مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی رسما اعلام شد | وقایع روز
کد خبر: ۲۰۶۵۳
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - 20 January 2022
هر رقمی که به عنوان عیدی کارکنان دولت در بودجه تعیین شود همان رقم به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری مشخص خواهد شد

مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی رسما اعلام شد

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

سازمان تامین اجتماعی نیز براساس رقم عیدی که هیات دولت برای بازنشستگان کشوری تعیین می‌کند، به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند.

طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۰ میزان عیدی کارکنان دولت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است و در جلسه هیات دولت نیز مبلغ عیدی بازنشستگان کشوری به تصویب نهایی می‌رسد.

در بودجه سال ۹۹ عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده بود، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیأت دولت در پایان سال میزان عیدی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرد.

در بودجه ۱۴۰۰ نیز برآورد عیدی کارکنان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب شود.

هر رقمی که به عنوان عیدی کارکنان دولت در بودجه تعیین شود همان رقم به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری مشخص خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی نیز براساس رقم عیدی که هیات دولت برای بازنشستگان کشوری تعیین می‌کند، به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند.

نظرات کاربران
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کاش بقیه چیزا هم مثل کارمندا بود!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
چرا عیدی ما بازنشستگان را با آنها مطابقت می کنید حقوق آنها بالای 30میلیون هست با ما که حقوقمان 3/5میلیون هست مطابقت می کنید کا ش همه دریافتی هایمان از قبیل وامها هم مثل آنها نگاه می کردید وبه ماهم به همان راحتی وام خوب می دادید لطفاً عیدی ما را بیشتر کنید تا چشممان به یه چیزی بخورد بتونیم به بچه هایمان ونوه هامون عیدی بدهیم ما که همیشه شرمنده خانواده وبچه هایمان ونوه هایمان هستیم کمی ما را در یابید بخاطر خدا
بی نام
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
خدا لعنتشون کنه از اوضاع ما بیخبرند مفت خورهای دزد
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
دلت خوش ها غنی از فقیر خبر نداره فقط فکر دزدی و رفاه خودشون هستن
ازکارافتاده
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
سلام.آقای عبدلمالکی.وآقای مدیرتامین اجتمایی خودشمابا۱میلیون وپانصدهزارتومان چه چیزی برای شب عیدمیتوانیدبخریدلطف کنیدراهنمایی کنیدکه ماشرمنده زن وبچه ایم تابتوانیم ازاین شرمندگی دربیاییم بخداکه عدالت اینگونه نیست بمولاکه فقط عدالت برای مولاعلی بودوبس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
خدا ....کنه با این مقدار حقوق عیدی خود....هم همینقدر عیدی و حقوق میگیرن با قسط واجاره خونه ...بگیرن هرچی از حق ما میخورن وما مردم رو گرفتار میکنن
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
واقعا زحمت میکشید که عیدی یک میلیون پانصد هزار تومان عیدی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی میدید واقعا جای تأسف داره این مبلغ پول میوه شب عید این قشر ستم دیده هم نمیشه والا این قشر ستم دیده از ...........بیچاره ترن
ک
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
.... بلا بیافته تو‌جون شون
ع. د
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
شما را به خدا با یک میلیون نیم چی میشه خرید با این گرانی سرسام آور نمی توانیم خرید اولیه برای خانواده بکنیم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
سلام مسولین کمی اصاف داشته باشید ما هال
که بازنشسته ایم همان رزمنده‌ها ی دفاع مقدس هستیم‌ که هم در جبهه جنگ حضور داشتیم هم در اداره کار میکردیم یعنی هر موقه جبهه نیازمند نیروبود در جبه بودیم الآن که شکر خدا جنگی نیست ایا خق ما این است حالا که شما بمنت یک میلیون و پانصد هزار تومان به ما میخوهد عیدی بدید واقعا با این همه مشکلات زیادی که داریم خجالت داره
خدا کجاست
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
امیدوادم ۱۵۰۰ بلا بریزه تو جونتون خدا کجاست بببنه چه ظلمی در حق ما میشه خسته شدم از این شرایط نکبت بار زندگی جهنم شده به هیچ چیز دلخوش،نیستیم خسته شدم به کی بگم کو گوش شنوا
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
سه ماه است درحال وراجی کردن هستید خجالت بکشید اعصاب نداشتین برای ما ملت اسیر .......
عیدی و اهدایی شما شامل چند بسته چی توز و چس فیل است اینقدر یاوه گویی نکنید خسته شدیم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
جماعت تامین اجتماعی را به بازی گرفته اند
حداقل حقوق بگیر کشوری و لشکری ۷ میلیون تومان و.مزایا بیشمان
تامین اجتماعی یعنی تامین کننده مخارج دولت
با حد اقل حقوق ۳/۵ میلیون
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
جون هر کس که دوست دارید ،این یک میلیون و خوردی را نریزید ،تا هم تو دردسر نیفتید و هم منت شما سر ما نباشد ،اخه با یه میلیون عیدی بلیسی باید بخریم یا ابنبات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
چرا وقتی شاغل بیمه تامین اجتماعی یک الی دوماه عبدی دریافت می کند اما بعد از بازنشستگی مانند کارمندان کشوری برخورد می شود و کمتر از یک ماه عیدی دریافت می کند مگر سازمان تامین اجتماعی دولتی و از بودجه عمومی برخوردار است این چه ظلمی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
عیدی راصدقه زنوبچم ور دارید
محمود علی زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
بیچاره بازنشته با ۱/۵میلیون عیدی چکار میشه کرد با داشتن نوه عروس داماد تو این گرونی الهی این سیل و کولاک این جماعت مسولین بی کفایت یکجا ازبین ببره شاید آن وقت با ۱/۵ بشه کاری کرد
یک انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
چی بگم اخه چطور میتونید انقد ...... باشید افتخار هم میکنید از اعلام ۱۵۰۰ .گویا شما مسولین اینجا زندگی نمیکنید بله یادم نبود شما مرگ بر امریکا میگید اما ..... واونجا بزرگ میکنید همه چیزتون دلار ویوروه
از اینجا خبر ندارید نون ما افتاده دست یه مشت ....از خدا بی خبر .ان شالله خدا حق همه ما رو بگیره
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
به فکر باز نشته ها باشید یه روزی شما هم بازنشست می شوید آن وقت می دانید من چی گفتم آدم سواره درد پیاده را نمی داند
ستمدیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
سازمان تامین اجتمایی حقوقش را از کارگران میگیرد و هر جا که به ضرر کارگران و مستمری بگیران هست ،دریغ نمیکند از ماست که بر ماست ،شرم کنید
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
با شکم‌ گرسنه دنبال ....باشیم ایا می شه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
خدا ...کند با این عیدیتان این چه ظلمی است در حق بازنشسته خود شما هم همین عیدی را میگیری
اگر زیاد تر از این میگیرید از .... بهتان حرامتر باشد نخورید انشاالله پول دارو و دوا بدهید
ما که شرمنده زن و بچه ها هستیم خدا از شما نگذرد
حکومت ۱۴۰۰ سال پیش دارد تکرار نیشودحکومت فامیلی
و دزدی ها و مردم در فقر بودن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
واقعااگرخودشمامسئول بااین عیدی کم میتونی ازجلوخانواده ات سرافرازبیرون بیایی یک چیزولی کنارش خیلی چیزهادارین ملت خوبین به فکرباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
انصاف داشته باشید مگه شما خودتون توی این مملکت زندگی نمیکنید؟؟ مگه از هزینه های زندگی خبر ندارین؟؟ با این یک و پونصد چیکار میشه کردانصافا یه پدری که قراره جهاز درست کنه خرج زندگی بده خرج تحصیلات بده به والله که درست نیست چرا از جیب قشر ضعیف جامعه واسه کارای دیگه مایه میزارین؟؟ یه شب عید رو واسه ماها زهر نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
چقدر بی عدالتی کسی نیست به فکر مردم باشه بخدا آگه جنگ بشه هیچ احدی نمیره چون دیگه رمقی تو ملت نمونده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
اگراین یکوپانصد هم زیاده نصفش کنید یا هیچی ندهید ولی اینقدرتورسانهانگوئید برایک کشورثروتمند زشته که به بازنشسته ای بعدسیوپنج سال زحمت این جوابش نیست ولاه بده گناه دارد
راد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
فضل توووو.....

اووووووووف.....

یک میلیون و پانصد هزاااااااااااار تومااااااااااان

دست خدا بگردنت با این کادو آوردنت
این چی چی بود اوردی گندشو در آوردی

الحمدلله مشکل ما بازنشستگان حل شد.

راستی مبلغ صندوق شستا چی شد؟
شهابی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
سلام تراخدایه کم به فکرمامستمری بگیران تامین اجتماعی هم باشی بااین شندرغازحقوق منمیشه زندگی کردمن یه زن سرپرست خانه بادوبچه کرایه نشین هزارگرفتاریه دیگه آخه چطوری زندگی کنیم چراحقوق ماروبیسترنمیکنین مگه مادیگه آدم نیستیم همش همش چنه بقیه بازنشسته هامیزنین توراخدابه دادماهم برسیم شمامسعولین ماهم گناه داریم به خدا
حسین اسلامی از قزوین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
سلام
ا ول از این که هنوز علام نکردن که عیدی ۱/۵ میلیون شد
دوم از این که اونهایی که این عیدی را علام می کنن یا تسویب می کنن اصلا احتیاجی به هزاران هزار برابر این عیدی ندارن اونها هر روزشان عید هست اصلا " اونا کلمه شرمنده نه تو زندگیشان هست نه بلدن به یکدیگر بگن
باشه عیدی ما با کارمندان اما حقوق و مزایای ما هم مثل اونا باشد هفته گذشته برای کارمندان کشوری یکمیلیو پانصد ریختن جهت کمک خرجی اصلا توی نظام تامین اجتماعی خبری از این کارا نیست
وزیر کار گفت بیمه تکمیلی نصفش را ما میدیم پس چی شد
خیلی بعد هست وزیر یه کشور حرف بزند بعد عمل نکند اسم اون وزیر نیست بر عکس زیور یعنی فقط هست که نگن نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
خدا... کنه مسئولی که خودش میلونها تومان حقوق میگیره وانواع درآمد ووام های بدون بهره میگیره ولی درفکر بازنشستگان تامین اجتماعی نیستند آقای عبالملکی چرا درفکر ما نیستی واین همه برای رفاه شعار دادی عمل کن لطفا زندگی ما بازنشستها را با زندگی ورفاهیات فرزندانتان مقایسه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
جناب اقایون وزرا شما با ۵ میلیون و ۶نفرئائله میتوانید زندگی خودرا بچرخانید تازه از این ۵ میلیون یک میلیون پانصد قسط وام می دهیم خواهشان بفکر ما بازنشسته های تامین اجتماعی باشید تازه این تبرم و گرانی صد در صد از یک طرف و جدا خودتون و جای ما بگزارید
تیام
Singapore
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
آخه ...هم خوب چیزیه!؟!؟ چرا، یک نمونه دیگر نام ببرید حق بازنشسته کدام ارگان یاکدام نهاد ،صنایع یا.... بازنشستگی شان کمتر شده خجالت بکشید تاکی دزدی من کارگربیمه،مالیات هزار کوفت و زهرمار ازحقوقمان ...کردید حالا عیدی ما مثل بازنشستگان دولتی ولشکری و.....چرادرطول سال همه دریافتی بازنشستگان را یک پیاله نمی کنید این ماه آخر درهمین یک ماه ودریافتی عیدی همه مساوی بخدا ....آدم آبروداری دربرابر شماست
فریده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
چرا با توجه به این گرانی و معیشت ضعیف مردم به این قشر ضعیف مستمری بگیر توجه ویڑه نمی کنید والله فردا باید پاسخگوی این قشر ضعیف بشوید در آخرت
مهوش شیرویه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸
شرم آوره من همسر یک مهندس مشاور تحصیل کرده امریکا که درشهری که هستم خیلی ازپروژه های بزرگ راهمسرم مهندس مشاورآونا بوده والان ده سال هست که مستمری بگیر هستم وخجالتزه فرزندانم از این همه کم لطفی مسئولین تامین اجتماعی وخجالت میکشم از اینکه بگم الان حقوق پدرتون چقدره دیگه عیدی که هیچ خواهشا از طرف تمام بازنشسته ها ومستمری بگیرها تقاضامند این منت عیدی راازسرمابردارین بزارین جیب خودتون شاید شما نیازمندتر باشین اینقدرهم غرور ماراپایمال نکنید
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
.... به این نتیجه رسیدم که که حرف مظلوم به جایی نمیرسه و حق ما بازنشستگان هم درست دریافت نخواهد شد تا همچنین شرمنده زن و بچه باشیم عدالت مخصوص مولا علی است و بس ادای مسلمانان رو در نیارید
Mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
ایران یکی رو میخواد که حرف اول و آخر رو اون بزنه نه دولت و کمیسیون و این اداره و اون ارگان و این آقازاده و این زاهد .فقط یکی یکی از جنس مردم که هم سیاست بلد باشه هم اقتصاد هم انسانیت سرش بشه هم میهن پرست باشه تا اون یک نفر نباشه وضعیت همیشه بدتر از قبل میشه به امید آن روز زنده ام خدایاااا خودت به این مردم ستمدیده کمک کن مردم ایران خیلی زخم خورده اند
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
سلامّا این مبلغ لباسهای عیدی خانواده به یک شرت ختم به خیر میشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: