الناز شاکردوست عاشق احمد مسعود شد! + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۱۶۰۵۵
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - 08 September 2021
الناز شاکردوست با انتشار متنی درباره رهبر جبهه مقاومت افغانستان او را تحسین و نسبت به وی ابراز عشق کرد!

الناز شاکردوست عاشق احمد مسعود شد!

وقایع روز ـ سرویس هنر و ادبیات؛

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.
پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.
عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست با انتشار چند استوری درباره رهبر جبهه مقاومت افغانستان او را تحسین و نسبت به وی ابراز عشق کرد!

الناز شاکردوست عاشق احمد مسعود شد!الناز شاکردوست عاشق احمد مسعود شد!

الناز شاکردوست عاشق احمد مسعود شد! + عکس

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴
بی جنبه ها!
این بنده خدا از احمد مسعود تعریف درخور کرده شما فکر کردین سوژه پیدا کردین؟
خوبه نشون دادین نامرد کیه
نسترن
Romania
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
زنان ایرانی همیشه مردان شجاع تحسین می کنند. راستش منم عاشقش شدم
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کم مرد تو ایران عاشق افغانی شده خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
تمام ملت افغانستان قهرمان هستند نه تنهااین
قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
بنده خدا گفته بود پدرم همیشه حافظ خوانی میکرد و به من هم گفت همیشه حافظ بخوان و این را شعر را هم خوانده بود اصلا منظور خاصی نبود . چه خبرگزاری های بی معنی . واقعا حیف از اون وقتی من گذاشتم . چرا اینقدر دنبال تخریب هنرمندان کشورمون هستین .
محمدصادق 12 سیستان و بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
شیر مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
زنده‌باد‌امارت‌اسلامی‌تاجیک‌جایی‌درکشور‌ماندارد
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
عالی صدرصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
احمق همه برادر یک دیگریم
ثریا
| United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
اگر مرد بودین وطن پرست فرار نمیکردین باز این تاجیک بود که ماند مردانه میجنگد خوبه که ماهم بگیم توکشور ایران افغانی نمیخوایم؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
خاک بر سر تو و امارت اسلامیت و اموی.لعنتی های بی وجدان.از آدمیت بویی نبردین
اسرا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
خاک تو سرت افغانستان مال همه ملت است نه فقط تو طالب پرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
چند تا مثلی تو خر نفهمه باشه ملکت به تبایی میره مرگ برطالبان ترویست مرگ برپاکستان زنده باد احمد شاه مسعود انشالله موفق باشی شیر بچه پنچ شیر
سرباز
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
برو بمیر طالب حروم ...
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
مرگ بر حمارت شیطانی طالبان مزدور تو چه ... باشی ک بکی کی جاش کجا هست کی جاش کجا نیس؟ دهنمو بیشتر این وا نکن ...آشغال متعصب
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
طالبان نجس و مرتد و از خدا بی خبرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
درودبراحمدمسعود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
درود بر احمد مسعود
نیکزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
مرگ بر طالبان کثیف ، طالب و طرفدار طالب تو ایران ببینم ، کشتنشان از شیر مادر حلال تر میباشد
ناشناس
Belgium
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
درود خداوند بر احمد مسعود
گل اقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
این مطبوعات چیها فقط یک کلاغ چهل کلاغ میکنند.البته حق دارند چون اینجوری میتونند کاسبی کنند.حاضرند هردروغی رو راست جلوه بدند وهر آبرویی را بریزندبه خاطر درآمدشون.واقعا که!!!!!!
ثریا
United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
درود بر شیر مرد دره پنجشیر سردار احمد مسعود
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
فقط با دیدن عکساش عاشق ش شده؟ اینکه عشق نیست. دوستانی که میگن تعریف کرده این تعریفی که میگید کاملا عاشقانه ست و اصن جنبه سیاسی نداره. البته از نظر سیاسی احمد مسعود به ایران نزدیک تره اما جدا از بحث سیاسی آخه مگه آدم با دیدن یه عکس هم عاشق میشه!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
مردی مردانه کردی عاقبت شمع را پروا نکردی عاقبت نان پدر شیرمادر حلالت :احمد مسعود
حمد
United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
همه ی ما مسلمانها باید سلاح به دست بگیریم و علیه این تروریست های طالبان قیام کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
سلام انقدر درمملکت خودمون مشکل داریم فکر افغانی ها نیستیم زنده باد جمهوری اسلامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
مرگ بر طالبان نجس مرگ بر پاکستان نجس مرگ بر حمایت گر طالبان نجس
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
زنده باد جبهه مقاومت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
مر حبا مرد با عزت انشالله خدا یاوری باشه وکمک کنه تا بتونی کشورمون رو اباد کنی و از دست این نامردها نجات بدی ما هم دعا گوی تو ایم در هر کجای جهان هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
فقط لبو دهن نباش جرعت داری برو جنگ کن بگو حمایتت میکنم نه این که الکی شعار میدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
افغانستان را دنیا به زبان فارسی یعنی تاجیکتباران می شناسد نه طالبان آبله وپشتون بی درک
ضیا
| United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
ببخش اشتباه فهمیدی هنوز تاجک درکشورما کدام تاریخ نداره او احمق بروتاریخ مطالعه کن ابله خودت هستی
فاطمه صحرایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
هر کسی که باشد غیرت و مردی رهبرم را ببیند عاشقش میشود من هم عاشق رهبرم هستم
بعضی از ایرانی ها که به ما توهین میکنند
اصلا در ایرانشان مثل رهبرم مرد هست بگویند
ها رهبر من شیر هست
ناشناس
| United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
بله کاملا با نظرت موافقم خیلی خوب گفتی
ناشناس
| United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
من کاملا باتو موافقم عالی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مرد تا بخوای داره ایران حالا یه دونه احمد مسعود مرده تو افغانستان از خود بیخود نشین که وگر نه ایران پر مرده چشاتو باز کن خوب ببین
رضا
United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
دختره.عاشقه.نژادش.شدفارس.زبان.افغانه.بعدن.اومدایران
رضا
United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
من.جای.دختره.باشم.میرم.به.احمدمسعودکمک.میکنم.هم.ازش.خاستگاری.میکنم.چیمیشه.هم.نژادهم.خونن.
رخسار
Turkey
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
احمد مسعود خانم داره به ناحق حوسشو نخورین به شما وقت نداره
علی طاوس نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
حالا چه وقت عشق بازی احمد مسعوده اون در حال مقاومته تا عاشقی این خانم خیلی فاصله تو این ایران پهناور کسی گیر نیاوردی تا تو این فرصت مزاحم شیر دره پنجشیر نشی.
ناشناس
United States of America
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
بله من کاملا موافقم
همتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
جناب فقط دعا کردن فایده ندارد به قول دوستمون برو کنار رهبرت بجنگ اگه واقعا دوستش داری
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
احمدهم دمش بریده ست. این کارا هم بی فایدست
رم
United States of America
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹
فارس.زبانان.ایران.میتونن.برن.برای.احمدمسعودکمک.گنن.چیمیشه.هم.زبانین.ازقدیم.گفتن.درختوببری.سمته.خودش.می.اوفته.مگه.نمیگین.ماپارسیم.
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
درود و سلام
این خانم محترم فقط از احمد مسعود تعریف کرده اند
درست مثل همه...
اما چه پارسی چه تاجیک چه پشتون و ....همه بنده ی یک خدا هستیم
مهم اینستکه طرقدار حق باشیم و واضح است که اکنون حق با احمد مسعود شیر پسر شیر دره پنجشیر احمد شاه مسعود است.
زنده باد حق زنده باد احمد مسعود

من بعنوان یک ایرانی با اینکه الان اونجا نیستم اما حداقل
برای تو و هم رزمانت آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
ضمنا من قبل از اینکه دین یا قومی داشته باشم یک انسانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
درود برتو شیر مرد پنجشیری ؛دوستان افغانستان چهار قومیت داره پشتون تاجیک ازبک وهزاره اون فردی هم که میگه تاجیک ها ریشه نداره برود یه دلیل تاریخی بیاره ؟کما اینکه تاجیک ها اریایی هستند واینکه اگر مطالعه ای داشته باشید احمد مسعود فردی بوده که بعد از شهادتش پدرش زیر نظر شخص سردار سلیمانی بوده
پروین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
عشق فقط احمد مسعود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: