رفتار زشت و زننده فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دربی | وقایع روز
کد خبر: ۱۸۴۳۹
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 05 December 2021
نشست خبری پس از پایان دربی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم جای تأمل و نقد فراوان داشت.

رفتار زشت و زننده فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دربی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال متکلم وحده شروع به صحبت کرد و گفت: «من به جز صحنه دقیقه ۸۷ بازی هیچ صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن‌های وطنی و جراید نمی‌گویند فرار رو به جلو است، تا همین الان داوران ۶ امتیاز از تیم من گرفته اند. من فقط درباره آن صحنه دقیقه ۸۷ جواب می‌دهم. من هیچ صحبت دیگری ندارم. هر سوالی درباره آن صحنه دارید، بپرسید!»

سرمربی استقلال نشست خبری را با گفتن این جمله که «اگر سوالی درباره دقیقه ۸۷ دارید، در خدمت شما هستم» به پایان رساند!

عجیب تر از رفتار و گفتار فرهاد مجیدی صبر و تحمل خبرنگاران و همکاران رسانه ای ما بود.

از قدیم گفته‌اند «حرمت امامزاده با متولی آن است.» تعجب می‌کنیم چرا دوستان و همکاران رسانه ای ما به جای نشستن، تماشا کردن و سکوت مقابل رفتار و گفتار مغرورانه سرمربی استقلال، از مجیدی نپرسیدند که اینجا ما رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی سؤال می‌پرسیم و شما هم این حق را دارید که جواب بدهید یا ندهید اما هرگز حق ندارید برای خبرنگاران تعیین تکلیف کنید شاید این اتفاق زشت رُخ نمی‌داد.

بی تعارف در هیچ کنفرانس خبری در هیچ جای دنیا و به ویژه کشورهای صاحب فوتبال یک سرمربی با این ادبیات روبروی خبرنگاران نمی‌نشیند و سؤال خاص طراحی نمی‌کند اما...


بیشتر بخوانید: دفاع تمام قد یار قدیمی فرهاد مجیدی از عملکرد او در استقلال


رفتار زشت و زننده فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دربی

البته به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی با این کار غیرمعمول (از سوی مربیان) راه را برای سؤالات دیگر بست. سؤالاتی که در زیر می‌آید بدون آن که سرمربی استقلال جواب قانع کننده ای برای آن داشته باشد!

چرا ارسلان مطهری دربی باز با ۳ گل زده با پیراهن استقلال به پرسپولیس ۸۹ دقیقه روی نیمکت نشاندید؟ یا اینکه اگر او در دربی ۴ گله می‌شد به ضرر چه کسی بود؟

برنامه تاکتیکی استقلال در طول ۹۰ دقیقه بازی با پرسپولیس چه بود؟

اگر آن صحنه مشکوک پنالتی رُخ نمی‌داد، فرهاد مجیدی چه حرف دیگری برای زدن در نشست خبری داشت؟

 در دیدار بعدی استقلال قرار است باز هم حسین حسینی درون دروازه بایستد یا علیرضا رضایی که به زعم فرهاد مجیدی می‌تواند ۱۰ سال گلر تیم ملی بزرگسالان باشد؟

و...و...و سؤالات دیگری که احتمالا سرمربی استقلال جوابی برای آن نداشت و به همین خاطر خودش در نشست خبری پس از پایان بازی اجازه نداد خبرنگاران پرسشی از او داشته باشند!

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
اگرچه رفتار آقا فرهاد درست نبود ولی چیزی از حق بودن حرفش کم نمیکنه خب واقعا باید بپرسید چرا پنالتی گرفته نشد سرنوشت یک تیم و چند میلیون هوادار به همون یه لحظه ربط داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
مگه برا همین یه تیم پنالتی نگرفتن..هفته قبل برا پرسپولیس جلو صنعت نفت پنالتی 100درصد نگرفتن
...آیا این دلیل بر بی احترامی به افکار عمومی و جراید و رسانه است.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
فرهاد فعلا خیلیا رو سوزونده..فعلا ...
محمد حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
منم بودم همین کار رو میکردم وقتی تو بازی موقعیت تک به تک رو الکی آفساید می گیرن بعد دو تا پنالتی هم نمی گیرن خوب حق داره دیگه عصبانی باشه مسائل فنی هم خودش قطعا میدون داره چه کار می کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
فرهاد خودشو با قمار کردن تو امارات وفروش قایدی خرج کرد پول گرفته از امارات خودشو خراب کرد فرهاد نه مربی هست و نه خواهد بود پارسال که خیلی خوب انعام میداد امسال هم به بازیکنان انعام بده مردم پول میدانند برای تزریق به بازیکن ولی فرهاد پولها رو جای دیگه خرج می‌کنه کسی هم نیست که این شخص رو ادب کنه ولی درکل فرهاد مجیدی با برادر دودره بازش رنگ زمستان را نخواهند دید
عظیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
خبر نهاران چرا از داوران نمی‌پرسند چرا آنقدر ضربه به استقلال میزنند؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
یک دروغ رو زیاد تکرار کنی به واقعیت تبدیل میشه...
مدافع زودتر رسید وتکل زد...مهاجم از پشت داره اضافه میشه
امیر ارسلان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
خب عزیزم متوجه حرفات باش برو بازیو دوباره ببین اصن صد بار ببین قشنگ زانوی مدافع اجازه حرکت نمیده با پای مهاجم
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
فقط یک ذره از رفتار و کردار و فرهنگ و ادب آقای نوید کیا به تمام کلمه آقا این بی ادب یاد بگیرد .فوتبال و ورزش جای اینچنین افراد نیست .
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
آخه الگوهات نشکنه .... ناراحت شدی ... یه قدم برو جلو ....خیلی پر رویید ... البته وقیح .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
این ... انگار تو ... بزرگ شده ، همون صحنه ای هم که میگه پنالتی ، اصلا ۵۰در۵۰بود بعدشم توپ رد شده بود و بعد بازیکن استقلال خورد به زمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
آقای مجیدی حق دارد چقدر باید صبر و حوصله کرد ناحق داوری کردن زور دارد
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
وقتی یه بچه لوس و بی جنبه رو بد تربیت می‌کنی و شخصی که رو که اصلا سواد
مربی گری نداره در دوران فوتبالش هم هیچ افتخاری نداشته رو اینجوری
بیخود و بی‌جهت گنده می کنی نتیجه همین میشه که با این همه هزینه و
و بستن گرانترین تیم لیگ نتیجه نمی گیره و زمین. و زمان رو مقصر می‌دونه
و طلبکار هم هست!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
‌چرا‌داوریها.فقط‌به‌ضرر‌استقلال‌است‌چرا‌داوران‌ازاینکه‌برای‌استقلال‌پنالتی‌بگیرند‌واهمه‌دارند
محند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
اگر هواداران استقلال که گرانترین تیم تاریخ استقلال را اکنون دارند تحمل شکست را نداشته باشند فرهاد مجیدی و کمکش برای همیشه برای همیشه حدف خواهند شد

اجازه جدب بهترین بازیکنان ایران و بردن دربی نقل و انتقالات حصور بهترین تمرین دهنده پرداختهای به موقع پولدارترین مدیر عامل طول تاریخ استقلال توپ پیروزی ها در زمین مربی و کمک مربی استقلال است هیچ بهانه ای ندارد در کلام شانس آوردیم از کم مهره ترین و نا هماهنگ ترین پیوزی ۴ گل نخوردیم اگر عبدی و سیمامک نعمتی درست استفاده می شد ۴ گل خوردن بودیم داور بیشتر استقلالی بود تا پرسمولیسی پیروزی یک پنتلتی از دست رفته و یک گل مردود شده داشت بازی را برد حسیمی و ژستد مانع از شکست شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
چرا به چه دلیلی پنالتی بگیره اقا پنالتی نبود گیریم بود غیر اینکه میزدید بیرون یا توهوا بابا این فرهاد بااین کارای مسخرش میخاد بگه من بلدم اگه اس یک مربی بدرد بخور داشت خدای بازیکنای خوبی داره الان صدر بود فقط با داد وبیداد فرار رو بجلو وقت میخره که حیا کن رها کن کمی دورتر سراغش بیاد نیم فصل رفتنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
اینطور در بالا نوشتند نبوده خب فرهاد مربی هست در چند بازی فجر سپاسی گل صحیح مردود شد در باز نفت آبادان دو پنالتی براش نگرفتند ودر بازی پرسپولیس دو پنالتی نگرفتند در مجموع شش امتاز کدام تیم الان اگر این بیست امتیاز را داشت مورد هجمه خبرنگارا هوادارا و دشمن بود بله اگر ماها هم جای فرهاد بودیم بدتر جواب میدادیم تازه بماند خیانت امثال دورد گرد و فدراسیون یکساعت قبل با زی با گلگهر که شاهکار هست
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
واقعا شما هم یک طرفه قضاوت میکنید وخیلی معلومه پرسپولیسی هستی
عباس معصومی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
خبر ... کیلو چنده خوب کرد شاه فرهاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲
شاه فرهاد
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
خبرنگار محترم که خودتو کاسه داغتر از آش کردی باید بگم هیچ کجای دنیا نتیجه رو هم قبل بازی مهندسی نمی کنند هیچ کجای دنیا نیروهای سیاسی و نظامی تو فوتبال دخالت نمی کنند ، هیچ کجای دنیا رییس فدراسیون با زد وبند انتخاب نمیشه ، هیچ کجای دنیا فساد اقتصادی تو فوتبال به شکل ایران نیست ، هیچ کجای دنیا وزیر بابای یه تیم خاص نمیشه که بهش بگن بابا مسعود ، هیچ کجای دنیا با نتایج و داوری‌های مهندسی با توصیه وزیر و پولهای زیر میزی میلیاردی یه تیم رو پنج سال پی در پی قهرمان نمیکنند ،اینا رو که گفتم اول دوست خبرنگار اول لطف کنند بپرسند بعدا هر چی شما گفتید چشم؟
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
عزیز دل با چرتو پرتای خبر ناهارایی مث تو از ارزش شاه فرهاد کم نمیشه
محمدصادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵
این دیگه خیلی بی تربیتی هست اقای فرهاد دیگه تکرار نشه
جی جی بوفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
داور اگر خطای پشت محوطه را به نفع پرسپولیس. می‌گرفت و تصمیم درست کمک را گوش میکرد کارت زرد اشتباه هم نمی‌داد تمرکزش اینجور بهم نمی‌ریخت داور .داور این بازی نبود بعدشم فرهاد مجیدی مال مربی گری نیست
Ami
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
شرافتتون به یک وعده نهار بند بود
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
انسانهای بزرگ و درستکار همیشه دشمنهای نادان وبی عقل زیاد دارن. ببین چقد تاج بزرگه که همه برعلیه اون ایستادن. تامیتونین دشمنی کنین چوبشو خودتون نخورین عزیزترین کستون میخوره. لعنت به همه دشمنهای تاج کبیر.
Mo
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
هميشه بعدازبازى تيم كيسه اعتراض به نگرفتن پنالتی واشتباهات داوری مگه داوری تاحالا بنفع شما نگرفتن چرا حرف نمیزنی ازاشتباهات داوری.، این داستان دیگه تکراری شده خدایی هیچی ازفوتبال نمیفهمه ندیدم تاحالا درکنفرانس حرف ازتاکتیک تیمی بزنه ویا درباره حریف وخوب بازی کردن حریف مقابل حرفی بزنه
ناشناس
| Germany
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
لنگی چون تیم حکومتی هستش باید بهتر باشه
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
خود شما اگر یکنفر زمانیکه نوبت طرح پرسش شما در کنفرانس خبری هست به جای شما صحبت کنه زمین و زمان را به هم میریزید که حقتون رو خوردن !!! چه توقعی از کسی که تو هر بازی دارند سر تیمش رو میبرند و تو اون فشار روحی قرار داره دارید ؟!! انصاف چیز خوبیه که متاسفانه تو مملکت ما کلا نایابه !!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
خبرنگار‌‌فقط‌اسمش‌خبر‌نگاره‌در‌‌ایم‌مورد‌‌‌چرا‌‌چون‌خودش‌در‌تیتری‌که‌زده‌‌به‌اقای‌مجیدی‌‌اهانت‌کرده‌‌‌خوب‌معلومه‌از‌کجا‌خط‌میگیره.‌‌چرا‌خبر‌نگارههای‌واقعی‌تو‌اون‌جلسه‌به‌اقا‌فرهاد‌اعتراض‌نکردن‌‌‌چون‌جایی‌برای‌اعتراض‌نبوده‌این‌دربی‌هم‌مثل‌قبلی‌‌‌‌‌‌پنالتی‌های‌اس‌ونمیگیرن‌چرا‌چون‌جرات‌ندارن‌‌‌‌‌‌‌از‌داوری‌میافتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
خیلی هم خوب رفتار کرد تا چشمتون در آید
Ebi
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
استقلالیایی که از فرهاد دارن دفاعِ الکی میکنن نمیدونن که با اینکارشون دارن به تیمِ خوب استقلال ضربه میزنن. بابا مجیدی در حد و اندازه یه مربی برای تیم بزرگی مثل استقلال نیست. در طولِ مسابقه یه حرکت ساده تاکتیکی از این تیم ندیدیم و فقط کنار زمین جیغ جیغ میکنه. نیم ساعت تیمو رها کرده بود و با همه راجع به اون آفسایدِ نشده جر و بحث میکرد !!
ناشناس
| Germany
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
لنگی از چی میسوزی ۴تا
عباس عباسیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
قلم فروشای پامنقلی
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
آخه نامرد های قلم فروش آقا فرهاد اول از اصحاب رسانه عذر خواهی کرد و بعد گفت به جز اون صحنه حرفی نداره کاش شماهم یکم معرفت داشتین چهار بازی پشت سر هم حق استقلال رو خوردن بازی با فجر گل سالم ارسلان رو مردود کردن بازی باگلگهر نداشتن یامگا وژستد بازی کنن بازی با صنعت نفت آبادان که دو پنالتی صددرصد برای استقلال نگرفتن دربی هم مثل همیشه حق استقلال خورده شد بعد رسانه ها به جای انتقاد از داوری وفشار برای آوردن var به تیم آقا فرهاد
عمادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
اولا به نظر بنده این آقای وحیدی هیچ حقی ویا سهمی در فوتبال کشورمان چه باشگاهی وچه ملی ندارد واینکه در مقابل آن همه بازیکنهای پیشکسوت باشگاه استقلال حضور دارند که هم برای تیم استقلال سرشون وپاهاشون و دستشون شکسته وتعداد بتزیشون خیلی‌ خیلی بیشتر از این آقای مدعا یا ادعا که تمام فوتبالش بخاطر پولش توی‌کشورخای‌که فوتباشون وحزو تیمهای درجهچهار حتی اون کشور بود فقط بخاطر پولش پس هیچ حقی در استقلال ندارد حتلا‌کی وچه پستهایی در کار است چون ایشون مربی‌هوبی‌هم نیستن واصلا‌نبستن منتها فقط ادعا دارد وادب که اصلا ندارد این به طرفداران استقلال میگن با این آقا تیم ما تا ده سال دیگه قهرمانیم برتر نمیشه چون واقعا تمام ابزارش رو دارد ولی فهم و شعور مربیگری رو نداردواینکه بار فنی این آقا زیر صفر است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: