حق عائله مندی بازنشستگان افزایش یافت | وقایع روز
کد خبر: ۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 21 May 2022
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری خبر داد.

حق عائله مندی بازنشستگان افزایش یافت

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

علی خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که تاریخ ازدواج خودشان و تاریخ تولد فرزندانشان قبل از سال ۱۴۰۱ باشد، مبلغ عائله مندی ۴۰۷ هزار و ۳۸۹ تومان و حق اولاد هم ۱۰۵ هزار و ۶۱۹ تومان محاسبه خواهد شد.

وی افزود: در صورتیکه تاریخ ازدواج بازنشسته و تاریخ تولد فرزند یا فرزندانشان در سال ۱۴۰۱ ثبت شده باشد، مبلغ عائله مندی ۸۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان و حق اولاد نیز ۳۱۶ هزار و ۸۵۸ تومان خواهد بود.

تنها بازنشستگانی مشمول این بخشنامه می‌شوند که دستگاه و ذیحسابی محل اشتغال آن‌ها دارای ردیف بودجه بوده و تحت پوشش این صندوق باشند.

نظرات کاربران
ف
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
وقایع روز ! ...چرا دروغ شاخدار می نویسی؟...فرافکنی نکن!
چه ذهنیت های غلطی که با نوشتن تو بوجود میاد!
ما که میدانیم کابینه دولت به علت ندانم کاریها ،داره چه اشتباهاتی را رقم میزنه!!!
این وزرا با خرابکاریهای خود، اهداف آقای رئیسی را هم نابود میکنند!
ت-ع
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
خوب احمق کدوم بازنشسته است که سال1401بچه داربشدیعنی بازنشستگی زیرسن30سالگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
چرا برای باز نشستگان لشگری بیشتراضافه شده اما برای بازنشستگان کشوری ی نه مگه شما تو این مملکت زندگی نمیکنید همه اجناس صد برابر شده اما حقوق ده درصد
بی نام
Romania
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
آقای عقل کل تو که حرف زدن بلد نیستی غلط زیادی نکن آخه بی شعور تاریخ ازدواج تاریخ تولد بچه تو سال ۱۴۰۱ چطوری امسال ازدواج کرده امسال هم باز نشست شده واقعا حیف خر که بدن به تو ببری چرا یعنی چوپانی خر هم برای تو زیاده مدرک پولی گرفتن با پارتی بازی به اینجا رسیدن آخرش همینه دیگه میخواستی پروفسور بشی
ف ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
مایع تأسف هستش
کمی فکر کنید کدام بازنشسته بچه دار میشه با چه سنی خجالت نکشید بگید اضافه نمی کنیم
کاظم زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
بازنشسته یعنی بد بخت
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
حق اولاد 9600تومن زیاد شده یک چس فیل میشه خرید عائله مندی 37000تومان یک کیلو تخم مرغ بعد چی رو میخابن ثابت کنین بهتر نیست نماز جمعه رو چهار شنبه بخونیم یا میخاین از این بیشتر سواری بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
واقعا خیلی احمقندکی ایناروسر کار آورده آخه احمق کدوم بازنشسته تواین سن.... الهی نابود بشید
محمدشریفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
اون آدم نفهمی که میگه علیه کندی بازنشستگان 1401بچه دارشود اضافه میشه احمق کدام بازنشسته بچه داریاازدواج میشه بکنه
اسماعیل دهقان قله زو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
سلام شما کمک هزینه ازدواج بچه های مان از سال 94پرداخت نکرده اند سندازدواج کپی گرفتم کپی شناسنامه کلی کپی مبلغ پنجاه هزار تومان فقط کپی گرفتم یک بار کارگزینی گم کرد ودونفرهم گرفتم تحویل دادم واز آخر حسابداری آموزش وپرورش منطقه تبادکان مشهد نامه رسمی داده است تا کنون هنوز برای ما بودجه نیامده است واقعا ظلم چقدر تاکی باید تحمل کرد برای خودشان هم همینطور است ما که سپاریم به خدا از دست ما که کاری نمی آید
شهناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
اگر شما توانایی این را دارید که بچه هایی که جلو میوه فروشی وای میسه وارزوی خوردن ان را دار بر اورده کنید بعد دنبال بچه های دیگه باشید که ب این دنیای بی عاطفه بیان
فرح
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
تف به شرفتون تف به ذاتتون البته ذات نداشتون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: