لیندا کیانی: با رادان رفیقم اما گلزار خیلی خوشگله! | وقایع روز
کد خبر: ۱۵۴۷۳
تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - 20 August 2021
لیندا کیانی بازیگر آبادانی سینمای ایران در پرسش و پاسخ مجری از برتری محمد رضا گلزار بر بهرام رادان در عین اینکه با او دوست است می گوید.

لیندا کیانی: با رادان رفیقم اما گلزار خیلی خوشگله!

وقایع روز ـ سرویس هنر و ادبیات؛ 

لیندا کیانی در مصاحبه ای می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است.او در سوالات دیگر ناصر حجازی را به علی پروین ترجیح می دهد که با واکنش مجری مواجه می شود.

تعداد بازدید : 3907
نظرات کاربران
فاریابی
Germany
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶
ماشالله به غیرت برادرات خانم کیانی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
لیندا جان واقعا برات متاسفم که همه چی رو در زیبائی گلزار میبینی کجای گلزار خوشگله چرا شماها اینقدر کوته فکرین آخرش اون خوشگل باشه چی نصیب تو میشه یه کم برا خودتون ارزش قائل باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
پس واقعا احم... فکر میکردم باهوش باشی
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
خدایا دلمون خوش بود یک بازیگرمون خوبه محجبه س آدمه ولی اینم متاسفانه ... از آب دراومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
زیادازحد مجاز.جناب آقای گلزار جان نخودوحبوبات مصرف میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
کجاش گلزار قشنگه واقعا رادان دلنشین محبوب و بادقارتر وحتی زیباتر از گلزار هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
نظرشون گفته بنده خدا چیه خب نمیپرسیدید ازش اگر دروغ میگفت خوب بود چرا شما دنبال سوژه هستید که طرف را خوردش کنید روش سوال شما را جواب دادن همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
مولا امیرالمؤمنین (ع) فرمودند.
هر چیزی که در فکر انسان جاری بشه به قلبش جاری میشه و از قلب به زبان جاری و از زبان به عمل ختم میشه.
مراقب خودت باش لیندا خانم کار بجای باریک میکشه.
‌..
عاشق ..منچستر..تئاتر رویاها
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
وقایع روز .....بسه دیگه هرروز دارید خبرشو داخل سایت میزارید لیندا کیانی گفت گلزار خوشگلتر است میخوامش.که ی مشته بخیل حسود بیان پشت سر بازیگر موفق کشورمون چرت و پرت بگن .خجالت بکشید که انقد قضاوت میکنید ..حتما شمای که قضاوت میکنید بی عیب هستید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸
خجالت امثال لیندا کیانی و طرفداراش باید بکشن که این قدر وقیحانه توی رسانه ها اونچه توی دل ...شون هست میگن باعث ریختن قبح و حیا میشه ...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۸
خاک بر سرت که محمد رضا گلزار میگی خوشگله...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
...دختر آبادانی جنگ زده ، ... دخترجون خودت حفظ کن هرزگی هنر و افتخار نیست ...
نیمی
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
ادم اگر دوست داشتنی و جذاب باشه خوشگله ولی خیلیا زیبا هستن ولی دوست داشتنی نیستن مثل گلزار
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
بنظرم این برای یک بازیگر خوب نیس که بگه این خوشگل تر یا این یکی شاید اون بازیگر ناراحت بشه
ارزش خودشونو میارن پایین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: