بالاخره سیر صعودی قیمت ماکارونی متوقف شد! | وقایع روز
کد خبر: ۲۸۱۴۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 16 May 2022
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اکنون مشکلی در حوزه توزیع مرغ وجود ندارد، فقط برای روز پنجشنبه به دلیل عدم عرضه برخی از کشتارگاه‌ها با کمبود این کالا در بازار مواجه بودیم اما اکنون این مشکل برطرف شده است.

بالاخره سیر صعودی قیمت ماکارونی متوقف شد!

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

احمد اصانلو در گفت‌وگویی به آخرین گزارش‌ها از میزان تخلفات انجام شده توسط کارخانه‌ها بعد از اعلام قیمت‌های جدید اظهارکرد: در پنج روز اخیر حدود پنج هزار گزارش تخلف از کل کشور به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیشتر تخلفات انجام شده مربوط به احتکار بوده است یا گران‌فروشی، بیان کرد: گزارش‌های ارائه شده در چند وقت گذشته مربوط به احتکار و گرانفروشی بود اما بیشتر گزارشات اخیر در زمینه احتکار ارائه شده است.

اصانلو خاطرنشان کرد: شنبه هم بازدیدی را از انباری واقع در شهرری داشتیم که تخلفات آن کشف شد و بر اساس گزارش منتشر شده معادل سه هزار تن برنج، ۱۰۰ تن روغن و ۲ هزار تن شکر احتکار شده بود.

جریمه ۳۸۰ میلیارد تومانی شرکت تک ماکارونی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه به صحبت‌های مطرح‌شده در خصوص کارخانه تک ماکارونی که طی یک هفته گذشته از باز کردن درب انبارها به روی بازرسان خودداری کرده‌اند، هم گفت: این موضوع صحت ندارد، تک ماکارونی اکنون رقمی معادل ۳۸۰ میلیارد تومان محکوم شده است و مجبور به عرضه کالاهای در اختیار خود به بازار شده است؛ اکنون مشکلی از لحاظ ورود ماموران به انبارها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به لحاظ قانونی کارخانه‌ها نمی‌توانند از حضور ماموران تعزیرات ممانعت به عمل آورند، گفت: در صورت ممانعت ورود مأموران توسط مسئولان حاضر در کارخانه‌ها امکان ورود مأموران با دستور شکستن قفل‌ها وجود دارد و محدودیتی از این لحاظ برای ماموران سازمان تعزیرات حکومتی وجود ندارد.

رفع مشکل کمبود روغن و مرغ در برخی از شهرها

وی درباره اعتراض مردم در برخی از شهرها به دلیل کمبود مرغ و روغن در بازار گفت: در ۲ روز گذشته در برخی از شهرها کمبودی از حیث مرغ و تخم‌مرغ وجود داشت اما اکنون مشکل برطرف شده و دیگر مسئله‌ای از لحاظ کمبود کالا در بازار وجود ندارد.

اصانلو اظهارکرد: گزارش‌هایی از شهرهای آذربایجان غربی، خراسان شمالی و خراسان رضوی در زمینه کمبود روغن در بازار وجود داشت که امروز این مسئله برطرف شد.

نظرات کاربران
مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
نه بابا ..... چشن بگیریم ...انرژی هسته ایی حق مسلم ماست
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
هورا ما کارونی....دستاورد جدید دولت سیزدهمم
ح
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۲
تو روستا وده مردم به فرشگاه زنجیرهای که دست رسی ندارن
یا اینکه کسی نخاهد مرغ بخورد ویا تو روستا خیلیا خودشون گوسفند ویا مرغ دارن میخاهن با این موج گرانی گره ای از مشکلاتشون رو با این یارانه باز کنن باید چه کار کنن
دولت که همه چی رو گرون کرده و پول نفت وگاز و معادن کشورو برداشته که باز یکی از دوستانشون اختلاص کنن
چرا چندرقاز یارانه رو پولشو نمیده که خودمون مدیریت کنیم
نود درصد با پول یارانه موافقن
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
خوب حالا چکار کنیم ...پولی نداریم بخریم ...ما دهک دهم هستیم
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
أین وزیران احمق را از کجا آوردید ...کل کشور را کردید یارانه و ماکارونی و روغن ....خاک بر سرتان .اینها نتیجه ندادن حق مردم هست
حاج علی محمد آیین
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
با سلام :سخنی دارم با مسیولین مملکت بزرگ ایران با این وضعی که دوستان وزرا بوجود آوردند درشان ایرانیان نیست .چرا که کشور در حال در جا زدن هست .مردم ما حقی دارند که باید داد .مالیاتی باید بدهند که باید اصولی و منطقی گرفت .آرامش و امنیتی باید باشد که حق هر ملت هست .بایددر جامعه نشاط و اعتماد ایجاد کرد نه یاس و ناامیدی و ترس . آنها ملت ما هستند نه دشمن ٬صاحب کشورشان هستند نه برده شما عمران و آبادی. کشور را معطل کارهای بیهوده دهک بندی کردید ...وضع مالی مردم در هر لحظه در حال تغییر هست چگونه شما با اطمینان سخن می گویید خانواده آیی داری یک تریلی چند میلیاردی هست به ناگاه این تریلی با صاحبش می رود تو دره و کل سرمایه خانواده دود. میشه .حالا دهک ده شد دهک یک ...آن هم در یک لحظه جواب شما چیست .پس تجسس نکنید و حق مردم را بدهید ..ملت ثروتمند دولت ثروتمند خواهد داشت و ملت فقیر دولتش نابود خواهد شد ...یا علی از تو مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
بازار اشباع نشده هموطن های با شرف نخریدن، نه به گرونی، نمیخریم برا خودتون
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
یک تعداد معدودی تولید کننده موفق توی کشور وجود داره
که اون هم با مساعدت سازمان تعزیرات حکومتی که جدای سازمان مالیات و تامین اجتماعی و سارقان محترم متخصص زدن تیر خلاص هستند
حتما توی خان هفتم خلاص میشن و جشن نابودیشون اعلام میشه ، دستمریزاد
تعزیرات حکومتی
هرچی تولید کننده است نابود کنید سر سلامتی مسئولین .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
مردم برای گرانی اعتراض کردند نه برای کمبود کالا- سیر کردن 80م جمعیت کار آسانی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
خیلی شما مردم ناشکرید به خدا !!!
اگه توی افغانستان یا توی اوکران زندگی می کردید اون وقت می فهمید مسئولین یعنی چه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
من که ایرانی هستم و از اینجا نگاه می کنم، قشنگ خوشحالی دشمن را از دست شما مردم نا شکر دارم میبینم،

۲۴ ساله که مستاجرم و به لطف به خدا ۵ نفریم و یک پسر ناشنوا دارم جوان،، ولی با این حال وضعیت الان را ربطی به مشکلاتم نداره، بلکه به دل سنگی اطرافیان و مردم می بینم..
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
لعنت به کسانی که با رزق مردم بازی میکنند هرروز یک کلک سر ملت
در میارن . این ملت همانی هستند که خون دادند جوان دادن جنگیدند انصاف تیست با این مردم نجیب اینطور رفتار کنید مردم همه تصمیم گرفتن مرغ نخورن مرغ هورمونی برای خودتان هزاران مریضی نیاره همین مرغها تحفه که نیست نمی خوریم ارزانی خود شما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: