توجیه مضحک سفارت روسیه در انتشار تصویر حاشیه‌ساز | وقایع روز
کد خبر: ۱۵۳۱۵
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - 12 August 2021
بعد از واکنش‌های متعدد و شدید به تصویر پرحاشیه منتشر شده توسط سفارت روسیه، این سفارت در رشته توئیتی درباره آن تصویر توضیحاتی را ارائه کرد.

توجیه مضحک سفارت روسیه در انتشار تصویر حاشیه‌ساز

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

بعد از واکنش‌های متعدد و شدید به تصویر پرحاشیه منتشر شده توسط سفارت روسیه، این سفارت در رشته توئیتی درباره آن تصویر توضیحاتی را ارائه کرد. سفارت روسیه در ایران در پست توُیتری جدید خود نوشته است:

با توجه به واکنش‌های انجام‌شده به تصویر منتشرشده از طرف ما، می‌خواهیم توجه دهیم که این تصویر زمینه ضد ایرانی ندارد و قرار نبود احساسات مردم کشور دوست، ایران را آزرده کنیم.

تنها معنای این عکس یادآوری و ادای احترام به تلاش‌های مشترک دولت‌های متحد علیه نازیسم در جنگ جهانی دوم بود.

ایران دوست و همسایه ماست و به تقویت روابط مبتنی بر احترام متقابل ادامه می‌دهیم.


بیشتر بخوانید: توهین سفیران روسیه و انگلیس به ایران! + عکس و واکنش‌ها


توجیه مضحک سفارت روسیه در انتشار تصویر حاشیه‌ساز

منبع: انتخاب
نظرات کاربران
سیاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
توجیه اربابان در ...
حاج علی محمد آیین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
این کشورلا مذهب که شما به او دوست میگویید ..در زمان ظهور پوتین به سربازانش به جای پول سوسیس میداد. آکنون به لطف احمق های قجری تولیدآس ۵۰۰دارد ....امام گفت انگلیس از آمریکا بدتر امریکا از انگلیس بدتر روسیه ازهردو بدتر ...کی میخواهید آزاده باشید ...ای ننگ بر شما باد
مرام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
نفوذ واقعی روسها در ایران و سرمایه گذاری آنها بر روی ایجاد مزدور در ایران، در زمان پهلوی دوم شروع شد و بازدهی آن در زمان حال. در زمان قاجار آنچه بود جنگ بود و دشمنی.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
ننگتان باد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
میخواهند ببینند که شما که دم از اقتدار میزنید چه میکنید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
ای داد از این همه تحقیر لعنت بر قاجار
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
اتفاقی که افتاده در زمان رضا شاه بوده و تحقیری که صورت گرفته در زمان جمهوری اسلامی، حال چه ربطی به قاجار دارد من یکی نفهمیدم !!!
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
بدون ملاحظات سیاسی برخورد قاطع شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
ارباب شرق
ناشناس
Germany
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
ننگ بر شما روسيان و غربيان!
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
چین و رو سیه کشورهای دوست و خواهر جمهوری اسلامی هستن.اس کسی ناراحتشون نکنه وگرنه دلواپسان دلواپس میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
خوب چه انتظاری ازاین ... های روس می رود
ناشناس
Singapore
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
▪️‏همیشه ارباب دعوت میشه نه احضار
▪️‏سفیر کشورهای دیگه رو "احضار" می‌کنند. سفیر روسیه رو "دعوت". ایشالا که دم در نزده تو گوش نگهبان وزارت خارجه.
تیمور
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
سفیر روسیه و انگلیس باید اخراج شوند
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
نازیسم به ما چه؟ جای دیگری تلاش های ضدنازیسم را گرامی می داشتید!!
آیین کارشناس مالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
نتیجه اعتماد به غرب و شرق میشود تحقیر ملت ....کشوری که همه چیز دارد ولی آدمهای نظر تنک نمی گذارند مردم نفس راحت بکشند ... اینها به هم نان قرض میدهند ...ادای دشمنی باهم را در می آورند ..اگر در اقتصاد زنجیره تکاملی ایجاد شود و برنامه ریزی درست و مشکل یابی شود و ساختار تشکیلاتی و با ثبات صورت گیرد هیچ مزدور خارجی نمی تواند آن رنجبر را پاره کند ....شما اگر بعنوان عیدی یک اسکناس یک دلار به هر ایرانی هدیه بدهید ببینید چطور دلار در کشور ریزش میکند ...مرزداران باید یک نهاد مستقل و منظم و سخت گیر باشند و آن را ایجاد کنید ...مرز ورود آزاد و خروج با مقررات و سخت باشد بعد ببینید چی میشود ....کلی آدمهای سود جو خارجی و داخلی دارند منابع را می برند و یک مزد ناچیز به شما میدهند ...کافیه یکذسکه یک گرمی برای سرپرستان خانوار در نظر بگیرید...بعد ببینید چطور طلا افت میکند در کشور ..معادن طلا هم داریم ...به مردم برسید خودشان دهان انگلیس و اسراییل و عربستان و امارات و از همه بدتر روسیه را آسفالت می کنند ..یا علی از تو مدد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب