اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۶۲
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 27 July 2021
کیمیا علیزاده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار یک پست به حواشی پیش آمده از حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان داد.

اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

کیمیا علیزاده بالاخره سکوت خود را شکست و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار یک پست به حواشی پیش آمده از حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان داد:

"با سلام و احترام به همه کسانی که مرا «هموطن» خودشان می دانند. از راه دور، به خاک خوزستان بوسه می زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است.

اشکهایم از دیدن ویدیوهایتان بند نمی آمد. خواستم بگویم در برار محبت ها و موج همدلی تان در شبکه های اجتماعی، همیشه سر تعظیم فرود می آورم. قدردان حمایت های ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان و مربیانی هستم که مرا یکی از خودشان می دانند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین واکنش ناهید کیانی به باخت در مقابل کیمیا علیزاده + عکس

حمله تند مجری صداوسیما به کیمیا علیزاده + فیلم


خسته نباشید میگویم به دوست عزیزم ناهید کیانی که می دانم چه فشار سنگینی را به او تحمیل کردند و اطمینان دارم به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت.

سپاسگزارم از همه ی رسانه هایی که با جریان سازی غیراخلاقی صداوسیما همراهی نکردند. همان مردانی که سال هاست بلندگوی عادی سازی تبعیض جنسیتی شده اند. آخر آنها تحقیر زنان خود را در خانه کافی نمی دانند و در رسانه به اصطلاح ملی هم به زن ستیزی شان ادامه می دهند.

من یک زنم. فرزند ایرانم. تکواندوکارم. با مبارزه بزرگ شده ام و به مبارزه ادامه می دهم. نام من «کیمیا»ست."

انتشار این خبر به معنای تایید اظهارات این بانوی تکواندوکار نیست و پایگاه خبری وقایع روز به عنوان یک رسانه بی طرف سعی در انتشار آخرین اخبار دنیای ورزش را دارد.

اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

نظرات کاربران
یاور
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
تو خائنی
ناشناس
| United States of America
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
اتفاقاً خودت خائنی .
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
خائن امثال شمائین که هرچی مملکت داشت را غارت کردین و
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
اینهم اون شوهر جلفت نوشته تا منتشر کنی
تو فرزند ایران نیستی
تو با پول ملت رشد کردی
تو پناهنده ای
تا زمانی که از آخور ایران می خوردی ایرانی بودی!!!!
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
شما خودت مزدور وطن فروش هستی شما ایرانی نیستی چون اگر شرف داشتی اینطور حرف نمیزدی
ناشناس
| United States of America
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
حالا که اون رفته ، سهمش از آخور ایران را خودت بخور ،...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
دقیقا ی سری بی شرف هستن و وطن فروش. اینها مزدوران سعودی هستن و دشمن خاک ایران
یوسفعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
حالا رفتی اون ور لخت هم شدی خودتو به غریبه ها نمایش گذاشتی
آخه ا... وای میستادی ایران مفت می خوردی دیگه
آخه چرا اینقدر....ی !!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
آدم لخت باشه بهتر از شما ریکاران و دورویان فریسی صفته
ناشناس
| France
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
اون زنی که بخاطر مسائل و گرفتاریهای مالی مجبور به خود فروشی است شرف دارد نسبت به کسانی که برای رسیدن به اهداف شخصی به وطن و ملت خود خیانت می کنند
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
تو اگه فرزندایران بودی از ایران پناهنده به کشور غیرایرانی نمیشدی پس حرف از ایران نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
شما خودت حرف از ایران نزن که مملکت را به این وضع کشاندید
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
اون پولی که تو از این مملکت بردی ، با اون پول می شد کل مشکل اب و برق استان خوزستان را برطرف کرد و لازم نبود توی پناهنده با آنها همدردی کنی!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
ی جوری میگی پول بردی انگار چند میلیارد بهش دادن شما خودت یکی از اون اختلاسگرا هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
مهندس اگه حرف نزنی نمیگن لالی فوقش به کیمیا دویست میلیون پاداش دادن که اونم حقش بوده. اخه دویست میلیون و پونصد میلیون مشکل اب خوزستان حل میشه؟ اول فکر کن بعد دهنتو باز کن طبق براورد خود دولت هزار و دویست میلیارد تومن هزینه برای مشکلات اب خوزستان نیاز هست
ناشناس
| United States of America
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مهتاب چی زدی که کیمیا را به خاوری جابجا گرفتی ، توصیه می کنم دیگه از موتوری جنس نخری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
خسته نباشی شیرزن دنیا فدای تار موت جواب ابلهان خاموشیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
امان از بی مغزان
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
شاعر می گه:
چوخ قیسا بوی اولسان اولیسان جین کیمی شیطان
چوخ دا اوزون اولما کی اوزوندا عقیل اولماز
کیمیا (چوخ اوزونِ) بنابراین عقل نداشت!! بازیچه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
اتفاقا بر عکس شما که میگین زن نصف مرد عقل داره کیمیا خیلی هم عاقله و بخاطر مواضع غلط ... هجران کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
خب حالا که به شعر و شاعری شد اینو گوش بده جناب ...
به یزدان قسم که گر ما کمی خرد داشتیم
کجا چنین سرنوشت بد داشتیم
متین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
دمت گرم .هرجا که بری هرجا که باشی دعای اکثر مردم ایران پشتته ..اون اقلیت هم که که مخالفتن ،کلا مخالف زندگی کل بشر بجز خودشون هستن .
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مردم برا چی دعاش میکنن؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
درود بر شما
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
احسنت گل گفتی آقامتین
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
همیشه عکس تو تو خیابان ها جایی می دیدم افتخار می کردم
الان اسمتم می شنوم نفرت پیدا می کنم
می دونی چرا با پول این ملت (ملت مظلوم خوزستان) رشد کردی بعد پشت کردی!!
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
یک خائن به وطن هیچوقت روی آرامش نمیگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
خائن شما مسئولین ..ه هستید که ... و پدر این مملکت رو درآوردید. ننگ بر کسانی که ایران رو به این روز انداختند و خورند و بردند....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
سلام هرجا دوست داری زندگی کن اما دم از وطن نزن اسمت کیمیاست اما رفتارت خیلی پایین تر ازاسمت شرافت به نجابته نه به اسم تو این مملکت رنجدیده رشد کردی وخاین شدی وبخاطر شهرت خودت را گم کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
گاهی انسان به حماقتش هیچگاه پی نمیبرد...
علی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
چرت نگید شماها هم اگه موقعیت داشتید زودتر از اون میرفتید.چه خیانتی اینهمه ادم رفتن خارج خاینن.
صادق
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
تو بدرد حمالی آمریکایی ها و اروپایی ها میخوری گاگول. کیمیا الگوی ورزشی بود نباید به مردم ایران پشت میکرد
Muj
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
پول کودکان تشنه ی خوزستان، تو حلق تو ریخته شد تا هم مسلک مریم رجوی شوی و خائن به مردمت
اشک تمساح نریز
حکایت تو حکایت کبک لنگ و نادر شاه هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
نگران بچه های خوزستانی؟ برو مشکلشون رو حل کن هزار و دویست میلیارد هزینه مشکلات اب خوزستانه یعنی میگی هزار و دویست میلیار تومان به کیمیا پول دادن؟!! چرت نگو
ناشناس
Romania
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کیمیا تو یه خائنی و هرچقدرم دست و پا بزنی نمیتونی از این باتلاق بیرون بیای
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کیمیا جان آرزوی موفقیت های بیشتر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
استوره مقدس ایران توی کیمیا،ماباقی پشکل هم ارزش ندارن واسه۹۰% ملت
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
اگه ایرانی هستی چرا نمیدونی اسطوره درسته نه استوره.عزیز آلبانی نشین
هادی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
پشکل خودتی بی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴
توهم برو پناهنده شو تامابقی عمرت تلف نشه
ناشناس
Germany
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
از زن بودنم متاسف شدم با وجود زن مثل تو . اسم خودت رو روی ایران نذار . زنهای ایرانی باغیرت اند مثل تو دنبال هوا و هوس نیستند.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
خفه شو واژه خوبیه برای امثال تو (کیمیا سرت سلامت دختر وطن)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
شما از طرف زنان حرف نمیزنی ...برای خودت متاسف باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
شما برای خودت متاسف باش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کیمیا الگوی ورزشی دختران بود نباید به مردم ایران پشت میکرد
ناشناس
| Romania
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
دمت گرممممممممم... منم متاسفم از اینکه کیمیا علیزاده آبروی ما زنهای ایرانی رو برد
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
كيميا نيستي
وطن فروشي
تو ب مردمت پشت كردي
اگرچه خودتو ايراني ميدوني
اما مردم تورو بعنوان ايراني و هموطن قبول ندارن
ايراني اصيل يعني خانوم كياني
حتي اگه مدالي، مقامي و .. نداشته باشه
كياني متشكريم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
شما خودت ایرانی نیستی کیمیا اتفاقا خیلی هم وطن دوسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
خوب کرد رفت بازم برای ما هموطنه حالا زیاد نگران نباش چندروز دیگه کیانی هم میره ببینم اون موقع پشت سرش چی میگین؟
وجدان بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کسی که به وطنش خیانت کرده
و به قول معروف نمک خورده و نمکدان شکسته،
لیاقت صحبت کردن در مورد این مرز و بوم و آب و خاک را نداره.
به مبارزه علیه کشورت ادامه میدی؟!
تو به واسطه ی کشور ایران به این جایگاه رسیدی!
بهتره که بوسه و خودتا نثار اجنبی ها کنی!
واقعا شرم آوره که خائن بخواد حامی مملکتش باشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
خاک بر سرت که حاضر شدی باعث باخت هموطنت شوی هرچند خودت هم حذف شدی و مثل دستمال کاغذی استفاده شده دورت میاندازند.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کیمیا اولا که تو کشور ما مشکلات هست ولی تبعیض جنسیتی به هیچ وجه وجود نداره که اگه بود اسم تو الان سر زبونا نبود دوما که خونه و ماشین و پول و سکه طلا اسمش تحقیره؟ ای کاش ما هم از این تحقیرا بشیم و سوما گفتی فرزند ایرانی، تو کجا فرزند ایرانی اگه فرزند ایران بودی به خاطر پول و امکانات نمیرفتی زیر پرچم یه کشور بیگانه تا اونا هم با سیاسی بازی تورو بفرستن تو کاروان پناهندگان و اگه فرزند ایران بودی این خفت رو قبول نمی کردی که بی هویت پا به عرصه المپیک بزاری خانم علیزاده تو حتی اگر قهرمان این رقابتها هم میشدی این قهرمانی افتخاری برات نداشت میخواستی برای کی خوشحالی کنی میخواستی پرچم کجا رو بلند کنی و دور افتخار بزنی پس لطف کن از این حرفا نزن و اگر واقعا خودت رو فرزند ایران میدونی برگرد و معذرت خواهی کن و تو کشور خودمون به کارت ادامه بده
حاضرم قسم بخورم که اگه الان زیر پرچم کشورت مبارزه میکردی حتما جزء سه نفر اول میشدی
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
اگر خودت را ایرانی میدانستید باید درمقابل کیانی جوانمردی میکردی نه خوش خدمتی به خارجی‌ها معلوم شد برده‌ای بیش نیستی که هر چه بگویند برای خارجی‌ها دلا راست میشوی بعد هم مانند تفاله دور انداخته میشوی دور نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
واقعا حیف پول و سرمایه این مملکت که کیمیا خانم هم با حماقت ازبین برد.اگه واقعا یک مبارزه کننده و ایرانی اصیل بودی می موندی و مبارزه میکردی لازم نبود حماقت خود را با پناهندگی از دست بدی.خوشحالیم از اینکه شکست خوردی و الان سرافکنده هستی بجز اینا چی داری بگی عروسک خیمه شب بازی.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کیمیا هر جند مدال نگرفتی اما رفتارت قهرمانانه بود دل ما رو شاد کردی دختر سرت سلامت باشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
۱۰ مت گرم ،ایول داری ، خیانتکار کسانی هستن که با اختلاسهای میلیاردی وحمایت آقایون در مملکت خون مردمو تو شیشه کردن وبردنو خوردن ،تو شیر زنه ایرانی ، وهمیشه هم هستی اکثریت مردم کشورت بهت افتخار میکنن تو پولی نبردی ،هرکی میگه خودش دزد ووووو هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
از اسمت خجالت بکش بعد از خیانتکار دفاع کن .
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
لعنت به وطن فروش و طرفدارانش از طرف یه آدم عادی نه پست و مقام داردولتی
ناشناس
| United States of America
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
از طرف یک ساده لوح عادی نهیک نفر پست و مقام دار و مسئول دزد که برای تو وطن پرست به حساب می آیند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
پناهنده یعنی بدبخت مفلس پناهنده یعنی بی ملیت بنی بی هویت پناهنده
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
اگر واقعا عشق به ایران داشتی که مقابل هم وطن خودت نمی ایستادی
خاءن خاءن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
وطن فروش پست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
خانم علیزاده اگر هزاران مدال رنگارنگ را هم بدست بیاورید در برابر مهر وطن فروشی که در پیشانیت هک شده هیچ و پوچ اند، اگر ارزش خاک پاک خوزستان می دانستید هرگز به این ملت بخاطر دو روز دنیا به ملت و وطنت پشت نمی کردی و هرگز ننگ کشف حجاب را در کارنامه خود ثبت نمی کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
خواستی از ایران بری مدال بگیری وطن فروش خدا هم گذاشت تو کاست بد بخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
وطن فروش
yousef
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
دمت گرم باید مگه این مملکت جای زندگیع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
شما با انتشار ادعاهای این بی وطن در حقیقت دارید تائیدش می کنید او هموطن کیست وقتی با تیم پناهجویان بی وطن با ابزار رانت سیاسی در المپیک وارد شد وقتی در مبارزات انتخابی نتوانست سهمیه بگیرد رانت سیاست بازان غربی برای استفاده از این عروسک خیمه شب بازی به کنش آمد این فشار بر خان کیانی را همان کسانی ایجاد کردن. که تو زیر علمشان مبارزه می کنی و شماها همه تائید کننده خیانت بی وطنی هستید ایشان مهاجرت نکرده بلکه پناهنده شده به کسانی که با تحریم ظالمانه مردم را می آزانذ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
ای بدبخت وطن فروش بی جنبه عقده ای تو دیگه از خوزستان نگو تو رو چه به هم دردی بیچاره لیاقت نداشتی اینجا تحویلت گرفتن خودتو گم کردی چرا فکر میکنید آزادی یعنی برهنگی بی حجابی این منتهای اسارت که خودتو در معرض دید عموم بزاری واقعا برات متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
خیلی از مسعولین مملکت خیانت کارن درست .اما راه مقابله باخیانت فرار نیست .اگه میموندی وفریاد عدالت خواهی سر میدادی شایدبهتر به نتیجه میرسیدی .چطور شده تا اینجا بودی امثال مردم خوزستان روندیدی؟؟؟!!!!که ازاون طرف میبینی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۹
چرا نمیخواید اینا بپذیرید علیزاده به خاطره پناهندگی شوهرش درخواست پناهندگی کرد ولی برای اینکه بتونه پناهنده باشه دیگه باید از تیم ایران خارج میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
خاک بر سرش که همچین شوهری کرد. اخه مثل اینکه قحط الرجاله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کیمیا دوستت داریم شیر زن ایرانی ..... ما مردم ایران بهت افتخار میکنیم . من مردی هستم از هرمزگان بندرعباس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
دخترک ساده لوح فریب شوهر منافقش را خورده، از پشیمانی احساس ذلت وخواری می‌کند، مطمئن باشید تا 6 ماه دیگه دست به خودکشی میزنه..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: