استوری کنایه آمیز یک استقلالی بعد از قهرمانی پرسپولیس + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۵۰۱۹
تاریخ انتشار: شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - 31 July 2021
آرش برهانی بعد از بازی های دیشب و مشخص شدن پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر، به تمجید از بازیکنان استقلال پرداخت و مطلب معناداری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

استوری کنایه آمیز یک استقلالی بعد از قهرمانی پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

آرش برهانی بعد از بازی های دیشب و مشخص شدن پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر، به تمجید از بازیکنان استقلال پرداخت و مطلب معناداری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

او در استوری که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد نوشت: "بچه ها خسته نباشید. سومی با شرافت و پاک ارزشش از خیلی از جامها و قهرمانی ها بیشتر است."


بیشتر بخوانید:  جمله سنگین سمیعی در مورد کنعانی زادگان


باید دید واکنش هواداران پرسپولیس که دیشب شب خوبی را پشت سر گذاشتند و با قهرمانی تیم محبوب خود به خیابانها آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند به این حرکت چه خواهد بود؟

استوری کنایه آمیز یک استقلالی بعد از قهرمانی پرسپولیس

نظرات کاربران
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
واقعا. درود بر شرافتمون.وزارت ورزشی که یکجانبه تصمیم بگیره. نتیجش رو تو المپیک میبینین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
آب رو بریز اونجایی که می سوزه
رم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
شرافت شما در همین بازی دیشب برای همه حتی طرفداران خودتان هم مشخص شد.
تاج کبیر آسیا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
برعکس شرافت تارتار به همه لنگیا ثابت شد
... ما توهوای بارونی بازی میکردیم جلو سپاهان
تارتار هم تابلو یه باخت آبدار بهتون داد
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
در جواب تاژ صغیر آسیا
شرافت شماها معنی کردید تا دیروز که میگفتید شل میگیریم تا ۱۰ تا هم سه پاهان گل بزنه به عنوان هوادارای کیسه آرزوی باخت کیسه رو داشتید چی شد یکدفعه دم از وجدان و کم کاری میزنین
لیلا
Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
راست میگه.واعظ آشتیانی مدیر عامل خودشون گفته بود عنوان سومی با مرفاوی از قهرمانی کیسه با قلعه نوعی پاکتر بود.
سهراب امیریان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
چرا می سوزی آرش جان سوز داره از قدیم وندیم گفتن ...
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
ما خیلی وقته که به تیم استقلال فکر نمیکنیم حریف سر سخت ما سپاهانه با مربی محترمش محرم نوید کیا. محرم جان نایب قهرمانی مبارک واقعا تیم خوبی بودید از پیام عزیز گرفته تا خط حمله خوبتون سجاد شهباززاده عزیز که آقا یوگل شد دم همتون گرم ولی پرسپولیس یه سر گردن بهتر بود بازم خسته نباشید
حبیب
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
حریف شما تیمهای ژاپنی و کره ایه که اونجا دیگه باباتون نیست به دادتون برسه .
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
حبیب جان راست میگی داداش بدون کمک بابا به قول ذهن متوهم شما بازم نایب قهرمان میشه پرسپولیس و این نشان از اقتدار و بزرگی تیم پرسپولیسه نمیدونم چرا چشاتونو میبندین و این واقعیتو نمی بینید
آبی پاک وبیکران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
حداقل سه سال باناداوری وخیانت جام راتقدیمشان نمودند
خداروسیاه ورسوایشان نماید
یوسف
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
استاد توی ایران ناداوری بود شما جام نگرفتید. توی آسیا هم نا داوری بود؟
حبیب
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
استاد یوسف شما کی جام گرفتین تو آسیا که ما خبر نداریم ؟ اگه منظورت جام اسنپیه که هیچی برای گفتن نمیمونه .
پرسپولیسی آریایی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
درجواب حبیب پرسپولیس عزیزما قهرمان جام در جام آسیا شده چشمات رو باز کن ببینی نه تو چهار جانبه امجدیه و ستاره های جعلی کیسه
بابک
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
خدا رو شکر که حداقل پس دو تاش واقعی بوده . من از شما خیلی متشکرم.
آرمین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
ببند بابا. چه خدا خدا هم میکنن. دارین میسوزین دیگه چرا بالا پایین میپرین؟ اینجوری آتیش تندتر میشه.
محمد ایلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
آقا آرش بجای هوچیگری میامدی از نزدیک جام نگاه میکردی خخخخخ ...میسوزه حتی طرفداران کیسه متوجه درد دلت شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
راستی افشین قالیچه... دوباره داشت پرت و پلا میگفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
شرافت فقط تو با فرهاد پودری خخخخ
کیسه کشم یه هوچی
Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
جام رویای دست نیافتنی یک کیسه کش
پماد سوختگی بدم خدمتتون
آرش بحرانی مگه تو رو با تیپا و ... ننداختنت از کیسه بیرون خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کسی ازشرافت حرف میزند که تمام اجدادش قاچاقچی بوده اند
حالا برای مااز شرافت حححححححححح
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
شلغمم شده جزو میوه ها..... خخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
بو سوختنی میاد؟ اتشنشانی هنوز برهانی رو خاموش نکرده؟!!!عجیبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
ارش روانی حق داری اینجوری مطلب بنویسی اخرخیلی وقته تیم کیسه جام رالمس نکرده ولی خداراشکرکنید آنراامسال ازنزدیک دیدید بهت قول میدم که نوه هاتم درعمرشان جام درتیم کیسه نبینند چون حسودهستیدو...
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
تا امثال برهانی هست، استقلال هیچی نمیشه. این طرز تفکر باعث شکست استقلال. سایه تون مستدام پیشکسوتان استقلال
پرسپولیس با تفکر تلاش و همت مدیران و بازیکنان موفق بوده
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
آقای برهانی 8 ساله توی ایران شرافت نیست قهرمان نشدید توی آسیا هم شرافت نبود؟
hamid
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
جون دل موقعی که در ایران وزارت و مسولین سرمربی تیم با آن نتیجه که در ایران می گرفت و
تمامی تیم ها را با 3 یا 4 گل بدرقه می کرد فراری دادند و در آسیا حرفی برای گفتن بود نتجه فراری دادن سرمربی بی شرافتی درایران هست جون دل البته اگه شما درک بکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
آقای برهانی خجالت خوب چیزیه ، وقتی میبرید خودتون بردید ولی خدا نکنه مساوی یا ببازید !!! اونوقت که داور ، فدراسیون ، وزیر ، در ، دیوار و .....همه مقصرند . الان توی چند هفته اخیر که بردید خبری از شما و دوستان نبود . متاسفم که اینقدر غرور دارید که واقعیت را نمی بینید . البته وقتی جناب مجیدی راحت در باره آقای ماجدی با بی احترامی صحبت میکنه انتظار زیادی از شما نباید داشت
حسین لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
این اقا مثلا سالها فوتبال بازی کرده و نمیتونه تشخیص بده که بازی پرسپولیس در سطح خیلی بالاتری نسبت به تیمهای دیگر است و طی این مدت علیرغم مشکلات و از دست دادن بعضی از بازیکنان کلیدی دو بار هم به فینال اسیا رسیده
Rezaya
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
حتما منظور شما از مشکلات اینه که از تمام کشورهای دنیا نیم فصل و اول فصل ها بازیکن میگیرن براتون ولی استقلال از پدیده هم نتونست بازیکن بگیره درحالی که پدیده تودفاع ضعف داشت ولی وقتی وزیر بگه مگر جرات دارن نه بگن اگر غیر از اینا باشه شماها هنوز پول اوردن گل محمدی رو به پدیده ندادین و فرجی رو هم بهتون دادن خخخخ مگه میشه ببخشیدها ولی ادم شاید بتونه بقیه رو خر حساب کنه ولی محاله خودتون واقعیت رو ندونین بقول الکس فرگوسن که گفت هرتیمی که چندسال پیاپی در کشور خودش قهرمان بشه ولی نتونه قهرمان قاره بشه بدونه شک قهرمانی هاش تبانی بوده .... خخخخخ استقلال پول نون خوردن نداشتن تا قبل دربی حذفی ولی کارگزار تیم استقلال قبل دربی حذفی ۸میلیارد میده به پرسپولیس که پاداش بدن به بازیکناشون بعد که باختن و گندش هم تو کل کشور درامد دوسه میلیارد دادن به استقلال که وزیر ارتباطات بگه آره مثلا کمکی هم به استقلال شده به ما از بچگی یاد دادن یکیش بد نکنیم یکیش بد کسی رو نخوایم ولی چیزی ک عیان است چه حاجت به بیان است ...عضو هیئت مدیره استقلال که تا چندماه پیش داشت برای تیم تصمیم میگرفت برای استقلال و میگفت عاشق سینه چاک تیمه دیروز تو قهرمانی پرسپولیس آی دست میزد آی کیف میکرد خب معلومه اینا مامورن که تیمو نابود کنن وقتیم دیگه بیرونشون میکنن بعد معلوم میشه چیکاره بودن خدا کند این همه تناقض از آسمان تا زمین که حتی مدیر عاملتون گفت چه اشکال داره کارگزار استقلال بهمون پول داده باشه ولی کلا اگر خدایی بود که وای بحالتونه چون نتیجش پیدا میشه اگر هم خدایی نبود و پول شما ها که از جیب مردمه گرسنه کشور خرج سلیقه فردی شده این ۸ساله که دیگه بی جواب میمونین ولی وای بر شما اگر واقعا خدایی باشه و نتیجش طولی نکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
لنگیها توخوابم نمیدیدن این جامها را
علی
| Oman
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
شما در خواب ببینید ما در بیداری برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
آخه نه که شما توبیداری کلی جام دیدید خداراشکرقهرمانیهای پرسپولیس کبیر باعث انزلال عقل شماالاستقلالی ها شده انشالله جام آینده متعلق به پرسپولییه و شماها را به تیمارستان خواهند برددوپینگی های الاعربی
برهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
آرش بحرانی مگه کسی آدمه؟ این کی آدم حسابش میکنه که بخوای جوابش بدین
علی
Oman
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
با سلام،،،این بیکاره .... می‌خواد از کورس چاپلوسی استقلال‌ی ها عقب نمونه،،،شاید چند سال دیگه دوباره بشه مسوول تدارکات شون.
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
شاید بشه کمک مسئول تدارکات خخخخخخخ
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
روباه دستش به انگور نرسید گفت ترشه@
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
چقدر از این آرش برهانی بدم میاد ، خیلی پاچه خوار ه ..... اشتقلال حالا حالاها باید بدو دنبال جام ....
متین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
گربه دسش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
Amir66
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
ارش جان ناراحت نباش شما هم يه روزي قهرمان ميشين ،بعد ميتوني جام رو از نزديك ببينيد ،حالا باش تا اون روز برسه ،ميرسه....خخخخخ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
... توراچکار به فوتبال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
پرسپولیس تو ایران با عنایت وزیران جام قهرمانی میگیره تو آسیا با تیمهای دیگه مشکل بهم میزنه .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
هیس ! پودری ها پست نمی‌گذارند
واعظ آشتیانی خوب قهوه ایتون کرد وقتی گفت سومی مرفاوی پاک تر از قهرمانی قلعه نوعی هست برا اینکه میدونست ناپاکی توی استقلال موج میزنه .در ضمن وصله های تبانی به تارتار نمی‌چسبد چون قبلا هم در همین شرایط ، با بازی عالی تیمش باعث قهرمان نشدن پرسپوليس شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
به عنوان یه پرسپولیسی برای آقای برهانی ،یه پست خوب توی باشگاه استقلال آرزو می‌کنیم و برای تیم استقلال هم یه روز گشت و گذار توی موزه ی جام های پرسپولیس ،الهی آمین،.
کیسه دربه در
Russian Federation
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
آرش برهانی سوزش داشته که این شرووراروگفته،بروتوآب خنک تاخوب خنک شی کیسه کش
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
خیلی باحال بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
جناب ارش خان برهانی عزیز
از صحبتهای شما میشه اینطوری نتیجه گیری کرد :
تمام ۸ سال دوران دولت قطعنامه پاره کن هر چی شما عنوان کسب کردید هم ....
و در ۸ سال اینده هم شما هرچی عنوان کسب کنید هم ....

ارش جان مثل دورانی که بازیکن بودی و خیلی فنی بازی میکردی توصیه میکنم در این دوران پسا بازیکنی هم به تبعیت از بزرگ مرد بسیار قابل احترام باشگاه استقلال و فوتبال ایران زنده یاد منصورخان خان پورحیدری حرفه ای صحیت کن .
موفق و پیروز باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
آرش خان به شدت دوستت داریم واقعآً گل کاشتی گناهن زیاد مزاحمشون نشو . در ضمن خطاب به اون دوستمون که فرهاد خان ما رو پودری خطاب کرده انصافاً خیلی از فرهاد خان ما دلت پره یحیای توچقدر بهش باخته استاد باختن به اونه توبازی برگشت هم با کمکهای بی دریغ وزیر ورزش نامرد و یا داور نامرد خطای امیری رو بر روی قائدی بسیار دوست داشتنی دقیقه 3 نگرفتنَ(البته به اذعان دست کم 5-6 داور ) تا بازی رو ببرین .حقم داری با اومدن نام فرهاد عزیز از خشم بترکی ونابود بشی.
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کی فرهاد خان عزیز؟بهتره بگی قرناز عزیز یا فرناز عزیز..چون بیشتر قر و فر داره
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
قابل توجه شما ناشناس
قهرناز پودری و شما کیسه تنا چه زود مشت عیسی یادتون رفت خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
اولاً اینکه فرحنازتون پودری ...ست شکی نیست دوما کوربودی بازی قبلی فرحنازتون باخت توتون بازی مگه نباید عارف جانتون اخراج میشدکه نشد ودوپنالتی هم برای پرسپولیس نگرفتند که یکیش خطای هندبود ودیگریش خطاروی ترابی بود .اما این بازی جام حذفی بقول خودتون برد که اونم توپنالتی بود مگه آقای گیتاریستتان نبایددقایق اول بازی اخراج میشدکه نشد حتی رییس کمیته داوران هم گفت بایداخراج میشد بعدشم دوپنالتی پرسپولیس بایدتکرارمیشد که نشد. وبعدشم کادر فنی پرسپولیس ازطرف فدراسیون تهدیدشده بودکه شما شل بگیریدتا الاستقلال این بازی راببره تاحداقل یه جام بگیره .راستی قبل از دربی جام حذفی مجیدی رفت خارج کمک مالی بیاره چه شد؟نمبشه گفت رفت پودردوپینگ بیاره . راستی چراقرارداد بازیکنانتون منتشر نکردند ؟نمبشه گفت به وریا غفاری ... سیزده میلیارد دادن یاشیخ دیاباته حدود نه میلیارد. حالا دوپینگ میلیچ جای خوددارد که زود فرستادنش خارج . فکری اعلام کرد فسخ کرده بعد که آب از آسیاب افتاد حاشاکردندگفتند مرخصی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
...
یادت رفته به خاطر پول رفتی استقلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۹
تمام استقلال ی ها از جمله شری و کنعانی زادگان آفتاب پرست هم بخاطر پول اومدن پرسپولیس،محض اطلاعات عمومیت بره بالا گفته باشم که استقلال همیشه قهرمان بوده هست و خواهد بود،تو که خوبه،نوه نتیجه تو هم رنگ جام آسیا را نخواهد دید پرس پوکیده
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
از مردم خواهش میکنم برنامه خندوانه ای که آرش برهانی تو اون شرکت کرده بود رو ببینن و به هوش و ذکاوت این نخود مغز پی ببرند
استوری میزاری آخه؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
نمیدونم چرا ادمو یاد شاگرد حسودای دانشگاه میندازه نمره ات خوب میشد میگفتن تقلب کرد یا معلم بهش نمره داد. بزرگوار خودت درستو بخون .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
زرشک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
بچه ها خسته نباشید. سومی با شرافت و پاک ارزشش از خیلی از جامها و قهرمانی ها بیشتر است." درست باید جای ازبدن این یاوه بسوزد سوخته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
ﻫﺮﺳﺎﻝ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺲ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻣﻴﺸﻪ ﺷﻤﺎ ﻭاﻣﺜﺎﻝ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺭاﻫﻲ ﺟﺰ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﻬﺎ ﻧﺪاﺭﻳﺪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﻬﺎ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭا ﺁﺭاﻡ ﻛﻨﻴﺪ اﮔﺮ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻣﺮﺩ ﻋﻤﻞ ﺑﻮﺩﻳﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﻱ ﺷﻤﺎ ﻧﺒﻮﺩ
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
ببین بخاطر یه پست گرفتن تو تیم تاژ چطور خودتو به کوری و کری و .. و ...میزنی ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
... هر دوتا تیم هم پرسپولیس هم پیروزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
ما هم 9 سال در آرزوی جام باشیم همینا میگیم گربه دستش به گوشت نمیرسه .....
معارف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
کنایه نیست ...خورییه وسوزش زیاد
ناشناس
Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
مرد حسابی ،این تیم ۵ سال هست که قهرمان ایران میشه ، دوبار رسیده فینال آسیا. بعد میگی با حمایت وزارت ورزش بوده؟ با ناداوری و تقلب بوده؟
بیخیال بابا!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
بچه که بودیم وقتی میخوردیم زمین برا اینکه گریه نکنیم بهمون میگفتند باشه پول پیدا میکنی. سوختن ادامه دارئ.
يه ورزشي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
استقلال تو حذفي هم جام نمي گيره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
اینو هم نمیگفتی که دق میکردی . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
دیگه اِقبال از فوتبال خوابیده ... در مورد فوتبال نظر میدی،حالا حالا ها بسوز ...
lk
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
شرافت وبزرگواری اینه که به حریفت تبریک بگی نه اینجوری بی فرهنگ وعقده ای عقده تو خالی کنی درضمن کدوم سومی باشرافت اقای بی مغزهمین سومی هم بارشوه های دلاری فرهاد پودری بدست اومدتا بتونه اشتقلالو فصل دیگه توچنگش داشته باشه وگرنه الان ته جدول بودین وجدان داشتی رشوه های فرهادوداداششو می دیدید وخجالت میکشیدی حرف ازشرافت میزدی
طاهرخانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
چند سال با فساد و تبانی سهمیه آسیا گیرتون میاد کاش سومی هم با سلامت گیر کیسه می اومد
aufhkd
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
بماد بدم خدمدتون
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
شرافتی که به خاطراینکه چندرغازی گیرت بیادوباعث پاچه خواری شودچه شرافتی است؟
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
آرش گل خراب کن.توخودت رومخ کیسه بودی .آخرین بارکه
کیسه قهرمان شد تو19ساله بودی..حالاپیرتیم شدی هنوزجام ندیدی
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
حرفه ای نیستی کوچولو
نظر ندی سنگین تری بچه
۵ سال قهرمانی مداوم از لیاقته و نه چیز دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲
جام آسیا دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟تمام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
کلسیون افتخارت پرسپولیس :
علی پروین -علی دایی - علی کریمی- مهدی مهدوی کیا - سید جلال حسینی - مهدی طارمی و...
کلکسیون افتخارات استقلال کیسه
فرهاد مجیدی - آرش برهانی
واقعا شما به کی تو دنیا می نازید چرا احساس می کنید که رقیب ماهستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
روانی خودتی نه آرش اسمتو رو اون نزار واینکه چند سال8-9 سال توی آرزوی قهرمانی بودین شما بودین ما تو این سالها قهرمانی حذفی هم با کمک خدا داشتیم دیکه اینکه کنعانی وترابی و امیری و خیلیای دیگه هم به خاطر پول از تیم شما هم رفتن واین شمایین که باید بسوزین که تو آسیا به خاطر یه جام بیش از نیم قرنه که خوابیدین کدوم مربتون به بازیکنا از جیب خودش پول میده این عشق به باشگاه بزرگی مثل استقلاله که این کارها رو میکنه در ضمن از فرهاد خان بسوزین که این همه داغ به دلتون گذاشته وقتی وزیر ورزش نامرد پول نمی ده وبه تیمت میرسه این عشقه که پول پاک میده نه رشوه نمدونستم که معنیه شرافت از دیدگاه تو اینه مثلاً تو خیلی شرف داری امسال انشاا... خواهیم دید کی قهرمانه
کیسه کشم یه هوچی
| Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
اون جامهایی که میگی کیسه کش غار نشین از صدقه سر بابا محمود داشتید وگرنه شما هیچ وقت حریفی واسه ما به حساب نمیایید اخه قهرناز پودری چی داره که ما بخواییم بسوزیم شما بسوزید که تیم کهکشانی پرسپولیس یه همچین اعجوبه هایی به فوتبال دنیا معرفی کرده علی دایی_ کریم باقری_ علی کریمی _ مهدوی کیا_ مهدی طارمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
آقای چشمی وکریمی تان هم رفتندخارج. مثلاً شما قهرمان آسیا شدید؟بله توبازیهای چهارجانبه اندونزی .فراموش کردی دربی لیگ برتر که عارف غلامی تان بایستی اخراج میشد فرحناز باخت ؟این دربی اخیر هم که گیتاریستتان بایستی دقیقه نه اخراج میشد.دوپناانی پرسپولیس بایدتکرار میشد که نشداونم توپنالتی که 50,50می باشه مهندسی شده بردید. پارسال هم هواداران الاستقلال می گفتند قهرمان میشیم .حرف آخر چراقراردادبازیکنانتونه منتشرنکردندکه معلوم بشه کدام تیم زیرچتر وزیربوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۴
استقلال همیشه قهرمان ببره بیاره من همیشه استقلال را دوست دارم و خواهم داشت
بابک قرمز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
آقای برهانی! بازیکن سابق تیم ملی! ایکاش یکم بزرگ شده بودی و بجای کری خونی بچگانه، یکم نگاه فنی به بازیهای پرسپولیس میکردی و در حالیکه همه کارشناسان فوتبال از کلاس بالای فنی کار تیم پرسپولیس حرف میزنن نشون میدادی که شما هم فهم فوتبالی داری. این حرفهای شما مصداق توهین و اتهام زنی است که باید در دادگاه ثابت کنی.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
اقا اراش من پرسپولیس یم و دوست دارم اما منطقی باش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
اوووووف یعنی اینقدر درد اومد استقلالی هاااااا
یاش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
پنجمین جام خیلی سوزش داره مکتبتون مکتب خسروانی ...سکوت بریدتوغار
داود دارابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
دیشب کارشناس برنامه از طرف استقلال که جمشیدیان بود، گفت؛ در نیم فصل پرسپولیس ترابی رو آورد مغانلو رو آورد اما استقلال و سپاهان نتونستن کسی رو بیارن ولی یه نفر نبود بهش بگه که اول فصل همین مغانلو رو خواستیم از دستمون پَرِش دادن نیم فصل آمد، ترابی بازیکن خودمون بود که نتونستن حفظش کنن با بدبختی و در نیم فصل برگشت شجاع که رفت و دفاع کسی رو نداشتیم باز غیرت سید جلال تو این سن از همه بهتر بازی کرد وگرنه مهره گزینه دو بود سید جلال. نادری از پرسپولیس پیشنهاد یک میلیاردی میگیره و از استقلال ده میلیاردی. یکی نکفت چرا نادری تیم قهرمان رو ول کرد رفت استقلال؟جز واسه پول بود؟ شجاع خلیل زاده رو پولشو نمیدن و قبل از فینال میذاره میره. فقط الان از این استقلالیای همیشه در صحنه بیان و بگن که استقلال تو کدوم پست بازیکن خواست که نداشت کم بگین قاسمینژاد. اگه میومد میخواست جایگزین کی بشه؟
رحمت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
کسی نیس بگه آخه لنگیا*** چرا می لنگین تو آسیا
اونجا دیگه وزیر نیس*** بیات شده نونا خمیر نیس
خیلی دلم براشون سوخت دیشب چون می دونن دیگه آخر کاره
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
پرسپولیس مثل دوست ... ما میمونه هر دفعه که بالای سکو میبینیمش خوشحال میشیم کیفشو میبریم
شاهین۳۳
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
متاسفانه بخاطر طرفدارانشان کلمات توهم زا میزنند و اون بیچارهارا متوهم میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
ای جان
مهمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
آقای برهانی شما خودت که دم از شرف و شرافت میزنی،درسته که به این راحتی تهمت بزنی.حتی خیلی از استقلالی‌ها به شایستگی پرسپولیس برای کسب این 5جام ،اعتراف داشتند.شرفتو نباز.
محمد
Canada
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
جناب آرش بحرانی آبوبریز اونجا ک میسوزه
کیسه کش های ...
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
کیسه کش های ... ۵ ساله دارین بد میسوزین خداروشکر جام بعدی هم که جام ششمه واسه خودمونه جام ششم یه چیز دیگست شما کیسه کش های ... حالا حالاها باید فقط قهرمانی سرورتونو ببینید و دق کنید زنده باد پرسپولیس کبیر زنده باد طرفداران مشتی و با تعصب پرسپولیس و در اخر ننگ بر کیسه کش های ... و زنگ تفریح
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
برهانی ...
مواظب خودت باش جوجه
گلات .گلات .گلات
بسوزید از این غم جانکاه بسوزید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: