هالک ایرانی جواب منتقدانش را داد! | وقایع روز
کد خبر: ۱۸۰۴۱
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - 23 November 2021
سجاد غریبی که این روزها سخت در حال تمرین برای مبارزه ی قرن با مارتین فورد است، از طرف منتقدانش مورد هجمه های بی امان قرار گرفته است.

هالک ایرانی جواب منتقدانش را داد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سجاد غریبی که این روزها سخت در حال تمرین برای مبارزه ی قرن با مارتین فورد است، از طرف منتقدانش مورد هجمه های بی امان قرار گرفته است. 

کاربری خطاب به هالک ایرانی، حرفهای وی را ادعای بیش ندانست و اینطور نوشت: تو اصلا نمیتونی بری مسابقه و همش حرفه مثل قبلیا...

یکی از هواداران سجاد هم نسبت به تلاش وی برای آماده سازی خود برای مبارزه با ترسناکترین مرد جهان اینطور نوشت که: چون‌مبارزه ای از شما دیده نشده کمی اعتماد عمومی کم هست، اما تلاش شما این‌اطمینان خاطر رو داره بیشتر میکنه

همچنین کاربر دیگری نسبت به تصویر جدید هالک ایرانی که نمایانگر کاهش حجم عضلات وی بر اثر تمرینات بود چنین واکنش نشان داد که: تو بخاطر وزن بالات معروف شدی به هالک چرا چهل کیلو کم کردی؟

یک کاربر منتقد هم در رابطه با امکانات محدودی که هالک ایرانی برای تمرین در اختیار دارد اینطور گفت: مربی بوکس تمرین بدنسازی و هزار کار دیگه باید به صورت حرفه ای انجام بدی و هزینه کنی اینطور فایده ندارع


بیشتر بخوانید: هالک ایرانی دوباره برای قهرمان بدنسازی جهان کری خوانی کرد! + فیلم


واکشن سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی نسبت به نظرات منتقدانش

هالک ایرانی به منتقدانش پاسخ داد!

سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی نسبت به نظرات منتقدانش اینطور واکنش نشان داد و با انتشار این عکس نوشت:

هالک ایرانی متوقف نخواهد شد
تحت هیچ شرایطی
میبینم که خیلی از ورزشکار نماهای ایرانی از روی حسادت یا هر دلیلی از این اجنبی حمایت میکنند
بسیار عالی !
این انگیزه من را بیشتر میکند
دیگر جواب منتقدان را نه با حرف بلکه با مبارزه ام در رینگ پاسخ میدهم
۲ آوریل را بخاطر بسپارید

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
خداپشت‌وپناهت‌تویک‌ایرانی‌هستی‌ومیتونی
محمد حسن محمد خانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
شیر مادرت حلال ات شیر مرد ایزانی
روزبه رامسر
Germany
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
تو یک ایرانی هستی و پیروزی تو با تعصب و غرور، افتخار و آرزوی ماست
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
الهی به امیدت، الهی به تمام ورزشکاران مملکتم توان وقوت بده وانهاراازچشم دشمنان وحسودانشان درامان نگه دار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
قهرمانی فقط با پیروزی در مسابقات بدست نمیاد دلیل محبوبیت یزدانی ام نه فقط بخاطر پیروزی در میادین کشتی هست بلکه بیشتر بخاطر رفتار ایشون مثل تختی قهرمانی در منش و کردار باید نمود پیدا کنه وگرنه مثل بقیه خیلی زود از یادها میرن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
دوست من اسیر کل کل یا حرف مردم نباش فقط به فکر خودت باش وتمریناتت پیروزی تو پیروزی همه هست ولی به این فکرکن این میتونه فرصت خوبی برات باشه تا زندگیت تغییر کنه وبه همه چیزهایی که بهشون میخوای برسی امیدوار از پسش بربیایی دوست عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
تو میتونی یاعلی بگو برو
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
چون جنوبی هستی مطمعنم ک مادرشو ب عزاش مینشونی
آدم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
۲ آوریل را به خاطر بسپارید
روز رحلت هالک ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
وطن فروش
بهروز
| Germany
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
اسم کاربری ات رو هم گذاشتی آدم!! ؟
Shahram
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸
اسمت ادمه ولی ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
از روی حسادتشون هست توکل به خدا انشاءالله نابودش میکنی قهرمان
سیدگرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
اولاً سلام و خسته نباشید به هالک ایرانی انشالله با پشتکاری که از شما دیده میشود وبا توکل به پروردگار و دور ریختن غرور وتکبر واحتمادبه نفس شما این رقیب که جای خود دارد بر هر رقیب اعداکاری انشالله پیروز خواهی شودالبته بی غروروتکبر آخر شمایک ایرانی هستین هر کسی که میخواهد توی دل شما را خالی کندبدان که یک وطن فروش بیشتر نیست بنده برای هم وطنم دعامکنم البته اگر هالک ورزشکار ما خدا دوست پهلوانی بی ادعاباشد باز میگویم موفق خواهد شود به امید پروردگار بزرگ ودوراز ادعا وغرورو تکبر ولدان غرور وتکبر باعث شکست میشود و پهلوان ایرانی ما بی ادعا هست انشالله پیروزی با هالک ما است
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
تتها موردی که میتوان به ان اشاره کرد که شاید مارتین شکست بخوره صرفا و صرفا سن نسبتا بالای اوست
ايرانی
| Germany
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
از الان جوای شکست مارتین جونتون رو آماده کردین بیگانه پرستای خاعن
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
تو می تونی یقین داشته باش یقین خودت باعث پیروزیت میشه ملت ایران پشته نگران نباش نمی دونم این کامنت به دستت می رسه یا نه اما یک چیزی رو فراموش نکن تو برای رضای خدا کار کن و از شکست نترس نترس اگر نبری چی میشه یا ایران با چه ابرویی برگردی مثل اقای رضا تختی بزرگ مرد کشتی از شکست هات فرصت بساز امیدت به خدا باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
یا علی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
موفق باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
اگه با فکر اجنبی و غیر اجنبی بری چنان میزننت که بخار می‌کنی تو میخوای با یه انسان که با خوذچدت از نظر انسانیت برابره مبارزه کنی و پیروز باشی در این مبارزه ورزشی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
خدا قوت بده پهلوان
هرچه خدا خواست همان می شود...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
در عرصه جهانی اگر کسی باخت تورو بخواد یک خائنه
مهدی
Germany
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲
سلام بر پهلوان ایرانی تو حتما پیروز میشی چون روحیه و دلت بزرگ است زنده باد ایران وایرانی
آرنولد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۶
عجب هیکلی دمت گرم
منم آرنولد ایرانی خواهم شد منتظر زن برتر ایرانیان باشید
بخصوص آذریهای بی عرضه باکو شما همدم شغالهای آنکارا شدید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
بی عرضه خودتی به آذریها توهین نکن
ناشناس
| Netherlands
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
بی عرضه خودتی...خان که با این حرفات کشور رو تقسیم میکنید به چندین قسمت
ناشناس
Turkey
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
سلام من یک افقان هستم ولی برای سجاد غریبی آرزوی موفقیت میکنم به امید پیروزی سجاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
افقان؟
بله شما درست می فرمایید:)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
برو تو میتونی الکی نیست بهت میگن هالک ایرانی
تو میتونی چون یه ایرانی هستی
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
مثلاً این ورزشکاران تو مسابقات ببرن یا ببازند چی به من میرسه!!!؟
پول میرسه!؟شهرت میرسه!؟عزت میرسه!؟غرور میرسه!؟
هیچکدوم ازاینا نمی‌رسه...وطن دوستی و میهن پرستی هم همش چرته...
من زمانی به اینجور چیزا اهمیت میدم که واسه نونه شبم محتاج نباشم...شکمم خالی باشه بعد الکی ادای وطن پرستی و حمایت از ورزشکاران داشته باشم!!؟
ایرانی
| Germany
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
تو هیچ وقت سیر نمیشی شکمتم سیر شه چشمت گشاست پس نظر ندی سنگین‌تری
Rezai
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
هالک؟ چهار کیلو چربی که این حرفارو نداره...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
آقای غریبی اینو. بدون همیشه نیروی جوانی بر پیری غلبه می‌کنه
مردم یک مقدار گنده اش کردند والله. هیچی نیست تو باید اونو درسته غورت ش بدی تو جوانی. و پر از نیرو و انرژی. من به تو امید دارم و پیشنهاد می کنم فقط در رشته اما دگی
جسمانیی. زیاد کار کن و زمان. نبرد هم ضربات پایت را به رانش بکوب چون از پا ضعیفه و راحت شکست می خوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
در این 43 سال ما ایرانی ها فقط ادعا بودیم و بس با هزار دلیل محکم
پینوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
همین که به میدان بایک آدم پرادعا
وپرطرفدارپوشالی می رود
جای شکراست
همینکه روبروی دشمن هست ومثل بعضی ازسیاسیون پشت نکرده شکر
انشاالله سلامت باشند
باخت مهم نیست
مهم میدان راتصاحب بودن است
یاعلی پهلوان
آذرگون آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
به امید موفقیتتون!
هر کسی هم هیکلت را مسخره کرد ولش کن، خیلی هم خوش هیکل و جذابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
ی مشت ادم جم شدین نظر میدین ک چی کاری ندارم به این وطن پرستی یا وطن فروش هرچی میخوای باش ولی به نظر هم احترام بزارین مرسی اه
خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
از جنوب تا شمال
از شرق تا غرب
همه برا ورزشکاران ایران زمین ارزوی موفقییت میکنیم
همینطور مردمان دیگر ملتها برای ورزشکارانشون ارزو میکنن
پیروز بشن
دوم اوریل برای مردم ایران گلباران باد
باقری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
یا علی بگو حماسه‌ای به پا کن دوباره
ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
تو گود چالش کن نه تو رجز خوانی پهلوانی نه قهرمان سجاد پهلوان بمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
با تمرین و اعتماد بنفس یه استاد داشتیم میگف اگه حریف رو هم نتونی شکست بدی ترس رو که شکست دادی هر مسابقه برد و باخت داره و دل مرد میخواد بزرگترین قهرمانان جهان هم هم برد دارند و هم باخت
یای با تمرین خود و اعتماد بنفس بالا انشاله برنده میشی و دل میلیون ها ایرانی رو خوشحال میکنی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: