مدیر عامل محبوب پرسپولیس رفت ! / جانشین مشخص شد | وقایع روز
کد خبر: ۱۵۸۶۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - 02 September 2021
جعفر سمیعی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفت.

مدیر عامل محبوب پرسپولیس رفت !

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

احتمال جدایی جعفر سمیعی مدیر عامل موفق و محبوب در پایان فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس وجود دارد و از سردار آ جورلو به عنوان جانشین این مدیرعامل نام برده می شود. جعفر سمیعی می خواهد تیم پرقدرتی ببندد و پس از آن احتمالاً قبل از شروع لیگ برتر از پرسپولیس جدا شود.

در همین راستا  صحبت‌هایی با سردار مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه پاس و کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال انجام شده تا شاید او مدیرعامل پرسپولیس شود.


بیشتر بخوانید: چرا بازی پرسپولیس و تراکتور لغو شد ؟


البته طبعا گزینه های دیگری هم برای جانشینی جعفر سمیعی وجود دارند اما به هر حال سردار آجورلو هم بدش نمی‌آید مدیرعامل یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران و آسیا شود. حالا باید چند روز دیگر منتظر بمانیم تا نقل و انتقالات سرخ پوشان تمام و تکلیف مدیریت باشگاه هم به طور دقیق تر مشخص شود.

نظرات کاربران
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
ایراد آقای سمیعی چیه چون دزد و دلال نیست تازه اگرهم روزی قرار باشد چنین شود چرا آجرلو ؟ چرا صدری نه تازه چرا از بزرگان مکتب پرسپولیس مثل مهندس کلانی محمد دادکان علی پروین و.....استفاده نمیشود تا کی باید سیاسی بازی بابا دست بردارید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
اگه این ... آجورلو مدیر عامل بشه پرسپولیس رو شخم میزنه چون اولویتش برگزاری مراسم و ...و ... و ... نه ورزش قهرمانی!!
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
فقط برا شخم زدن آوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
همین سمیعی دزد نبود که داره میره
چرا علی پروین یا علی دایی با علی کریمی برای مدیر عاملی پرسپولیس منسوب نمیشن که آجرلو بیاد؟؟
مجید دادخواه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
بله واقعا مهندس عابدینی دکتر دادکان علی اقای دایی
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
مگه قحطی مدیر عامل هست که آجرلو باید بیاد پرسپولیس مگر اینکه کاسه ای زیرنویس کاسه باشه مثلا بخان تیم روبهم بریزن اصلا کی گفته که سمیعی بره آقایون اگه راست میگن تکلیف کسانیکه باعث افتضاح پرونده ویلموتس شدن روبرو رسیدگی کن که یکیشون تو لیگ برتر ایران همين الان بدجوری داره مافیا بازی درمیاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۵
نه برادر من مگر نه این است که هر موقع وزیری و یا مدیری در سطح کلان جابجا می شود آقایان باید باند و دسته خودشان را سر کار بگمارند پس وعده های انتخاباتی را چگونه باید جواب گو باشند و به قول شما چون دزد و دلال نبود و نیست باید برود چه معنا دارد وقتی پستی میگیری روال بر این است خودت بخور به ما هم بده بخوریم اما امثال سمیعی ها چون این کاره نیستن محکوم به فنا هستن این چندین ساله شگرد مدیران رده بالا بوده و هست
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
خدایی همین است که میگی چون در نیست ی سروسامان داده ب تیم میهمان برکنارش کنن میرم دم وزارت اگه برکنارش کنن
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
سمیعی مدیر موفق و بی حاشیه ای هست. هوادارای پرسپولیس ثبات رو می‌خوان و با تغییر ایشون موافق نیستن. وزیر ورزش اگر ریگی به کفش نداره از ایشون حمایت و پشتیبانی کنه. ترکیب تیم برنده رو تغییر نمیدن.
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
عجب تا تیم شروع به پیمودن پله های ترقی نموده و تا حدود زیادی تحت سایه سمیعی و یارانش به آرامش نسبی رسیده زود دستانی جهت بهمزدن این آرامش پیدا میشوند لعنت بر ذات کثیف دشمنان پرسپولیس
مزدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
اخه چرا باید سمیعی بره موفق نیست که هست کاربلد نیست که هست اگه معتبر نیست که هست اگه دارای هوادار نیست که هست با این حساب ملاک برای مدیریت چه چیزی میتواند باشد اون دو سه تا کارو بلد نبود که شاید لطمه به مدیریتش زده باشه بله سمیعی دزدی بلد نبود سمیعی خیانت بلد نبود سمیعی چهره ای پاک و متعهد و مسئول بود و این خصوصیاتش با ذائقه آقایان هماهنگ نیست و خوششان نمی آید سمیعی دوست داشتنی هستی و ما هواداران تورو هر جا که باشی دوستت خواهیم داشت تو مرد بتمام معنا هستی لعنت بر دشمنان بد ذات و پست فطرت پرسپولیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
چرا چرا مگه دوزدی هست
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
سمیعی بهترین مدیر ورزشی ایران هست عشقی جعفر خان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: