جواب دندان شکن بازیکن پرسپولیس به سرمربی استقلال پس از قهرمانی در لیگ برتر | وقایع روز
کد خبر: ۱۵۰۱۸
تاریخ انتشار: شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - 31 July 2021
مدافع پرسپولیس بعد از قهرمانی جواب سرمربی استقلال را داد و مقابل دوربین‌های تلویزیونی به استقلالی ها طعنه زد.

جواب دندان شکن بازیکن پرسپولیس به سرمربی استقلال پس از قهرمانی در لیگ برتر

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

فرهاد مجیدی بعد از برد دربی در جام حذفی به دوربین‌های تلویزیونی گفت: «من به این‌ها نمی‌بازم.»

کری خوانی فرهاد مجیدی را مهدی شیری در جشن قهرمانی لیگ برتر داد و قبل از بالای سر بردن جام به دوربین ها گفت: «من به این‌ها نمی‌بازم» تا جواب استقلالی‌ها را داده باشد. 

نظرات کاربران
اصغر استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
فدات مهدی جان تو فقط تو آسیا هند بکن ،ما خیلی ازت راضی هستیم هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
فقط هند یات نره
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
یادت باشه ...فرهادخان درست گفته وبه امثال کوچکانی چون شما نباخته واز جام حذفی هم حذفتان کرد بلکه با کمک وزیر ... ورزشی فقط قهرمان شده اید اگه مردی در بازی رودر رو کر کری بخوان آنهم در شرایطی که ببری در بازی برگشتم که خطای پنالتی آن امیری را که بر روی قائدی حال گیرپرسپولیسیا را اعلام نکردند تا یک بر صفر پیروز شوید
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
وقتی استقلالو بردی این ادعا را بکن در ضمن یحیای شما استاد باختن به فرهادخان هستش در ضمن در بازی بر گشت لیگ هم وزیر نامرد بهتون کمک کرد تا بازی رو ببرین می دونین که از چی می گم همونکه اون داور نامرد دقیقه 3 خطای پنالتی امیری رو بر روی قائدی اعلام نکرد به اذعان حداقل 5-6 داور .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
شیری عددی نیست
soroush
Italy
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
نگفت که به اینا نمیبازم
گفت : به اینا جام نمیدهم
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
زنده باد فرهاد خان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
آی گریه کنید مسلمونا گریه کنیدثوابه بابا مسعود لنگ داره سر نگون میشه خیلی خدمات داشته این بابا مسعود تو ان چند ساله وزراتش از گندی که تو المپیک زدن معلومه تمام پول ورزش کشورو صرف لنگ و بدهیهای ویلموتس کرد همه تیمها بیچاره شدن الا تیم لنگ که روز به روز قویتر شد به لطف بابا مسعود و با پول جهرمی که از حلقوم این مردم کشید وبه اسم اسپانسر ریخت تو جیب لنگ حالا هم خوشحالند که قهرمان لیک شدن یحیی که میگفت همه جامهای امسال ما ماست یکی رو که استقلال داغشو گذاشت رو دلش جام آسیا هم که خوش شانسی باهاتونه فعلا" تیمای قوی به تورتون نخورده ولی ایشاا... اونور هم استقلال جلوتونه میگیره جام آسیا رو هم از دست میدید بعد قیافه هاتون دیدن داره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
آروم آروم هول نشو احساساتی نشو امسال دیگه مقاماتی نیستند که قهرمانتون کنن آروم آروم چی شد محرومیت لک پس از تهدید توپ جمع تبریزی یاکنعانی زادگان پس از فحش به استقلالیا ودرگیری گل محمدی با داوروپنالتی اعلام نکردن خطای امیری بر روی استقلال و... آروم آروم آروم آروم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
گفت نمی بازیم برو به دقت مصاحبه اش رو گوش بده تو سایت بنویس مصاحبه فرهاد پس از برد استقلال در جام حذفی وبعد خوب گوش کن آقای سروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
البته یادم رفت بگم ببخشید آقای سروش پرسپولیسی جام نمی دیم با نمی بازیم زمین تا آسمون فرق داره . فرهاد قهرمان همیشه دوستت داریم .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
دیگه پرسپولیس قهرمان شدونتیجه تلاش کل مجموعه باشگاه بود.تبریک به باشگاه پرسپولیس وسپاهان واستقلال که با بازیهای دیدنیشون دراین اوضاع ناراحت کننده شادی وهیجان برای جوانان ومردم بهمراه آوردن خسته نباشید به هرسه تیم که ازبزرگان آسیا وکشورمون هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
شیری اون موقع که فرهاد مجیدی فوتبال بازی میکرد تو هنوز تو ... نبودی پس خ...حد خودتم بشناس .توفقط تو آسیا هند بده تیمتم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
دوست استقالیم دقیقاً خوب و درست به اون احتمالا پرسپولیسی گفتی آروم آروم که فرهادخان گفته من به اینا نمی بازم اینور هم گل محمدی و ابراهیم شکوری گفتن که می خواستن جلوی قهرمانیه ما رو بگیرن .نگفتن کیا واصلاً چطوری قهرمان کشکی شدن بزار کامل ترشو من بگم یکی که گماشته وزیر ورزش بودش یه روز به بازی با پرسپولیس مونده در جام حذفی گفته بودبه پرسپولیس ببازی برکنار میشی وزیر ورزش ویا اسپانسر استقلال که پزسپولیسیه وبدون هیچ شرم وحیایی قبل از بازی با پرسپولیس در جام حذفی کفته بود یا من یا فرهاد مجیدی یکیمون باید تو استقلال باشه ومیخواسته نمرکزشو به هم بریزه که البته کور خونده بود وشکر خدا استقلال پیروز شد همین اسپانسر کمک 8 میلیاردی به جای اینکه به استقلال بده به پرسپولیس داد حالا بماند کمک اسپانسر خود پرسپولیسیا به پرسپولیس و داور کوری که بی انصافی کرد و خطای امیری رو به روی قائدی در دقیقه 3 نگرفت (به اذعان حداقل 5-6 داور)تا بازی یک بر صفر به نفع شما آقای شکوری گرفته بشه والبته ناداوریای دیگه مثل بازی پدیده با پرسپولیس و...استراماچونی هم که میخواست با نتایج رویاییش قهرمان بشه همین حامیاتون وزیر وگماشته هاش تو باشگاه حقشو ندادن تا فسخ کنه وبره وووو .... بی شک شما اینارو خیلی بهتر از ما می دونین چون توی فوتبال زندگی می کنین .اصلا می دونی من نمی دونم به چه جیز این قهرمانی کشکیتون افتخار می کنین به چرت ودروغ بودنش . با همه این حمایتها که بشدت از پرسپولیس در این چند سال کردن باز میخای بگی می خواستن جلوی قهرمانی ما رو بگیرن خجالم خوب چیزیه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
بله اینو من هم تایید میکنم که استرا ماچونی خواب قهرمانیشونو به شدت به هم ریخته بود خیالی نیست انشاا... سال بعد در لیگ وامسال در حذفی وسوپر جام وآسیا با فرهاد خان عزیز یکه تاز سر مربیها ی ایران قهرمانیم .
متین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
عجب جواب دندان شکنی بودا. واااای دندونم. خودت خندت نمیگیره از این تیتر مسخره ای که زدی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
بچه ها زود یاد میگیرن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: