حقوق این کارکنان 50 درصد افزایش می یابد؟ | وقایع روز
کد خبر: ۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: جمعه ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - 26 November 2021
رئیس مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت اقتصاد درخصوص نامه وزیر اقتصاد به رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: با هدف تحقق رسالت‌های دولت سیزدهم در مبارزه با فساد، عدالت‌محوری و شفافیت مالی موضوع افزایش فوق العاده ویژه با رعایت قانون و تامین از محل صرفه‌جویی پیشنهاد شد.

افزایش حقوق کارمندان دولت ؟

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

«علی اکبر دلوریان زاده» ادامه داد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته و حسب بخشنامه های ابلاغی برقراری این فوق العاده تا میزان ۳۵ درصد ابلاغ شده بود و از سویی عوامل خاص ذکر شده در مبانی قانونی برقراری این امر (از جمله تاثیر فعالیت اقتصادی در درآمد ملی، انجام فعالیت های تخصصی ستادی و تحقیقاتی و ...) دقیقاً منطبق با ماموریت ها و وظایف این وزارتخانه بوده است، در این راستا و با هدف تحقق رسالت‌های دولت سیزدهم در مبارزه با فساد، عدالت‌محوری و شفافیت مالی موضوع افزایش قانونی فوق العاده ویژه با رعایت کامل مراتب قانونی و تامین از محل صرفه‌جویی‌های داخلی وزارتخانه به سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهاد شد.

به گفته دلوریان زاده یکی از اهداف وزارت اقتصاد در پیشنهاد مذکور، ساماندهی و شفاف‌سازی هرچه بیشتر و بهتر سایر پرداخت های قانونی از محل درآمدهای اختصاصی بوده است. به نحوی که بطور شفاف پرداخت ها قابل رصد و پایش نیز باشند تا بتوان در چارچوب قانونی و شفاف، پرداخت های کارکنان از این محل را ضابطه‌مند تر نمود .


رییس مرکز نوسازی اداری وزارت اقتصاد این اقدام را در مسیر شفاف شدن بخش تاریک پرداخت ها که اتفاقا باید ستوده شود دانست و اضافه کرد : این درخواست اصلاً به معنای افزایش پرداختی کارکنان این وزارت تا سقف ۵۰ درصد نخواهد بود بلکه با تاثیر بر یکی از فوق العاده ها (بند ۱۰ ماده ۶۸ ) صرفاً موجب ترمیم و جابجایی از محل صرفه جویی یا منابع اختصاصی در حدود ۱۰ درصد حقوق حکمی بخشی از کارکنان خواهد شد.

حقوق این کارکنان 50 درصد افزایش می یابد؟

دلوریان زاده تصریح کرد: این درخواست هم اکنون به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال شده و باید در شورای حقوق و دستمزد مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول اشاره کرد: درصورت تصویب این درخواست، منابع آن از محل صرفه جویی داخلی تامین و پرداخت خواهد شد.

دلوریان زاده همچنین با اشاره به بند دیگری که در این نامه آمده است، گفت: بند دیگر مورد درخواست با عنوان فوق العاده خاص است که اشاره به بند ح ماده پنجاه قانون برنامه پنجم دارد که به موجب این بند نیز برخی از دستگاهها اخیرا درخواست فوق العاده خاص برای کارکنان خود ارائه کرده اند.

این مقام مسئول وزارت اقتصاد همچنین افزود : بی شک مدیران و مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان سکان‌دار اقتصادی کشور، با اشراف و آگاهی بر مسائل، مشکلات و تنگناهای اعتباری و مالی کشور در این برهه زمانی حساس با توجه به رویکردهای حاکم بر فعالیت های دولت سیزدهم در آغاز راهِ دشوار تا بهبود شرایط و اوضاع اقتصادی و همسو با دغدغه‌ها و مشکلات گریبانگیر عموم مردم عزیز و شریف کشور، این اطمینان را می‌دهند که خارج از حدود اختیارات قانونی و خارج از مصالح عمومی کشور، اقدام یا پیشنهادی غیر فنی یا ناهنجار در مباحث و موضوعات جبران خدمت کارکنان خود نه درخواست و نه مطرح کند و موارد مطرح شده با توجه به بندهای مصرح شده قانونی به منظور شفافیت، ضابطه مندی، ارتقای کارآیی و اثربخشی هر چه بیشتر منابع تخصیصی به حقوق و مزایای کارکنان بوده است.

در روزهای گذشته و بعد از انتشار نامه وزیر اقتصاد به رئیس سازمان اداری و استخدامی، شایعاتی مبنی بر درخواست وزیر مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان این وزارت خانه مطرح شده بود.

منبع: ایرنا
نظرات کاربران
!
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
جهت شفافیت حتما باید حقوقتون زیاد شه ؛ نه وگرنه دزدی و اختلاس رو شاخشه نه ننه !
ح
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
دیدی چرا مسولین عزیز و اطرافیانشان اختلاس میکنند برای همینه
ب ص
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
خانه از پای بست ویران است
خواجه درکنج نقش ایوان است
والسلام
نیک اندیش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
خودتی معلومه حقوق از ۱۲ میلیون میشه ۲۰ میلیون بیشتر دست میکنید در جیب مردم
اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
بعدابرای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان می خواهند ۱۰درصد حقوقها را بالا ببرند بوق و کرنا میکنند که نداریم تورم بالا می رود وا اسفا می گویند که اینطور میشه و انطو ر میشه چه کنیم با این بی سوادان خدا خودش رحم کند هم بما هم به رییسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
از بس دولت انقلابیه فقط برا قشر ضعیف پول نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
سلام از کجا میدانی شاید امضای ریسی زیرش باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
ما ملت ساده ای هستیم چون فکر کردیم گروه روحانی مشتی دزد هستن وبا ... و آمدن رئیسی کمی وضع بهتر میشه نه تنها وضع معیشتی مردم بهبود نیافت در عوض قیمت اجناس ضروری چون مرغ وگوشت وبرنج وتخم مرغ ولبنیات افزایش سر سام آوری پیدا کرد وخالی کردن جیب ملت وفقر رشد بیشتری داشت وهیچ کس بفکر مردم نیست به قول پروین اعتثامی ما را به چوب شعبانی فریفته اند این گرگ سالهاست که با گله اشناست
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
800میلیارد دلار را دادن روسیه و چین حالا سر در گم هستند البته به علاوه آقا زاده ها ی جوان مدیر و مدبر در سرقت بیت المال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
میدونی 800میلیارد دلار یعنی چی!!!!!!!!!! ؟ همینطوری الکی مینویسی 800000000000دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
800 میلیارد دلار !!!!! فکر کنم بیشتر بوده حدود 50 میلیون تومن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
خدایا خودت رحم کن وقتی حرف از افزایش حقوق کارمندان میشه دولت میگه حقوقها اضافه نمیشه چون منابع کافی را نداریم بجاش قدرت خرید را بالا می بریم بگید چطوری وقتی که قیمت اجناس سر به فلک کشیده کمرملت شکست ازاین همه گرانی خدایا خدایا خدایا برس بدادما
سعید ریسی
| United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
احسنت واقعا همینطوره
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
فوق العاده ویژه که به همه کارمندهانمی دهند این بی عدالتی است نزدیک بازنشستگی مان است حقوقمان اندازه کارکنان ۱۰ سال سابقه کاره مثل زمان قبل فوق العاده ویژه به همه بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
فوق العاده ویژه مثل سال های قبل به همه کارکنان بدهید خیلی حق ما داره ضایع میشه کارمند فرهنگ وارشاد هرمزگان هستم
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
الان می دهند!
مرد مومن من هم عین مشکل شما را دلرم عدالت فقط در شعار است.
سیدرفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
سلام چرا ماد ۳۸و ۳۹ جانبازان دستگاها اجرا نمی شود .
فریددن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
بودجه ندارندگذاشتن برای اختلاس
زهرا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
مگه بقیه ی ماده ها اجرا میشه گند زدن ب مملکت با این گرونی اون وقت میگن چرا دزدی زیاد شده یا چرا همه میرن خارج برا زندگی واقعا جای تاسف داره. ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
دستگاههای دیگر هم‌می توانند حقوقشون رو افزایش بدهند ؟
ساکت
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
بعد حرف از عدالت میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
این مزایا ویژه چرافقط برای این وزارتخانه بایداجراشوداین تبعیض
است لعنت براین بیعدالتیهای یک جانبه.!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
مملکتی که شعارزدگی نابودش کرد
ناشناس
Germany
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
فقط توی این مملکت تنها کاری روتین هست اختلاس و اختلاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
اینا که میگن مافی سبیه الله کار میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تو کشور ما افزایش حقوق برای کارکنان کشوری هست کارکنان لشگری رو کسی به حساب نمیاره خدا از شون نگذره
بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
سلام من بازنشسته کشوری هستم ۷۵۰۰ میگیرم اما لشکری کنار دست خودم ۱۰۵۰۰ و۱۵ تومان میگیره ناشکری نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
شمایی که کمتر از بازنشسته لشگری حقوق میگیری موقعی که شاغل بودی دو برابر یک نظامی حقوق میگرفتی،با اینکه طبق قانون حقوق نظامی ها باید بیشتر باشه،فقط واسه بازنشسته ها این قانون اعمال شده!
ضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
ای بابا ..شنا حقوق نجومی واختلاس ودزدی نسیولین رو نمیبینی اونوقت دتبال یکی دو تونان حقوق بالاتر لشکری هستی.....من لشکری هستم اندازه شما میگیرم حتما درجه وتحصیلاتش بالاتر بوده
رصا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
بعد میگن قانون و عدالت برای همه یکسانه و همه در برابر خداوند یکسانند پس چی شد حقوق بازنشسته و یکسری کارمندا فقط ۱۰درصد اضافه میشه و نمیدونم شندر غاز بازنشسته تورم زاست ولی برا بعضی ها فوق العاده و ۵۰درصد افزایش
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
فرهنگیان به میزان حقوقشان اعتراض دارند قول دروغین به آنها داده اند ولی حقوق سایر کارکنان را اضافه می کنند. به این میگویند حرکت رونالدویی.
دیگه امیدی نیست
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
فقط باابروی معلم بازی میکنند کجااضاف شده توبوق وکرنامیکنندمعلم باحقوق 4ملیون داره صورت خودشوسرخ میکنه لعنت خدابرخاینین مملکت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
خدا به دادهمه، ما برسه،خصوصا بازنشسته ها،با این تورم افسار گسیخته ،هرکه آمد قول بهبود اوضاع راداد،ورفت،پس کی با داد مردم برسه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
فقط حقوق چندر غاظ بازنشسته ها تورم زا است با چند تا بچه بیکار ودم بخت چطوری سروسامان بدهیم خدانگذرد
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
عدالت حقوقی در این 40 سال انقلاب دیده نشده الان حقوق بازنشستگان لشگری نسبت به کشوری ها و شهرداری ها کمتر هست درصورتیکه ن م دنیا از نظر دریافتی ها 20 درصد از تمام کارمندان بیشتر است اما در ایران برعکس هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
جناب رئیس جمهور در زمان در قوه قضائیه و ادارات زیرمجموعه حقوق کارکنانتان را دو برابر کردین و آموزش و پرورش هم چون وزیر داره حمایتون می کنه بانک ها که هرچی زورشتان میرسهاز مردم نذول میگیرن و حقوق کارمندانش رو زیاد می کنن مدیران گرامی هم که به هر صورت امکانش برای خودشان افزایش حقوق و پا اش می ریزن فقط نیروهای مسلح که متاسفانه هیچ کس نیست از آنها حمایت کنه مخصوصا ناجا که موقع دستور دادن وزیر کشور و رئیس قوه قضائیه و رئیس ستاد دستور می خون ولی موقع حل میشه آنها هیچ کدومشون جوابشو نیستم رهبری هم که دستور می فرماید همه پشت گوش می دانه و میروند لطفا به داد نیروهای مسلح برسین
پرستار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
دمت گرم آنهائی که نظر منفی دادند بیان جاشون را با نیروهای مسلح عوض کنند همیشه دور از خانواده و آماده باش.سفر خارجی ندارند.تعطیلات ندارند. یکسره مجروح و شهید که هیچ ارگان دیگه ای نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
ماشاالله حقوق های نیروی انتظامی سربه فلک کشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
می شه بگی کدوم معلم حقوقش زیاد شده؟! ده ساله که می خان یه رتبه بندی اجرا کنن هنوزم انجام ندادن و حالا هم به سلامتی وزیر نداریم که پاسخگو باشه که رتبه بندی چی شد و مجلس و دولت با هم همدستن تا وزیر انتخاب نشه و رتبه بندی رو هوا بمونه
سما
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
حالا که انقد معتررض. هستی یه کمی هم اخبار. گوش یده ..ااخه برادر من چی. میگی اموزش پررورش وزیری نداره که حمایت کنه...کدوم حمایت...من معلمم پیمانی هم هستم حقوقمم کف اداره کاریه..3. و خورده ای...کدوم افزایش؟ اواز دهل. شنیدن از دور خوش است...دیسک کمر و واریس و مشکل تاهای صوتی. و کمردرد. و همه ایناا را هم بذار کنارش...خدایی دست از سر فرهنگیا بردارید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵
هموطن عزیز بنده کارمند قوه قضائیه هستم. در زمان ریاست ایشان یک ریال به حقوق کارکنان قوه قضائیه اضافه نشد و حتی طرحی که برای افزایش حقوق به مجلس رفته رو هم هر سری به دلایل واهی عقب میندازن تا به مرور زمان به فراموشی سپرده بشه. تو را به خدا همینطور بدون سند حرفی نزنید. بنده با 21سال سابقه و داشتنپست مدیر پایه حدود 8تومان حقوق می گیرم.
اتیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
حقوق همه کارمندان یکسان پرداخت شود
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
حقوق کارمند جماعت نباید یک ریال افزایش پیدا کنه
حتی باید کاهش پیدا کنه
این همه مشکل و گرانی از گور کارمنده بلند میشه
غریبه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
مگه همه کارمندان حقوقشان یکسانه من ماهی ۴ میلیون میگیرم بااین تورم و خرج ها چیکارکنم که میگی حقوق کارمند نباید افزایش بشه
غریبه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
تازه فیش حقوقی من ۴ میلیون هست دریافتی من تو ماه ۲ میلیون هست شما بگید با ۲ میلیون چیکارکنم اضافه کار هم بمون نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
سالی یه بار حقوق کارمند زیاد میشه سالی 50 بار فقط لبنیات زیاد میشه متاسفانه نمیفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
ههههه بسوزتو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
چرا حقوق معلمان بیچاره رو زیاد نمیکنید که 10 ساله در انتظار رتبه بندی هستن
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
من 29سال کارمیکنم با5سرعایله 6000000تومان میگیرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
همیشه تاپایان سال چندین بار افزایش قیمت هست بعد برای یکبار اضافه شدن حقوق بخصوص برای بازنشستگان هزار قانون درست میشه تاهمون بالاخره بازبه حداقلی می‌رسیم بابا کی این ماجرای افزایش حقوق کارکنان دولت میخواد عادلانه حل بشه؟!! ازآقای رئیس جمهور استمداد عدالت درحقوق وپرداخت کارکنان دولت راداریم. یک بازنشته کشوری
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کلی جلسه می‌گیرند، مورد موردتصویب وروی کاغذ ثبت میشه، ولی عملا اجرانمیشه، چون بودجه لازم پیش‌بینی نشده، زمان جنگ درس را رها کرده وبه جبهه رفته وجانباز شدم تاکنون هیچ چیزی تعلق نگرفته، بازنشتت با دوبچه بیکار وناامید، آخر سر درس راادامه داده قراربود 30 درصد تخفیف دانشجویی بدهند ندادند، خدا ازسرتقصیرات مصببین نگزره
کارمندفلاکت زده
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
س چرا بانک ها و دادگستری وادارات زیرمجموعه اش همیشه تو حقوق مزایا دوتا گام جلوترن فوق العاده ویژه را از سال ۹۲ دارن میگیرن بعد آموزش و پرورش و وزارت بهداشت از سال۹۹ الان هم باز اونا توحقوق هاشون انواع فوق العاده ها رو دریافت می کنن که ماها نداریم بماند که هرماه چیزی به اسم پرکیس یا هزار کوفت و نام دیگه می دن بهشون از خدمات پزشکی و رفاهی شون هم که زمین تا آسمون با مافرق داره هم که نمی دونم چی بگم آخرش به اونم میگن کارمند بمنم میگن کارمند شما اگه همین تفاوت حقوق رو برای همون مدت۹۲تا۹۹یعنی تو همون ۷سال حساب کنید بما می دادید الان چه وضعیتی داشتم دیگه مثل الان دندونم خراب نبود ماشینم پراید نبود مستاجر نبودم وشرمنده زن و بچه ام نبودم...... خداازتون نگذره
M
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
قوه قضاییه فقط برای زندان فوق العاده ویژه پرداخت میکنه کارکنان دادگستری اکثرا حقوق4تومان میگرند به خدا تازه ازنظرسختی کار ومحیط متشنج با اکثر کارکنان دیگه قابل مقایسه نیستند
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
برای افزایش حقوق بازنشستگان بیچاره دولت قبل لابحه دوفوربتی به مجلس داد گفتن تورم زاست بایگانیش کردن ولی برای خودشان خوب پبشنهاد میدن تورم زا نیست خداخودت شر این افراد بی دین وبی سواد خودت از سر ما کم کن
بازنشسته فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
انشاءالله باید مصراته بدنبال تصویب لایحه همسان‌سازی بازنشستگان بعد از رتبه بندی معلمان باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
بنده با ۱۰ سال سابقه کارمند رسمی ما ۸م دریافتیم هست نمیدونم با این دریافتی به کجای دردم بزارم با مدرک ارشد معماری هستم دلمون خوشه مهندس هستیم
اداره نوسازی مدارس کرمانشاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۸
بنده با حق شیفت و بیست سال سابقه کار در صنعت پتروشیمی همین قدر حقوق میگیرم
Mm
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
بنده هم‌با ۱۰ سال سابقه در آموزش پرورش ۵ تومن میگیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
بنده هم با کارشناسی ارشد و 22 سال سابقه در بزرگترین بیمارستان دولتی تهران 10 م می گیرم
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
اگر بنا بر عدالت است بنگرید کدام سازمان در انجام کار بیشترین مصدوم مجروح جانباز و شهید و مبتلا به انواع بیماریها را داشته و دارند و کمترین استفاده را از تعطیلات و سفرهای خارجی را دارند حقوق آنها باید از سایر ارگانها بیشتر باشد این است عدالت اگر راست میگوئید.
پلیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
ما گفتیم رئیسی آمد حقوقها متناسب با تورم افزایش پیدا میکنه ولی این هم از این. خیلی ها برای افزایش سال بعد برنامه ریزی کردند خدا به داد ما برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
افزایش حقوق برای همه باید یکسان باشه نیروهای مسلح هم حقوقش پایینه کسی به دادشون نمیرسه حقشون زای شده بعدش میگن عدالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹
سلام داداش تو چجور کارمندی هستی که بیسوادی ،ضایع اینجوری نوشته میشه ،خدا به داد کشور ما برسه که اکثراً بیسوادن که کشور را اداره میکنند
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
تو رو خدا به کارمندان دادگستری کمک کنید فیش حقوقی کارمندان دادگاه رو ببینید بعدا میفهمید که دارن با بدبختی زندگی میکنند
عاشر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
چرافوق العاده ویژه به بعضی ازکارمندان تعلق میگیرد وبرای بعضی تعلق نمی گیرد؟
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
فیش کارمندان دادگاه رو ببینید بعدا افزایش دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
چی داری میگی کارمند با اضافه کاری مدیر دفتر کل شش میلیون تومان در جواب کسانی که اعتراض به حقوق کارمندان قوه قضائیه دارند در دادگاه فقط قاضی زیاد میگیرند و معاونان دادستان باور کنید کارمندان قوه قضاییه مدیر دفتر کل با اضافه کاری و رفتن به پنجشنبه نهایت شش میلیون تومان متأسف
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
این بی عدالتی فقط خاص کارمندان وزارت اقتصاد نیست.
کارمندان دانشگاه علوم پزشکی(قراردای) هم ازاین بی عدالتی در پرداخت حقوق رنج میبرن. چرا باید یک کارمند رسمی 2 الی 3 برابر کارمند قراردای دریافت کنه ، در صورتی که هر دو در یک اتاق و یک کار رو دان انجام میدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
خداوکیل حقوقها روزیاد کنین به خدا دگه نمیتونیم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
توروخدا توجان مقدساتتون حقوق نیروهای مسلح درراس ناجارو زیادکنید.زن وبچه هامون دارن ازبین میرن وهروز خجالت زدشونیم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
سلام نه قانون هست نه عدا لت دارم زجر میکشم ۲۲ تومان کمک معشت میکیرم از بنیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
پس بدبخت کارگر های شهرداری پاکبان ها که حقوقشون اداره کاری هست اونم که هست پیمانکار نصفشو میزنه پ ما خدازده ها چیکار کنیم.یعنی میشه پاکبان ها هم رسمی بشن مزایا بهشون تعلق بگیره...اصلا مگه سوفور جز آدم حسااااااب میشه... متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
طالبانها چه می کنند
ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
اشکا.ل.نداره.مدیران.هفتاد.میلیون.میگیرند.مدیران.مدرسه.هشتصد.هزار.تومان.اون.مدیر.سایپا.پول.تو.جیبی.اقا.زاده.اش.حرص.نخورید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
مرده شور تان را ببره باحقوقتان انگار از جیبشان می‌دهند.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
نیروهای مسلح اونم نیروی زمینی اونم تو خانواده ات دو نفر صعب العلاج داشته باشی ماهی دوبار از شهرستان بیایی تهران واسه بیمارستان با دوتا بچه میخوام بگم چه طور میشه زندگی کرد خدا ازشان نگذره اینقدر خار شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
با این اوضاع ما که نیروی شرکتی هستیم چه کنیم با ماهی ۵تومن چکارمیشه کرد مثلا درمرکز درمانی هستیم اما تمام پرداختها مال پرستاراست.بعد میگیم چرا به ماهم تعلق نمیگیره میگن شما شرکتی هستین اخه این یعنی چی...جسارت نباشه چون خانواده شهداوجانباز نیستیم ازاین مملکت بیگانه ایم..پس کو عدالت...ای خدا خودت رحم کن به ما ...شدیم برده ی دولت...بقول معروف برده داری مدرن.
کاش توی خانواده جانباز وشهدا بودی بعد قضاوت میکردی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
کاش توی خانواده جانباز وشهدا بودی بعد قضاوت میکردی هیچ کس از درد هیچ کس خبر ندارم خواهشن راحت حرف نزنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
عدالت باید برای همه باشد چرا حکم ما تعداد اندکی از باز نشسته های علوم پزشکی با اجرای تیر ماه تاکنون اجرا نشده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
هر وقت گوشت جلوگلوله بخان نیروهای مسلح باید سینه سپرکنن وآماده باشن ولی وقتی موقع افزایش حقوق بشه جایی ندارن انگار اجنبی هستن کدوم کشور حقوق نظامی‌ هاش اینقدر کم وناچیزه تمام نظامی ها دوشغله و سه شغله هستن بازم نمیرسونن ولی بانکی ها اداره دارایی ومالیات و.... حقوق چند برابری میگیرن اصلا روحیه خود نظامی ها وخانواده هاشون داغونه.... آقای رئیسی پس کو عدالتی که میگفتی دستمریزاد سید
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
به غیر از یک عده قلیلی از کارمندان و مدیران،متاسفانه اکثر کارمندان و کارگران حقوقشان کفاف زندگیشان رو نمیده کسی هم نیست ازشون حمایت کنه ،هرچند وقت یکبار با اعلام افزایش یک قشر از این کارمندان باعث بدبینی بقیه نسبت به اونا میشن بدون اینکه کوچکترین افزایش حقوقی صورت گرفته باشه،باعث تاسف هستش که یک کارمند به خاطر مخارج زندگیش چشمش به جیب مردم باشه،تو رو خدا به داد این مردم برسید ندارید اخرتشون هم مثل دنیاشون سیاه بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
لطفا افزایش سال اینده که ۴۰ در صد است زود تصویب کنید که همه بازتشستگان از گرستگی مردند بیراهه نرید زمین و ملک برای خودتان بردارید الان شکم ما داد میکشه که مردیم از عدم تغذیه شرمنده زن و بچه هستیم این همه مغز ما رو در نکنید
عبدالله یگانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲
س.دستگاه قضایی برای قضات ۱۰ برابر کارمند حقوق در نظر می گیرند ودرسال ۹۲ حقوقهای ۱۰۰درصد افزایش پیدا کرد ولی کارکنانی که باز نشست شده بودندیک ریال اضافه نکردند گفتند شما بازنشست شدید ودیگه به دستگاه قضایی ارتباطی ندارید .وبا ابلاغ مدیریت قضایی بعد از ۳۰ سال خدمت مستاجرو۷میلیون حقوق میگیرم یعنی کمتر کارمندی که ۵سال سابقه دارد.این است عدالت دستگاه قضایی ........
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
سلام ماهم 17 سال خدمت ماهی 5میلیون میگیریم ولی کارمندان قوه قضایه 13 الی 14 میلیون میگیرن من خودم از حقشون خبر دارم چون اونا فوق العاده خاص گرفتن ولی شامل ما بیچاره ها نشد تا کی بایدتبعیض ببینیم
علی اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱
حقوق جانبازان حالت اشتغال از کار افتادگی کلی چند درصد زیاد می‌شود این مضلو مان کشور
نیره جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۶
لطفا دم ازعدالت وحقوق یکسان نزنید بنده باقرارداد کارمعین ماهیانه سه میلیون وپانصد میگی دومیلیون ودویست کرایه خونه میدم کی میخواهید همسان سازی کنید به وا... جوابگوی تک تک ما هستید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۶
آهی کسی که به فکر کارمندوکارکنان حقوق بگیر هستند اونها ی که نه حقوقی لمس کردند ونه کاری دارند تکلیف اونها را روسن کنید بی وجدانها حداقل کارمند یک حقوق نان خالی را میکیرد کسی که هیچی ندارد خانواده اونها آدم نیست ای ملت وکسانی که کارمند هستید حداقل شماها بگید که بابا ما نمیخواهیم بدید به اونهای که نه کمیته امداد میشناسند ونه بهزیستی اونها چی میخورند
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
بنده با مدرک دکتری دانشگاه تهران به عنوان ی معلم 3 و 800 میگیرم، بعد اعمال رتبه بندی ما رو تورم زا ميدونند. از این طرف افزایش های ُاین چنینی لحاظ میشه.
یاسوج
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
خاک برسرسازمان بهزیستی که هیچ منبع درآمدی نداره ونتونستندازحق خودشون راجع به مستثنی شدن ازتامین بارمالی افزایش های اینچنینی دفاع کنند.یک سازمانی که سمبل بدبختی وبیچارگی است وواقعا همینطوره...مگه میشه این سازمان راباوزارت اقتصادوشرکت نفت وگازوتامین اجتماعی مقایسه کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
هیچ کشوری تو جهان پلیس ایقد حقوقش پایین نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
پلیسی که به مردم ظلم میکند حقوق میخواهد چکار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
آی گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
دستگاه مثل وزارت کار که کارمندان استانی آن از سه الی پنج میلیون میگرند اداره ای که لوازم التحریر رو نداره بعد چی رو صرفه جویی کنه که حقوق کارمندش رو افزایش بده . خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
باسلام و عرض ادب به مردمان ایران زمین .مردمان باغیرت وباشعوروملتی که در تمام عرصه هادرمیدان بوده وتودهنی به تمام مستکبران وزورگویان زده و چندین شهید .آزاده .جانباز..تقدیم نموده است .حال بایستی به کدام مسئول ومدیردلخوش باشیم یاسوادندارند یااحمق تمام عیار برایمان حکومت میکنند حیف ازاین ملت شریف .وحیف وصدحیف به ایران آبادکه نابودش نمودن کشوری بااین سرمایه وثروت .افسوس و صد افسوس
زری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
چطور حقوق کارمندان بانک و دارایی چندین برابر میشود چه بسا چقدر هم مزایا دارند و زمین و غیره دولت به آنها میده ولی بازنشستگان نیروهای مسلح یه چندر قاضی فقط به اندازه ایی که نون بخور و نمیرداشته باشند حقوق میگیرن چه بسا در همه جا سپر بلا بوده اند و اعصاب و زندگی شون رو برای کشور داده و یه آدم داغون و فرسوده شده اند به داد آنها برسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
با‌این‌همه‌تورم‌وگرانی‌وهزینه‌های‌سر‌سام‌اور‌خجالت‌نمی‌کشند‌که‌می‌گویند‌حقوق‌‌بازنشسته‌ها‌‌ده‌در‌صد‌افزایش‌یابد‌جای‌تاسف‌است‌پس‌چطوری‌می‌ایند‌بیمه‌ها‌‌کرایه‌ها‌وکلی‌هزینه‌ها‌را‌چندین‌برابر‌افزایش‌می‌دهند‌عین‌خیال‌شان‌نیست‌تورم‌وگرانی‌بی‌داد‌می‌کند‌همین‌که‌سالی‌یک‌بار‌می‌می‌خواهند‌حقوق‌این‌قشر‌بیاره‌راافزایش‌دهند‌گریه‌می‌کنند‌که‌پول‌نداریم‌البته‌برای‌خودشان‌دارند‌به‌ما‌که‌میرسد‌ندارن‌بیچاره‌هستند‌
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
سلام بنده باشی ویک سال کاروتلاش بازنشسته شدم الان با دریافت حقوق بااین وضعیت گرانی ومشکلات چگونه امورات زندگی کنم بازفت وآمد خانواده ام پول فقط میوه وپوشاک و پرداخت قبوض آب و برق وگازوتلفن منزل و. همراه نمی رسد چه برسد که خدای نکرده حوادث مانند مریضی وغیره پیش بیاید توراخدا فکر اساسی و انجام بدید که رنج نکشیم
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
پس دستگاه های دیگه چی.
باز هم ناعدالتی، خدا میدونه ما هم اداره هستیم، نیروی راه آهن هستیم و حقوق اداره کار داریم میگیریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
چرا از چیزی که خبر ندارین دروغ میگین!! کارمند دادگستری با۱۰ سال سابقه ۵ تومن دریافتیشه کمترین حقوق متعلق به دادگستریه در زمان آقای رئیسی یک ریال هم افزایشی در حقوق کارمند دادگستری نشده! ما هم خواهان همسان سازی حقوق ها هستیم چون این ناعدالتی همه را کلافه کرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کمترین حقوق مال ارتشی ها هستش ۴ ملیون یا سه و نیم ملیون ماهانه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
آیا مستمری بگیران تامین اجتماعی جز شهروندان ایرانی نیستند که اینقدر در حقشون کوتاهی میشه آقای رئیس‌جمهور موقع تبلیغات دم از عدالت می‌زدی حالا که رو صندلی ریاست نشستی همه چیز یادت رفت واین خیانت به مستمری بگیران تامین اجتماعی یعنی چه چرا برای حقوق این عزیزان تصمیم گرفته نمی‌شه
ارسلان نظری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
واقعا باید تاسف خورد به حال مملکتی که یک نظامی نتونه یه زندگی حداقلی و معمولی داشته باشه با ۲۵سال خدمت در سخت ترین شرایط واسه نون شب محتاجیم همه نظامی‌ها بخصوص ارتشیها که همشون نظافتچی و مسافرکش هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
دمت گرم خودمم مسافر کش ارتشی هستم
مجتبی نیلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
جناب آقای وزیر،اول دروازه های فساد را در تمامی سطوح زیر مجموعه خودتان را ببینید و رشوه های هزاران میلیارد تومانی را از پرسنل تان پس بگیرید،بعد بفکر ترمیم حقوق قشر خدوم و خالص وزارتخانه تان باشید،کجا با این عجله!!؟؟برای خدمت آمده‌اید یا؟؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
وزرات اقتصاد ودولت باید اول بدهی پاداش و مرخصی وهمسان سازی بازنشسته را بدهد که حق شخصی چندساله هست بعد رتبه بندی و ۵۰ درصد کادر وزرات اقتصاد بعد چرا تفاوت باشه همه ۷ تومان شما ۲۰ تومان سه برابر بقیه البته زیاد نیست تورم وگرانی برای همه هست باید به همه اضافه کنن نه عده قلیل به حد کثیر فرق نگذارید مدیون هستید
حسین
France
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
تا فرق سر تو فساد غرقند حقوق ما پول تو جیبی نوه شش ماهه شون هم نمی شه جفت پوچ رفتیم به فنا همانند زاینده رود به مرده رود تبدیل شدیم
جلال
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
با سی سال سابقه حقوق بنده حقیر پنج میلیون کارمند جهاد کشاورزی نه فوق العاده ویژه دادن و نه فوق العاده خاص این بی عدالتی تا عرش خدایا کمک کن
ناشناس
India
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
هرگاه دریافتی کارمندان در حکومت از تعادل و تساوی نامعقول خارج شود سبب فخر عده ای و سبب سرخوردگی عده ای دیگر خواهد شد و بی اعتمادی و فرار از همدیگر اتفاق می افتاد و وحدت جامعه به خطر می افتد
ناشناس
India
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
هرگاه دریافتی کارمندان در حکومت از تعادل و تساوی نامعقول خارج شود سبب فخر عده ای و سبب سرخوردگی عده ای دیگر خواهد شد و بی اعتمادی و فرار از همدیگر اتفاق می افتاد و وحدت جامعه به خطر می افتد
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
حقوق جهاد کشاورزی جای تمسخر داره...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
اینکه یک وزارت خانه ای مثل اقتصاد ودارای که پول کشور تو دستشه از هزار سوراخ وسمبه جور می کنه بعد میگه صرفه جویی از محل هزینه ها .بعد وزارت خانه ای که منابع دستش نیست نمی تونه اینکارو بکنه .این عین بی عدالتی هست.بعد از شرکت نفت هم همین حرف را می زنه بعد مخابرات ووو.پس این دولت هم علی برکت الله.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹
بقران ما بازنشسته صندوق نفت هستیم دریافتی ما ۴۵سابقه بازنشسگی وکار داریم دریافتی ۸ ملیون است توبدترین شرایط هم کار کردیم نه متناسب سازی دادن نه شایستگی ونه چیز دیگری فقط خواشمندیم همدیگر روتخریب نکنیم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
جز اساتید دانشگاه حقوق هیچ کسی افزایش پیدا نمیکنه، ما کارمندان جهاد له شدیم خدا ازتون نگذره
جبرائیل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
خداوندا خودت میدانی این مردم چی میکشم....ترابخودت کمک کن....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
بدتر از وضعیت حقوقی اسفبارمان این طرز آش شله قلمکار نوشتن این خبر است که بنده را پس از خواندن آن گیج کرده است!!!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
با سلام شما ها که دم از خدا و پیغمبر میزنیدا که دین ندارید انسان که هستید چی مون از کشورهای دنیا کمتره حقوق باز نشته ها به روز پنجم ماه دوام نمیاره تا کی باید خجالت خانواده مونو بکشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
یه فکری به حال نظامیان خدا زده بکنید با حقوق شش تومان چکار کنیم با این حقوق متاسفم برای این دولت بی کفایت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
یه فکری به حال نظامیان خدا زده بکنید با حقوق شش تومان چکار کنیم با این حقوق متاسفم برای این دولت بی کفایت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
تا آخوند هست مملکت بدتر از این خواهد شد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
هر وزارتخانه ای ساز خودش را می زند وزارت خانه های ضعیف وکارگران بدبخت با ۳یا چهار میلیون قانون کار پس چه کنند انصاف داشته باشید به فکر همه باشید
سورنا
Japan
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
... عدالتی که ازش دم می‌زنید. برای معلمان چطور بودجه ندارید و ۲۰ ساله دارید کشش میدید. و مدام دولت مجلس پاسکاری می کنید . ولی یک وزارتخانه دیگر با یک امضا افزایش حقوق میدین .
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
فعلا فامیل بازی راافتاد بعد نوبت به آقایان وزیران است که‌ سفارش کنن حقوق پرسنل وزارت خانه من راتا ۵۰درصد افزایش داشته باشن، بعد این شد عدالت، وبه اندازه ۱۴۰۰ قانون مجلس دارد و به‌ همون اندازه وزیران وبقیه دولتی ها که خیلی عزیز هستند، وماباقی که در لیست آقایان نيستند، کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی وفقط امید ما به خدا استل
اسداله
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
بعداز ۳۰ سال خدمت به والله حقوقم به دهم برج هم نمیرسه دخترام چطور براشون جهیزیه تهیه کنم هرجا میرم میگن به سن بالا کار نمیدیم میرم نظافتچی پله ها را با زبونم لیس میزنم طرف بخاطر اینکه پول بهم نده هزار تا ایراد ازم میگیره خدا ازشون نگذره که ما را به این حال وروز انداختن
مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
در متون مذهبی وخصوصا"کتاب مقدس ماکافر کسی شناسانده میشودکه اعتقاد به وجود خدا ندارد.ماچه سنخیتی داریم با کشورهای اینچنینی؟چراپول این ملت توی جیب این کشورهابایدریخته شود؟این کشورها صنعتعی مانند کشور های رتبه اول صنعتی دنیا ندارند.
بهرام
France
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
آقای خاندوزی خجالت نمیکشی شما واقعا تواین گیرودار که مردم از گرسنکی نای خریدن نان ندارند بفکر افزایش حقوق وزارتخانه خود شدی . واقعا ننگ برتو. تقصیر تونیست تقصیر مامردم هست تو که نعارف خواندی جات وزارت اقتصاد باشد غیر ازاین انتظاری نمیتوان داشت ننگ برتو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
بلی افزایش حقوق خودی ها ،شفافیت سازی وعدالت به حساب می آید کارکنان ، کارگران و بازنشستگان محترم این است منطق وزیر انقلابی
مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
خدایاما که دم از مسلمان بودن میزنیم چراپولمان در جیب کشور های بی اعتقاد به خداآنهم برای صنعت فکسنی آنها بریزیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
الهی چه قدر کم اشتها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
رتبه بندی معلم ها هنوز تو بودجه اش مانده اند ولی برای این بزرگواران همیشه کاسه نداشتن می زنند کارمندان وزارت اقتصاد مگر چیکار می کنند که باید حقوق شان ۲ برابر شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
پس بقیه کارمندان چی میشن ؟
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
امروز به مدرسه فرزندم سر زدم تا از وضعیت درسی وتربیتیش آگاه بشم وقتی وارد دفتر مدرسه شدم وقیافه های معلمان ومدیر ومعاونین رادیدم که غبار فقر وفلاکت از قیافشان می بارد ناراحت شدم و بدون هیچ سوالی برگشتم خانه.سوالم ازمسوولین اینه چه کسی ازشما حاضره خانوادش رابه راننده مریض وگرفتار بسپاره؟؟؟؟
من حاضرم اززندگیم بزنم ولی معلم فرزندم دارای رفاه نسبی وروحیه شاد وباانرژی باشه تا دغدغه تربیت وتحصیل فرزندمو نداشته باشم. معلمانی که با4میلیون حقوق زندگی میکنند چگونه میتوانند فرزندان مارا خلاق و باانگیزه بار بیارن!!!؟؟؟ من بعنوان پدر دانش آموز چند دقیقه مدرسه بودم وبا دیدن قیافه غمبار معلمان اززندگی ناامید شدم وای به حال فرزندان ما که هرروز درمدرسه هستند واین اتفاقات ناگوار رامشاهده میکنند چه برسرشان می آید؟ مردم ایران واقعا از معلمان فرزندانتان حمایت بکنید تا آینده آنها نابود نشود.تا کی بابد از واقعیت فرار کنیم و خودرا به کوچه چپ بزنیم!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
پس چرا موقع افزایش حقوق سالانه ی کارکنان دولت میگید که باعث تورم میشه و پول نداریم!! اگر پول ندارید پس چرا حقوق کارکنان دارایی رو میخواهید افزایش دهید!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
س این که نوشته شد همه درست ولی اگر یک کم از حقوق مدیران کم وبه پایین دست اضافه شود ومدیران چند شغله فقط ازیک جا حقوق بگیرند همه درست شدنی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
وزارت اقتصاد که کارمندانش خیلی از جاهای دیگه بیشتر و بهتر دریافتی دارند علاوه بر آن سهم ۳ درصدی کارکنان وزارت اقتصاد از مالیات کشور نیز در آخر سال به کارمندان پرداخت می‌شود که بسته به پست سازمانی از ۵۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان پاداش اخذ مالیات به همه زیر مجموعه پرداخت میسود
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
همینجوری خون مردم رو تو شیشه میکنم اگه حقوقشون اضافه بشه که واویلا است
کارمندان وزارت اقتصا ودارایی. بخاطر دریافت‌های مالیاتی دائما در حال گرفتن پاداش هستند خودم پرینت حساب دو نفرشان رو دیدم
مگه کارمندان محترم اقتصاد ودارایی که متاسفانه خیلیهاشون دستشون تو مال مردم است چه فرقی با دیگران دارند
بیچاره کارمندان و کارگران بازنشسته که هیچ پناهی ندارند و دیوارشان از همه کوتاهتر است
You
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
بیچاره کارمند بانک و بانک مرکزی ..اینقدر تو سر ما نزنید این وام را ..کارمند بانک در کرونا و غیر کرونا همیشه سر کاره اونوقت توی معلم که سالی ۶ ماه بیکاری و حالا ۲ ساله بیکار و ۱۲ ماه حقوق می گیری ذهن باز میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹
تو اوضاع کرونا که بانکا همه اینترنتی شده کاراشون ، نه پول دریافت میکنن ،نه افتتاح حساب دارن ،همش شده اینترنتی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
آخه بند خدا خیلی هم فوق العاده 50درصد میگرن مگر حالا چقدر افزایش پیدا میکنه که بوق کرنا داشته
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
برای اینکه بیشتر شفاف بشه حقوق امور اقتصادی هارو صددرصد اضافه کنید ،میشه که بشه
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
اکثر حقوق بگیرها دیگه با این شرایط بد اقتصادی دیگه حق زندگی ندارند شما باکشورهای دیگه مقایسه کنید اونا باحقوقشون چه زندگی میکنندمابه نون شب محتاجیم باوجود کشورثروتمند ولی مدیریت نیست و البته بااین وضع دیگر نخواهدبود...‌.‌فقط خدااااااااا
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
برای بازنشسته ها هم فکری بکنید خصوصا بازنشسته های تامین اجتماعی. چرا احتساب بازنشستگی تامین اجتماعی را با احکام بازنشستگی صندوق کشوری همانند سازی نمی کنید . احکام باید مثل هم صادر شوند ، احتساب مانند بازنشستگی کشوری باشد ممنون
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
مسیولین شما را بخدا فکری باحال ما کارکنان رسمی راه آهن که در مشاغل سخت وزیران آور کار میکنیم کنید همکاران تابع قوانین کار با بیست سالگی بازنشسته میشن ولی ما بدون هیچ امتیازی در همان مشاغل باید کار کنیم آیا در کشور کسی هست که صدای ما کارکنان رسمی بدبخت را بشنود شما آقای رییسی که دم از عدالت میزنید این نمونه بارز بی عدالتی آیا کسی هست دفاع از مظلوم بکند اگر کسی در کشور از نمایندگان وزیران ومسیولین بلند پایه میشنود بخدا دفاع کند کمر ما زیر ظلم ستم هم شد
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
مرد حسابی شایعه است ؟ واقعیت داره چرا به شعور مردم توهین می کنید وزیر اقتصاد نامه زده که حقوق وزارت اقتصاد و زیر مجموعه اش افزایش یابد. شایعه است؟ اگر به اصحاب کهف هم بگی شایعه است تعجب می کنند.
کارمند مفلس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
دوستان دعوا سر لحاف ملا نصرالدین هست کی وکجا توی این کشور عدالت بوده که حالا توی حقوق کارمند دنبالش می‌گردید متاسفانه از مخارج متفرقه وپنهان چیزی اضاف نمی یاد که به مردم برسه
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
در مورد دولت چرا ۴۵ روز چیزی عملی نشد چقدر. دروغ تحویل مردم میدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تو رو خدا حقوق همه بیمه ها یکی باشه تامین اجتماعی آخه چی میده با این حقوق بااین گرونی مردم چکار کنن به خدا رو خوش نمیاد
Bahman
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
حقوق کارمندان وزارت جهادکشاورزی پایین ترین حقوق در کل کشور رو میگیرن
رزمنده دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
سلام رزمندگان بسیجی درمیدان مین رفتندغواص بودندحالاچرامعسرفاقدبیمه قانون گذارتصویب کردبرای رزمندگان بسیجی تقاصاداریم اجراشودحداقل حقوق بیمه درمانی رزمندگان معسرتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
باید حقوق تمام کارمندان بسته به مدرک و سابقه کار ، همسان سازی بشه .این چه عدالتی هست که کارمندتازه استخدام یک اداره 9 م بگیره ویک اداره دیگه 4م بگیره .این کجاش عدالته
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
حقوق مردم ایران در جیب سوریها و لبنانیها و فلسطینیهاست.
جون مردم ایران سیری چند!
کشورهای عربی شاد باشن
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
حداقل فهمیدیم مشکل جای دیگه است. این دولت هم به ترکستان می رود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
من دولتی با ۹ سال سابقه تو اداره راه دارم ۶ میلیون حقوق میگیرم
چه معنی میده هم سابقه من تو شرکت نفت ۲۵ میلیون یا بیشتر بگیره، این کجاش عدالت علی هستش!!!
مگه چکار میکنه که من نمیکنم!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
اینقدر دیگران را تخریب نکنید صددرصد شرکت نفت سختی کارش محیط کارش دوری ۱۴ روزه اصلاً روی بمب کار کردنش با بقیه قابل قیاس نیست شرایط وحشتناکی دارد لطفاً الکی به همدیگر توهین نکنیم اگر ارزانی وارزش پول بالا برود خیلی بهتراست
شهاب
France
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
لطفا ازین مدل شفاف سازی های دلسوزانه برای الباقی کارکنان دولت هم انجام بدهید
بذا ما هم شفاف و زلال بشیم انشاء الله
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
از مدیران کشوری که افسران ارشد نیروی مسلح با 25 سال سابقه برای گذران زندگی باید مسافرکشی کنن و یا کار دیگه تا ابتدا ترین نیاز زندگی شون تامین کنند چه انتظاری میشه داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
پس این مردک ببسواد میگه اضافه شدن حقوق کارمندان تورم ایجاد میشود به جای ان املاک وزمین بدهید پس ایشان هم دندان تبز کرده حالا که پول نیست املاک وساختمان های دولتی به نام کارمندان وبه کام مبارزه کنندگان به فساد به جیب بزنند مبارک جناب خاندوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
بجای نون پول میخورن. ی کم انصاف در حکومتی که ادعای اسلامی بودنشو دارین. خوبه کمی انصاف داشته باشید
یاعلی کجایی ببینی عدالت اسلامی این حکومتو
ن ش
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
باسلام عدالت علی اینه آقای وزیردارایی؟فقط خون کارکنان دارایی رنگین ترازخون کارکنان سایر سازمانهاست؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
خوب خدایی فعلا هر وزارتخانه ای برا خودشون زیاد میکنن یه کم هم به فکر ارتش باشید فیش حقوقی یه ارتشی را اگر ببینید اشکتون در میاد
علی آذری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
کمترین حقوق مال وزارت آموزش و پرورش و کارمندان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است. هیات علمی چهار برابر یک فوق لیسانس در دانشگاه‌ها حقوق میگیره آیا این عدالته؟ یک استاد دانشگاه به اندازه ۵ برابر یک دبیر حقوق میگیره و اکثرا هم در سوییتهای دولتی زندگی می کنند آیا این عدالته؟ یک دبیر بیشتر زحمت میکشه یا یک هیات علمی؟ کجای این عدالت است؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
اخه یکم هم به داد کارمندان ثبت احوال برسید .وزارت اقتصاد که بالاترین حقوق میگرند.تعجبه والا که سازمان ثبت احو ال را این مقامات بالا نمی بینند.اخه سازمانی هویتی به این مهمی حقوق کارمندش ۴تومان باشه .خیلی جای تاسف داره.این سازمان ثبت احوال درکشورهای دیگه اعتبار داره .به غیر از ایران..
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
کارکنان وزارت تعاون کار، در شهرستانها کمترین حقوق در میان دستگاههای اجرایی دارن، هزینه روز به روز داره زیاد میشه اما حقوق ما از اول سال ثابته!!! آهای اونایی که میگین ما مسلمانیم، آیا این عدالته؟. شما حقوق چندصد میلیونی بگیرین ولی ما به زور ۷میلیون تومن.
حرف
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
بابا اینا چه کار میکنند جزاینکه اختلاس و تورم به میراث گذاشتند .حالا پاداش هم به اینا باید داد اول برید حقوق اینا رو بررسی کنید اگر نسبت به بقیه کمتر می گیرند با بقیه همسان کنید .خاندوزی نیومده و هنوز کنترلی در بازار نیست و تورم و افزایش صعودی داریم بجای درمان داره درماندگی خودش را با افزایش حقوق وزارت خانه خودش رقم میزند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
چطور وزارت بهداشت حقوق پرسنل س ومادر درمان تحت پوشش رو 50 درصد اضافه کرد فقط سازمان تامین اجتماعی بی عرضه وبی لیاقت اصافه نکرده خاک برسرتون با آن ده درصد واسه خودتون ...
کد۱۳
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
سلام چرارتبه بندی معلمارو اجرا نمیکنید هرکدوم ازنیروهای دولتی افزایش حقوق داشتن صداازکسی درنیامد اماازمعلمها تاصحبت از افزایش حقوق میشه همه دادهوار که معلم ها افزایش حقوق دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
بنام خدا چرا کارکنان رسمی شرکت پست را 50 درصد اصافه کرده‌اند دوسال پیش ولی کارکنان قراردادی با سابق بیست سال را را اضافه نکردند وبعد از دوسال ما هیچ افزایش حقوقی نداشتیم ولی کلیه زحمت رو وش همین نیروی قراردادی است هر موقعی که می خواهیم از حقمون دفاع کنیم میگن اخراجتون می کنیم این کجاش عدالت. الان چهار ماه به رئس جمهور نامه نوشتیم هیچ جوابی هم بمون ندادند. صدای مارا کی باید بشنود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
فقط میتونم بگم به داد نیروهای مسلح برسید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
خدا لعنتتون کنه ما نیروهای مسلح چه گناهی کردیم اینقدر حقوقمون کمه بخدا شرمنده جلوی خانواده مون هستیم نمی دانیم فکر امنیت باشیم یا خانواده حقوقمون خیلی کمه مخصوصا ناجا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
خدا لعنتتون کنه ما نیروهای مسلح چه گناهی کردیم اینقدر حقوقمون کمه بخدا شرمنده جلوی خانواده مون هستیم نمی دانیم فکر امنیت باشیم یا خانواده حقوقمون خیلی کمه مخصوصا ناجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
من بازنشسته ی کشوری هستم با سی وپنج سال سابقه حقوقم پنج ملیون وهفتصد کرایه خونه میدم قسط دارم قبض اب وبرق وگاز میدم خدا ازشون نگدره تو این گرانی وتورم چرا حقوقها را افزایش نمیدن بخدا دیگه خسته شدیم به داد باز نشسته ها برسید کار هم نیست که بریم کار بکنیم
.....
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
طرف نوشته من با مدرک لیسانس یا فوق ۱۰ میلیون یا یکی ۱۲میلیون میگیرم هنوز ناراضی.. تو یه اداره پشت میز نشسته.. ۶ساعت کار میکنه اونم درستی نه.. بعد یه نفر با همون مدرکا داره با ماشین ماهی ۳یا به بدبختی ۴تومن در میاره نه بیمه، نه پشتوانه.. صداشونم در نمیاد.. ابن دولت فقطمال نیروهای دولتی بس.. بقیه هیچی.. خوبه همیشه آدم راضی باشه.. تا پولشم برکت داشته باشه..
ناشناس
United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
با سلام و احترام خدمت تمامی کارمندان لشکری و کشوری وشرکتی و قراردادی ورسمی ،این روزها وضعیت تمامی کارمندان و کارگران نامناسب هست و فیش حقوقی کفاف مخارج زندگی رو نمیکنه و کارمندان هر سازمان و ارگانی توقع افزایش حقوق رو دارند و این توقع بیجایی نیست،ممکنه یک کارمندی از وضعیت یک کارمند دیگر در سازمانی دیگر شنیده باشه و اونو به همه کارمندان تعمیم بده در حالی که بیشتر کارمندان همه سازمان ها شرمنده خانواده هستن پس نباید زود قضاوت کنیم و هر مسئولی برای زیر مجموعه خودش تقاضای افزایش حقوق کرده رو ببریم زیر بار تهمت چون ایشون موجب شادی کارمندان زحمت کش که شرمنده خانواده هستن میشه پس آنقدر چشم تنگ و تنگ نظر نباشیم و مسئولان همه سازمان ها باید به فکر معیشت کارمندان باشند و لی اکثر ما ها که خود من هم جزو شما هستم با تنگ نظری و اعتراض مانع افزایش حقوق ها شدیم و همیشه کارمندان عقب تر از بازاریان و اصناف هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
فقط زندگی واسه کارمندا هنوزم ناراضین..یارو نوشته با مدرک لیسانس ۱۰ یا یکی نوشته ۱۲میگیرم انگار فقط اون لیسانس داره هنوز م ناله میکنه.. ما راننده ها چکار کنیم که با همون مدرک با کلی بدبختی ۳ یا۴ تومن میشه که اونم روزانه.. ولی دم نمیزنیم.. چون پول باید برکت داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
خیلی از مشاغل آزاد توی این دوسال که کرونا اومد ضرر کردن ، نه بیمه ای دولت براشون تقبل میکنه ، نه وام خونه ای ، درواقع هیچی. باز خوبه حقوق کارمندا اضاف میشه ، بازنشستگی هم دارن بعدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
درست شدنی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
اینجا بیشتر نظرات ماله معلم های بیکاره ک فقط حرف میزنن و ادعا دارن همیشه تعطیل هستن و حقوق میگیرن بعد میان راجع به کارمندان دارایی ک تو این شرایط کشور ک تا 7 شب سرکارن نه جمعه دارن ن عید حرف میزنن من کارمند دارایی با مدرک فوق لیسانس و 7 سال سابقه 6 میلیون میگیرم ن وام برای خرید خونه داریم نه چیز اضافه تری. اون یکی نوشته دستمون تو جیب مردم هست ک اون خودش حتما شغلش دزدیه ک بقیه رو مثل خودش می دونه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴
یک روز کارمعلم برابر است با 7روز کار شما. اگر تونستی یک هفته یک کلاس25نفری اداره کنیاونوقت بیا اینجا ور بزن. جز پشت نیزنشینی وچای خوری هیچ دردی از مردم حل نکرده اید
O
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
من با لیسانس چهارتومن میگیرم اجاره خونه بدم یا خانواده را سیر کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
آخه پست مگر زنگنه ازجای دیگه آمده ترک نکردید فقط مردم رو خار کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
باسلام .ما متاسفانه در تمام مدت انقلاب شعار دادیم وخواستیم پشتیبانی برای انقلاب درست کنیم آن هم با واژه های پا برهنه ومستضعف ،خواستیم به فقر قداست بدهیم تامردم به فکر مرفه نشینان وغاصبان حقشان نباشند ،واز درون احساس افتخار وخوشبختی کنند که وارثان انقلابند.بترسید از روزی که خشم کاخ های شما را به کوخ تبدیل کند وعدالت علی (ع)در این سرزمین پیاده گردد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
دوستان عزیزم ارزش پول توی این چند سال خیلی پایین اومده ومتاسفانه دولت قبل اکثر سوبسیدها رو برداشت البته حقوق طبق یک عرف مبنا باید تقریباً عدالانه باشد ولی خیلی از کارها حقشون است بیشتر بشود خدای نکرده دیگران را ازرده نکنید صددرصد از این چالش ایران سربلند بیرون خواهد امد باید به همه ی سفره ها کمک بشود این حق همه ی ماست ولی مراقب باشیم دیگران را متهم نکنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۳
آقا جان این مملکت درو پیکر نداره و صاحب هم نداره هر جایی صاحب میخواد نه فقط برای آقا زاده ها .... کجا هستند اصولگرایان بی مغز که شعار ارزونی دولت رئیسی را می دادند.
ناشناس
Poland
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۰
ما که از هیچ کجا حقوق نمیگیریم باید به کی بگیم کمر مارو کارگری شکونده این دولت مردان از خدا بی خبر هی حقوق کارکنان خودشان رواضافه میکنندتورم رو بالا میبرن انوقت زن وبچه ما حسرت زندگی این پولداری یک شبه به پول رسیده رو میخورند وسرکوفتش برای من پدر میماند که میخوام در 24 ساعت 1ساعت کنار خانواده اسایش داشته منجر به جدل میشه خاک بر سر شما که فکر میکنید اسایش خیال فقط برای شما میباشد
اردشیر اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۱
بدبخت به اون معلولهای که نفری حقوق میگرن نفری ۲۰ هرار تومان من وما باید خودکشی کنیم این هم عدالت جای هم گیر میکنی توب قانون اون وقت عدالت بر پاست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸
هرچندکه حقوقکارمندان مختلف روباید با هم صنفیهای خود سنجید مثلا یک معلم رسمی با۲۰ سال سابقه با مدرک فوق‌لیسانس یادکترا باید بایک فوق لیسانس و دکترای هیات علمی وزارت علوم یابهداشت با همان مقدار سابقه یا یک کارمند رسمی یک مجتمع صنعتی وزارت نفت یا معادن مثل فولاد پتروشیمی پالایشگاه مس روی یا همان سابقه بایک حداقل پزشک عمومی ۲۰ سال سابقه که رسمی ارگانی است و...سنجیده شود اما کاش یک فضای عدالت محورانه ای ایجاد می شد که ازبالاترین مدیران ارشد بنگاه‌های صنعتی تاوزراء ووکلا وحتی شخص رییس جمهور تاکارگر ساده باسواد اکابر مثلا از حداقل حقوقی که خط فقره مثلا ۵۰۰ دلار تا حداکثر ۲ برابر اون یعنی ۱۰۰۰ دلار دریافتی داشتند نه یک ریال کمتر نه بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
جناب خان، من هم دلم میخواست استخدام بشم و حقوق بگیرم لیسانس هم دارم حالا که من و هزاران نفر مثل من بخاطر بی عدالتی شما بیکار هستیم فقط باید بالا رفتن حقوق شماها را تماشا کنیم عایا!!؟ لااقل از عدالت حرف نزنید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸
همین بخشنامه ها اقتصاد ایران را بهم ریخته اند.یعنی چه از محل صرفه جویی پولها هاپولی شند؟این مسئول باید به اتهام تقاضا برای باز کردن راه هاپولی پول از کار برکنار بشه.هر اداره ای برا خودش یه قانونی درآورده و برای فرهنگیان پول نیست.هر کارمندی براش نمی صرفه بره سر یه کاری که براش بصرفه.هر کس هم خلاف قانون کار کرد به اشد مجازات برسه.انگیزه سازی باپول یعنی گسترش فساد
کاربر چت
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
حقوق خانواده شهدا شهرستان های استان کرمانشاه را افزایش بدین بخدا دین خون شهدا گردن همه ملت ایران است شهادت کم حرفی نیست جون شون بخاطر ملت فدا کردند الان هم بنده با شش نفر شهید به قرآن خدا قسم اجاره نشین می‌باشم هرجا بحث میشه تمام اولویت ها به این قشر جامعه نسبت داده میشه ولی کجاست کووو..کسی پارتی داشته باشه مشکلات ش حله کسی ام نداشته باشه مثل من سی سال با شش شهید اجاره نشین وبیکار وبی یک ریال پس اندازه خدا شاهد است... لطفاً رسیدگی کنید پیگیری کنید قشر ضعیف جامعه را دریابید تواین وضعیت کرونا وتحریم و تورم وبیکاری وغیره.... با سپاس
دیدبان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
سلام بازنشستگی فرزندان شاهد را دستگاههای اجرایی انجام نمیدن ..من کارمند بهزیستی هستم .متاسفانه ۳ سال درخواست دادم بازنشسته بشم ولی هر اتفاقی نیفتاده...روسای می فرماییند بودجه برای بازنشستگی نداریم..لطفا این موضوع را رسیدگی بفرمایید.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
نمایندهای انقلابی مجلس / رییس جمهور محترم عدالت عدالت
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
من بعد از ۳۰سال ۵۴۰۰میگیرم آیا این ظلم نیست ای همه ما بازنشستگان مثل هم هستیم سال ۹۸ میشد زندگی کنیم والان خیلی سخت هست چرا فکری به حال مردم نمیشود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: