خشم رونالدو و خواهش عجیب مسی: توپ طلا را به لواندوفسکی بدهید! این اتفاق ممکن است؟ | وقایع روز
کد خبر: ۱۸۲۵۹
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - 30 November 2021
مراسم توپ طلای ۲۰۲۱ برگزار شد و مسی هفتمین توپ طلای خود را برد
لیونل مسی در مراسم توپ طلا از سردبیر فرانس فوتبال درخواست کرد تا به لواندوفسکی توپ طلا بدهند. پیش از مراسم رونالدو به سردبیر فرانس فوتبال به شدت حمله کرد.

خشم رونالدو و خواهش عجیب مسی: توپ طلا را به لواندوفسکی بدهید! این اتفاق ممکن است؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در حالی که رقابت تنگاتنگی بین لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی فوق ستاره بایرن مونیخ برای کسب جایزه توپ طلا بود، در نهایت  فوق ستاره آرژانتینی در این رقابت تنگاتنگ به پیروزی رسید. همچنین بعد از مسی و لواندوفسکی نیز جورجینیو به عنوان سومین بازیکن برتر جهان از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد. کریستیانو روانالدو، فوق ستاره دیگر دنیای فوتبال پس از ده سال در سه نفر برتر این لیست قرار نگرفت و به رتبه ششم دست یافت. و این در حالی بود که صحبت های سردبیر فرانس فوتبال پیش از این مراسم وی را بسیار خشمگین کرد، سخنانی که از نظر رونالدو توهین آشکاری به وی و شخصیت ورزشی و حرفی اش می باشد.

صحبت های مسی پس از دریافت توپ طلا

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه گفت: "حقیقت این است که دوباره اینجا بودن باورنکردنی است. دو سال پیش گفتم که این آخرین سال‌های دوران ورزشی من است و نمی‌دانستم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما حالا دوباره اینجا هستم. آن روز از من پرسیدند کی از فوتبال خداحافظی می‌کنی؟ اما حالا در پاریس حضورر دارم و بسیار خوشحالم و هیجان زده هستم.

من واقعا می‌خواهم برای چالش‌های جدید به مبارزه ادامه دهم؛ بنابراین نمی‌دانم چقدر زمان برایم باقی مانده است، اما امیدوارم باز هم فرصت داشته باشم، زیرا از فوتبال خیلی لذت می‌برم، این ورزش را دوست دارم و امیدوارم به این کار ادامه دهم. می‌خواهم از همه هم تیمی هایم از بارسلونا، پاریس و به ویژه از هم تیمی هایم در کادر مربیگری تیم ملی آرژانتین تشکر کنم.


بیشتر بخوانید:    کنایه مسی به رونالدو: تو رقیب من نیستی!


چند بار این جایزه را برده ام و همیشه این احساس را داشتم که چیزی کم است، اما امسال برعکس بود، من توانستم بعد از جنگیدن به آرزوی بزرگم برسم. این جایزه بابت موفقیت در کوپا آمه ریکا است، بنابراین می‌خواهم آن را با همه هم تیمی هایم به اشتراک بگذارم و از آن‌ها تشکر کنم. این جایزه متعلق آن‌ها هم است.

شب خاصی است، زیرا همسرم، فرزندانم، برادرانم دوباره اینجا هستند... پدرم، مادرم، برادرزاده‌هایم، برادر همسرم، مادرم و پدرم. اولین باری است که در این شهر برنده توپ طلا می‌شوم و حالا قطعا جشن خواهیم گرفت."

درخواست مسی از فرانس فوتبال: به لواندوفسکی توپ طلا بدهید

خشم رونالدو و خواهش عجیب مسی: توپ طلا را به لواندوفسکی بدهید! این اتفاق ممکن است؟

مسی در ادامه گفت: "می‌خواهم به رابرت لواندوفسکی بگویم که مبارزه با او باعث افتخار است. همه قبول داشتند که سال گذشته تو برنده بودی و فکر می‌کنم فرانس فوتبال باید توپ طلای خود را به تو بدهد، زیرا شایسته آن هستی و این جایزه حق تو در سال گذشته بود. امیدوارم روزی این جایزه را در خانه خود داشته باشی. سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مراسم برگزار نشد، اما من فکر می‌کنم تو نیز باید این جایزه را در خانه خود داشته باشی.

من بزرگترین جایزه ام را در ماه ژوئن گرفتم. از زمانی که فوتبال را شروع کردم، می‌خواستم با کشورم و مردمم به قهرمانی برسم. حالا می‌خواهم از آن موفقیت در کنار مردم لذت ببرم. آن را به ویژه به آن‌ها تقدیم کنید. کسب هفت توپ طلا دستاوردی فوق العاده بود و هرگز فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ دهد.

من هرگز به توپ طلای ششم، هفتم، هشتم فکر نکردم. من می‌خواهم با این مرحله جدید از زندگی خود روبرو شوم. حالا و در پاریس، من به شرایط جدیدم عادت کرده ام و می‌خواهم به اهداف جدیدی برسم. "

واکنش لواندوفسکی به توپ طلای هفتم مسی

"تبریک به لئو مسی و همه برندگان مراسم توپ طلای سال 2021. همچنین به همه نامزدهای این مراسم تبریک می گویم. من جایزه بهترین مهاجم سال را بردم و هیچ بازیکنی بدون بازی در قوی ترین تیم و هواداران وفادار پشت سرش نمی تواند این جایزه فردی را کسب کند. از حمایت شما متشکرم."

خشم رونالدو از سخنان سردبیر فرانس فوتبال

این در حالی بود که پیش از برگزاری مراسم، پاسکال فره، سردبیر نشریه معتبر فرانس فوتبال که همین جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند، مدعی شده بود که آرزوی کریستیانو رونالدو این است که توپ طلاهای بیشتری از لیونل مسی داشته باشد و پس از آن از فوتبال خداحافظی کند؛ موضوعی که در فاصله چند دقیقه مانده به آغاز مراسم با واکنش تند کریستیانو رونالدو همراه شد.

رونالدو با انتشار پست بلند بالایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "افتضاح امروز دلیل اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته را توضیح می دهد که گفت من به او اطمینان دادم که تنها جاه طلبی ام پایان دادن به فوتبالم با توپ طلای بیشتر از لیونل مسی است. پاسکال فره دروغ گفت، از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه ای که برای آن کار می کند استفاده کرد.  غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، بی احترامی کامل به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است.

و امروز دوباره دروغ گفت و غیبت من در گالا را به یک قرنطینه ربط داد که درست نیست.  من همیشه به هر کسی که برنده می شود تبریک می گویم، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا به حرفه من شکل داد، و این کار را انجام می دهم زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم.  من همیشه برای خودم و باشگاه هایی که نماینده‌شان هستم برنده می شوم، برای خودم و کسانی که برای من آرزوی خوبی دارند برنده می شوم.

من در مقابل کسی پیروز نمی شوم  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم های که نماینده آنها هستم و برای تیم ملی کشورم است.  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که می خواهند فوتبالیست حرفه ای باشند.  بزرگترین آرزوی حرفه ای من این است که نامم با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان نوشته شود.  من با این جمله تمام می کنم که تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیزهایی است که با هم تیمی هایم و هوادارانمان هنوز می توانیم این فصل را فتح کنیم.  بقیه اش؟  بقیه فقط بقیه هستند."

نظرات کاربران
ناشناس
Germany
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۹
توپ طلا حق لواندوفسکی بود، تو مشتش بود
Kasra
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
آره موافق ام منم طرفدار لوا هستم ولی این حرف مسی نشون داد که اون یه ورزشکار واقعی هست درود بر شرف مسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
خوبه رونالدوهمه رکوردهارومیشکنه بعدپسی توپ طلارومیبره واقعاکه
Erfan
| United Arab Emirates
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
والا بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
این احمق هاي که توپ طلا ودیگر جوایز را اهدا می‌کنند یک مشت ابله هستند که فقط از راه های شرط بندی وغیر معقول برای به جیب زدن میلیون ها دلار ونفع شخصی خود هستند و پس از چند سال می بینی که در کمال ناباوری وافتضاح دستگیر و سوا می شوند.
محمد صلاح با آن همه شایستگی هیچ جایزه ای نبرد چرا چون از طرفداران شیطان پرستی و فراماسونری نیست.؟!
پارسا پذیرش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
فراماسونری سازمانیه که باید حتما یه دین داشته باشی او ایلومیناتی هست که باید شیطان پرس باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
حق لواندفسکی بود..مسی جزو مافیا هست،،به صهیونیست ها کمک میکنه..
امیر ولیزاده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۷
دقیقا.‌به نظر من هم باید جام کوپا آمریکا رو از آرژانتین و مسی میگرفتن به خاطر عکس گرفتن با نتانیاهو. این کار رو نکردند بابا حداقل به خاطر نتانیاهو چند تا از گل‌های باشگاهیش رو مردود اعلام کنید. اصلا این فرانس فوتبال دستش با صهیونیستها تو یه کاسه هست. حتی شنیدم که صهیونیستها به توپ جاسوسی اختراع کردند که جوری تنظیم شده که شوتهای بیرون از چارچوب مسی رو برمیگردونه تو دروازه. لعنت به این صهیونیستها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹
حلال ساقیت داشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود
امیرعلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
بره چی میسوزی داداش مسی بهترین فوتبالیست تو تاریخه نه جهان رونالدو به گرد پاش هم نمیرسه حتی امباپه گفته میخوام مثل رونالدو بشم چون مثل مسی شدن غیر ممکنه انوقت یه ابر فضایی به اسم مسی انتضار نداری توپ رو با کات جادویی وارد دروازه کنه جوری که دفاع منچستر سیتی گفته دفاع کردن مقابل مسی سخت تر از رونالدو هست زیرا مسی در فضای کوچیک عکس العمل نشون میده و همین طور موقیت درست میکنه ولی رونالدو در فضای بزرگ عکس العمل نشون میده و هم تیمی هاش براش موقعیت درست میکنن این فرق کینگ و سلطونه
.
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
برو بابا اسکول تو می‌دونی اصلا فوتبال چیه
...
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
اول مسی مسیحی هسته بعدش کجا فهمیدید ی به صهیونیست کار می کنه اصلا یهودی باشه با ما چه بعدش الان فعلا مسلمانان دارن ...
ناشناس
Germany
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
توپ طلا واقعا حق لواندوفسکی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
نه مسی
.
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
مسی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
اینقدر تابلو ، از اول برنامه دوربین مالک پاری سن ژرمن رو ول نمی‌کرد. پول کثیف قطری و بنگاه‌های شرط بندی ، شبانه یه جام درست کردن تا بدن به لواندوفسکی و به همین راحتی مسی رو صاحب جام هفتم کنن و بعدش مالک پاریسی پزش رو بده
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
دقیقا
.
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
فقط مسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
کریس رونالدو اگه لابی اسرائیلی داشت اون هم میتونست برنده شه .افتتضاح بود و شرمگین .حق لواندوفسکی بود .
شبنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۲
توپ طلا واقعا حق لواندو فسکی بود ،مسی صهیونیستی کثیف فوتبال را کثیف کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲
بچه بیا پاین سرمون درد گرفت ازگل تو مسی حقش بود تو درحد یه گده هم نیستی میای اینجا زر زر میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود
Ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۷
حق این کوتوله ازخودراضی نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۳
توپ طلامال لوابودتو مشتش بود ولی مسی باپارتی بازی ازتو چنگش دراورد
Erfan
United Arab Emirates
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
حق با رونالدو هست
رونالدو عاشقتیم
با حروف طلا اسمت رو مینویسیم
دانیال محمدخانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
حقیقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
دم همه گرم.از حقیقت نمیشه فرار کرد واقعا باید بین..لواندوفکی.محمد صلاح.امباپه.بنزما.واستاد زدن رکوردهای فوتبال کریستین رونالدو* بود...واقعا چرا به مسی.......؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
هیچی از فوتبال نمیدانی جاهل افراطی،چطوره هر وقت رونالدو جایزه را میبره هیچ مافیایی در کار نیست،چطوره وقتی حق نویر به رونالدو میدن همه چیز سالمه الان که به مسی میرسه ناسالم میشه، چطوره که رونالدو ازدواج نکرده با چند تا فرزند برای تو الگو شده که هیچ قواعد اخلاقی و خانوادگی نداره و هروز با یه زن هرزه عیاشی میکنه،نکنه که تو هم مثل رونالدویی! تو بدبخت هیچوقت نمیتونی از ورزش لذت ببری پس مثل الگوت حرس بخور تا دق کنی
N.moradpour
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
بابا بیا پایین شعر نگو سرمون درد گرفت
احمق عیاش خودتی حرف دهنتو بفهم
سیامکssss
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
این افتخار فقط و فقط مختص لئو نسی هست و تماااام.الباقی ادا شو دررمیارن
محمد راکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
رونالدو ۵ توپ طلا با زحمت خودش گرفت مسی توپ های ششم و هفتم حقش نبود و اسرائیل بهش داد حق لوا بود توپ رو بگیره متاسفانه داخل فوتبال دنیا هم حق خوری باب شده هر کس لاوی کرد همون توپ طلا رو می گیره باید به این دریافت گفت دزدی قرن
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
فک کن رونالدو قهرمان چمپیونزلیگ میشه توپ طلا رو میدن مسی .رونالدو رکورد ملی میزنه میدن چسی .رونالدو اقای گل میشه میدن چسی حالا حقه بقیه بازیکنا که خورده میشه هیچ بماند تف .........
عل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
نسوز جناب افرادی که کل زندگیشون رو وقف فوتبال کردن بهتر می دونن یه کی توپ طلا بدن تا تویی که فقط هرزگاهی میای تماشا می کنی
میلاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
بابا شماها کلا ردین .باو تو کریستیان چی دیدین .کل بازیکنایه حرفه ایی دنیا مسی رو قبول دارن .بعد میگین رونالدو .دنبال حواشی نباشین .تو اینستا هر چی میزارن این ایرانیا باور میکنن .مسی هیچ غلطی نکره .فقط رونالدو همه کار کرده .مسی سهونیسته .فردا میگن رونالدو مسلمون شده .مسی توپ کنترل شده ساختن واسش از راه دور کنترلش میکنن توپو .ولی رونالدو زحمت کشیده .بابا بیایین پایین ناموسا واقعا سرمون درد گرف
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
آفرین مسی تو لایق تو پ طلا بودی واقعا بازیکنی مثله تو نیست از همه لحاظ قوی هستی مبارکت باشه بزار هر چی میگن بکن
ناشناس
| Germany
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
ماشاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
خدایی امسال لواندوفسکی باید می‌گرفت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
به نظر من حق عدی دایی بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
لازم است از طرفداران فوتبال بپرسی .
مطمئن هستم کریستیانو رونالدو از همه نظر یه سر و گردن بالاتر از مسی است .
در واقع مسی . همانطور که از نامش پیداست ،،مسی،، است .
حتی نقره ای هم نیست .
ولی رونالدو طلایی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳
انشالله رکورد مسی رو میزنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
واقعا متاسفم برای جامعه فوتبالی ایران که یک مشت متوهم دارن نظر میدن....اخه ... اگه قرار به مافیا باشه رونالدو هم پنج تا با مافیا گرفته ...یکم فکر کنید این مغز ... رو اک بند نبرید اون دنیا...
پادشاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
حق مسی بود ..چرا نمی‌فهمید..فتح کوپا ..بهترین گل های کوپا بهترین پاسور کوپا ..رکورد پله را زد .. بهترین پاسور در لالیگا بهترین گل زن لالیگا بهترین دریبل زن ...روی ۸۰گل در یک فصل تاثیر گذار بود این یعنی فوتبال پس حق کی بجز خودش..نژاد پرستی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
دقیقا حق مسی بود
رص
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
توپ طلا لایق مسی است
ارتش سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
توپ طلا امسال حق مسی نبود امسال حق سیدجلال بود خدا لعنتشون کنه من فکرمیکردم فقط توایران پارتی بازیه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
توپ طلا هر جور که حساب کنیم باید به مسی نمیدادن و تعصبی نگاه نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
این توپ طلا حق خود مسی بود
هیچ کس حق نداره شعر برنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
شما در حدی نیستید به مسی نظر بدید .... فعلا ساکت باشید هشتمی هم در راه است ..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
مس جنس خوبی داش ما افتابه مسی گزاشتیم توالتم چون دوسش داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
توپ طلا حق مسی بود انقدر نسوزید
سنسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
حق هرکی بود ...بدون شک مسی و رونالدو دست نیافتی هستند. مگر اینکه همین آرات خودمون بتونه 7توپ طلا بگیره فکر نکنم کسی بتونه حتی 5توپ طلا بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
دمشون گرم واقعا حق به حقدار رسید مسی عاشقتم ،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
زمانی که شنیدم توپ طلا ی ۲۰۲۱ رو برد یاد هشت گلی که از بایرن مکنیخ خوردن افتادم یعنی هشت گل بخوری هم امکان داره توپ طلا رو بگیری . کوپا امریکا اعتبارش از اروپا و جهان بیشتره یعنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
اون هشتا مال 2020 بود یادت باشه مسی امسال کوپا دل ری رو برد معتبر تین جام لالیگا بعدشم که رکورد پله رو زد بعدشم کوپا امریکن رنکینگش 6 هشت یورو رنکینگش7 که اونم بخاطر اینه که امریکای جنوبی کلا 10 تا کشور داره اروپا و یورو 24 تا حالا خودتو بزن به خواب ببینم چی میشی
Taha
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
به رکورد نیس به ایناس
بیشترین پاس موفق
بیشترین بازیکن زمین سال
بیشترین دریبل موفق
35 تا گل که لوا 33 تا داشت
از حقایق فرار نکنید با سند حرف بزنید
Taha
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
به رکورد نیس به ایناس
بیشترین پاس موفق
بیشترین بازیکن زمین سال
بیشترین دریبل موفق
35 تا گل که لوا 33 تا داشت
از حقایق فرار نکنید با سند حرف بزنید
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
مسی برو دم درتون بازی کن داداش
برو کوچتون با سوآرچز و زیمار بازی کن
بوس بو بای بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
واقعا حق به حقدار میرسه
جسی بیا توپ طلا بخور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
امسال نه رونالدو خوب بود نه مسی
لوا شانس اول بود
علیرضا. پایمرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
لواندو خوب بود
ولی بدانید آنجا. اینهایی امتیاز دارند که من و شما نمی دونیم
فقط میگم آنها سالم کار میکنند
هرکه فوتبال جذاب تر کند . جایزه بهش میدم
یتیم‌خانه مسی 16هزار عضو داره. ولی. فوتبالیستهای خودمون
الواط گری میکنند و ......
پس درود بر مسی
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
فقط مسی
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
اخه ازفوتبال بعضی چی سردرمیارن ک نظر میدن مسی حرف اولو اخرو توفوتبال میزنه مادر نمیزاد پسری مثل مسی بیاد
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
تا ابد رونالدو
مسی سو تفاهمی بیش نبوده و نیست
عل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
بیاین پایین چند تا بچه سال نشستن یکم فوتبال نگاه کردن خودشون رو در حد منتقد ها میدونن دیگ شمایی که جز تماشا فوتبال کار دیگه ای نکردید بهتر می دونید یا منتقد ها ک تمام عمرشون رو‌ وقفه فوتبال کردن
پخخخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
چقدر حرف می‌زنین بنظر من توپ طلا حق سردار آزمون یا مهدی طارمی بود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
فقط مسی
ناشناس
United States of America
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
بابا پپسی توپ داد به مسی اون جز لاشی بازی بلد نیست الان تو فرانسه لیگ دسته پنج نمیتونه گل بزنه در ضمن لوانته ختافه نمونده اقا گل بشه فکر کنم حق اینستا و ژاوی ۳ سال خورد امسالم حق لوا و کریس امار ملیم نشون میده بولیوی پاناما کجا اسپانیا المان کجا من فوتبال بلد نیستم ولی مسی فوتبال لیست نیست خدایی به گند کشیده فوتبال من حال کردم تو پ دادن به مسی چون برای همه ثابت شد فقط اون تو فوتبال بی تلاش توپ میبره امسال هم تیم امباپه بیچاره فکر کنم نیمارم بیچاره کرد
فرهووووود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
بو سوختگی میاد ذغالیا دیگه اینقد سوختن خاکستر شدن
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
خداییش حق مسی نبود توپ طلا چون مثل رونالدو تمام عیار نیست
ناشناس
Netherlands
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹
آفرین مسی تا کور شود هر آنکه نتواند دید شمام که تا کم میآرین می بندیش به صهیونیست واقعا که خجالت بکشید نکنه از گریه های رونالدو دالتون براش سوخته آخی ننه ش بمیره زنده باد مسی قهرمان تاریخ
Vwer
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
فرق کینگ مسی با رونالدو اینجا مشخص میشه یکی افت این دوسال ش رو گردن یکی دیگه میدونه یکی انقدر مرام داره که این حرف رو میزنه الحق که بهترین و لایق ترین بازیکن تاریخ هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
هوادارای رونالو مثل خودشن عقدی فوتبالیس باید زات فوتبال داشته باشه مثل مسی تممممممام
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
توپ طلای سال 2020 رو بدن به لواندوفسکی بعدم توپ طلای امسال برای جورجینهو بود چون تیمشون قهرمان چمپیون شدن ولی 2020 برا لوا هستش
حامد کینگ
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کتوله هورمونی خخخخخخ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: