واریز یارانه ویژه با مبلغ جدید به حساب سرپرستان خانوار | وقایع روز
کد خبر: ۲۶۲۰۹
تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - 16 April 2022
در ابتدای هفته مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز خواهد شد.

واریز یارانه ویژه با مبلغ جدید به حساب سرپرستان خانوار

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

ابتدای این هفته مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز خواهد شد.

این یارانه به ۴ دهک اول، افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می شود که در واقع برای ۳۱ میلیون نفر و ۷۷۱ هزار نفر در قالب ۱۱ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۲۰ خانواده واریز خواهد شد.

 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
به خداحق الناسه.مگه نگفتین هرکی یارانه عیدگرفته وسهام نداره تعلق میگیره پس چرابه ماتعلق نگرفت به خدامیشناسم یاروکارمندرسمی دولته ماشین دناداره یارانه ریختین.خداجوابتون روبده خدای بچه های من بزنه به کمراونکه بچه های منوازاین حقشون بی نصیب کردن انشالله جواب پس بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
خداازشون نگذره
یوسفی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
خدایی این انصافه من نه بیمه دارم نه خونه دارم یه کارگر ساده ساختمانی قسط بانک هزار تا کفت وزهرماردارم چرادبرای مانریختن این چه عدالتیه خدانگذره ازتون طرف میشناسم سهام عدالت داره کارمنده دولته خونه داده ماسین شاسی داره یارانه رمضان گرفته تاکی به عدتلتی اخه این چه عدالتی هست اگه میدن به همه بدن یااصلا ندن خداراخوش نمیاد
علی حسنی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
والا نمیشه چیزی گفت همه وضع خوبا گرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
به خداحق الناسه.مگه نگفتین هرکی یارانه عیدگرفته وسهام نداره تعلق میگیره پس چرابه ماتعلق نگرفت به خدامیشناسم یاروکارمندرسمی دولته ماشین دناداره یارانه ریختین.خداجوابتون روبده خدای بچه های من بزنه به کمراونکه بچه های منوازاین حقشون بی نصیب کردن انشالله جواب پس بدن.
قاسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
سلام این انصاف نیست نه خونه دارم نه ماشین نه سهام چهار نفریم مستاجرم اما یارانه رمضان واسم واریز نشده چه عدالتیه خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
بر پدردروغگو لعنت !
مجتبی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳
من ی کارگر هستم نه ۱۵۰ اول دادن نم حالا این چ انصافی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
والاماخانواده پنج نفری هستیم که محتاج نون شب هستیم واسه ماهم واریزکنید
قنبرک
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
دوست عزیزی که می گویید به نان شب محتاجیم !!!!
پس این گوشی موبایل گران قیمت چند میلیون تومانی را چگونه گرفته اید و با آن در فضای مجازی فعالیت می کنید؟!!!!!
سردارشیروانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
ماخانواده پنج نفره هیچ راه درآمدی نداریم واسه ماهم واریزکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
لعنت بر دروغگو. کدوم واریزی ؟برای واریز شده شما رسانه هم دستتان تو همون کاسه مافیا است...چرا اخبار کذب میزنید...
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
من نه سهام عدالت دارم نه خانه مستاجر هستم وبازنشسته تامین اجتماعی اهستم فقط یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت میکنم لابد ایرانی نیستیم نمیدونم ساید هم این دولت دروغ میگوید فقط برای نور چشمی ها واریز میشه به سازمان خصوصی سازی هم اعتراض نوشتم ولی ترتیب اثر داده نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کاش یارانه تنها به همین اقشار و بیشتر تعلق می گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کاش یارانه تنها به همین اقشار و بیشتر تعلق می گرفت.
ح.ج
Germany
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
بنده سهام عدالت ندارم یارانه رمصان هم واریز نشده شما مسولان خواب بذارید کنار چشم و گوشتون باز کنید دشمن در کمین است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
ماه رمضان فقط برای چهار دهک هستش بی...ای دزد
B
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
هنوز واریز نشده ماله من بانک کشاورزی هست بسه بابا ملت رو مسخره کردین
مجید نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
سلام چرا برای واریز نشده من خانمم مریض هست
پاغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
چرا برای مستمری بگیران واریز نمیکنید تمام بازنشستگان چه تامین اجتماعی و لشکری و کشوری نیازمند هستیم
غلام رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
یعنی اونهایی که دارامد ماهانه زیرپنج میلیون هستن دهک چندم حساب میشن دولت گدا و بدبخت ما شدیدا به پول نیاز داشتیم ما درامدمون تا سقف سه میلیون هست چطور یه ما بهمن و رمضان معیشتی تعلق نگرفت ای دولت گدا فقط از جیب ما دزدی میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
کو پس
جمع کنید این گدا خونه رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
ما یک خانواده پنج نفره هستم شوهرم هم کارگر شهرداری رفتگر این یارانه ماه رمضان چه جوری صمیه بندی کردیم که به همه همسایه ها دادن بجز ما آقای رییسی آخرت هم هست یا به همه بدین یا که هم نه خواهش می کنم فقط جلوی این گرونی را اگر بگیرین از این یارانه خیلی بهتره. چه شد اون قول های که به مردم. دادین مردم با این گرونی خسته شدن شما به جایی که یارانه 100تومانی به مردم میدین جلوی این گرونی را بگیرین بهتره که به یکی این یارانه را بدین به یکی نه
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
اینقدرشعارندید خداکمرتون بشکنه بیوجدانها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
براماهم واریز نشده چرا
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
پس ما چی شوهر مریض و دوتا بچه دارم مستاجر هستیم یعنی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
ماهم یک خانواده ۵ نفره هستیم شوهرم کارگره سهام عدالت هم نداریم برای ما واریز نکردند بعد برای کسانی که سهام عدالت دارن واریز کردند این است دولت عدالت ورزی دولتی که دم از عدالت میزند چه قدر قشنگ عدالت رو رعایت کردید عدالت عدالت عدالت
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
همش سیاه بازی هست.ماچهارنفرادم هستیم کارگرم.مستاجرم.هیچی به نامم نیست.حقوقم زیره ۳ملیون هست.۲تابچه هامم مدرسه ای هستن.صاحب خونه جوابم کرده خدایی پول پیش ندارم خونه بگیرم.یه هزاری هم پسندازندارم ازاول دولت رئیسی هیچی به مانرسیده حتی هزارتومان نمیدونم اگه این یارانه ها به من وامثال من نمیرسه پس به کی میدن ومیرسه؟انصاف وجدان هم خوب چیزی اینقدرگرونی درست کردین اینقدردرامدماکارگراها پایین هست که اینجوری محتاج شدیم وبایدچشممون به دست زالوهایی مثل شماباشه.کو‌وکجارفت اون ارزش واعتباروزندگی های اسوده مردم درزمان شاه؟؟؟؟مملکت حاضرواماده روتحویل گرفتین بااون همه مزایاش بعد۵۰ سال چی به ماهادادین جاش؟؟؟؟انصاف انصاف انصاف انصاف انصاف
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
سلام چطوری دهک ها مشخص میشه مگه آخه ما که سهام عدالت نداریم ونه درآمد درستی با مستاجری وخانواده ۵نفره چطوری تعلق نگرفته معیشتی ماه رمضان وآن کسی که سهام عدالت داره تعلق گرفته ۰۹۱۳۵۱۰۱۰۲۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
تورو خدا پیگیری بشه واللله محتاجیم برامون واریز نکردن
ق
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
سلام ماهم شاملمون نشد جز یارانه بگیر بودیم جزسهام عدالت بگیر هم نیستیم گفتن کسی که عیدی گرفته شاملش میشه یا یارانه ندین یا به همه بدین یعنی چی این کارا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
ما که چیزی ندیدیم ن واریزی عید و ن واریزی ماه رمضان سهام عدالت نداریم خدا نسل شما و برداره شاید عدالت درست بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
سلام..این چه مملکتی هست داریم .والا هر کی تو شهر ما سهام داشته یارانه رمضان هم براش واریز شده ماکه سهام نداریم یارانه هم نداشتیم نمیدونم چه طوری ملت رو دهک بندی کردید..
قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
سلام چرابین مردم فرق میزارین به اونا که دارن یارانه تعلق میگیره ماکه نداریم هیچ
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
چقدر دروغ ....والا ماهم یارانه نوروز گرفتیم سهام عدالت هم نداریم برای ماهم واریز نشده لطفا بررسی کنید پس عدالت کجاس گرچه این پول دردی از ما واریز نمیکنه ولی عدالت باید رعایت بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
سلام ماخانواده سه نفره هستیم سهامم نداریم چرا برای ماواریزنشده من مستاجر هستم کرایه میدم این چه وضعیه یعنی ما جزچهاردهک حساب نمیشیم این بی عدالتیه واقعا پیگیری کنیدلطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
سلام برای من هم واریز نشد خب برای کی واریز شد هم اعتراض دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
برای هیچ کس نریختن. اخبار کذب همش.
شهیتی هستم ازاهواز
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
اقای مدیری که متصدیه این یارانه رمضان هستید امیدوارم هم خودت وخانوادهات به درک متوصل بشید انصاف که تعطیل همیه دولتیها کشک همه فقط به فکردزدی خوشون چرا بنده نه سهام عدالت دارم ونه بیمه ونه کار با داشتن پجه انسلینی وسلیاکی فقط خدا بادهمه برسه یارانه نوروز واریز شد اما یارانه رمضانه دزدی فقط دیوارمردوم بالارفتن نیست خدای هم هست اقای رهبرمحترم بیشترنظارت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
برای ن هم نریختن سهام عدالت هم ندارم عید برای عیدی ریختن وای الان واریز نشده نمیدونم چرا
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
واسه ماهم واریز نشده نه سهام داریم نه بیمه و یه مغازه اجاره ای با کلی بدهکاری به مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
ما جزو ۴ دهک‌ اول هستیم‌ نه خونه نه‌ ماشین‌ حقوق کارگری‌ دارم‌ با دوتا‌ بچه‌ .نه یارانه‌۲۲بهمن بهم دادن‌ نه ماه رمضان‌ .اقای رئیسی لطفا پیگیری کنید‌ ب کسانی ک ندادین‌ دوباره‌ واریز کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
مگه ماه رمضون واسه همه نیست آخه بر چه مبنایی واریز میشه یکی توضیح بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
به ما هم ندادن 5 نفریم خانه اجاره ای
3 تا بچه مدرسه ای واقعاموندیم با این گرونی چیکار کنیم سهام عدالت هم نداریم
جواد سعدای
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
یارانه معیشتی رمضانی نگرفتیم ما پنج نفر هستیم سهام عدالت نداریم
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
به ماهم ندادند خوردن اینم روش همشوبخوریدآخرش که چی بی وجدانهابیچاره روحانی گفتیم سیدآمدخوش بحالمون سیدا اون بدترفقط دروغ کاراینهاشده به مامیگند دروغگو دشمن خداست؟؟؟؟؟
برزیگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
سلام. به خدا قسم ماهم نیاز مند این یارانه هستیم چون سهام عدالت هم نداریم حقوق ثابت هم نداریم مستاجر هم هستیم. هیچ نوعی وسیله نقلیه شخصی هم نداریم. پس چرا این یارانه ماه رمضان برای ما واریز نشده. .خدا میدونه که نیازمندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
مایک خانواده ۳نفره هستیم سهام‌عدالت هم نداریم چرا برای ما واریز نشده گفتین هرکی سهام نداره دریافت میکنه پس چی شدلااقل برا اونایی نریختین واریزکنید بی انصافیه بخدا
آرمبتاپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
‌ولامانه سهام نداریم نه خونه ونه ماشین شوهرم هم یه کارگره ویه خانواده ۵نفره هستیم به ماتعلق نگرفت پس ماجزاین ملت نیستیم بایدپیش کی شکایت کنیم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
سلام خدمت همه، ماهمه ملت ایران کاری به خوب بودن یا بد بودنشون ندارم، چیزی هست که همه آگاه هستن، همه این اتفاقای که میفته ظلمش برا آدمای ضعیف هست، آدمای ضعیف هم خیلی هستن، هیچ کس گره کاره مارو به جز خداوندنمیتونه باز کنه، به بنندش التماس نکنید برا چندرغاز یارانه و.... دلتون صاف کنید از اوس کریم بخواهید، فقط خدا، همه کاره ما کلیدش دست اونه، خدا نوکرم
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
بخدا من محتاجم نه سهام عدالت دارم نه چیزی حتی واریز 22بهمن هم نگرفتم، فقط عید نوروز بهم دادن بخدا حق نیس من محتاجم به این پول، همش علکی که میگن به اونایی که سهام ندارن ریختن، بیشتر اونایی که میشناسم سهام دارن ولی براشون واریز شده انصاف نیس
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
چه مدلی هستین شما فازتون چیه شنیدم جنس خوب میزنید یارو زمیندار وضعش خوب یارانه رمضان ریختین براش من که راننده تپسیم نه بیمه دارم نهدحقوق دارم اجاره نشینم بادوتا بچه نریختین واقعا آرزو میکنم از ته دل روزی برسه که همچنین روزایی روببینید وبا تمام وجود معنی سختی رو بچشید از رهبر رئس جمهور مجلسی همه
اسماعیل حقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
ماشین خانه بیمه پس‌انداز درآمد کار ندارم مستاجر دختر دم بخت دارم همسرم میریض است کد ملی ۱۳۷۰۷۸۱۵۶۳ آقای مدیر مسلمان چرا به ما چیزی نمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
چرا اینقدر از حق‌الناس حرف میزنید اونوقت حق ما را نمی‌دهید خدا کنه اون دنیا جواب بدهید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
خانواده4نفری هستیم هیچکدام سهام عدالت نداریم ولی معشیتی میگیریم صدتومان22بهمن و150تومان عیدراواریزکردن ولی150تومان رمضان راواریزنکردن نمیدانم ازکارگران ساختمانی کسی بدترزندگی میکنه که همین600تومان هم ازتوی راه گم شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
به والا من هم مریض هزینه داروهام بالا یعنی چه. این مبلغ بایدبه همه تعلق بگیرد
الیاس منجیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
بااعصاب وروانمون بازی کردین مردیم اینقدفکروخیال کردیم مگه شمانگفتی کسانی که سهام عدالت ندارن ومعیشتی میگرن بهشون تعلق میگیره چرااینقد دروغ میگین ازآه مامظلومان بترسین حق مارابدین ماحقمون رامیخوایم
رادمهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
معلوم نیست چی به چیه من طرف رو میشناسم تحت پوشش کمیته امداد هست بنده زن سرپرست خانوار هست خودش هیچ مبلغی نه اون دفعه ریختن به حسابشون و نه این دفعه که آقایه رئیس جمهور عرض کردن اولویت با تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هست خدایی نا حقی هست گناه دارن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
سلام خسته نباشیدیارانه ماه رمضان برای ما کی میریزیدممنون
حسین سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
سلام ما که دست ما به هیج جای بند نیست شما خبر نگار ها اگه میشه پی گیری کنید چهار نفریم سهام عدالت ندارم مستعجرم هیچ درآمدی ندارم برای ما نریختن خاهشن پی گیری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
ما یه خانواده چهار نفره هستیم شوهرم هم توکارخانه کفاشی یه کارگر هست نه تو بهمن ماه نه توعید ونه حالا برامون پول ریختن. بخدا انصاف نیست برای کسانی که سه ماشین دارن حیاط داره خونه آنچنانی دارن ریختی اما برای ما قشر کارگر واریز نکردن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
دولت دزدی ودروغ.این بود وعده مبارزه با بی عدالتی.من که حتی یارانه هم نمیگیرم اما میشناسم خانواده ای رو که دیروز برای خرید نیم کیلو توت فرنگی برای بجه اش روی این پول حساب کرده بود.اون مرد الان چه حالی داره . تاکی دیگران به اسم عیدی و جایزه پاین چیزا هواشونو داشته باشن. خیلی پستین
مسعود جدکاره
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
سلام خدمت ریس جمهور محترم لطفا یا برای همه واریز کنید من به خاطر یک قرون پول تا آن سر دنیا رفتم با حقوق نا چیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
واقعا حقالناس چیه. میشه بگیدجناب رییسی ماکه سرپرست خانوارهستم ومستاجرهستم. واریزنکردیداین درست وسهام عدالت هم نداریم
رمضان علی قدرتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
سلام فعلا نزدیک دو سال است کمر درد شدید گرفته ام و کلا خرجمون از طریق همین یارانه و معیشت است در روستا زندگی می کنیم سهام عدالت هم نداریم چرا برای ما که اگر تحقیق کنید هیچ چی نداریم یارانه ی رمضان را واریز نکردید در صورتی که همه ی ای اطراف ما که زمین دارندو کشاورز هستند و وضع مالی آنها خوب است واریز شده، تازه سه تا بچه ی کوچک هم دارم باید جواب آه کشیدن ما را هم بدهید.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
برایه ماهم نریختن سهام عدالت ندارم
بانک صادراات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
همش دروغه
ج خ
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
والا ماهم هیچی ندیدیم ای بابا معلوم نیست چه خبره چیکارمیکنن من حوصله حرف زدنشم ندارم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
سلام به من ۱۵۰هزار عید رو دادن و ۲۲بهمن هم دادن ۱۵۰هزار چرا برای رمضان بهم واریز نکردن ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
این یارانه یا به همه تعلق بگیره منظورم همه اونهایی که نه خانه دارن ونه ماشین ونه حقوق ونه تحت بیمه یا بهزیستی باشن باید بدین مگه اینها جز مردم ایران نیستن آقای ریسی اگه میخواین بدین منصفانه بدین یا به همه بدین یا اصلا برای هیچ کس واریز نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
سلام چرا به ماتعلق نگرفت نه معیشتی نه سهام عدالت
منیعات
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
والله من شوهرم کارش فصلیه تازه یک ماه شروع به کار کرد همهدزمستون بیکار بود نه بیمه داریم نه ماشین نه خونه مستاجریم ولی نه یارانه معیشتی بمون تعلق میگیره نه این چند باری که به همه فامیل دوست آشنهامون یارانه نفری صد پنجاه تومانی به ماتعلق نگرفته نمیدونم آقای رئیسی چی تو حساب ما دیدن که هیچی به ما تعلق نمیگیره میترسم هم برم اعتراض کنم چون میترسم همین یارانه رو هم ازمون بگیری آقای رئیسی
اوستا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۹
یکی از آشنایان که هم کارمند بانکه هم مالک سه تا خونه سند داره هم واسه 22بهمن واسش ریختن هم یارانه عیدی والان هم یارانه رمضان ولی من که ن حقوق بگیرم ون ملکی دارم به جز یارانه عیدی هیچی واسم نریختن. عجب عدالتی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸
چرا به ما یارانه ماه رمضان تعلق نگرفت مگه قرار نبود به همه واریز کنن
یه ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۶
...دورهم جمع شدن وحق مردمو چپو میکنن خداجوابشونومیده دهک اول هستم مستاجرهستم ماشین ندارم بیکارهستم و...حالاحق منوندین ببینیدچجوری توگلوی خودتونوخانوادتون گیرکنه وخفه کنه.یاحق
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰
برا من واریز شد ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
واقعا بی انصافیه خدا نمگذره ازحق مظلوم مگه ماهه رمضان برای همه نیست ابن چجورعدالتیه صدرحمت به اقای روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
بخداقسم.اینهاهمش دروغ.است معیشتی به اسم مابدبخت بیچاره است ولی پولشوباپارتی بازی به ثروتمندان.میدن.تف به این عدالتتون.
عزیزالله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
چرا ما که نه حقوق بگیرم ونه درآمدی دارم ما ما قطع شد خدا لعنت کند ّباعث بانی این کارارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
ماهم سهام عدالت نداریم،بخدا وضع اقتصادی مون خیلی خرابه،تو قسط وامهایی که گرفتیم موندیم تمام چکامون برگه شده،اصلاکاسبی نداریم ولی به ما نه معیشتی دادن نه عیدی،نه ماه رمضان،این نهایت بی عدالتیه.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: