای نصرالله عبداللهی با تمام قوا جلو سپاهان بازی میکنند
به امید پنجمین قهرمانی تیم پرسپولیس عشق میلیونها طرفدار عاشق
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
موندم این استقلالیا چطور روشون میشه نظر بدن
Mm
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
تیمی که ۵سال قهرمان شود نشان از فعالیت همه جانبه ی باشگاه است سال قبل حقش بود قهرمان آسیا شود ولی نشد به یاری خدا وغیرت ارتش سرخ امسال قهرمان آسیا میشود
بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۴
زنده باد پرسپولیس
کیسه کش ها سوزش داره پوکر
تارتار باغیرته مثل مربیان کیسه کش نیستش
به کوری شما با نیمکت نشین هاش میاد بازی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶
فرهاد تو رو خدا سپاهان رو بزن به شرفت
Mm
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
پرسپولیس به امید خدا وتکیه بر توانایی خودش کار میکند
Mm
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
با آرزوی قهرمانی پرسپولیس که حقش است در برهه ای که شاید عده ای موافق نوشته من نباشند
پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
فرناز زیر ابروشو بر داره با گیتار بیاد جشن قهرمانی پرسپولیس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: