شیطنت عربستانی ها لرزه به اندام پرسپولیسی ها انداخت! | وقایع روز
کد خبر: ۱۶۸۷۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - 11 October 2021
به نظر می‌رسد پرسپولیس تنها نماینده باقی مانده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی درون زمین با الهلال داشته باشد و یک بازی هم بیرون زمین با سعودی‌ها!

شیطنت عربستانی ها لرزه به اندام پرسپولیسی ها انداخت!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم پرسپولیس طبق برنامه از قبل تعیین شده قرار است روز ۲۱ مهر با پرواز اختصاصی برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال به ریاض عربستان برود.

با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دریافت روادید سفر به عربستان در فاصله چهار روز تا اعزام این تیم، تاکنون ویزای اعضای کاروان اعزامی سرخ‌‍ پوشان به این کشور صادر نشده و حتی AFC هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها در ریاض را تعیین نکرده است.

ظاهرا با وجود شیطنت‌های معمول عربستانی‌ها برای صدور ویزا، در نهایت با توجه به اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود و AFC تاکید ویژه ای روی فراهم شدن حضور تیم‌ها در عربستان دارد، روادید اعضای تیم پرسپولیس ظرف یکی دو روز آتی صادر خواهد شد.

با این وجود یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت در گفت و گو با خبرورزشی این چنین ابراز نگرانی کرد: سعودی ها گرچه نمی توانند طبق قانون روادید اعضای کاروان پرسپولیس برای بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر الهلال را صادر نکنند اما همه ما نگران شیطنت‌های بعدی هستیم. بنابر دستور پروتکل های بهداشتی ما باید بلافاصله پس از ورود به فرودگاه عربستان تست کُرونا داده و قرنطینه شویم.


بیشتر بخوانید:

راز پروین فاش شد / برای پروین دعا کنید

محروم شدن یک بازیکن پرسپولیس از سفر به عربستان


اگر در این میان میزبان شیطنت کرده و در جواب آزمایش بازیکنان پرسپولیس دست ببرد چه می شود؟ اینکه جواب تست یک، دو یا چند بازیکن ما مثبت شود کاری نمی توانیم انجام دهیم چرا که این تست ها توسط گروه پزشکی کشور میزبان از بچه‌ها گرفته می شود و...!

به نظر می رسد نگرانی پرسپولیسی‌ها چندان هم بیراه نباشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان بحرینی در اقدامی کاملا سیاسی چند سال پیش بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان را به کشور بی طرف برد. حالا چند صباحی می‌شود این تصمیم غیرفوتبالی یک طرفه شده و نمایندگان فوتبال ایران باید به کشور عربستان سفر کنند در حالی که سعودی‌ها برای بازی به کشور ما نمی آیند.

متأسفانه تجربه نشان می دهد سعودی‌ها کمتر میزبان خوبی بوده اند و ممکن است هر شیطنتی پیش از دیدار حساس با پرسپولیس رُخ دهد. امید می رود مدیران باشگاه پرسپولیس زودتر پیش بینی شیطنت‌های احتمالی را کرده و مکاتبات یا رایزنی لازم را با AFC انجام دهند.

امیدواریم تیم پرسپولیس با پشت سر گذاشتن مشکلات و نگرانی ها، بتواند نماینده خوبی برای کشورمان باشد. برای تیم کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
ایرانیها عرضه جواب عربستان را بدهند ندارند عربستان هرکار دوست دارد انجام میدهد
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷
چرا نماینده ایران باید بره عربستان ولی اونها نمیان ایران چرا یطرفه شده این جریان چرا مقامات کاری نمیکنن واقعا زور ما به عربها نمیرسه باتمدن چند هزار ساله مون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
زمین تمرین نداریم
Var نداریم
آدم موثر توی کنفدراسیون آسیا نداریم
علاقه ای به برگزاری دیدار در خانه نداریم
و غیره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
بهانه جویی از همین الان شروع شد.
کیسه همیشه کیسه
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
چه بهانه ای؟؟؟چرا ویزاشون صادر نمیشه ؟واسه چی عربستانیا گذاشتنش لحظه اخر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
فعلا که شما قیافه جام یادتون رفته چندساله....سلطان سفسطه و بهونه تراش عظما مجیدی رو سرمربی کردین...از امسال تا چندسال آینده هم هیچی نمیشین ...قول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
سلطان بهونه =مجیدی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
سلطان بهونه مجیدیه که..خخخخخخ
Arian
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
انقدر بدم میاد از اینا
خداکنه ببریم
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
نیست همه ازما خوششون میاد
پویان بلمن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
خخخخخ بازم دوز و کلک عربستانیا شرو شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کدوم بهانه جویی؟ کلاتفکراستقلالیها اینطوریه.بهانه جوشماهستین که به هردری میزنیدتاپرسپولیس نتیجه نگیره...بدجوری داره میسوزه.
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
استقاال و پرسپولیس چیه حالا ایران مهمه دست از این بجه بازیا وردارین بچه کوچولوهای لوس
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
سلام...لطفا قبل از یه خبری بدین بیرون ...یکم بیشتر روش فکر کنید...آخه ...الان اتفاقی که افتاده به ...ما پرسپولیسی‌ها نیست بعد شما میاین لرزه به اندام پرسپولیسیها انداخت...یا یه مشکلی داری با این تیم و یا واقعا ...
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
چه خفتی میکشه ایران بینوا
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کافر همه را به کیش خود پندارد، نیست خودشان برای نتیجه گرفتن تن به هر کثافت کاری میزنندحالا فکر میکنند دیگران هم مثل خودشان هستند ، اتفاقاً عربستانی ها هر عیبی داشته باشند تو میزبانی برای مهمانان سنگ تمام می‌گذارند و این کار ثابت شده است همین چندماه پیش تو دور گروهی میزبان استقلال بودند و بدون هیچ مشکلی بازی ها را برگذار کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
چیه سنگ بلاد کفر رو به سینه میزنی لابد از قِبلشون داری میخوری
دباغ
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
معلومه با نادی الاستقلال خوب برخورد می کنن
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
اخه استقلال تیمی نبود که بخوان با اقدام غیر فوتبالی بهش ضربه بزنن،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
خوب شما هم بجای غر زدن مقابله به مثل کنید مگه عربستانی ها کی هستند وقتی مدرک و مستندات دارید چرا کوتاه بیاید چرا خود تحقیری مگه ما چه چیزمان از دیگران کمتر است چرا اینقدر کوتاهی ؟؟؟
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
عربستانی با کدوم تیم ما قبلا این کار رو کردن یا این سطح تفکر شماست اتفاقا خیلی مهمان نواز هستند
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
طرز فکرمون اینه همه بد فقط ما خوب..برید بازیتونو بکنید مگر میخوایید بجنگید!!ملت عربستان انسانهای بدی نیستن
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
خیلی مهمان نواز هستن!!!! یادتون رفته چه بلایی سر زائرای تموم دنیا آوردن؟ اصلا جون آدما براشون مهم نیست وقتی بحث سیاست میشه. اگه بخوان از جنبه سیاسی اقدام کنن هر کاری ممکن بکنن.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
بعضی ها چرت وپرت زیاد میگن. الان چه شیطنتی کردن. ویزا اول وآخر صادرمیشه. به هر حال اونا قوانینی در کشورشون دارن. بی حساب کتاب نیستند که بالاترین مقام کشورشون بخاطر گند وتخلف یه تیم باشگاهی باشه بره یه کشوردیگه خودش رو، مردمش رو کوچیک کنه وکلی هم تاوان بپردازه وبرگرده
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
این چندساله پرسپولیسا عادت کردن هرچی میگن دست بسینه براشون مهیا بشه مثل جریان بازیکن گرفتن از تیم ملی که الان ناراحتم هستن اینا کلا تو این پنج ساله پرو شدن حالا باید عادت کنن برگردن به تنظیمات کارخانه
جواد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
بیخیال تواسیا چی براشون مهیا شد سال اولی که پنجره بسته بود به فینال رفت فقط غیرت دارن غیرت
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
واقعا شما استقلالیا خیلی براتون سنگین شده موفقیتای پرسپولیس، جای این حرفای مزخرف برین ببینین مشکل تیم خودتون از کجاست، چیکار به کار رقیب دارین، هر چی که بوده پرچم دار ایران توی اسیا پرسپولیس بوده توی این چند سال. بدون اینکه بازیکن خارجی داشته باشه، در حالی که استقلال چندین بازیکن خارجی گرفته، امسالم که خرید بازیکن خارجی ممنوع شده براش، پس نگو هرچی که بخواد براش مهیا میشه، بازیکنای پرسپولیس با قلبشون واسه تیم بازی میکنن و پول براشون زیاد اهمیت نداره، غیرت دارن.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
هیچ تیمی...و مافیایی تر از پیروزی نیست و دیدیدم این چند ساله چجوری با مافیایی گری اینهمه اسنپ جام با ضعیف کردن تیمای دیگه گرفتن حالا تا یه مشکلی پیش میاد میگن شیطنت و چیزای دیگه ، ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
مافیا؟خخخخ ماهممون مقابل دیگه تیما مخصوصا عربا مظلومیم.چون توAFCوکنفدراسیون آسیا هیچی نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
شما همینکه زورتون میاد اسم پرسپولیس رو بگید معلون بد جوری میسوزید.
امید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
تو داخل کشور گیرم لابی میکنه چطور تو 2 دوره قبل نایب قهرمان اسیا شد؟ یبار بود میگفتیم شانسی قرعش خوب بود 2 بار ولی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
توجیه باخت از حالا شروع شد
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
چرا وقتی کیسه رفت عربستان همه چی عالی بودحتی سرمربی کیسه تشکرکرد حالا که نوبت پرسپولیس کبیره همه چی وارونه شده بازیکنان شجاع پرسپولیس ثابت کردن یازده نفره قهرمان ایران وبه فینال اسیا رفتن واین اخبار واعمال هیچگونه خللی در روند قهرمانی پیش نمیاره
امیدماپرسپولیس ودیگرهیچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
عربستانیاقبلاثابت کردن برای برنده شدن ازهیچ کارناجوانمردانه ای
دریغ نمیکنندوفقط رسیدن ب بردبرایشان ملاک هست!!!
کلافدراسیون فوتبال ماخیلی خیلی ضعیفه چرابایدحق میزبانی در
این چندساله ازماگرفته شده وفدرذسیون عملاهیچ گونه کارمفیدی
انجام نمیده حداقلش این بودک دریک کشوربیطرف بازی انحام
بشه شک نکنیدک ضعف اصلی ماعملکردمجموعه ورزش کشورهست
ک برای استیفای حقوق باشگاههاهیچ گونه فعالیت مثبتی نداشته
ونشریات وجرایدهم برای جذب مخاطب فقط تیترایی میزنند
ک هواداران رابجون هم بندزاندوبرای اتحادوفرهنگ سازی جامعه
ورزشی مملکت خیلی ضعیف عمل میکنند
بینوافدراسیون ضعیف ووزارت ورزش ایران واقعامتاسفیم برای حق کشی درتمام ابعاد
ف یدون
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
چرا چرت و پرت میگین الان چند ساله دارین میسوزین نه قهرمان لیگ ونه قهرمان حذفی میتونین بشین حی مدیر عامل عوض میکنین بازی کن میارین پول‌های که شما خرج میکنین ولی هیچ پولی نیستین فقط پارچه این اونو میگیرین پس ... سرتون تو لاک خودتون باشه. یه کاری نکنین ایمون زاهد بگم بیاد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
حالا که شیر هستیید چرا در مقابل عربستان سعودی نمی توانید دوام بیاورید. شیر شیر نکنید لطفا
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
من قبلا طرفداراستقلال بودم ولی میبینم پرسپولیس واقعا تیم قویتری داره وبهتربازی میکنه انشالله قهرمانی آسیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶
تو فهمت بالاست افرین
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
کسی که تیم عوض میکنه طرفدار نیست همون لنگ برات خوبه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
من استقلالیم ولی ناموس اگه اینکارو بکنن عربستانیا باید ازطرف دولت گوش مالی بدن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
ستون پنجم عربستانیا همینان قضیه آل کثیر هنوز یادمون نرفته.تو این ۵سال دوبار به فینال آسیا رسیدیم و فقط بخاطر غیرت بازیکنان خدا یارو باورتون بچها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
خاک عالم توسرت با این خبرت مگه خبر قطع بود که هم چین سنگ عربها رو به سینه می زنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴
پس خاک بر سر شما که عربستان می روید مگر نرفتن شما بجز حفظ شان و عزت ایرانی چیزی بیشتر یا کمتر است نهایت امر اینکه تحریم کنن با نبودن تیم های ایرانی از جایگاه لیگ آسیا متزلزل خواهد شد یک بار امتحان کنید ضرری نداره حداقل تو دهنی به این وهابی های بی شرف بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴
پس خاک بر سر شما که عربستان می روید مگر نرفتن شما بجز حفظ شان و عزت ایرانی چیزی بیشتر یا کمتر است نهایت امر اینکه تحریم کنن با نبودن تیم های ایرانی از جایگاه لیگ آسیا متزلزل خواهد شد یک بار امتحان کنید ضرری نداره حداقل تو دهنی به این وهابی های بی شرف بزنید
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۲
من به عنوان یه استقلالی خجالت کشیدم که پیام ها رو بخونم چون واقعا ما یه جو ی شدیم که انگار بازیهای بین المللی هم برامون بی معنی سده ،متاسفانه در این ماجرا فدراسیون خیلی ضعیف عمل کردن ، اصلا ما تو فدراسیون اسیا پست های مهمی داریم ولی تو کمیته مسابقات اصلا کسی نداریم چون کمیته میابقات مهمترین جایی هست که برای بازی ها تأیین و تکلیف میسه که ایلا ایران اونجا نماینده نداره که از حق باشگاها دفاع کنه ،انشالله که پرسپولیس بتونه از این خراب کاری عربستانی ها سر بلند بیرون بیاد
وحشت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۶
ای توکه اسمت ناشناس هست و ای توکه اسمت ف یدون هست برچی چرت مگن ای بی وجودا فقط یاد دارین بگین میسوزین برین بمیرین به شما چی مدن یک کاسه نخود تف هم نمدن بعد دری کرکری مخانی ...
ناشناس
Germany
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
لنتییییییییییییییی میخوامت . تو عشق منی
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
عربستانیها ... مردو مردونگی تو وجودشون نیست
تو هر کشوری سه روز جلوتر ویزا صادر میکنن تا تیم قبل مسابقه استراحت وتمرین کافی داشته باشه ولی اینا هرکاری میکنن تا ببرن البته نا جوان مردانه.به امید پیروزی پرسپولیس نماینده ایران و ایرانی زنده باد وطنم
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
به امید قهرمانی پرسپولیس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: