استوری جنجالی سرمربی پرسپولیس در دفاع از کیمیا علیزاده / یحیی گل محمدی وارد حاشیه شد! + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۴۹
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 27 July 2021
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با انتشار یک استوری از کیمیا علیزاده حمایت کرد.

استوری جنجالی سرمربی پرسپولیس در دفاع از کیمیا علیزاده

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از کیمیا علیزاده حمایت کرد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: شرمندت شدیم قهرمان من از طرفشون از تو عذرخواهی میکنم!

استوری جنجالی سرمربی پرسپولیس در دفاع از کیمیا علیزاده

نظرات کاربران
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
آقا یحیی شما به چه اجازه ای وازطرف چه کسی ازیک نمک نشناس وطن فروش عذرخواهی میکنی اصلا شما کی هستی ؟ بخدااگرهرکسی بجای این نفهم بودباید تحت هیچ عنوانی ازایران نمی رفت شمانگاه کنید درتورنمنت قبلی المپیک این دختره مصدوم شدومدالی کسب نکردولی مسئولین جهت دلجویی ازایشان پاداش مدال طلا را به ایشان دادند اوهم چه زیبا جواب محبتهای ملت ودولت را به آنها داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
بابا از کیانی عذر خواهی کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
درست میگه !!!!!!!!!!!!!!!این آدمها فقط امام حسین ع خدا و پیامبر رو موقع مشکلاتشون و برای قسم خوردن قبول دارند و گر نه رفتار و گردار خانم بی حجاب خودش ( گل محمدی ) رو باید با تایید این افراد معلوم الحال توجیح کنه . اسلام و خدا و حجاب و غیرت و مردانگی کیلوئی چند آقای گل محمدی ؟
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
گل محمدی جان اون که نمکدون شکست لابد با این حرفا تو هم داری آماده میشی برای نمکدون شکستن.البته از شما بعید نیست.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
شما آقا یحیی به کار خودت برس دفاع از خائنین به وطن و ملت بعد از آن همه لطفی که بهش در جریان مسابقاتش کردن رو بذار بعهده همان شبکه های سعودی -یهودی که با رفتارش خوراک تبلیغاتی علیه کشور و ملت ایران براشون تهیه کرده!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
این ... داره برای خودش راه باز می کنه
ناشناس
France
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
شنیده بودم کسانی که تنها ورزش می کنند و به بقیه ابعاد وجودی خودشون با مطالعه و تفکر نمی رسند بقول شهید مطهری مثل یک کاریکاتوری می شود از یک فرد که هیکلی ورزیده با ماهیجه های قوی ولی سر او به اندازه یک نخود خواهد بود جناب یحیی خان هم همین طور دارای مغزی به انداره یک نخود بیشتر نیست و بجز این هم از او انتظار بی جاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مواظب خودت باش ازفردا بیچارت میکنن اینجا فقط باید پاچه خواری کنی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۲
تو چکاره ای که به جای مردم عذرخواهی میکنی منظورت اینه مردم نمیفهمند تو میفهمی بزرگ
ناشناس
Sweden
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۹
توهم یه سلیبریتی خائنی شما باید ازاین مملکت برین بیرون.توهم پیشنهادپول بهت بدن ایران و میفروشی‌.بایدملت دولت یه فکری برای وطن فروشها بکنه
حمید فقهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
آقای گل محمدی لطفا نظرتون رو درباره مسائل پزشکی، اقتصادی؛ فرهنگی ، سیاسی و ... هم مطرح کنین تا استفاده کنیم. به نظر می رسه اگر یک معذرت خواهی هم از طرف دولت آقای روحانی از مردم داشته باشین بدک نیست. شاید جایی به کارتون بیاد.
اردلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
دفاع از خائن خودش خیانته
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
حرف آقای گل محمدی از نظر کلی درسته.چرا ما کاری میکنیم که سرمایه هامون بسوزند.نباید احساسی برخورد کرد.بحث ورزش فقط نیست توی همه زمینه ها باید تسلیم سلایق قرون وسطایی یک اقلیت خودخواه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: