افزایش باورنکردنی یارانه هر نفر | وقایع روز
کد خبر: ۱۷۹۷۰
تاریخ انتشار: يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 21 November 2021
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال افزایش بیش از 200 درصدی یارانه ها خبر داد.

افزایش باورنکردنی یارانه هر نفر

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره افزایش یارانه های گفت: در تبصره۱ بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است که دولت می‌تواند به صورت تدریجی ارز ترجیحی را کاهش قیمت داده یا آن را حذف کند.

مهدی طغیانی ادامه داد: بنا بود در صورت تصویب لایحه رایانه سه دهک به ۱۴۰هزارتومان و یارانه مابقی افراد به ۹۰ هزارتومان افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: احتمال حذف ارز ۴۲۰۰ و افزایش یارانه وجود دارد.

منبع: خبر فوری
نظرات کاربران
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
فقط خدا شما رو از روی زمین برداره و مردم رو از شر شما نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
همچین نوشتید باور نکردمی انگار نفری 10 میلیون یارانه میخوان بدن. . قیمت مرغ و گوشت و ماهی و برنج وزوغن و ... چندین برابر شد هم دیدیم هم باور گردیم . هم حسرت خرید همشون به دلمون موند .حالا هم گه هموز از مبلغ یارانه جدید حبری نیست شایع شده قیمت مرغ به کیلویی بیشتر از 100 هزار تومن خواهد رسیدو به طبع آن سایر خوراکیها و هزینه ها هم بالا خواهد رفت . یعنی با یلرلنه باور نکردنی شما صد گرم گوشت هم نمیتوان خرید.
سارا
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
نمی دونی رسانه ها با دولت هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
خدا به داد ما برسه همین
رضا کیان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
نویسنده گرامی به خواننده خود احترام بگذار. چهل و پنج هزارتومان قبلا برابر با چهل و پنج دلار بود، یعنی حدودا یک میلیون و سیصد هزار تومان.
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
آقایان و خانمها نمی دانید چرا اینطور داریم مجازات میشیم ؟ به خاطره اینکه ملت ایران گناهکارن و گناهاشون باعث این همه مصیبت شده و تمامی مسئولان دولت و نظام بی تقصیرن - شما ببینید در آمریکا و اروپا و سایر کشورها اعم از عرب ها همه به خاطر ثواب هاشون و اینکه ملت خوبی هستن متنعم و برخوردارن و از انواع نعمتها و برکات استفاده می کنن ما مسلمان نیستیم اونها مسلمان هستن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
ما یارانه نمیخواهیم شما چیزی را گران نکنید گوربابای یارانه
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
نه بابا ....حملش هم رایگان......حملش هم رایگانه...نه بابا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
کشور دارای منابع غنی و فراوان ....به چه روزی افتاده ....مردم دست گداییشان را با ید پیش هر کس و ناکس دراز کنند ....شما باید 60در صد پول نفت و منابع را به مردم بدهید و 40درصد باقی مانده برای طرحهای ... و تخیلیتان باشد ..همه چیز را هم قیمتش را آزاد کنید .ما نیاز به مدیر و آقا بالا سر و یارانه نداریم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: