خون پرسپولیسی ها به جوش آمد! / موضع گیری شدید باشگاه پرسپولیس در مقابل یک برنامه تلویزیونی جنجالی | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۴۸
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 27 July 2021

خون پرسپولیسی ها به جوش آمد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای به اتفاقات شب گذشته یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: شب گذشته شیرمردان سرخ بار دیگر گل‌ کاشتند و در دیداری که تا حد زیادی سرنوشت قهرمانی این فصل را مشخص می‌کرد با وجود عقب افتادن از حریف خود، با غیرت و روحیه بالای خود به بازی برگشتند و سه امتیاز مهم در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی کسب کردند.

کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و سایر ارکان باشگاه و تیم در این چند روز پایانی یک دل و یک هدف در کنار هم تلاش می‌کنند و اکنون مدیریت باشگاه نیز با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی پابه‌پای تیم حرکت می‌کند و همانا این رمز موفقیت پرسپولیس برای رسیدن به قله فوتبال ایران بوده است.

البته در زمان شادی و خوشحالی همیشه هستند جریان‌ها و افرادی که با رفتار غیرحرفه‌ای و رنگی، ماهیت خود را بیشتر نمایان می‌کنند و سعی در تلخ کردن این شادی‌ها برای هواداران دارند.

در شبی که پرسپولیس با اقتدار در مسیر قهرمانی مجدد قدم برداشت و کام حسودان و دشمنانش را تلخ کرد، مجری برنامه شب‌های فوتبالی در خلال مصاحبه با مدیرعامل باشگاه استقلال و در حالی که مشخص بود از برد پرسپولیس ناراحت است، بارها سعی کرد با سوالات هدفمند و حاشیه‌ای داستان موفقیت‌های متوالی پرسپولیس را لوث کند.


بیشتر بخوانید: استوری جنجالی سرمربی پرسپولیس در دفاع از کیمیا علیزاده / یحیی گل محمدی وارد حاشیه شد! + عکس


باید از مجریان و سایر دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی پرسید که به عنوان فعالان رسانه‌ای و افرادی که می‌توانند به واسطه کار در رسانه ملی روی افکار جامعه تأثیر بگذارند، چه آورده مثبتی برای این فوتبال و لیگ ما داشته‌اند جز اینکه هر هفته با برنامه‌ای بدون محتوای مثبت و تاثیرگذار، بر آتش کینه عده‌ای که با پرسپولیس دشمنی دارند دامن بزنند و فقط دنباله‌روی برخی جریان‌های هواداری بچگانه باشند؟

مجری شب‌های فوتبالی فقط و فقط به همین سوال جواب دهد که کدام عضو متمول در باشگاه پرسپولیس بوده و به تیم کمک کرده، در حالی که اظهر من‌الشمس است که در تیم رقیب چندین و چند فرد متمول در این چند سال به هیئت مدیره آمدند و مبالغ میلیاردی هزینه کردند؟! این فضاسازی‌ها، سوالات هدف‌دار و تحریف واقعیات با چه هدفی دنبال می‌شود؟

حال مشخص می‌شود که موضع‌گیری قبلی سرمربی و همچنین باشگاه پرسپولیس در قبال این برنامه کاملا درست بوده و متاسفانه روال کار مجریان و تهیه‌کنندگان آن نیز هیچ رنگ و بویی از تغییر را نشان نمی‌دهد اما باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار به تغییر رویه از سوی سازندگان این برنامه است.

هرچند باشگاه پرسپولیس کماکان و مثل گذشته تأکید دارد که با همه رسانه‌ها اعم از تصویری و نوشتاری همکاری دوجانبه‌ای داشته باشد و در این راه ارتباط خود را با اهالی رسانه حفظ کند.

نظرات کاربران
عشق پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
از بس عقده ای هستن این مجریای پی زوری
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
بگذارید حالا حالا ها بسوزن بابا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
حالا تو چرا اینقدر حرص میخوری لونگی. شیرمردان پرسپولیس خخخخخخ بابا مسعود بای بای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
چقدرشما بی نمک ونچسب هستین بابامسعود بابا مسعود میکنین بیمزه تراز استقلالی تودنیا نیست حتی برای کری هم چیزبامزه ندارید
انا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
ماحرص نمیخوریم ولی شما بسوز چون حالا حالا ها ما قهرمانیم مردک دوزاری خخخخخ
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
خاک بر سر تو کیسه کش که از حسادت دارین آتیش میگیرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
به همون دلیلی که تو حرصت گرفته کیسه ⁦✌️⁩
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
اونوقت که شما هشت سال بابا محمود استقلالی رو داشتید لال بودید قبلاز اون هم زمان مصطفوی کیسه کش رئيس فدراسیون فوتبال بود کسی حرف زد
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۳
تقصیر تو نیست‌سوزش گلاتِ بسوزید که حالاحالاها رنگ جام و قهرمانی نخواهید دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
در تنگنای مالی؟مگر شما باشگاه فاسد نبودید که با هواپیمای شخصی و فرست کلاس تا ژاپن می‌رفتید و برمی گشتید؟تیم مردمی؟مگر باشگاه مافیایی شما نبود درحالی که با ارتکاب بزرگترین جرم‌ها و با جعل سند و دستکاری در اسناد دولتی و با هزار دوز و کلک از سقوط به دسته پایین تر نجات داده شدید و درحالی که بخاطر جعل سند و استفاده از بازیکن تیمی دیگه بمدت یک فصل کامل ملت و ورزش و همه چیز را به سخره گرفتید و زمانی هم که کثافت کاری شما رو شد رییس جمهور مملکتی بخاطر یک تیم فاسد رفت و از رییس جمهور کشوری دیگه خواهش تمنا کرد و صدها امتیاز بدتر از تنباکو به اردوغان داد تا تیم ترکیه ای موضوع را به کل فراموش کند و این فاسد شما به دسته پایین تر سقوط نکند؟مگر تیم شما نبود که در چهارهفته پایانی لیگ برای قهرمان شدنتان سر سپاهان و استقلال و تراکتور بریده شد و در طول چهار هفته شانزده امتیاز در بازیهای شما و رقیباتان به ناحق جابجا میشد تا در پایان قهرمانی دو دستی تقدیم شما شود؟
انا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
تو خیلی حالت بده بدو برو قرصات و بخور الان سکته میکنی سقط میشی خخخخخ
Izadiar
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
بابا شما که قهرمان آسیا شدید بازیکن های ما رو خریدید می گید ستاره ی ما الکیه بابا حالا که تیم ما نمیره دست ۱ تیم ما همیشه اول بوده هست و خواهد بود شما همیشه اول لیگ می رفتید اول بعد ما هشتم بودیم بعد الان ببینید شما سوم هستید و ما اینقدر خوب بازی می کنیم که الان اولیم واقعا که حالا دارید واسه خودتون حرف می زنید نادری و رمضانی رو خریدید بعد می نویسید مهدی قائدی عشقه واقعا که اگه عشق بود بلد بود پنالتی بزنه رو حد اقل برگشتش رو گل کنه
اما بازیکن خوبیه اما الان یه پیشنهاد ۳ و نیم میلیون یورو داره دیگه باید این احساسش به استقلال را ول کنه و برای آینده اش یه کاری بکنه حتی فرجی هم نمی تونه دریپل کنه دیگه حتی بازیکن های که تو پرسپولیس بودن هم مثل طارمی رفتند اما تیم ما جزو ۱۰۰ تیم برتر جهانه اما تیم شما نیست حالا انقدر دارید دروغ می گید پرسپولیس انقدر طرفدار داره جزو ده تیم پر طرفدار برتر دنیا است
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
ببین دو هزاری اولندش معلومه از بردای پیا پی ارتش سرخ حسابی .... سوخته البته بهت حق میدم وقتی چند سال زیر ارتش سرخ باشی ب ... فشار میاد
دومندش قرصاتو برعکس خوردی
سوندش ارتش سرخ الان الانا قهرمانه چون بچه ها همه ی دل و با غیرت بازی میکنن
وو تویی ک از فوتبال هیچی جز ی مش چرندیاته ک ن اساس و پایه ای نداره نظر ندی وو ب همون تیم دو هزاریت فکر کنی
تو قهرمانی پنجم میبینیمت ❤❤❤❤❤
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
شما فکر کنم تو توهم بسر میبری.براخودت میبری و میدوزی
شما هم برو فینال آسیا ما برات دوهواپیما میگیریم.در مورد
قضیه طارمی هم تا اونجا که یادمه فیفا دو پنجره پرسپولیس
رو بست.طبق اسناد برنامه های تلویزیونی که بیشترشان با
پرسپولیس مشکل دارن ضرری که پرسپولیس از داوری دید
بیشتر از سودش بوده.بجای این حرفها به تیمت بچسب عزیزم
یاسر سرخ
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
...نکنه تو اختلاسهای چندمیلیون دلاری هم ما دست داشتیم؟یکجور ز...میزنی که انگار بی عرضگی و دون بودن شما تقصیر ماست؟میخوای از کثافتکاریهای تیم ...تان صدتا بگم؟پس ببند اون دهن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
تو ببو کیسه کش شیش سوراخه این چرت پرتا از کجات آوردی
سرور کیسه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
بابا اینکه تازگی نداره این مجری های بدبخت آتیش گرفتند که چرا همش تیمشو زیر تیم سرورشو پرسپولیس باشه از گزارشگر و مجری تو همه کانال ها طرفداری از کیسه می کنند و همیشه هم در حسرت جام هستند
هادی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
نه نبود حالا حالاها باید بسوزی کیسه کش ... چون سالهاست که دستتون به جام نمی رسه شروع کردید به هوچی گری و فرافکنی اگه حرفی دارید تو زمین بازی بزنید ... به درد نخور هنوز یادمون نرفته کا باشگاه شیشتقلال اطلاعات به عربستانیا داد و با خاله زنک بازی و خیانت باعث شد آل کثیر محروم بشه شماها همتون همین هستید حسودای ... شیشتقلالی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کیسه کشای 6تای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
رسانه میلی مدتهاست راهش روازمردم جداکرده وبا چندتامجری چاپلوس متملق نخواستنی بامردم لجبازی میکنه
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
بابا ته مافیا بازی لنگی ها هستند و سردمدار اونها نیز افشین پیروانی حالا دست پیش گرفتید پس نیافتید
یادتون رفته تا حالا تو فوتبال برتر میثاقی چند بار باشگاه شما رو تیممون خطاب کرده و در پشت صحنه نیز هنگام گل زدن تیم شما از خوشحالی در خال افتادن روی زمین بوده
این تیم لنگ هست که باید پاسخگو باشه نه شب های فوتبالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
خخخخخخ صد بار گفتم از موتوری جنس نخر خخخخخ
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
حسود حسود هرگز نیاسود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
اگر یحیی وجدان داشتی چرا تیم پدیده را به هم ریختی؟ چرا خیانت کردی ؟چرا با 7میلیاردی که با هماهنگی وزیر صنعت و ورزش از بیت المال به جیب زدی آمدی پرسپولیس و تیم پدیده را در شرایط سخت رها کردی؟
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
محمود فکری رو از نساجی گرفتین که این فصل تا مرز سقوط رفت رو یادتون رفت؟؟؟حتی شکایت نساجی هم به جایی نرسید چون حتی فدراسبون و کمیته انضباطی هم آبیه....
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۰
وجدانش رفته پیش وجدان محمود فکری
ایران جوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
اول وآخر مافیا وحقه بازی هستید ، تیم لنگ ولگن ، فرافکنی و مغلطه بازی شون صد برابر ازبازی تو زمینشون بهتره بی خود اسم خودشون رو بهترین تیم ایران نمیگذارند بهترین در شارلاتان بازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
با همین شارلاتان بازی هم دوبار رفتیم فینال آسیا
طوفان سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
گلات که مال ماست تو فکر شیشمی هستم.وای وای.............
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
تیم لنگ خودش مافیاست و رسانه ها به درستی کارشان راانجام میدهند
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
اگه رسانه هاکارشون درسته چرامددی به خاطردعوت ازیه بازیکن استقلال (ملیچ)این همه به هم ریخت
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
پرسپولیس یعنی ابهت و عظمت
یعنی قهرمانی پشت قهرمانی
البته طبیعی هست که موفقیت همیشه دشمنی همراه خودش داره و گرنه چرا هیچ رسانه ای به تیم های ماشین سازی و سایپا و ذوب اهن و استقلال کاری نداره؟؟؟؟
مختار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
اینکه استقلالی ها و سایرین در این برهه بد گویی پرسپولیس بکنند یه چیز عادی و طبیعی است پرسپولیس ۴ بار قهرمان شده و در آستانه پنجمین قهرمانی است اینها چیزی ندارند به هواداراشدن بگن این همه هزینه سنگین که انجام دادن و بازیکن خارجی گرفتن و بهضی هاشون هم با درآمد صنایع پرقدرت شارژ میشن و متونستن قهرمان بشوند لذا طبیعی است که بدگویی کنند تا هواداران خود را آرام نمایند بعضی از این تیمها در این فصل هم بیشتر از پرسپولیس هزینه کردند و هم بیشتر از پرسپولیس از سوت اشتباه داوری منتفع شدند ولی بازم دارند بدگویی پرسپولیس می کنند و این نشان میدهد که برای هدف آرام کردن هواداران و حفظ سرمربی و دیگر عوامل مدیران این تیمها است
Kian
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
دست پیش گرفتن یعنی همین کار باشگاه پرسپولیس.
پیش وجدان خودتون هم همین اندازه بی انصاف و یک طرفه این.واقعا شما با این کارهاتون خودتون رو طلبکار میدونین.زمانی که پنجره تون بسته بود صدای همه تیم‌ها دراومد ولی آقایون فدراسیون نشین ها از هیچ کمکی به شما دریغ نکردن.مدیر باشکاه پدیده گفت جریان انتقال یحیی سنگ بزرگ انداختیم که منتفی بشه ولی از وزارت زنگ زدن و تهدید کردن و سنگ بزرگ رو پرداخت کردن فقط بخاطر قهرمانی پنجم . سال قبل شک نکنین اگه جریان نقش جهان نبود شک نکنین سپاهان قهرمان بود ولی به ناحق کمیته انضباطی فرمایشی سه امتیاز تقدیم باشگاه محبوب کرد. در آخر ی جمله خطاب به دوستان و همراهان آقای سلطانی . شاید شما در لیگ با تبانی و حق خوری و داور خریدن قهرمان بشین شاید تو غرب آسیا تا مرحله نهایی برین ولی پل صراط شما شرق آسیاست که هزار بار هم برین تقاص کارهاتونو اونجا با دست از پا درازتر برگشتن میدین .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
آره ایمیل زدین آل کثیر محروم بشه که قهرمان آسیا نشیم. استقلالی خیلی ...و حسوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
هدایتی...کارت سوخت وجهرمی ...منتصب به کدام تیم بودن...اینکه یک حقیقت محض ..جای تعجب هم نداره
صفوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
چرا در همه ی شهرهای ایران از شما با سنگ و نارنجک استقبال میشه ، شما حتی سر تیمهای لیگ یک و دو رو هم بریدید ، همه جا ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
خجالت بکش پرسپولیس ۴۰میلیون طرفدار داره درحالیکه استقلال همراه تراکتور سپاهان و....جمعا ۲۰ میلیون طرفدار دارن
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
چراتیم شما هرجا میره ازپزشک تیم خودش تاهوداران ومردمو کتک میزنید الانم که مجری میخریدکه براتون دم تکون بده این شخصیت تیم شماست
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷
والا کتک که قهرناز ...و بازیکنای کیسه تو اراک خوردن بدم خوردنَ رفیق بیست و چند سالش اعتراف کرد
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰
والا کتک خور شما ملسِ شما چرا تا از بازیکنای کیسه انتقاد میکنید مثل ... ازشون کتک میخورید فرودگاه و منشا یادتون رفته این آخریا هم که قهرناز ... و بازیکناتون تو اراک خوب کتک خوردن به اعتراف رفیق خود قهرناز
پرسپولیسی دو آتیشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
من دورتون بگردم همیشه عالی هستین
تشکر از یحیی دوست داشتنی و بچه های گل تیم بزرگ پرسپولیس
عاشقتونم
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
خیلی بی منطق و بی مزه اید،حسادت تمام وجودتون رو اشغال کرده،اینقدر خودتون رو تحقیر نکنید،هر چقدر شما بیشتر کلافه می شید این قهرمانیها بیشتر میچسپه.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
اینکه پرسپولیس قهرمانه ... حرفی نیست
اینکه بقیه تیمها دارند میسوزند چون لیاقت قهرمانی رو ندارند... حرفی نیست
ولی اینکه شبکه ملی به علت نداشتن کارشناس مجبور میشه برنامه هاشون با جوسازی علیه تیم قهرمان بسازه وجلو ببره واقعا جایی تاسف است.
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کیسه کشا که سالیان ساله زیرمونن بایدم حرص بخورن از پیروزیهای تیم بزرگ پرسپولیس، ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
همه تیما تو این چند سال اسنپ نداشتن. جام‌های اسنپی در تاریخ خواهد ماند.
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۴
زمان احمدی نژاد اسنپ نبود آژانسها و تاکسی تلفنیها بودن تمام جامهای زمان بابا محمودتون آژانسیِ خخخخخخخخخخخخخ
بسوزید موفقیتهای سرورتون از غیرت و تعصب بازیکنانشِ شماها حالا حالاها رنگ قهرمانی نخواهید دید
اسفندیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
از موقعی که افشین عبدالهیان که مجری با سواد و باشخصیتی بود رفته ، این ووتت گند زدن به برنامه ورزشی . مثل بقیه برنامه های ورزشی تلویزیون .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
از این استقلالی ها بی چشم رو تر حسود تر دیگه تواین سرزمین نیست،،، راستی اون3 تا گل بازی با تراکتور آقای وزیری اوممد داخل زمین زد یادتون رفت از آقای گل تشکر کننین،،
ستاره سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
میدونین چرا استقلالیها به پرسپولیس میگن تیم حکومتی؟ واسه اینکه کابوس قهرمانیهای پیاپی ارتش سرخ رو بتونن تحمل کنن فکر میکنین ابیها اینقدر باوجودن که به پرسپولیسیها تبریک بگن ؟ به خاطر همین طرفدار کیسه شدن چون شکستهاشون زیادشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
فیروز کریمی مربی بزرگی است نه درفوتبال بلکه در گرفتن پول هنگفت وبی حساب وکتاب فوتبال وسنداین حرف حرفهای نامناسبی است که ازخوشگذرانی وجوگیری با پولهای بادآورده می زند بعدش هم با مظلوم نمایی می گوید خدا وکیلی من پیش پرداخت قراردادم را نگرفتم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
بزاراین مجری بدبخت بسوزه بنده خداحقم داره بایدبرای پولهای نجومی که بعضیهابهش میدن یکاری بکنه بهش پول میدن که همین حرفهارو علیه تیمی بزنه وگرنه نه بلدحرف بزنه نه مجری توانمندی هستش.ولی داره برای خودش دردسردرست میکنه چراباید حرفی بزنی که هوادران تیم بزرگی رو باخودت دشمن کنی دودش به چشم خودش میره
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
بابا مسعوووود یه روزی از زندگی خسته بودم پولهات برام امید داد برد رو برم نویدداد قهرمان شدم قهرمان بابا مسعود بابا مسعود خخخخخ
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۱
بلا شاعر کی بودی تو دیگه بابا مسعودتون چطور بهتون حال بده آخه کیسه کشا میخوای خودش بره براتون گل بزنه قهرمانی بیاره البته با دستوراتی که به کمیته داوران و فدراسیون آبی داده این کارم کرده براتون هوچیگرای غار نشین
احمدرضا
France
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
همه دیگه میدونن چقدر دارن از قهرمانی قرمزها رنج میبرند از میث چلغوز بچه پرو تا بقیشون با اینکارها بیشتر ذات ...خودشوتو نشون میدن بهتره از الان یه لگن آب یخ برای جمعه اشون آماده کنن.طفلکها.
محمود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
پرسپولیسایی عزیز چرا با این کیسه کشا ی مفلوک کل میکنید شما خودتون بزارید جایی این ... اگه زبون لال کیسه نه5 بار بلکه 2بار پشت هم قهرمان میشد منکه خودمو میکشتم حالا این بد بختا چی بگن اتیش داره از ..‌شون زبونه میکشه گناه دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
کیسه کش بدبخت مگر مجری شبهای فوتبالی شوهر عمه جنابعالی هست که داری ازش طرفداری می‌کنی اصلا به توچه مربوطه که خودت نخودهرآشی میکنی.
محمد
Netherlands
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
این حرفاشون از روی ...سوزیه ناراحت نشین اینها افراد خود فروخته و مبلغ دزدان سر گردنه ای بیش نیستند بزارین ...بخورن با اون شب های فوتبالی ورزشی

...
بیاندیش
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
به امید قهرمانی پرسپولیس عزیز
پرسپولیس کبیر بایرن بزرگ میلان کهن منچستر هیولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۸
کیسه کش های سوخته شده خاک عالم روی هرچه طرفدار کیسه
۵ گلات نزدیکه سوزشه کیسع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
حالا مثلاً شبکه ورزش چقدر مخاطب داره و بعدشم شب‌های فوتبالی چقدر مخاطب دارد .... بنظرم یه نظرسنجی بزارن مخاطبینش مشخص میشه ، فکر کنم فقط عوامل برنامه مخاطبش باشن,,
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: