هالک ایرانی دوباره برای قهرمان بدنسازی جهان کری خوانی کرد! + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۱۷۶۹۸
تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - 13 November 2021
هالک ایرانی با انتشار یک ویدیو که در آن اقدام به شکست استخوان گاو کرده است برای مارتین فورد، ترسناکترین مرد جهان، اقدام به کری خوانی کرد.

هالک ایرانی دوباره برای قهرمان بدنسازی جهان کری خوانی کرد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

هالک ایرانی با انتشار یک ویدیو که در آن اقدام به شکست استخوان گاو کرده است خطاب به مارتین فورد، ترسناکترین مرد جهان، اینطور نوشت: "دشمنان می گویند این فتوشاپ است ...این هالک زندگی واقعی است، نه هالیوود جعلی.. بچه خوشگل"


بیشتر بخوانید: هالک ایرانی کیست؟ / گولاخ‌ترین مرد ایران: کاملا آماده مبارزه با قوی‌ترین مردان دنیا هستم + عکس

 

هالک ایرانی دوباره برای قهرمان بدنسازی جهان کری خوانی کرد!

وی در این ویدیو خطاب به مارتین فورد گفت: "سلام اسم من هالک ایرانی هست و این یک استخوان گاو است... بزن بریم..." و بعد با یک ضربه مشت استخوان گاو را میشکند و میگوید: بیا بجنگیم مارتین.. فقط توی مسابقه حقیقت معلوم میشه.. هالک آماده است... من آماده ام بچه خوشگل"

تعداد بازدید : 16450

ترسناک ترین مرد جهان و سازمان MMA به دنبال آن هستند که یک شروع بزرگ برای فورد رقم بزنند و در گام اول می خواهند با شکست هالک ایرانی همه را شوکه کنند. 2 متر و 7 سانتی متر بلندای قامت فورد بوده و 145 کیلوگرم نیز وزن اوست. این درحالی است که سجاد غریبی 154 کیلوگرم وزن داشته و طبق گفته ها او می تواند چیزی بالغ بر 175 کیلوگرم را بلند کند. رویارویی با هالک ایرانی می تواند چالشی بزرگ در کریر و دوران حرفه ای فورد در اولین گام او در لهستان باشد.

سجاد غریبی  همچنین در پستی از هواداران خودش خواست تا مایک تایسون را به مبارزه دعوت کند.

نظرات کاربران
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
خدا شفا بده
مالک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
بادست چپ میزنه دست راستش زخم میشه.راست میگن همش مجازیه
وطن پرست
| Romania
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
دقیقا
پهلوون پنبه به این میگنا
انقد عقل نداره به خودش بگه وقتی با دست چپ زدم چرا باید دست راستم زخمی بشه؟ بی عقل لااقل دریوری میسازی و کری میخونی کاری نکن ضایع بشی. بی مغز.
بعد این بی مغزا ادعای فتح آمریکا رو هم دارن. خدا شفاتون بده.
امبر
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
داداش دوربین سلفی برعکس میکنع با دست راست زده چون سلفی بوده برعکس شده
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
چون با دوربین جلو گرفته فیلم به خاطر اون دست راست دیده میشه بی عقل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
بدنش پنبه ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
یعنی ی بشکه چربی با ی توده عضله معلومه چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
آخه شماها چرا اینقد وطن فروشید هرچی باشه ایرانیه بعدشم یه بوکسور باید بدنش انعطاف پذیر باشه عظله ی زیادی سرعت عمل ورزشکار رو میگیره
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
این مسخره بازیا چیه دیگه..یه مسابقه میخای بدین هی اون واسه اون رجز خونی میکنه اون واسه این...خوبه تاحالا تو رینگ هم نرفتیا اینکارا را میکنی....
در ضمن تو مگه نرفته بودی با داعش بجنگی..دمت گرم..ایول داری...ولی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
خوب بود ولی خب تابلوی کم سن وجوجست متاسفانه امیدوارم فقط خودشو به کشتن نده حالا شایدناقص کنه خودشو نمیدونم
Mehrdad
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
چرا همتون سنگ غریبه رو به سینه میزنید غریب پرست نباشیم و برایه همشهری خودمون ارزویه موفقیت کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۶
کدوم همشهری داداش گلم با این کاراش. آبروی ایرانیرو می‌بره باید صاغیشو عوض کنه. غربون شلک همتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
همه اینا حرفه هزاران نفر در دنیا وجود دارند که کشتی کج کار یا ورزشهای سنگین رزمی انجام میدن که این آقا سجاد جلو اونا بچه هست اصلا بدنش را نگاه کنید خیلی خوب معلومه که بدنسازی را بد و نادرست انجام داده و بدنش کاملا مشکل داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
جون مادراتون ایراد الکی نگیرید .بدن بدنسازی دیگه چیه شما اگه بدنسازی تا حالا مشت یه بوکسورخوردی ؟
دم سجاد عریبی گرم وآرزوی موفقیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
با دست چپ شکوند دست راست خون اومد چرا ؟! آبروی ایرانو می‌بری نکن این کارو، چرا بدون آنالیز مطلب میزارین تو سایت سوجه خنده بشیم همه
صادق
| France
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
اولا سوجه نه سوژه دوما شما اطلاعاتت ببر بالا دوربین سلفی برعکس میگیره
Ggg
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
با دوربین سلفی گرفته درسته با دست راست شکونده .توسلفی دست چپ میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
کارت درسته
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
میگم این که با دست چپ ، استخون رو زد.
چرا دست راستش زخمی شده بود؟؟؟
واقعا جریان چیه؟
من اشتباه دیدم یعنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
اون که با دست چپ میزنه چرا جوفت دستاش زخمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مرگبروطن فروش زنده باد سجادقریبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
تحلیل مبارزه:فورد با قد ۲۰۳ و وزن ۱۵۰ و سجاد قد ۱۸۸ و وزن ۱۸۰ تو رینگ نسبت به فورد هم کندتر و هم کوتاهتر هستش مبارزین میدونن من چی میگم قد بلندتر یعنی یک امتیاز به نفع مبارز از از لحاظ بدنی سجاد با دست و پای کوتاهتر از فورد که داری دست و پای بلندتر هست که بهش فرصت میده از فاصله دورتری مشت بزنه برتری داره پس سجاد از نظر بدنی و قدو وزن تا اینجا چیزی برای گفتن نداره سجاد برای اولین بار داره وارد یک مبارزه در بالاترین سطح میشه مثل همون best off best خودمون که مبارزه بین قهرمان قهرماناست سجاد برای مبارزه نه تعلیم نه تکنیکی داره اما فورد تو mmaوwweمبارزه کرده که یعنی هم به فنون کشتی هم مشت زنی کاملا مثلت هستش نتیجه این میشه که سجاد هیچ شانسی نداره و تو راند اول اگر ناکوت نشه و مبارزه ادامه پیدا کنه برای راند ۲ سجاد حتما ی بلایی سرش میاد چون فکر میکنم بخاطر جوانتر بودنش بتونه ی راند نفسش رو نگه داره ولی در راند ۲ کم میاره و به شدت اسیب میبینه چون من مبارزات فورد رو دیدم براک لسنر روس که قهرمان nxtسنگین وزن جهان بود با ی زربه ی فورد خابید تازه اون که ی غولی بود در مقابل فورد ضربات فورد فوق الاده سنگین هستن امیدوارم بلایی سر این بچه نیاد نباید این کارو بکنه
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
این ها همش نمایشه و این ورزش کار ایرانی قرار باخت بده چرا چون می خوان برای اون یک‌شروع توفانی داشته باشن متاسفانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
همچین مارتین میزنه از جات نتونی پاشی بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
درسته ایرانی ام باید از سجاد غریبی دفاع کنم ولی از حقیقت نمیشه فرار کرد و سجاد غریبی ...در خونه مارتین فورد هم نمیشه
ب زور باشه زور خر هم زیاده ولی در آخر شیر سلطان جنگله
حمید کرمی سجل آبادی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
سجاد تو میتونی ب... حرف کسی دلتو خالی نکنه بزنش که ماهی ها تو دریا براش گریه کنن حرف دلم نجنگ جنگیدی بزن نابودش کن ترسیدی بمیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
چقد شبیه بامشاده....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
پهلوانی با این ... بازی به دست نمیاد. اخه کجاش پهلوانه. بدنش که بد فرم. ... که تعطیل و ادای ادم بزرگ ها را در میاره خدا کنه شقه اش نکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
رزمی کار ب قد هیکل نیس باید سریع و نکته سنج بود برا آقا سجاد ب امید پیروزی ای ول داری همون که مبارزه میکنی خیلی مردانگی میخواد یاعلی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
دمش گرم سجاد خوردش میکنه به کوری چشم بعضیا
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
هرچی باشه این کری خوندنا چیه بی حاشیه شکست بخوره زیاد تاثیر نداره ولی اینجوری دیگه باید تو خیابونا لحاف بکشه روسرش بیاد بیرون
Abbas
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
میگن عقل که نباشه جان در عذابه، همینه قدرت قوت و‌زور تنها مهم نیست بلکه هوش و عقل هم مهمه، باور کنین این شکست میخوره چون فکر میکنم‌باهوش نیست.
والله اعلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
چرندیااینارو گوش نکن سجاد جان تو میتونی قدرت ب قد وزن نیست که اون از تو بلندتره روی کارهای خودت تمرکز کن و حرف کسی روت تأثیر نزاره ب امید درخشیدن پهلوون من بهت ایمان دارم و میدونم روی همه اینارو کم میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
به نظر میرسه حرکاتش کند
براش دعا میکنیم اتفاقی برای این جوان نیوفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
درودخدابرپهلوان ایرانی بدنت خیلی طبیعیه بزن تمام اون پودرهایی که خورده بالا بیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
ما هم دعا میکنیم که داش سجاد پیروز این میدان بشود . آن شاالله به یاری باب الحوایج آقا ابوالفضل العباس که سالم و سلامت باشد و الهی که پیروز این میدان باشد ....
بچه. محل
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
سلام داداشی تا حالا کسي پیداش نبود جلو بیاد حتی حرفشو بزنه اونم تو ایران ب این بزرگی ! همین ک خا ببخشید شهامتش رو داری مردی برادر، همین ک مصمم با جرعت با انگیزه ای برای من و خیلی از ایرانیها تو پیروزی دلاور ، نقطه های ضعفش رو پیداکن ، تو رینگ با اولین گاردش سریع حمله کن اجازه تمرکز لطفا بهش نده ، گیجش کن ، بچرخونش دو رینگ روانیش کن دیدنش کن ، باعث افتخاری کا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: