محمود احمدی نژاد تهدید شد ! | وقایع روز
کد خبر: ۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - 06 December 2021
حسین الله‌کرم دبیر شورای حزب‌الله محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق را تهدید کرد.

محمود احمدی نژاد تهدید شد !

وقایع روز ـ سرویس سیاسی؛

«دبیر شورای حزب‌الله» در حاشیه نشست همفکری و هم اندیشی نیرو‌های جریان انقلاب در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد.

به گزارش بهار نیوز حسین الله‌کرم «دبیر شورای حزب‌الله»، طی سخنانی در حاشیه نشستی در شهرستان شهرری گفت: دوره پنج ساله عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اسفند ماه امسال به پایان می‌رسد و از اینجا به بعد تصفیه (تسویه) حساب ما با وی شروع می‌شود!

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
اللهم اشغل الظالمين بالظالمين واخرجنا من بينهم سالمين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
حسین خان الله اکرم عقدهٔ فراموشی گرفته و مثل بعضی دوستان تفرقه انگیز خود، در صدد خود نمایی و خبر سالاری است!!!
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱
حسین خان خیلی غلط میکنی
ولی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
این راکسای که نمی دانند بدانند احمدی نژاد ما میلیونها نفر دوستدار احمدی نژاد هستیم مردحرف عمل
a. norani
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
مملکت بی قانون و حسین قلی خانی
مت9
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
الله کرم رفیق زیبا کلام و حزب اللهی هاشمی چی هست
هدفش از این مطلب صرفا ایجاد بحران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
ا... این کی باشه که تهدیدکنه یه تارموش کم کنه تاببینه کل خاندانش به دودمیدم بی ...
سیدمحسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸
هرچه بدبختی ملت، ازگوراین دکترشمابلندشده، ودگه هم درست نمیشه
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
میدانید ...اینها از خدمات دکتر احمدی نژاد بسیار زخم خوردند و جلو فساد گسترده شان در 8سال خدمت صادقانه ایشان گرفته شد ...طوری که هنوز بعد از گذشت چندین سال هنوز کینه دارند .... ای داد از دزدان بیت المال
سیدمحسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶
من به تهدیداین آقاکارندارم، ولی اکثراطرافیان این آقاکه متاسفانه دوراول بش رای دادم، همه دزدبودندودزدیهای عظیم که کمراقتصادکشورراشکست، خدا...
علی محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
در زمان دکتر احمدی نژاد من رییس بانک بودم ...دکتر دل خونی از بانکها داشت و با بانکی ها خوب نبود ...من علی رغم مخالفت ایشان با بانکی ها به ایشان رای دادم ...میدانید چرا؟چون دیدم این آقا به منافع همگانی و کل جامعه فکر میکنه و نه به منافع جز ...و من هم جز این کل بودم ....حالا آقا که تهدید می کنی بدان یک کل پشت سر دکتر هست ....برو وکمی فکر کن و افکار شعبان بی مخ را دور ........... والسلام علی عبادالله الصالحین
س محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۲
اتفاقا زمان این، بدبختی‌های مردم شروع شد، بااینکه دوراول به ایشان رای دادم، خداازش نمیگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
من فکر کردم اسم عربی مال سعودیهاست تو ایران چکار میکنه الله کرم الله به کمرت بزنه
سیدمحسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹
کودن، الله عرب وعجم نداره، واقعا گنگ هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
با نهایت احترام برای کاربران فضای مجازی.،آقای الله کرم حرفی بزن که برات گشاد نباشه، کلاهش نیوفته جلو چشمات با پوز بزنکت زمین
علی یوسفی کیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
ای کاش به جای این همه تسویه حساب معامله باجان وسفره و آبرو وشعور مردم مقداری به فکر آینده جوانها تلاش کنیم
م م
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
...میخوره هرکس تهدید میکنه
ولی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
درود برشرفت احمدی نژاد شمامردمی بودید خیلیهارو صاحب خانه کردی خیلیهارو امنیت شغلی درست کردید امانت دار مردم بودید حرف که میزدیدعمل میکردی ما مردم الان هم پشت شما هستیم من و میلیونها آدم خداپشت پناهت باشه خدادوست داریم خیلی ها الان هم از دولتی شما مردمی که توان درآمد ندارن با یارانه شما دارم زندگی میکنن خیلی مرد بزرگی هستی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
به پشتوانه ی چه کسی تهدید میکنی؟!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
خدا کرم عرضه داری برو با حسن روحانی مقابله کن ۸سال مملکت به باد داد هیچی نتونستید بگید چرا زورت به احمدی نژاد میرسه درمورد گرونی صحبت کن مشگلات مردم صحبت کن حاشیه ننداز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
در میان کل سیاسیون تنها انسان شرافتمند و صالح و متدین و هوشمند در یک کلام مرد وانسان واقعی بوده وهست .....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب