بازیکن پرسپولیسی از خجالت شهریار مغانلو در آمد! + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۵۸۲۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - 01 September 2021
سپهر حیدری با انتشار استوری کنایه تندی به شهریار مغانلو زد.

بازیکن پرسپولیسی از خجالت شهریار مغانلو در آمد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

شهریار مغانلو مهاجم قرضی فصل پیش پرسپولیس به سپاهان پیوست تا در رقابت‌های لیگ بیست و یکم با پیراهن زرد رنگ این تیم به زمین مسابقه برود.

رفتن شهریار مغانلو به باشگاه رقیب آنهم در شرایطی که از عشق به پرسپولیس می‌گفت، خشم هواداران باشگاه پرسپولیس را برانگیخته است.


بیشتر بخوانید: حواشی این بازیکن مانع از پرسپولیسی شدنش شد


اقدام عجیب‌تر او در اینستاگرام هم باعث به راه افتادن کمپینی از سوی پرسپولیسی‌ها شده تا بازیکن فصل پیش را آنفالو کنند. البته که انتقاد از شهریار مغانلو فقط مربوط به هواداران نمی‌شود.

سپهر حیدری، بازیکن پیشین پرسپولیس که خودش هم سابقه بازی در سپاهان را دارد، به تازگی کنایه تندی را به شهریار مغانلو زده است.

حیدری تعویض تیم را یک اتفاق طبیعی دانسته ولی از اینکه مغانلو پست های مربوط به پرسپولیس را از پیجش حذف کرده به شدت انتقاد کرده و پاک کردن خاطرات سرخ ها را بی معرفتی و شکستن حرمت هواداران پرسپولیس به حساب آورده است.

متنی که سپهر حیدری درباره شهریار مغانلو نوشته را در زیر می‌بینید.بازیکن پرسپولیسی در فضای مجازی از خجالت شهریار مغانلو در آمد!

نظرات کاربران
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
چی میزنه این انقد فک بزن ک خسته شب لنگی
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳
اسم تیم شما چی بود؟ خخخخخخ
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
اینکه فکرکنی از۸۰ میلیون ایرانی ۵۰ میلیونش طرفدار پیروزی هستن اولا که ۴۰ میلیون. زن. و بچه داریم که فوتبال نمیبینن تازه گیریم که استقلال. و کلهم لیگ فوتبال ایران هم وجود ندارن بقیه ورزشها مثل والیبال و کشتی هم به کنار خودش نشون میده که حرف از ۵۰ میلیون زد. فقط از یه انسان متوهم و دروغگو. برمیاد
Mahah
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
خب کیسه کش به یکی بگوکه مث فرهادپودری فتوشاپ نکنه ورزشگاه روبه رنگ آبی درنیاره.شمادرحالت عادی مسابقه میذارین بهترین بازیکن کیسه کیه.اخرکارپرسپولیس رای میاره.چی نشستین ....شماکل طرفداران به سه میلیون نمیرسه فارچی برداشتین ارسال.
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
اوسکول خان یعنی زن و بچه ها طرفدار نیستن؟ همینجوری هستین که پنج ساله زیر پرچم پرسپولیس هستین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
از این مغانلو حالم بهم میخوره
نام ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
کل طرفداران فوتبال برای همه تیم ها 15 میلیون نفر هم نمی شوند
اعدادی که بعضی تیم ها می گویند توهمی بیش نیست
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
این 15 میلیون رو از کجات درکردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳
از همون جا که شما 50 میلیون را آوردی
آبی دلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
50 میلیون هوادار. به حق چیزهای ندیده. آخه صورت! خاصیت همه لنگی ها همینه هرسال کلی به این تیم وآن تیم میرن. البته حق دارن بنده خداها. راستی ...نعانی کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
واقعیت تلخه برای کیسه کشاچون پرسپولیس طرفداراشون بیشتر از شماست بسوززز کیسه کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲
خاصیت شماها هم فقط حرف زدنه. راستی اسم تیمتون چی بود؟ خخخخ
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
چقدر این پنج سال بهتون سخت گذشته که همش لنگی لنگی میکنین.؟ پرسپولیس که حیفه ولی لنگی سرورتونه
عشقم قرمز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
مغانلو بره خدارو شکر کنه مردم نمیتونن بیان ورزشگاه وگرنه بلایی که سر مهدی هشمی نسب آوردن ،سرش میاوردن.بعدشم مغانلو بیست دقیقه بازی میکنه از نفس میوفته.همون بهتر که رفت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
سلام آقای مقانلو رفتی اشکال نداره ولی رفتی اونجا سوهان نخور دندان خراب میشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: