سخنان مهم حاجی بابایی درباره افزایش حقوق کارمندان | وقایع روز
کد خبر: ۲۹۵۶۴
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - 05 June 2022
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان گفت: ان شاالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم.

سخنان مهم حاجی بابایی درباره افزایش حقوق کارمندان

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه برگزاری سی و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کرج گفت: موضوع تبدیل وضع کارمندان دولت باید از طریق لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال می‌کند، انجام شود.

حاجی بابایی گفت: ما با دولت صحبت کرده‌ایم که در ساماندهی نیروهای انسانی بتواند تبدیل وضعیت قراردادهای کارمندان را نیز لحاظ کند. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: قطعا افزایش حقوق ۱۰ الی ۲۰ درصدی هیچکدام نمی‌تواند مشکلات کارمندان ما را حل کند.  حاجی بابایی افزود: دولت براساس نقدینگی که وجود دارد، حقوق کارمندان را افزایش می‌دهد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه کارمندانی که حقوق پایینی در سال گذشته دریافت می‌کردند تا ۶۰ درصد افزایش  حقوق داشته‌اند، گفت: کارمندانی که به عنوان مثال حقوقشان در سال گذشته حدود سه میلیون و۵۰۰ هزار تومان بوده است در سال جاری حدود ۶۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

وی گفت: ولی افرادی که از حقوق بالایی برخوردار بودند بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند. حاجی بابایی در پاسخ به اینکه آیا این افزایش جوابگوی یک خانواده کارمند هست، گفت: حتما این افزایش حقوق جوابگوی یک خانواده کارمند نیست. وی گفت: ان شاءالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم.

منبع: خبر فوری
نظرات کاربران
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
بزک نمیر بهار میاد #وعده های_پوچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
...مگر سال های آینده ای هم وجود دارد؟؟؟؟ ما که می میریم می رود دنبال کارش ؛ اما وای بر شما اگر از پسِ امروز بُود فردایی!؟ از عدالت حق الناسی بترسید جواب آزمایش و امتحان خداوند عادل را در محضر او با ابتلای به مقام ریاست چگونه خواهید داد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
یعنی در این یک سال کارمندان با این تورم بمیرند تا سال دیگه اگر شد فکری بکنند، عجب نمایندگانی داریم ما؟؟؟
بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
اگر بشود .سالی که نکوست از بهارش پیداست .
یارمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
بندھ کمک پرستار یکی از بیمارستانھای دولتی ھستم با اینکھ حقوق 2 سال پیش من 5.5 میلیون بود پارسال 500 ھژار تومن بھ حقوقم اصافھ شد و امثال ھم بر خلاف قولی کھ دادن متاسفانھ 600 ھزار تومن اضافھ شد این در حالیھ کھ دولت سقف اضافھ اجاربھا را 25 درصد اعلام کردھ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
ما هم همین طوری هستیم من از بیشتر همکارام پرسیدم 500 تا 1 تومن رفته رو حقوقشون
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
جناب حاجی بابایی چرا حقوق ها باید ۱۰ درصد اضاف شود درصورتی که اجناس همه بالای ۵۰درصد عملا در بازار اضاف شده چطور باید جواب خانوادمون رو بدیم انیدوارم روزی برسه که شما بی دردها هم از خجالت نتونید خونتون برید امیدوارم از شرم نتونی تو چشم زنت و بچه هات نگاه کنی و فقط نگاهت به زمین باشه لعنت به شما و عدالتتون
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲
خدا نگذره از کسی که در حق کارمند ظلم کرد من دیگه تو زندگیم موندم باید برم خود کشی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹
خداوکیلی خودتون چقدر حقوق میگیرید که‌ حقوق منه بازنشسته سخت وزیان اور با۳۵سال سابقه به حقوقم ده درصد اضافه کردید آخه ظلم هم حدی داره نکنید قیامتی هم هست آقایان مسئول بی درد
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
برید بمیرید مشتی دزد خودتون بالای 20میلیون حقوقتونه غیر از دزدی های میلیاردی و رانت. به کارمند جماعت رسید اه وناله سر میدید. خدا ازبون نگذره اه پدرانی که شرمنده خانواده هاشون میشود شما کثافت ها رو بگیر. امیدواریم پول حرام ومفتی که میگیرید صرف درمان و مریضی خود وخانواده تون بشه .مشتی دزد بی شرفذ.مملکتو به گند کشیدید و لکه ننگین تاریخ ایرانیدو با قاجارها هیچ فرقی نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
این است ...ی دروغلامیایران
اگر راست میگویید حقوقها را با طلا مشخص کنید که دیگر تورمی که خودتان میسازید بر روی آن تاثیری نداشته باشد
حقوقمان روز اول استخدام ۱۴ گرم طلا میشد ولی الان پس از ۳۰ سال کار حقوقم ۸گرم طلا میشود وبا کمال پر رویی و بیشرمی هر روز میگویید حقوقها را افزایش داده‌ایم
پس اقلا از رو بروید ودیگر این حرف را نزنید
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
اول گفتند سالهای آینده،بفرمایند امسال را با این تورم چند صددرصدی چطور باید بگذرانیم،انشاله که همه شما مسئولین ،مثل ما کارمندان گرفتار شوید.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
به امید خدا همتون سرطون بگیرید و تمام در آمدتون خرج شیمی درمانی بشه الهییییییییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
حاجی بننه ای مگر قرار تا سالها دیگر بمانبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
امید به ماه دیگر ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
انشاالله تمام مسئولین و تصمیم گیرندگان به درد ما بازنشستگان گرفتار شده وپیش خانواده هاشون سرافکنده باشند .و اقای رئیسی و قالیباف رو مستقیم .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
خدایا بخاطر بزرگی خودت وبه صدوبیست پنج هزارپیغمبر قسم مت میدهم وزیرکارباخانواداش زیر تریلی ببرید تا ماه بازنشستها تامین اجتمائی از دستش راحت شویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
چطور کارگرا ۵۷ درصد افزایش دادید ولی کارمندان ۱۰ درصد کارمندی که دریافتی حقوقش اندازه کارگرم نیست مثل شرکت نفتی ها باید ۱۰ درصد باشه کجای عدالت در پرداخته ؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: