جدیدترین واکنش ناهید کیانی به باخت در مقابل کیمیا علیزاده + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۴۹۸۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - 28 July 2021
ناهید کیانی نماینده‌ی ایران در رشته‌ی تکواندوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در آخرین پست اینستاگرامی خود نسبت به باخت در برابر کیمیا علیزاده واکنش نشان داد و از مردم ایران عذرخواهی کرد.

جدیدترین واکنش ناهید کیانی به باخت در مقابل کیمیا علیزاده

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

ناهید کیانی نماینده ی ایران در رشته ی تکواندو المپیک 2020 توکیو، در آخرین پست اینستاگرامی خود نسبت به باخت در برابر کیمیا علیزاده واکنش نشان داد و از مردم ایران عذرخواهی کرد. او نوشت:

"سلام بر مردم سرزمینم من ناهید هستم دختری که سالهاست برای برافراشتن پرچم کشورم تلاش کرده ام و روزهای زیادی از دوران ورزشی ام با رژیم گرفتن های سخت و طاقت فرسا گذشته ( على رغم میل خانواده ام که این را دشمن سلامتی ام میدانستند)، سالهاست عدد ۲۰۲۰ در اکثر پسورد های مورد نیازم جا خوش کرده بود تا فراموش نکنم که باید روزی خودم را درکجا ببینم.

آنقدر دویدم آنقدر جنگیدم تا شد، تا رسیدم به ۲۰۲۰ ای که حالا ۲۰۲۱ شده بود، رسیدم به جایی که باید تمام قدرتم را میفرستادم به پاهایم تا بتوانم با دستی قدرتمند پرچم ایرانم را بلند کنم ، ایران همان تمدن چند هزار ساله که من دختری از آب و خاکش هستم دختری از جنس مردم عادی همین آب و خاک ، دختری که ورزش را انتخاب کرد با تمام سختی هایش، با تمام بایدها و نبایدهایش.


بیشتر بخوانید: اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو + عکس


جدیدترین واکنش ناهید کیانی به باخت در مقابل کیمیا علیزاده

من آموخته ام که رسالت ورزش صلح است، خوانده ام که جنگ جهانی با تمام بزرگی اش یک روز برای برگزاری یک مسابقه فوتبال زانو زد و از حرکت ایستاد تا پرچم ورزش و صلح بلندتر از تمامی پرچم های جهان برافراشته شود. این بود قدرت ورزش در ذهن من من نمیدانستم که روزی در بزرگترین آوردگاه زندگیم در نقطه ای که سالها برای رسیدن به آن تلاش کرده بودم قرار است مقابل هم وطنم بایستم، مقابل دوستی که بخشی از خاطرات دوران ورزشی من است.

من چه باید میکردم؟ سیاست در مقابلمان قد علم کرده بود، نمیدانم چه بر سر جهان آمده که زور ورزش به سیاست نرسید و پرچم المپیک تنها به نمادی بی توجه تبدیل شده که شعار صلح سر می دهد. تمام این چند روز زندگی ام با بهت گذشت...

مردم سرزمینم من از جنس خود شما هستم از جنس مردم عادی از جنس دردهای حقیقی ، ببخشید اگر نتوانستم تمام خود باشم ، نتوانستم در میان درد بی آبی، درد خشکسالی شادی کوچکی به شما هدیه بدهم، ببخشید اگر رویارویی من با هم وطنم دل شما را ازرد ، بازنده ی حقیقی بازی من و کيميا "المپیک" بود، آری المپیک رویدادی که تمامی بزرگیش به فریاد صلحش ات ، المپیک ۲۰۲۱ با تمام خوب و بدش تمام میشود و من می مانم و المپیک که بزرگیش در ذهنیتم افول کرده است المپیک کرونا زده ی بدون صلح"

جدیدترین واکنش ناهید کیانی به باخت در مقابل کیمیا علیزاده

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
تتو قبل از اينكه به فردي مثل خودت واز جنس خودت ببازي ، در مقابل وجدان وغطت وطينت خودت ودر مقابل سرشت خودت أن هم از قبل از اينها بأخته بأخته بودي ،،،،، امان از خود باختگان أمان از خود باختگان
بدون. نام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
نمنه؟!!!
Arman
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
اممم،،،مترجم نیازه برای کامنت ایشون
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
خاک بر سرش ،باخته میخواد باختش رو توجیح کنه،نتونس یه وطن فروش رو ببره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
پلیز ترجمه
۶٬۸۰۰٬۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
همینه که باخت خودراقبول ومعذرت خواهی کرد
خیلی حرفه ای رفتار کرد ومردم هم میدونن در یه مسابقه
یه سر برد و یکسو باخته، اما توجیه کردن باخت به هر صورتی بازی کردن با شعور مردمه، امیدوارم ورزشکار های عزیزمون همیشه از لحاظ جسمی وروحی آماده باشن
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
ناهید جان تویی فرزند ایران.شک نکن
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
عزیزم اون هم وطنت نبود ، بی وطن بود ، چرا تو کلامت از اینکه با هم وطن مبارزه کردی عذر خواهی میکنی ، اون باید معذرت بخواد بخاطر وطن فروشی
امیرحسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۳
وطن فروش کسانی هستن که در مقابل اینهمه ظلم و ستم در قبال بقیه هموطنانشان سکوت میکنن،سرشونو داخل برف فرو میبرن تا وانمود کنند همه چیز سرجاشه،درمقابل تبعیض از هر مدلش سکوت میکنن، با وجود تمام اتفاقاتیکه برای کیمیا علیزاده افتاده چطور حاضری بهش بگی وطن فروش؟؟؟ اگه میموند و مثل همه ما سکوت میکرد و خودشو به نفهمیدن میزد وطن پرست بود؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
| United States of America
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
حسادت در ایرانی ها نهادینه شده ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
بله اگرقرارب عذرخواهی هست ایشان بایدعذرخواهی کند.آورده بودن ک بازی روبراش دربیاره
امیروفسکی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کیمیا بی‌وطن نبود . کسایی که اونو بی‌وطن و وطن فروش می‌دونن سرزمین و کشوری ندارن . کیمیا یه کشور ۸۰ میلیون نفره داره که پشتش هستن و ازش حمایت میکنن . اون چندهزار نفر خس و خاشاک هم همین روزا ...میشن... تا راحت من و کیمیاها بتونیم تو کشورمون نفس بکشیم
حسین شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
درود بر شیر زن ایران
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
هر دو بانوی بزرگوار ایرانی و هموطن من هستید همه میدانیم بخاطر یه مشت ادم فسیل ماقبل تاریخ از همه جدا شده اید انشاءالله هر چه زودتر کنار هم تمرین کنید. ما میدانیم که این مسابقه برای شما بسیار سخت بود . در این مسابقه هر دوی شما پیروز شدید و مسئولین فاسد بازنده این بازی شدند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
عذر خواهی چرا؟مگه آدم کشتی که عذر خواهی کنی اگه مدال طالا میگرفتی که الان مفت خورها دور برت بودند و به به وچه چه میگفتند الان مفت خورها نمیتونند زیاد بخوردند ازاین حرفا زیاد در میارن
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
اینقدر تبعیض جنسیتی تو ذهن شما خبرنگاران نفوذ کرده که همچین عکس و گذاشتی متاسفم برای ذهن مریض شما شما به جای این تیتر های زرد از این بگو که در بازگشت از المپیک به غیر از خانواده خانم کیانی هیچکی نرفت استقبالش حتی مسولین و شما ظاهر خبرگزاری ها سکات باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
چرا شایعه پراکنی میکنی. دهنتو بببند وقتی چیزی نمیدونی مسولین رفتن به استقبالش. خفه پلیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
وطن فروش یعنی مقابل پرچم ایران ایستادن نمیفهمید مشکل نفهم هسات خانم ناهید کیانی وطن‌دوستی کردخیلی ها غیرایرانی جایی نمیتوانندبروندوزرزیادی می‌زنند اما وقتی توانستی بروی ونرفتی یعنی وطن‌دوستی خانواده دوستی ریشه داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
شما نمیدونین تکواندو چتو مینویسن نظرم میدین کیانی سعی خودشو کرد افرین بهش اما همینکه الان توی ایرونه برای ایرون رفت المپیک واسه ما تکواندو کارا دنیای چهارسال دیگه نوبیت ما واسه المپیکه درسه رفیقامون نبردن ولی ما جبران میکنیم ب امید حق
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
تو قبل از مسابقه باختی مثل اربابان ناجوانمردت درود بر قهرمان ایران آزاد کیمیای سرفراز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
کیمیای وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
وطن فروش در داخل هست نه خارج وطن فروشان را نابود کنیم.
صادث
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
هرکس برای وطن وپرچم وخاک وناموس خود بجنگد،اگر چه در ظاهر شکست بخورد. ولی در باطن پیروز واقعی است چرا؟چون او برای وطن وخاک پاکش چنگیده درود به شرفش شکست به خاطر وطن پیروزی شیرین وگواراست.پیروزیت مبارک باد خواهرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴
ولگردی هم افتخارداره واقعاکه.ناهیدقهرمان واقعی ماست تازمانی ک کشورش راوطن لداند
مهربانو
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱
چرا عذرخواهی میکنی

خب بردو باخت داره

انشااله دفعه بعد
اینبار با وطن فروش بازی نکن با یک اجنبی بازی میکردی تحملش بیشتر بود اگرم میباختی
ولی اینو باید اول تو دهنش بعدم میبردی ازش
حالام حکمت خداست تلاش کن بزنیش بزمین سرد بلند نشه
نامدار
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
حیف از اسمی که گذاشت تو باید اسمت بانوی ...، بانوی دُگم و از این قبیل می ذاشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
پ نه پ تو باید با چاقو میکشتیش تا قدرت واقعی ایران را نشون آمریکا بدی ما خیلی خوبیم همه بد هستن فقط توصیه های عاقل اندر سفیهان زمامداران را گوش ده بقیه هم که پشم هستن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
بگذار تا مخالفان تو بسوزند و کیمیا علیزاده گرچه برد اما با سیاست قانون جنگل که در دنیا حکمفرماست و جز شعار چیزی از مسئولین المپیک و سیاسیون غرب ندیدیم انها کسانی هستند که روزانه هزارن نفر را از پیر وصغیر طفل معصوم و نوزاد در سراسر دنیا از جمله سوریه لبنان ویمن و افغانستان قتل عام میکنند باز از صلح و دوستی حرف میزنند خاک بر سر طرفداران بی بصیرت مخالفان نظام و کیمیا وطن فروش شرم بر وطن فروشان و خاینان که خون شهیدان و ازاد مرذان امثال شهید سلیمانی و صیاد شیرازی و ..را لگدمال میکنند تف به شرف بی شرفتان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
درود بر کیمیا علیزاده ناهید کیانی عزیز..خدا قوت..شما وطن فروش نیستید...وطن فروش این ...هستن که تمام خاک ایران را فروختن....درود بر شما پهلوانان غیور ایرانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: