سنگ تمام استقلالی ها برای ستاره سپاهان ! | وقایع روز
کد خبر: ۱۵۰۳۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 01 August 2021
پس از پایان لیگ برتر و مشخص شدن سجاد شهباززاده به عنوان آقای گل لیگ، بازیکنان پیشکسوت استقلال از جمله افرادی بودند که این افتخار را به ایشان تبریک گفتند.

سنگ تمام استقلالی ها برای ستاره سپاهان !

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پس از پایان لیگ برتر و مشخص شدن سجاد شهباززاده به عنوان آقای گل لیگ، بازیکنان پیشکسوت استقلال از جمله افرادی بودند که این افتخار را به ایشان تبریک گفتند.

استقلال که در لیگ برتر امسال بخت و اقبال یارش نبود و نتوانست عنوانی بهتر از سومی را کسب کند، این روزها دلخوشی اش آقای گلی بازیکن سابق تیم است که این فصل را همبازی زردپوشان سپاهانی بود و با این تیم خوش درخشید.


بیشتر بخوانید:  جمله سنگین سمیعی در مورد کنعانی زادگان


در این میان بازیکنان پیشکسوت استقلال از جمله آقای گل سالهای گذشته ی لیگ برتر یعنی غلامرضا عنایتی که با ۱۴۷ گل زده رکورد دار بیشترین گل زده در تاریخ لیگ برتر را دارد و همچنین همبازی قدیمی وی آرش برهانی هم با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به سجاد شهباززاده تبریک گفتند و برای وی آرزوی کسب موفقیت های بیشتری کردند.

سنگ تمام استقلالی ها برای ستاره سپاهان !سنگ تمام استقلالی ها برای ستاره سپاهان !

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
سجاد آقای گل
مبارکت باشه داداش @sajjad
مثلا منم پیشکسوت استقلالم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
وقتی تیم خودت چیزی نداره که حتی براش خشت خام تمام بذاری اونوقت باید برای بازیکن حریف سنگ تمام بذاری!!!!!!!!
شویلاشت
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
خودتون چی دارین ؟ افتخارتون بابا مسعوده دیگه وگرنه پشیزی بیش نیستین خودتونم میدونید خوبم میدونید چخبره و چطور مهندسی شده جام گرفتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
سوزوشی که از گلات دارن باعث شده ... خودشونو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
خودتون هیچی نداشتین که براش سنگ تمام بذارین؟ کمی صبر می کردین شااااااااااااااید جام حذفی قهرمان شدین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
خخخخخخخخخ یعنی بخدا .. تر و فلک زده تر از کیسه کش جماعت ندیدم ، خدایا هزاررررررررررررر مرتبه شکرت که کیسه کش نشدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
...نگو لنگی بابا مسعودتون رفته ازاین به بعد میبینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
لنگی بعد از بابا مسعود میبینمت
سعید پرسپولیسی سرور هر چی کیسه کش سوخته از ماتحت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
در جواب اون دسته از شلمغزای کیسه کش که میگن وزیر پرسپپولیسیه، خب قبل از سلطانی فر چه ...شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج سالش سلطانی وزیر بود بقیه اش چی؟؟؟؟؟؟ توو هفتاد سال سابقه ...تون، کلا هشت جام دارین اون 62 سال مابقی چه .. پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
سلام
من استقلالی هستم .‌
اما قهرمانی پرسپولیس را به همه ی دوستداران این تیم قهرمان تبریک عرض می کنم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
این کارم نکنید چی کار کنید خخخخخخخ
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
خدا را شکر در همه دوران برای بالا رفتن کیسه کشها نردبان وجود دارد که اگر خودشان به جایی نرسیدن و ...از آن نربان بالا بروند که اره یک کیسه کشی اول شده این بد بخت چندی تو کیسه بود شماها مجال بازی نمی دادید بهشون الان از نربانش بالا می روید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: