پیشنهاد عجیب محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور | وقایع روز
کد خبر: ۲۰۶۷۳
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - 20 January 2022
انتقال امتیاز تراکتور به شرکت مس سونگون متوقف شده است و این به خاطر پیشنهادی است که محمد رضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور ارائه داده است.

پیشنهاد عجیب محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

زنوزی برای واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور ۵۰۰ میلیارد تومان خواسته است. هم چنین باشگاه نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد. به واقع مس برای در اختیار گرفتن امتیاز مس ۱۰۰۰ میلیارد تومان باید هزینه کند. آیا این موضوع منطقی است؟ برخی از اعضای هیات مدیره شرکت مس سونگون با اجرای این طرح مخالف هستند! آنها می‌گویند قرار است مس برای تراکتور هزینه کند بدون اینکه نام تیم را تغییر دهد و از ابراز تبلیغاتی تیم استفاده کند.

این در حالی است که در جلسه مدیران استان آذربایجان شرقی قرار شد شرکت مستقل مس در شهرستان ورزقان تشکیل و باشگاه تراکتور نیز زیر نظر این شرکت اداره شود که فعلاً این موضوع با مخالفت‌هایی مواجه شده است. با وجود صورتجلسه امضا شده در جلسه مدیران استان آذربایجان شرقی، تشکیل شرکت مستقل مس در شهرستان ورزقان نیاز به برگزاری مجمع شرکت ملی مس دارد و طبیعتاً این پروسه زمان‌بر خواهد بود.

از سویی همان طور که اشاره شد پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت مس که بدهی‌های باشگاه تراکتور را هم پوشش خواهد داد در درون شرکت مس با مخالفت‌هایی همراه شده است.

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تراکتور اکنون به دلیل بدهی به لی هری اروین، کوین فورچونه و عکاشه حمزاویی بسته است و علاوه بر این قسط دوم مطالبات کوین کنستانت نیز هنوز پرداخت نشده است.

نظرات کاربران
علی فرزین
United States of America
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
بله حتی صد برابر این باشد بازم منطقی هست سی ساله پولهای مس سونگون ورزقان آزربایجان را مس میخوره روزی چندین میلیارد،دیگه وقتشه تو آذربایجان خرج شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
کا ملا درست می فرمایند،
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
متاسفم که اطلاعات کافی ندارید ولی میاید خبر میزنید جمع بدهی های تراکتور ۵۵میلیارده.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
لطفا....ننویس خبرنگار ....خوار ، تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا هست اینو فیفا میگه من نمیگم، اطلاعاتتام بروز کن آقای خبرنگارنما، ازین خبرای کاملا کذب کار کنی پشیزی نمی ارزی آقای محترم، تراکتور تا ابد روی قلب پرشورهااا هک شده و ارزش و قیمتش غیرقابل حساب، یل یاتار طوفان یاتار، یاتماز تراختور بایراقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
شیطنت علیه تراکتور ادامه دارد ۵۰۰ میلیارد خیالی را دشمنان ترتکتور درست کردند فقط اینو بدونید تراکتور بره دسته یک .....
نصیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
پس چرا اینهمه مدت نفهمیدن مس ورزقان کرمانیها می بره تا اینجای کار مسولین آذربایجان باید برن ....ما جوانان تو آذربایجان یک دلخوشی بنام تراکتور داشتیم که اونم ازمون گرفتید
حسبن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
برای تیم های ...پایتخت خوبه برای تیم های سوگلی اصفهان و کرمان خوبه ولی برای آذربایجان که مس مال خودش هست حرامه .ننگ بر .....یاشاسین آذربایجان .....
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
منطقی اینه که مس کل تیمهاش رو جمع کنه و فقط رو تراکتور سرمایه گذاری کنه به چند دلیل.اول اینکه کل هفتده تیم مس که تو رشته های مختلف و لیگهای مختلف بازی می کنند،یکصدم تراکتور طرفدار نداره،دوم اینکه صنایع مس بیش از پنجاه درصد مواد اولیه اش رو از معادن آذربایجان تامین می کنه ولی فقط در استان کرمان پولش خرج می شه،حالا وقتشه که عدالت رعایت بشه.البته عدالت برای شما یک کابوس است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
باسلام ازمسیولین محترم آذربایجان خواهش میکنم این. دست وآن دست نکنند چندین سال است پول واعتبار را کرمانیها خوردند از این پس بدید به صاحبان اصلی خود ثروت که مردم آذربایجان میباشند، برای مردم آذربایجان بخش خصوصی هزینه میکند آن وقت ثروت آذربایجان را هزینه ما بین بقیه تقسیم میکنند این درست نیست چراغی که بخانه رواست به مسجد حرام است، با تشکر
رحم اله
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
خبر نگار هدفت ازاین کارو چیه علکی میای واسه خودت منویسی.....این بدون ...همه بدونن توایران ۱تیم سرشناس هست اونم تراختور آذربایجان ....این دنیا میگن الان هم تراختور باگل ایران درجنگ هست واونارو هم شگست میده ......
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
برای مردم آذربایجان حتی ۱۰۰۰ که سهله ۱۰۰ هزار میلیارد هم هزینه کنند لیاقتشان را دارند،....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: