سرازیر شدن سیل پول به جیب دولت رئیسی | وقایع روز
کد خبر: ۲۹۱۹۶
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 31 May 2022
امروز رئیس کل بانک مرکزی خبر داد که دولت در 2 ماه ابتدایی سال جاری بدون نیاز به تنخواه، بودجه را تامین کرده است.

سرازیر شدن سیل پول به جیب دولت رئیسی

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

امروز رئیس کل بانک مرکزی خبر داد که دولت در 2 ماه ابتدایی سال جاری بدون نیاز به تنخواه، بودجه را تامین کرده است. این یعنی دولت توانسته از منابع دیگر کسری بودجه را مرتفع کند؛ اما مشخص نیست که این منابع از بانک ها به سمت دولت سرازیر شده یا از فروش بیشتر نفت.

البته وزیر نفت می گوید که وصول درآمدهای نفتی 60 درصد رشد کرده است، از آن طرف برخی گزارش ها مدعی اند که ایران بازارش را در برخی کشورها به دلیل ارزانفروشی نفت روسیه از دست داده است.

نظرات کاربران
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
ازازاد کردن قیمت اجناس سوپرمرکتها مغازه هالبنیاتیها وخلاصه خریداران 30درصدشده انددلاربه مرز30هزاررسیده ووووووو
دلببلب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
سرازیر شدن پول از جیب مردم
دلببلب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
سرازیر شدن پول از جیب مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
دولت رئیسی جیب مردم را زد آن هم به شیوه زورگیری وخفت کردن مردم با گران کردن همه چیز به نفع دولت
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
بهتر است به جای این سخنان بیهوده ...حساب مردم را آزاد کنید ...مردم گرسنه اند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
نظرات به اندازه گ...ز هم برای دولت انقلابی ارزش ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ارز ۴۲۰۰ رو حذف کرده،دلار به سی ویک رسانده اجناسی که خودش وارد میکنه رو مثل روغن، شش برابر کرده،دستش رو کرده تو جیب مردم ،بعبارت دیگه دزدی.حالا یه کار مثبتی انجام بده خوبه، که این آقا و وزیرانش با این سطح سواد این کاره نیستن
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
چرا حق مردم را نمی دهید ...بس است این همه ظلم ...ملت ثروتمند دولت ثروتمند را خواهد داشت ...چرا اینچنین در حق مردم جف میکنید .لعنت بر چاپلوسان و لعنت بر سخن چینان بی سواد ..که نمی گذارند آب خوش از گلوی مردم پایین رود ..حساب مردم را آزاد کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
اومدن ایران رو نابود کنند ،هدف بگیرین،تمام ارزاق روزانه مردم رو هدف بگیرین،روز به روز،ماه به ماه ،سال به سال،سفره مان کوچیک و کوچیک تر کردن خدایا اینها چرا از خجالت نمیمیرن.
علی پک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
دولت به هرطریقی داره جیب مردم را خالی و حساب خود را پر میکند.مثلا همین یارانه ها.به بهانه قاچاق گندم هی قیمت گندم را بالا میبره..خداییش خودتون قضاوت کنید،چون اقازاده ها گندم قاچاق میکنن،مردم باید تاوانشو بدن..بنظرتون کی قاچاق میکنه،و چطوری قاچاق میکنن.مگر قوه مجریه قضائیه مقننه و پلیس و...خوابن و چطور این نهادها جلوشونو نمیگیرن.پس دستها پشت پرده هست..تاکی باید مردم تاوان شماها رو بدن.یارانه ها رو اجرا میکنن برایه اینکه وضع مردم بهتر بشه ولی تو ایران یارانه ها شده باعث فقر مردم و بهانه ای برای پرکردن جیب اقازاده ها.پس کو یارانه ای که میخواستین باهاش مردم رو از فقر نجات بدین
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
دولت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را توقیف کرده علنا با آزادسازی قیمت ها و فروش نفت و مالیات و سایر موارد خزانه پر کردن و مردم در فلاکت و تحقیر گذران زندگی می کنند.
علی پک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
هرکسی میاد رئیس جمهور میشه،به طریقی جیب ملت را خالی میکنه..به اسم ملت به کام اقا زاده ها.قانون تصویب میکنن برایه ملت به اسم ملت ولی جیب مردم را خالی ومردم رافقیرتر میکنن بقولی به کامه خودشان.نتیجه اش همین یارانه ها.برایه مردم تو مجلس تصویب شد ولی شده بلایه جانه مردم،وفقر را بیشترکرده..جیبه اقا زاده ها را پرپولتر کرده.جیبتان پول پولتر باد اقا زاده ها.دزدی را اینان قانونی کردن.به بهانه قاچاق گندم ویارانه گندم،گندم را گران کردن..بنظرتون کی گندم قاچاق میکنه،همین خودتان وبچه هاتان هستند اقازداه ها..بنظرتون تنها راهه جلوگیری ازقاچاقه گندم همینه؟!گران کردنشه؟!برید اول فکرتان را اصلاح کنید..مگر قوه مجریه مقننه قضائیه پلیس و...خوابست؟؟کجان اینا تا کانتینرهایی که ازمرز خارج میشن رو جلوشون روبگیرن؟!همین خودتانید وبچه هاتان..بدبخت به ملته ایران.باید بریم به حاله خودمان بگریم.که چنین ادمایی برما حکومت میکنن.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
...!
هاتفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
نه پ
دولت لیبرالها خوب بود که تو چهر ماه اول کل بودجه رو هپولو کرد و رفت ، جبران کسری بودجه یعنی تقویت بنیه اقتصادی
تاتو
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
متاسفانه هرکی یه حرفی نظری بده نقد و انتقادی کنه فوری میگن اصولگرا اصلاح طلب ولیبرال و فلان و بهمان..تا یه نقدی به رئیسی کنی میگن روحانی فلان بود وتا میگی روحانی میگن رئیسی واحمدی بهمان بود..بابا جمع کنین این بازیها رو..کی میخواید بفهمین که مردم از اصولگرا اصلاح طلب وگفتن روحانی احمدی رئیسی خستن..
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
این دیگه مثل روز روشن هستش ازحق مردم کسری بودجه تامین شده
هر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
ای کاش نمی رفتم رای بدم گردنم می شکست نمی رفتم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
تامین بودجه از طریق مالیات،ده برابر کردن قیمت اجناس،ده برابر کردن قیمت پراید فرغون،گران کردن اینترنت،و گران کردن تمام خدمات دولتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
یه دست بشینن جنگهای صلیبی رو بازی کنن ببینن مملکت داری چگونه هست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: